Sorteren

Reviews over Mytilini

Mytilini, wereldse stad op pittoresk eiland

Bonnie
    31-5-2017

Mytilini is de hoofdstad van Lesbos. Een hele fijne stad met veel leuke horeca, mooie haven en supervriendelijke mensen. Wij hebben een hele fijne tijd gehad op Lesbos en Mytilini hebben wij bezocht als afsluiting van onze reis.

de hoofdstad van Lesbos

Conny
    9-7-2015

Mytilini is de hoofdstad van Lesbos en de enige wat drukkere plaats op het eiland. Je vindt er een grote en een kleine haven, veel terrasjes, verschillende kerken, een oud fort en een aantal musea. Eij hebben er lekker rondgeslenterd en wat bezichtigd en heerlijk geluncht in Taverne Kastro vlakbij de kleine haven. De eigenaar spreekt goed nederlands, hij heeft 10 jaar in Nederland gewoond.

mooi stadje op een mooi eiland

Mevrouw Hugal
    10-2-2015

de bevolking is heel vriendelijk.rijk aan cultuur .

Mooie plek vooral in de avond.

dijkvanp
    24-6-2014

Hele drukke plaats op Lesbos. Gezellige restaurantjes en cafe"s. Voor jongeren geen uitgaan gelegenheden. Restaurants met mooi zicht op de haven. Vriendelijke bevolking.

Een stad van de Grieken

W. Bitter
    17-6-2014

Mytilini is, in tegenstelling met de plaatsen aan de noordzijde van het eiland, de stad van de Grieken. Hier is hun woon, werk en uitgaansleven. Je ziet er veel minder toeristen dan aan de noordzijde in plaatsen als Petra en Molivos. Alle voorzieningen zijn er volop aanwezig.

Mytilini scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews