Reviews over Paleros

Bijna ongrieks, zo keurig verzorgd!

Job en Ineke,
    2-10-2009

Een aangename verrassing hier te verblijven. Alles is tot in de puntjes verzorgd en er is echte aandacht voor de gast.Staat bij ons nu nr.1 van al onze Griekse lokaties.

Het is wel noodzakelijk de beschikking over een auto te hebben! (En huur die vanuit Nederland, want dat is aanmerkelijk goedkoper)

super

ingrid,
    12-7-2009

vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Fantastische ligging en uiterst vriendelijke mensen die zorgen voor het ultieme vakantiegevoel. Geen stress maar belangstelling en betrokkenheid, alles zeer schoon en goed onderhouden, kortom een plek om zeker nog een keer naar toe te gaan

Uitzicht schitterend, niet meer direct in zee.

Hennie,
    15-6-2009

Cliff Bay ligt niet meer aan het strand.

Er is een weg aangelegd onderaan de clif, waarover je naar Paleros kunt lopen.

Naast die weg liggen allemaal rotsblokken en bouwafval, zodat je vanuit Cliff Bay de zee niet meer inkunt.

Het kiezelstrand richting Pogonia is erg vervuild.

echte aanrader

Peter & Margo,
    7-3-2009

Geweldig genoten, hier in 2007 geweest met osn zoontje van nog geen jaar. toen we aankwamen en ze zagen dat we met een klein kind waren moesten we even wachten. In een paar minuten tijd was het hele appartement kindvriendelijk gemaakt tot aan gaas om het balkon toe! Helemaal prima. Genoten van de omgeving, rustig, grieks en van de eigenaren die alles in het werk stelde om het ons naar de zin te maken. Voor griekse begrippen een groot, ruim appartement. Alleen jammer als je met kinderen bent dat het maar 1 hele grote ruimte is. Gaan hier zo weer terug, dorpje was heerlijk, helemaal prima.

Geweldig

Peter en Irma,
    7-9-2008

Cliff Bay heeft een geweldige ligging.Vanuit zwembad en taveerne ( waar je ook lekker kan eten )kijk je over de hele baai uit. Het is heel rustig en verder is er geen bebouwing , terwijl je toch in 10 min langs de zee naar t gezellige Paleros loopt . De sfeer is heel relexad en eigenaar en personeel zijn bijzonder vriendelijk . Alles wordt heel goed onderhouden

De studio is meer een hotelkamer met een kitchenette. Echt koken kan je er niet , maar je kan overal voordelig en prima eten . Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk Scandinaviers, wat Grieken en nog een ander hollands stel .

Hier kom je helemaal tot rust,zonder dat je geisoleerd zit .Met de auto zit je binnen een half uurtje op Lefkas, dat ook echt de moeite waard is om te bezoeken.

wij hebben genoten.

Paleros scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews