Mytilini

We hebben een aantal aanbieders voor Mytilini voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mytilini voor je op een rij gezet:

Reviews over Mytilini

Lesbos een vrij authentiek eiland.

Vicky
    12-5-2019

Wie van rust, natuur en lekker eten wil genieten aeolis appartement s in evriaki is een aanrader. Kleinschalig complex met zeezicht en vissershaventje. Gerund door 2 vriendelijke zussen die met hun biologische producten heerlijke gerechten maken en

Gereisd Met partner in mei 2019

Mytilini, wereldse stad op pittoresk eiland

Bonnie
    31-5-2017

Mytilini is de hoofdstad van Lesbos. Een hele fijne stad met veel leuke horeca, mooie haven en supervriendelijke mensen. Wij hebben een hele fijne tijd gehad op Lesbos en Mytilini hebben wij bezocht als afsluiting van onze reis.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

de hoofdstad van Lesbos

Conny
    9-7-2015

Mytilini is de hoofdstad van Lesbos en de enige wat drukkere plaats op het eiland. Je vindt er een grote en een kleine haven, veel terrasjes, verschillende kerken, een oud fort en een aantal musea. Eij hebben er lekker rondgeslenterd en wat bezichtigd en heerlijk geluncht in Taverne Kastro vlakbij de kleine haven. De eigenaar spreekt goed nederlands, hij heeft 10 jaar in Nederland gewoond.

Gereisd Met partner in juni 2015

Een stad van de Grieken

W. Bitter
    17-6-2014

Mytilini is, in tegenstelling met de plaatsen aan de noordzijde van het eiland, de stad van de Grieken. Hier is hun woon, werk en uitgaansleven. Je ziet er veel minder toeristen dan aan de noordzijde in plaatsen als Petra en Molivos. Alle voorzieningen zijn er volop aanwezig.

Gereisd Met partner in Tue Jun 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lesbos wordt ook wel Mytilini genoemd

siem
    23-6-2011

De Grieken noemen het eiland Lesbos ,Mytilini. Een geweldig 2de grootste Griekse eiland in de eégeische zee, bijna gelegen tegen de kust van Turkije. De westkust is vulkanisch , daarintegen is de rest van het eiland mooi groen met veel naald ,loof en olijfbomen en prachtige stranden. Overal vind je het typische Griekse leven .Je kunt hier een vakantie-ganger zijn,zonder dat je ergens naar binnen wordt getrokken of gepraat. Ontzettende vriendelijke bevolking. Mooie cultuur en bezienswaardigheden. Kortom zeker de moeite waard dit eiland te gaan bezoeken. Vele touristen bezoeken Lesbos meerdere malen,en dit is niet voor niets. Voor ons is dit al jarenlang een verslaving !

Gereisd Met vrienden in juni 2011
Mytilini scoort een 8,9 uit 10, op basis van 17 reviews