Hotel Pasiphae

87 reviews over Hotel Pasiphae in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Ellen De Goede,
19-11-2018

Hier vind je rust. Prachtig zwembad met altijd een plek. Aardige manager die als er wat is gelijk voor je klaarstaat. Hele goede bedden. 10 min lopen naar het centrum met gezellige terrassen en strand. 1 minpunt is de douche. Weinig druk dus als je lang haar heb........

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfecte lokatie. Centraal op Lesbos.

Ad Roelands,
1-10-2018

Keurig hotel

Heerlijk zwembad

Goed ontbijt

Gedateerde kamers met airco die goed functioneerde

Perfecte ligging om Lesbos te verkennen

Geen openbaar vervoer dus auto huren is noodzakelijk

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk hotel, zeker een aanrader!

Annie van den Bogaardt,
1-10-2018

Hotel Pasiphae is een kleinschalig hotel op ongeveer 10 min lopen van strand en dorpje. Het zijn appartementen in twee lagen, niet erg groot, maar alles wat je nodig hebt. Schoonmaak elke dagen en om de 3 dagen schoon beddengoed. Ontbijt is in de vorm van buffet en prima. Een heerlijk zwembad, met bar en voldoende ligbedden. Over de eigenaar veel opmerkingen gelezen, beetje onzin allemaal. De man is misschien niet zo spraakzaam, maar als je hem aanspreekt of informatie nodig hebt is hij heel vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De overige bediening van het hotel is bijzonder vriendelijk, niets is teveel. Het hotel is zeker een aanrader als je niet van het massale houdt.

Skala Kallonis ligt aan een baai. Als je van de golven houdt moet je hier dus niet zijn. Je zit hier echt in het midden van Lesbos en dus zeer centraal om het eiland te verkennen. Aanrader huren auto: Dimitri's in het dorp, betrouwbaar en niet duur!

Gereisd met partner in september 2018

Wat een leuk hotel!

Roos,
6-7-2018

Eigenlijk is alles al een keer gezegd, maar hierbij dan toch nog even alle pluspunten op een rij: heel goed, gevarieerd ontbijt, mooie kamer met goede bedden, hor, ijskastje en tv met nederlands/belgische zender (ik heb zelf de televisie niet aan gehad, maar schijnt prima kwaliteit te zijn), ontzettend vriendelijk personeel (van kamermeisje tot receptioniste en de barjongens. Zelfs de manager had af en toe een goede bui), prima ligging, schoon, mooi zwembad. mooi aangelegde tuin. Tijdens mijn verblijf was er op maandag een BBQ met disco en griekse dans. Het plaatsje Skala Kallonis op loopafstand, met zeker 10 leuke restaurantjes, 2 supermarktjes, souvenirwinkeltjes en het strand. Strand is prima en als je een drankje neemt kun je gratis gebruik maken van bedjes met parasol. Het openbaar vervoer is niet zo best op Lesbos, dus auto of brommer huren is een aanrader. Maar je kunt ook prima liften (weet ik uit eigen ervaring)

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Fantastisch verblijf gehad

jeanet,
25-6-2018

We zijn 10 dagen in Pasphae geweest. Logies en ontbijt. Prima voor elkaar, elke ochtend was er wel iets extra`s te vinden naast de normale broodjes. Pizza stukjes, verschillende soorten taartjes voorbij zien komen. Engels ontbijt...prima! Hilarisch was de animatie tijdens het ontbijt rondom het zwembad. Voldoende ligbedjes en parasols, maar toch werd het fenomeen "handdoekje leggen" hier tentoongesteld. Lachwekkend om te zien. Wanneer je slecht ter been bent is het wel handig om dit bij boeking te vermelden. Handig dan om een begane grond appartement te boeken. Bij regen ( klein buitje gehad, welkome afkoeling ook) is het overal glad. Wannneer wij weer Lesbos -Skala Kollinos boeken, komen we zeker ook hier in dit Hotel terug. Al met al een fijn verblijf gehad. Lees in revieuws over de houding van de manager.........Niets van gemerkt. Wij vermaken ons zelf wel, daar de manager niet voor nodig. Waar nodig was hij correct.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima hotel!

