Sorteren

vakanties Vassilliki

Reviews over Vassilliki

leuk toeristisch plaatsje met haven

esther
    23-11-2017

mooie ligging, leuke restaurants aan de haven, wandelpad langs zee naar Pondi

wel een beetje druk, zelfs half september nog.

mooi groen eiland Lefkas

jan willem
    7-5-2017
    mooi eiland, Groen vriendelijke mensen

Bijzondere mooie zee

Angelique
    17-7-2016
    Vasiliki, als frequent Griekenland ganger was dit eens anders, minder Grieks zoals bv het oosten, de wit blauwe huisjes etc maar erg leuk. De haven met de gezellige terrassen, de leuke winkeltjes met veel handgemaakte authentieke waren en de mooie kleur zee, blauw... De fantastische mooie stranden hebben deze vakantie bijzonder gemaakt. Het mooiste strand van Europa kan je vanuit Vasiliki makkelijk bereiken met de boot (niet al te duur voor 15 euro een retour!) naar enegrmi en kastio nog wat (sorry nogal moeilijke namen). Zelf heeft Vasiliki ook prachtige stranden, zeer mooie kleur blauw. Je kan voor weinig heerlijke cappuciono drinken. Ik raad So Sweet zeker even aan in deze recentie: in de gezellige winkelstraat, die ook heerlijke zoetigheden heeft en smoothies/fruityoghurt shakes.

Geweldige terrassen

Marjan de Jong
    19-3-2016
    Vele terrassen en mooie stranden met schitterende vergezichten naar Kefalonia en Ithaki. Ook dichtbij andere dorpen en met een heel mooi verborgen strand om de hoek ( Agiofili )

Griekenland op z'n best!

Kees
    11-8-2015
    Rustige omgeving, nog niet te toeristisch maar nog kleinschalig, autentiek en ongedwongen Grieks. Topbestemming voor watersporters en goeie uitvalsbasis voor vakantie op Lefkas.
Vassilliki scoort een 7,9 uit 10, op basis van 39 reviews