Reviews over Mytilini

Goede plek voor een rustige vakantie

Costatica,
    23-6-2015

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ze hebben een mooi klein complex neergezet en het ziet er zeer verzorgd uit. We zaten eerst in een 2 kamer appartement, dit was erg klein in de keuken kon je je niet bewegen, er staat een keukenblokje, keukentafeltje met stoelen en een 1 persoonsbed in. De slaapkamer is ook krap en het bed heel laag en hard en 1.40 meter. Door het harde bed een andere kamer gekregen dit was een studio, dit was ruimer en had 2 balkons en het bed was 1.80 meter, een stuk beter maar ook erg hard. Het complex ligt in in een heel klein plaatsje met een paar tavernes waar je kan eten, niet allemaal even goed de aanrader om bij Nikos te gaan eten was geen goede, is echt heel vies met veel diepvries eten, zo staat het ook op hun menu. Zeker een auto huren anders kan je alleen bij het zwembad liggen, er is verder niets in de omgeving op loopafstand te bereiken.

Heerlijke plek!

Esther,
    26-3-2015

Appartement Gera Bay ligt in Evriaki.(Mytilini is hoofdstad en vliegveld)

Het is een heerlijke plek. Best erg rustig daar, maar totaal geen probleem....We hadden een auto gehuurd en hebben regelmatig een ander strand en dorpje bezocht.

Op loopafstand is strand, mini-supermarkt, paar kleine restaurantjes. Je kan in de kleine dorpjes en restaurantjes echt voor heeel weinig geld lekker eten. Een groot verschil met de grote toeristische badplaatsen.

We waren met 2 kinderen van 7 en 11 jaar. Zwembad bij het complex niet zo groot, maar wel handig om al vroeg en tot "laat" af te koelen. We hadden het 3 kamer-appartement, aangezien we met zn vijven waren. Dit was zeer ruim en prachtig uitzicht.

De eigenaar en zn vrouw zijn zeer vriendelijk. Bij aankomst een ontvangst met koffie en iets lekkers. Eigenaar Bill houdt wel van een praatje. Geeft tips over de omgeving.

Complex is kleinschalig en rustig. Schoonmaak in orde.

Prijs-kwaliteit prima.

Mooi plekje!

dijkvanp,
    24-6-2014

Heerlijke plek om tot rust te komen. Mooie huisjes van de geweldig vriendelijke eigenaar Dimitri. Ontbijt is eenvoudig maar lekker. Vliegtuigen vliegen vlak over, maar daar heb je geen last van. Kamers zijn schoon. Er waren geen badjassen, kluis, Playstation en dvd speler aanwezig zoals touroperator had beschreven. Huurauto is gewenst. Een aanrader!

Voordelen: Stilte, gastvrijheid, mooie schone kamers, handdoeken voor bij het zwembad,

Nadelen: Harde bedden, minibaar heel duur. Klein blikje bier moesten wij 5 euro voor afrekenen. Ontbijt een klein bakje yoghurt of fruit 2,50.

Echte "small & elegant" huisjes

W. Bitter,
    17-6-2014

Vakantie huizen Oikies Small & Elegant in Mytilini, Lesbos, Griekenland voldoen volledig aan de verwachtingen. De eigenaar Dimitri en zijn staf zijn uitermate behulpzaam en service gericht. De huizen zien er prachtig uit, van alle luxe voorzien. Er is een nadeel, voor zover iemand het een nadeel vindt. Het ligt direct in het verlengde van de startbaan. De vliegtuigen komen vlak over het zwembad als de baan in noordelijke richting wordt gebruikt. Maar buiten het seizoen zijn dat er niet meer dan 10-12 per dag en in het hoogseizoen zo'n 20-30. En dan in hoofdzaak 's morgens en 's avonds. In ieder geval geen nachtvluchten. Eigenlijk is het best spectaculair om zijn 737 vlak over je heen te zien komen.

Prima locatie

G. Goosen,
    21-4-2014

Gera Bay in Mytilini is een mooi, kleinschalig complex.

De appartementen zijn ruim en verzorgd ingericht en de ligging is gunstig, door een weg gescheiden van een baai. Voor het dichtst bijzijnde strandje moet je een paar honderd meter lopen of met de auto. Het complex heeft een poolbar waar je kunt lunchen. Op loopafstand zit een klein bakkertje met vers brood en enkele restaurantjes.

Het complex ligt in een rustig gebied.

De familie is bijzonder gastvrij!

Mytilini scoort een 8,9 uit 10, op basis van 16 reviews