Appartement Kaloni Village

Zoover gold Award 2018

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Bij Kaloni Village op Lesbos geniet je van je vakantie in je eigen appartement. Het personeel staat altijd klaar om je te helpen. Elk groepje van 6 appartementen heeft een eigen zwembad. Vlakbij zit ook een rustig strandje. Het ontbijt is goed geregeld en je kunt hier ook dineren. Een auto is wel handig om het eiland te ontdekken.

Contact

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
€ 518p.p.
Naar vluchttijden

358 reviews over Appartement Kaloni Village

• 9Helen25-10-2019

Voor het 2e jaar op rij hier verbleven. In 2018 in mei/juni, nu in de schoolvakantie laatste 2 weken augustus.

Geweldig complex! Het is rustig, er werken lieve mensen, perfecte huisjes met veel ruimte, vooral de terrassen. Wasmachine aanwezig. Bedden kunnen beter, maar ja het is Grieks.

Ontbijt is ruim voldoende en lekker. Ook in de avond kan je heerlijk eten.

Het park is prachtig groen, omringd met fruitbomen en wordt super onderhouden. Zwembaden altijd een plekje vrij.

Strand op steenworp afstand, maar is wat smoezelig en saai. Zou meer mee gedaan kunnen worden.

Minpunt is dat in de weekenden de locatie wordt gebruikt voor (grote) Griekse bruiloften en dat begint om 23.00 en om 5.00 stopt. Dat vind ik echt niet kunnen op een vakantiecomplex. Wel werd er moeite gedaan om mensen die hier echt hinder van hadden tijdelijk een verder gelegen huisje te geven.

Ondanks dat echt een fantastische plek. Niet twijfelen, gewoon boeken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Henry Kuijper11-10-2019

The best

Rust gelegen, helaas waren wij in het na seizoen en was restaurant en bar dicht. Appartementen keurig en volledig uitgerust. Met zelfs wasmachine! Bedden kunnen wel beter of vervangen worden. En verlichting iets anders doen.

Huur een auto en ga er op uit. Zeer vriendelijk personeel en staan altijd klaar. Ik denk dat dit 1 van de betere hotel is op Lesbos. En hint ga uit eten! Kost echt bijna niets 20 euro voor 2 personen inl. drinken!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Anita Wuestenberg19-09-2019

Een echt vakantieparadijs !

We waren in Kaloni Village van 4 tot 18 september . Bij onze aankomst werden we hartelijk verwelkomd met een drankje en cake. Die vriendelijkheid van het voltallig personeel is de sterkte van Kaloni Village: de bediening in het restaurant, de kok, de poetsers, de tuinmannen...iedereen stond steeds klaar voor ons. Wij hadden half pension. Mijn echtgenoot is vegetariër en we hadden dit niet vooraf gemeld maar elke dag kreeg hij een aangepaste maaltijd , die hij zelf mocht uitkiezen van de kaart en dit zonder bijkomende kosten. We verbleven in een gerieflijke bungalow met een bijna privé zwembad naast ons huisje, waar we dagelijks onze baantjes zwommen. De huisjes liggen in een mooi verzorgd park en elke dag worden ze gepoetst . Lakens en handdoeken werden vaak vernieuwd. Je kan van hieruit het hele eiland met de auto ontdekken. Een minpuntje: de katten die storen tijdens het eten maar dat heb je overal in Griekenland.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marina15-09-2019

Hier wordt altijd alle moeite gedaan om je verlof onvergetelijk te maken

Gereisd met partner in september 2019

• 8henriette van Herk-Mootzelaar30-08-2019

echt fantastisch

wat een prachtige plek, van te voren de recentie,s gelezen en die waren al positief. Maar ook wij zijn positief. Wat een leuk appartementencomplex, iedereen is erg vriendelijk, de appartementen waren netjes en het ontbijt was heerlijk. Wij zaten in een soutterain, maar dat was heel goed te doen met een eigen tuintje wat aan het zwembad lag waar je heerlijk kon liggen en waar het nooit druk was, omdat er 6 zwembaden zijn. Je hebt wel een auto nodig om het eiland te zien en evt naar het strand te kunnen, want je kan nergens lopen naartoe. Maar auto huren goed betaalbaar. Wij hebben hier zeker genoten en gaan zeker nog een keer terug.

