vakanties Skala Eressos

Reviews over Skala Eressos

aanrader !

Tamara,
    21-6-2015

Heel fijn verblijf gehad in dit kleinschalige hotel.

Kamers zijn dit jaar gerenoveerd zeer schoon en een heerlijk bed.

Prachtig uitzicht op zee.

Het ontbijt was goed verzorgd.

Vriendelijke familie die zorgt dat het je aan niets ontbreekt en met recht trots is op hun hotel en Eiland.

Fijne villa, midden in Skala Eressos

L vd Sluis,
    2-9-2014

Kan rumoerig van de straat zijn. Dicht bij strand, dicht bij winkeltjes, dicht bij de gezellig intieme kleine boulevard met vele restaurantjes.

Droomplek op het strand met mooie woonplek

M schroder,
    22-12-2013

Ligt op het strand in rustige gedeelte en toch kort in het centrum. Een betere plek is er niet vlgs mij.

Aardige eigenaresse die het je naar de zin probeert te maken.

Ontbijt wordt geserveerd in de tuin en zit in de prijs verrekend.

Kamer is voldoende in combinatie met balkon, tuin, strand en conform de Griekse appartementen. Niet echt goedkoop voor het geleverde maar ken het niet anders in Griekenland.

In ieder geval een schitterende plek om in Skala je vakantie door te brengen.

Een paradijs op aarde

roosbreukel@gmail.com,
    19-9-2013

Dit hotel is werkelijk geweldig. Alex en Vasso zijn de fijnste hoteleigenaren die alles doen om het naar je zin te maken. En dat alles op een hele relaxte manier. De kamers zijn vrij simpel maar wel allen voorzien van een prachtige unieke muurschildering. De cappuccino is geweldig. Het voelt al snel als thuis. Een hele grote aanrader als je het niet erg vindt om 7 minuutjes te lopen naar het strand en geen grote luxe verwacht.

Het is soms lastig uit te leggen wat zo´n plek met je doet, maar ik weet zeker dat ik hier terug ga komen en hoop zelfs nog vele jaren.

Iedereen is hier welkom en dat voel je dan ook.

Niet twijfelen, boeken!

Geweldig huis op prachtige locatie

Renata Ananias,
    14-9-2013

Huis Vigla moet wel het meest geweldige uitzicht in Eressos hebben.

Het huis is groot, gezellig en schoon.Het is de derde keer dat ik het huis bezocht heb en ik blijf ervoor terugkeren! Het is in dit huis een stuk rustiger slapen dan in het centrum van de stad, terwijl je vanaf je terras toch alles kan volgen wat gaande is. De inrichting is supergezellig met leuke Griekse accenten en alles wat je maar nodig kunt hebben is aanwezig. Volgend jaar weer!!

Skala Eressos scoort een 8,9 uit 10, op basis van 28 reviews