Sorteren

vakanties Skala Eressos

Reviews over Skala Eressos

Heerlijke strandtentjes en eten!

Naomi
    3-6-2017
    Prachtige plaats met mooi lang strand en heel veel heerlijke strandtentjes om uit te kiezen! Overal kan je uitstekend eten met prachtige uitzichten over de zee en een heerlijk sfeertje. Aanrader!

voor de strandliefhebber

Conny
    14-7-2015
    Skala Eressous is een gezellig plaatsje met veel restaurantjes aan de zee. Er is een goed strand en er staat een imposant beeld van de dichteres Sappho. Maar ga ook eens 4 km in het binnenland in naar het dorp Eressos waar je een gezellig dorpsplein met terrassen hebt en mooie [oude] huizen.

Skala Eressos, aanrader

L vd Sluis
    2-9-2014
    Gezellig, gastvrij dorpje aan de zuidkant van Lesbos. Alle voorzieningen aanwezig, vele restaurantjes en bars aan de intieme boulevard, zandstrand, helaas niet altijd schoon, rustige zee, mooie zonsondergangen bij de 'rots'. Meerdere jaren Skala Eressos in september bezocht, altijd fantastisch weer, rond 30 gr.

Heerlijk

annnn
    8-7-2014
    Prachtig strand en leuke plaats. Genoeg horeca en winkeltjes om te vertoeven. Als je doorloopt naar achter de restaurants op palen kun je bedden en parasols huren voor een schappelijke prijs.

Veel archeologie

erik
    5-2-2014
    Mooi stadje op Lesbos. Als je van archeologie houdt, zit je hier helemaal goed.
Skala Eressos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 28 reviews