Reviews over Plomari

Pebble Beach ....Gewoon doen!

Kees Valkenburg,
    6-6-2018

erg gezellig hotel met zeer gastvrije eigenaar op het kiezelstrand

kleine kamers, beetje verouder met name de waterleiding maar zeer schoon

ligt op het strand achter de doorgaande weg herrie valt wel mee

eigenlijk is heet plaats Agios Isidoros. Plomari ligt 3 kilometer verder . Leuk om naar toe te wandelen wel uitkijken! ligt naast een voetbalveld helaas geen voetbal gezien . bezoek ook daarnaast het Ouzo museum !

Het Hotel heeft ook een restaurant waar je goed kan eten en is niet duurder als een ander en is gezelliger in mei omdat in de andere taverna´s niemand zit de regio is rustig met toerisme vooral noord Europese De ander kant op bied leuke wandel routes wees niet bang dat u vluchtelingen tegen kom wij hebben er niet een gezien alleen maar vriendelijke Grieken

prachtige rustige locatie

Ronald Wolters,
    20-9-2015

Hotel Elia Village is een schone prachtige accommodatie, de eigenaar Panos is erg aardig en wil je overal in adviseren.Elke dag wordt je appartement schoongemaakt.Ligging is erg rustig op loopafstand van restaurants en een prachtig strand. Prachtig aangelegde tuin en zwembad met veel ligstoelen, zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Geweldige plek om tot rust te komen.

Heerlijk kleinschalig parkje

Dieho,
    26-1-2015

Elia Village is een op en top verzorgd complex. Van zwembad tot

appartementen. alles oogt modern en smaakvol. de eigenaar doet voortdurend zijn best voor je, maar gunt je ook je privacy.

Wij verbleven in een huis , parterre grote woonkamer met eigen badkamer, boven luxe slaapkamer met badkamer en twee balkons met uitzcht op de olijfboomgaard en de zee . Nog geen 5 minuten lopen naar het strand, de zuidkust van Lesbos is veel mooier dan het noorden en uitstapjes zijn zo gemaakt. Plomari is een gezellige, oude provinciestad met hier en daar nog straatjes en imposante villas die herinneren aan rijkere tijden,

Afgelegen en mooi maar zeker niet perfect

Wessel,
    29-9-2014

Lesbos is een eiland waar veel verval en armoede heerst. Dat is althans onze indruk geweest. Vooral in het zuiden waar Sea Sun zit zal je dit veel terug zien. Er was ook een hoop gesloten maar wij zijn halverwege September gegaan dus het kan ook daar aan hebben gelegen.

Bij Sea Sun zelf is geen receptie maar we hebben een paar keer de bar open gezien aan het zwembad. Deze sluit halverwege de middag wel maar om eerlijk te zijn was er ook bijna niemand aan het zwembad. Bij het zwembad was het hoofdbad open en 2 kleinere badjes (bubbelbaden) gesloten.

Na het lezen van recensies en zien van foto' s viel het appartement erg tegen. Een hoop van je wat je ziet en leest gaat over het los staande huis en dus niet over de appartementen. Het viel een klein beetje tegen kwa ruimte en verder waren er wat kleine zaken kapot zoals een koffiezet apparaat en het lampje van de koelkast.

De ontvangst was overigens wel vriendelijk en we werden goed geholpen als we vragen hadden.

Een heerlijke plek

Fred,
    10-9-2014

Appartement Sea Sun ligt net voor Plomari in het dorpje Ag. Varvara.

Het is netjes, schoon en goed onderhouden, het appartement waar wij zaten (nr.10) was compleet met waterkoker, koffiezetapparaat, tosti-ijzer, magnetron en oven. In de woonkamer zat ook nog een open haard, maar die hadden wij niet nodig.

Plomari scoort een 8,4 uit 10, op basis van 20 reviews