• 10Alex, Veneta en Kimberly28-08-2019

Geweldige vakantie

Het complex is kleinschalig, groen en gezellig aangelegd. De huisjes zijn prima al zit er wel wat verschil in de inrichting en de badkamers. Het ene huisje is iets luxer dan het andere. Maar Allemaal netjes en schoon. Op loopafstand is er weinig te beleven dus een huurauto is wel aan te bevelen! Het gezellige en vriendelijke personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Eten en drinken kun je prima op het resort. Soms in het weekend worden er lokale feesten en bruiloften gehouden. Dat gaat gepaard met muziek tot in de kleine uurtjes.

• 10Hilde en Jan25-08-2019

Een deugdoende, geslaagde vakantie!

Ideale plek om tot rust te komen. Is telkens een stukje thuis komen. Vriendelijke mensen, lekker eten, behulpzaam, ruimte, mooie omgeving, dichtbij de zee. Kortom, alles wat een mens nodig heeft om te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam de groote grummel22-08-2019

schone mooie locatie rustig gelegen

Super fijn verblijf gehad in kaloni village! Heerlijk ontbijt heel afwisselend! Het zwembad en het appartement werden erg goed schoongemaakt! Wij hebben een auto gehuurd om het eiland te ontdekken. De stadjes petra , Molivos en Skala erosos waren wel een half uur tot een uur rijden maar zeer de moeite waard 😍😍 Kortom lesbos is een fijn eiland en kaloni village een mooie rustige uitvals basis om het eiland te ontdekken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Houtman kristof22-08-2019

Schitterende plek!

Super leuke locatie ,lekker eten,allemaal superleuke mensen, kindvriendelijk in de weer voor iedereen . Een auto is wel een must voor het prachtige eiland te bezichtigen. Ik kom zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Michael en Angelique19-08-2019

Wat een prachtig groen park

Zeer gastvrije ontvangst en behulpzaam personeel. Prachtig onderhouden tuinen. Lekker eten en veel keuze. Per 5 huisjes een eigen zwembad. Heerlijk rustig park, auto wel noodzakelijk. Tip: voor vertrek al regelen bij Dimitris in Skala Kallonis. Strand bij het complex vonden wij wat minder, beetje smoezelig.

73 tips over Appartement Kaloni Village

• DL Bobbe, 28-06-2014

Op 6 km afstand leuke strandtent. Ilitropio. Goed restaurant. Met kleine kinderen is huisje aan kinderbad aan te raden.

• Harrie Vlug, 08-06-2014

Geweldig complex maar zorg dat je niet in een kelder wordt gestopt.

• VMJdHooghe, 31-05-2014

Neem nog wel een theedoek en vaatdoekje mee. Badlakens etc. voldoende. De keuken is heel goed uitgerust, maar wij hebben elke avond in het restaurant gegeten. Auto huren is wel nodig.

39 vragen over Appartement Kaloni Village

• Maikel, 10-08-2019

minimarkt

ik lees dat er een minimarkt is. Kun je hier voor de lunch in je eigen appartement ook vers brood kopen? Wat bieden ze verder aan (water, sterke drank, beleg)? ik hoor het graag! Alvast bedankt!

• Thomas, 05-08-2018

ligging huisjes

Zijn er huisjes die wat meer last kunnen hebben van geluid van de bar/restaurant bijvoorbeeld? Dit in verband met kleine kinderen die vroeg slapen.

• Lia, 08-08-2016

Souterrain appartement

Wie kan mij meer vertellen over deze appartementen

Joop Herrewijn, 04-10-2016

Ik kan er niets over vertellen, heb ze niet van binnen gezien.

Cynthia, 21-06-2018

Ik zou persoonlijk niet voor de Souterreain appartementen gaan. Deze liggen onder de huisjes (je hebt dus bovenburen) en daarnaast geen eigen terrasje.

Als je van plan bent om veel weg te gaan en niet veel tijd besteed op de accommodatie zelf is het wel te doen denk ik.

Appartement info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen