Sorteren

vakanties Vassilliki

Reviews over Vassilliki

Rust en prachtige bloemrijke ligging

Marc Jacobs
    5-8-2018

Mijn vrouw en ik waren in huisje Daphne voor een week. De ligging in de olijfboomgaard met veel bloemen, het zwembad en je privacy is super !! Het huisje zelf is wat oud en gedateerd. We hebben de kleren niet in de oude kast gelegd, want die stonk naar oud vies hout, maar goed, het weer is super, dus je leeft voornamelijk buiten. De ijskast-vriezer in huisje Daphne is wel goed. De eigenaar Panos hebben we niet gezien. De poetsvrouw en pool-boy waren aardig. We hebben genoten en hadden een auto de hele week (die heb je echt nodig). Het eten en de restaurantjes zijn overal goed. Tip: Onze favourite stek was het vissersdorpje Sivota. Wat een super heerlijk grieks dorpje met veel eetgelegenheden en kneuterige winkeltjes. Hier waren we 5x voor ontbijt of avondeten. Huur daar eens een moterboot, geen vaarbewijs nodig, dat hebben we gedaan, was superdag !! Monodentri is mooi en een goede plek om van hieruit trips te maken met de auto !

Je eigen stukje Lefkas

Erik Slot
    29-7-2018

Een heerlijke villa midden in de natuur met een uitzicht over de bergen en olijfbomen. Echt helemaal prive met het gevoel dat de hele heuvel van onszelf was met de luxe van een heerlijk zwembad, fijne veranda en een ruime villa. Op 10 minuutjes rijden van de leuke badplaats Vasiliki met talloze plekjes waar je voor een prikkie kan eten.

De eigenaars laten je met rust en het enige wat je merkt is dat er is afgewassen en alles ververst is. (en een lief cadeautje aan de deurknop. Top!)

Enige minnetjes (als je echt pietluttig bent) zijn de muggen bij het zwembad (huisje is mugvrij door de airco en horren) en de dure supermarktjes maar daar kan Monodentri natuurlijk niets aan doen. Een heerlijke vakantie op een eiland met de mooiste stranden van Europa. Echt adembenemend mooi en alles op een rij-afstand van binnen het uur.

Geweldig, rust in de natuur

Grutto
    12-5-2018

Comfortabel huisje met prachtig uitzicht over het groene dal! Wij verbleven in huisje Levanda met onze twee zoontjes. De zes huisjes liggen trapsgewijs op een heuvel aan de rand van een klein dorpje. Hierdoor hebben alle huisjes veel privé. Onder ons huisje lag een weg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Er is veel ruimte om het huisje waardoor onze jongens lekker konden spelen en hun gang konden gaan. De huisjes zelf zijn eenvoudig ingericht maar hebben alles wat je nodig hebt. De buitenruimte is in dat opzicht iets luxer met twee hangmatten, een barbecue, genoeg ligstoelen en twee zitjes. Goeie verhouding, want buiten ben je het meeste. De eigenaren en de beheerder zijn heel vriendelijk en betrokken en komen af en toe iets langsbrengen. Als er iets is, zijn ze er meteen.

Herman
    14-10-2017

Alles wat goed. Super prijs kwaliteit verhaal.

wat helemaal super was, was de extra service van de eigenaar. Die kwam af en toe iets kleins langsbrengen als verrassing, zo lief!

Een paradijsje ontdekt

Digneffe
    28-8-2017

We verbleven met z'n drieën in huisje Rodia. Dat is het kleinste verblijf maar wel super rustig gelegen, met een enorm gezellig terras en een prachtig zwembad. We hebben daar genoten van een heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Tijdens ons verblijf werd alles netjes verzorgd: alles heel net, regelmatig propere handdoeken, strandlakens aanwezig,... We werden verwelkomd met een flesje wijn en we kregen nog een afscheidsgeschenk er bovenop. Een auto huren is wel een must om het eiland te verkennen! We hebben er enorm van genoten!

Vassilliki scoort een 7,7 uit 10, op basis van 39 reviews