Jacqueline,
12-6-2018

Fijne ligging met vriendelijk personeel, prima ontbijt, mooi zwembad en goede bedden. De inrichting is gedateerd de douche behelpen en het geheel kan een likje verf gebruiken. De ligging is ideaal om het eiland te verkennen. Auto is hierbij onmisbaar. In het voorjaar wordt het hotel vooral bevolkt door vogelaars die de 350 verschillende vogels in het gebied spotten.

Gereisd met partner in mei 2018

we gaan binnenkort wederom

ton deutz,
7-6-2018

wij zijn hier voor de 2de keer geweest (12 mei-27mei 2018)maar nu 15 dagen.

Het was wederom geweldig. Goede kamer , prima bedden en gratis airco. Op 300 m van het zeer stille en mooie strand. De tijd heeft hier echt 20 jaar stilgestaan. Dorpje ligt ook op ruim 300 meter en enkele kleine restaurantjes waar je goedkoop kunt eten en drinken (duurste menu EUR 10,--).

Vasilis (manager) en zijn personeel zijn zeer hulpvaardig en doen alles voor je om het naar je zin te maken. Prima service. Geldautomaten (4)( zijn op 4 kilometer in Skaloni en met de taxi vanaf het hotel kost een rit slechts EUR 5,--. Het hotel belt voor je een taxi en die komt dan binnen 15 minuten. Er zijn daar en in de omgeving absoluut geen asielzoekers en je wordt nergens "lastig"gevallen. De mensen zijn zeer vriendelijk. Op het strand zijn geen faciliteiten alleen bij de restaurantjes zijn ligstoelen met parasols. Ga zelf eens op Lesbos kijken , u zult verrast zijn .

Gereisd met partner in mei 2018

Oudbollig hotel met zoals de eigenaar '

Antoine,
13-8-2017

Hotel is aan renovatie toe. Eigenaar is een onsympathieke man waar familie en vrienden boven betalende gasten gaan! Dorpje is knus en kleinschalig. Vluchtelingen niet gezien!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Op zich kan het een leuk hotel zijn. Er hangt geen sfeer. Manager is niet leuk. Hij ''kicked'' op zijn eigen ''geweldige'' zwembad. Er is een klein stukje waar je kan staan in het zwembad. Daarna 3mtr. diep. Niet echt voor kinderen. Verder ook niets voor kinderen. Zwembad werd op een vervelende manier overheerst door familie, vrienden en locals. Het hotel heeft een restaurant maar is alleen voor lunch. Je kan er 's avonds niet eten. De familie zit er 's avonds wel uitgebreid te eten. Personeel doet hun werk, maar meer ook niet. De volgende ochtend staan de glazen van de dag ervoor nog op de tafeltjes bij het zwembad. BBQ avond was wel goed en lekker. Verder doet de manager niets voor zijn gasten. Een aantal keer met zijn eigen familie 's avonds feestje vieren bij de bar. En dan laat nog even harde muziek. Ontbijt is prima. Dorpje/haventje 10 minuten lopen is leuk en knus met div. restaurantjes. Er is geen openbaar vervoer. Je bent echt aangewezen op een taxi of auto.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een hotel met een mooie ligging. Dorpje met haventje waar je voor weinig lekker kunt eten. De schoonmaak kan beter. Een mooi zwembad maar niet voor kleine kinderen. Overal meer dan 2 meter diep. Wordt gebruikt door locale bevolking en familie en vrienden van de eigenaar. Daardoor niet genoeg plek voor de eigen gasten. De eigenaar staat niet open voor ideeën of suggesties. Niet echt sympathiek. Het ontbijt is echt niet slecht. Lunch is duurder dan in het dorpje en stuk minder lekker. Vluchtelingenverhaal slaat nergens op. Ze worden opgevangen en apart gehouden van de toeristen. Tip! Huur een auto bij Dimitri's in het dorp! Super service en heel aardige man!

Gereisd met partner in augustus 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasiphae in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasiphae zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.