Appartement Kaloni Village

Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Appartement Kaloni Village
9,7

Bij Kaloni Village op Lesbos geniet je van je vakantie in je eigen appartement. Het personeel staat altijd klaar om je te helpen. Elk groepje van 6 appartementen heeft een eigen zwembad. Vlakbij zit ook een rustig strandje. Het ontbijt is goed geregeld en je kunt hier ook dineren. Een auto is wel handig om het eiland te ontdekken.

Contact

281 reviews over Appartement Kaloni Village in het Nederlands

Alles in 1 !

Sandra
20-4-2019

Ik zit hier op mijn balkon van huisje 36 en kijk ver weg over de baai. Er dobberen wat vissersbootjes, de zon schittert op de golven. In de mooi begroeide tuin zingen de vogels volop. Af en toe schiet er een vogelspotter voorbij. In het parkje wordt de laatste hand gelegd aan wat schilderwerk en ook de zwembaden worden gevuld. Klaar om aanstaande week de eerste gasten te ontvangen voor het nieuwe seizoen. De huisjes liggen er weer prachtig bij. Bijna allemaal vrijstaand, behoudens de 2 huisjes in het midden ( met het zwembad pal voor je deur), die zijn geschakeld. In de bar gezellige Griekse muziek. Eten daar is een aanrader. Je hoeft er eigenlijk niet eens de deur voor uit. Toch ook wel doen hoor want de paar typisch Griekse tavernes vind je in Skala Kalonis, hier eet je heerlijke verse vis maar ook de vleesliefhebber vindt hier voldoende op de kaart. Kaloni Village is klaar voor een nieuw seizoen.... niet te lang wachten met boeken!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Fantastische tijd, prachtige accomodatie

Jeroen
15-4-2019

Paradijs op Lesbos fantastisch

Gereisd Met partner in september 2018

Sfeer, hartelijk, schoon, luxe, hier moet je zijn!

Roza
22-1-2019

Wij hebben weer geboekt voor Kaloni Village. Dit parkje blijft toch wel bijzonder. De huisjes stralen een zekere luxe uit zoalls je dat eigenlijk niet verwacht in Griekenland. Schoon, wasmachine, grote Amerikaanse koelkast, goede bedden en een badkamer met (op aanvraag) een bad. Dan het parkje zelf; ondanks dar het praktisch aan zee ligt, per vijf-zes huisjes een zwembad. Een restaurant / bar waar je ontbijt maar ook tussendoor terecht kunt voor een kop koffie of een drankje. Lunchen en dineren kan hier ook. Uitstekende keuken met een nog betere prijs- kwaliteits verhouding. Ook ideaal voor gezinnen met wat kleinere kinderen, zo ben je niet altijd genoodzaakt om zelf iets klaar te maken of te gaan eten in Skala Kaloni. Ook een leuk plaatsje met gezelligee tavernes aan zee en op het pleintje. Voor ieder publiek is er wel iets te vinden! Het is aan de zuidkant van Lesbos nog zo bijzonder rustig.. zo authentiek ..wij tellen alweer af !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Tjingo

Super vakantiepark, mooie huisjes en rust

Y.Bezemer
12-10-2018

Wij zijn er nu voor de 5e maal geweest en het is en blijft een geweldige vakantie. De huisjes zijn mooi en worden goed schoongehouden. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt is goed en als je is anders wilt helpen ze altijd. Ook het avond eten is er goed, en niet duur. Je hebt per 6 appartementen een mooi groot zwembad met ligbedden en een parasols dus ook daar is het goed vertoeven, Het is er lekker rustig en met de auto kun je hele hele eiland verkennen. Kortom een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad

Jeroen
1-10-2018

Prachtige accomodatie met super vriendelijk personeel en een meer dan prima keuken. We hebben hier super genoten

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke relax vakantie met lieve mensen.

Susan Schomaker
26-9-2018

De huisjes zijn eenvoudig ingericht maar voorzien van alles wat je nodig hebt. Prachtige groene oase van palm, bananen en andere fruit bomen! Wachine was ook heel fijn om te hebben. Het enige minpunt waren de matrassen en kussens. Die zijn hard en het babybedje was een box met een opgevouwen kleed wat diende als matras. Dagelijks wordt het appartement schoon gemaakt en handdoeken vervangen zoals in een hotel. Al het personeel en de familie zelf zijn uiterst vriendelijk en doen alles voor je. Ze zijn dol met kinderen. Wanneer ons kind sliep werd het eten gewoon opgediend in ons huisje, top! Ook super fijn vond ik dat ik met de babyfone bij het zwembad kon zitten wanneer ze sliep. Zwembaden worden dagelijks schoon gemaakt. Water is niet verwarmd, dus voor baby's wel koud. Eten was overall ook erg goed. Ontbijtbuffet erg lekker! Directe omgeving vond ik niet veel aan, auto huren is de oplossing. Wij komen hier graag nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Toppie

De Jong
23-9-2018

Alles was super!! Gezellige lieve gastvrije mensen!! Appartement met als er op en eraan, zelfs een wasmachine, super schoon en gezellig bloemetje optafel. Met onze huur auto genote van het afwisselend landschap en het rustig typische griekse lesbos. Er was op loopafstand en strandje maar daar was het heel rustig, met de auto naar scala kalloni daar is een gezellige strand met lekker restaurant het is een klein stukje rijden. We hadden hp en goed ontbijt en 's avond heerlijk Griekse gerechten de keuken is er top!! Bedankt, Groetjes en we komen zeker eens terug.

Prima

Wim Herweijer
14-9-2018

Prima voor mekaar. Ga zo door!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Home sweet home!!

Kristof Houtman
11-9-2018

ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel jaar ik hier al kom,maar elke keer opnieuw kan ik echt genieten van mijn vakantie op een van de mooiste eilanden van griekenland!! Rust, Super lekker eten,Top Locatie!!Auto is wel nodig voor de mooie plekjes te verkennen.Bij deze wil ik ook het hele kalloni vilage team bedanken voor de enorme gastvrijheid!! είστε ο καλύτερος

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Echt top! kijken al uit naar volgend jaar...

Patrick en Sonja
7-9-2018

voor de 7° keer (dit zegt al genoeg denk ik) terug in Kaloni Village en wat een leuke ontvangst! Bedankt aan alle medewerkers, die allemaal even vriendelijk zijn en tijd maken voor een praatje met de gasten, speciaal dank aan Maria. Mooie huisjes, zwembaden, lekker eten, meer kan je niet wensen. Ook nog leuke uitstappen gedaan naar pittoreske dorpjes, samen met onze vrienden David en Kristof en familie, op dit mooie eiland See you all next year!!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaloni Village in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaloni Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.