Appartement Kaloni Village

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Appartement info

Meer appartement info

Bij Kaloni Village op Lesbos geniet je van je vakantie in je eigen appartement. Het personeel staat altijd klaar om je te helpen. Elk groepje van 6 appartementen heeft een eigen zwembad. Vlakbij zit ook een rustig strandje. Het ontbijt is goed geregeld en je kunt hier ook dineren. Een auto is wel handig om het eiland te ontdekken.

370 reviews over Appartement Kaloni Village

• 3Arie Den Hartog29-09-2020

Fikse tegenvaller, dikke onvoldoende

Moet wel eerlijk zijn..Ben afgegaan op alle sterren en Awards van dit complex. Het is ons erg tegen gevallen..Personeel matig, Alles is erg gedateerd, Slecht onderhouden en ook vies. Matrassen waren ronduit heel slecht en niet fris Jammer,al met al een fikse (dure)tegenvaller . Nee ,dit was het niet wat we verwacht hadden.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Langeveld12-09-2020

Geweldig

Wij hebben weer heerlijk genoten van Kaloni Village. Het personeel, het eten, het huisje, alles prima geregeld ondanks de Covid 19 situatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Yvonne Peek09-09-2020

Een stukje paradijs op Lesbos.

Kalloni Village ligt wat afgelegen, maar is een prima uitvalbasis om daarvanuit het eiland te verkennen. Auto is wel een must. Je verblijft in mooie alleenstaand of geschakelde appartementen, omringd door prachtige palmbomen, bananenbomen vele soorten fruitbomen, wat ook veel privacy geeft. Je waant je echt in een oase van rust. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam Het is echt een aanrader om hier een heerlijke vakantie door te brengen.

• 9Ineke Jansen08-09-2020

Fijne, rustige vakantie.

Overal in de wereld is het anders, Corona tijd !! Maar ondanks dat hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. Wat hebben jullie je best gedaan om alles zoveel mogelijk in goede banen te leiden. s Avonds kwamen wij aan, hartelijk ontvangst, super snel wat te eten, heerlijk na zon reis. Het appartement zag er verzorgd uit, elke dag werd het schoongemaakt, behalve de zondag niet. Een heerlijk schoon zwembad voor de deur, niet alle zwembaden waren open, vanwege CORONA, maar ondanks dat was het heel rustig. Ontbijtbuffet was er niet, maar alles werd naar wens aan tafel bezorgd. Jullie menukaart is aan te bevelen, wat hebben jullie een top kok. Iedereen van Kalani Village hartelijk dank voor jullie inzet, ondanks deze bizarre tijd. Wij komen graag bij deze vriendelijke, behulpzame mensen terug.

• 9Paula Veleke27-08-2020

Ontspanning in Corona tijd

We werden even hartelijk als altijd ontvangen, natuurlijk op gepaste afstand vanwege Corona. De schoonmaak was netjes en goed, afgestemd op de Corona maatregelen van de overheid. Het ontbijtbuffet werd nu geserveerd en de keuze en kwaliteit was goed. De zwembaden waren niet allemaal open maar gezien het aantal bezoekers was dat ook prima. We hebben heerlijke twee weken gehad op Kalloni Village en we hebben ons prima vermaakt. Alles ziet er netjes verzorgt uit en alles werkt. Voornamelijk hetzelfde personeel als voorgaande jaren die allemaal even hartelijk en bereidwillig waren. Het avondeten is echt aan te bevelen, heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

• 2Pijnacker26-08-2020

Viel erg tegen.

Nee ,was duidelijk anders dan voorgaande jaren.Achterstallig onderhoud....,schoonmaak was ook anders dan de jaren daarvoor.Had weinig met Covid19 te maken.Nee volgend jaar niet merr naar KV. Geen leuk personeel.Ik herken inderdaad de slechte reviews van de andere gasten.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 3fam.Pijnakkers26-08-2020

Slecht geworden

Na jaren weer eens naar KV. Wat mij gelijk opviel was dat het slecht onderhouden was,Waar je vroeger leuk onthaald werd ....nu allemaal erg plichtmatig. schoonmaak werd wel flink op bezuinigd.3 dagen niks gezien.Nee het was dit jaar ook even niet anders maar volgend jaar beslist ergens anders heen. heel Jammer..

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Erik de Weerd22-08-2020

Opnieuw heerlijke vakantie

Natuurlijk stond dit jaar veel in het teken van Corona. Toen wij aankwamen was in Kaloni Village alles prima geregeld en werden we hartelijk als altijd ontvangen. Alles werd netjes schoon gehouden, ontbijt geserveerd en de twee zwembaden die open waren zagen er elke dag weer netjes schoon uit. Wij hebben opnieuw genoten van de Griekse gastvrijheid waarbij er alles aan gedaan werd om je een ontspannen vakantie te geven. Wij kunnen de opmerkingen met de slechte cijfers niet plaatsen, maar wellicht heeft dat met het opstarten te maken na 1 juli gezien het bijzondere seizoen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Rien Penninx13-08-2020

Komen graag weer terug bij normale situatie

De omstandigheden waren door corona voor iedereen in Griekenland anders. Ook voor dit park. Het was niet half gevuld, dus het openen van alle zwembaden die bij de huisjes liggen was in onze ogen logischerwijs ook niet haalbaar.

Wij hadden prima huizen, kregen vriendelijke service, werden voortdurend prima ontvangen. De keuken was top, echt lekker gegeten, de kok verdient een extra compliment!

Het is makkelijk om te zeggen dat het allemaal niet was zoals eerst, maar wij waren blij dat we op Lesbos konden zijn, en ook heel tevreden over wat er binnen de mogelijkheden gedaan werd in Skaloni Village.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2Gsm de Haas13-08-2020

Nooit meer !!!!

Ik heb niet gauw spijt van een zomervakantie in Griekenland,maar dit was wel erg ongezellig en niet echt gastvrij.Katten door het restaurant en alles was te veel gevraagd.Zwembad vol Griekse schreeuwkinderen,Nee ,haal fantastisch maar van de site af .En zeker niet uitgezwaaid...,afrader dus,

Appartement Kaloni Village info

• Aantal personen2 tot 4