Géén boekingskosten

Residence Villas

Appartement
GriekenlandKretaStalis / Stalida

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Residence Villas voor je op een rij gezet:

5.1MatigScore uit 78 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

78 Reviews over Residence Villas

• 3Familie Vegt12-10-2022

Lijkt mooier op de foto's dan het is

Kamers zijn absoluut niet schoon, er wordt elke dag schoongemaakt, maar daarbij wordt er alleen een natte lap over de vloer gehaald en soms in de badkamer wat schoongemaakt. Onder het bed is al jaren niet schoongemaakt, de lampjes zijn vreselijk vies en stoffig, tafel was vies, kopjes ed ook vies. Totaal 3 verschillende kamers gehad, ivm vies en herrie. Gelukkig kregen we wel een andere kamer als we aangaven dat het niet schoon was en ook toen we bij een pomp sliepen.. Eten vaak koud, smaakt niet lekker, weinig keuze, veel hetzelfde, geen variatie. Als je er wat van zegt halen ze hun schouders op. Bij het ontbijt is er weinig beleg; 2 soorten kaas en 2 soorten worst. Teveel soorten muesli Koffie is niet lekker Wij gaan hier nooit meer heen, is geen aanrader

• 5Ruimte
  • 5Mw. Klein11-07-2022

Mooie ligging maar voor verbetering vatbaar.

Bij het boeken aangeven dat je een gerenoveerde kamer wilt. De oudere kamers zijn niet best. Prijs kwaliteitcijfer en beoordeling kamer is voor de nieuwere kamers. Het ontbijt is redelijk maar diner is ronduit slecht. ( heb bij eerdere vakanties nog nooit over het eten geklaagd). Managemen moet echt beter. Er was 1 erg vriendelijke receptioniste en de dames van de huishoudelijke dienst uiterst vriendelijk. Om een reden die we niet weten werd de bar ineens om 10 uur gesloten en werd er enkel fris, bier en wijn geschonken. Voor mij geen probleem (ik drink geen alcohol) maar veel gasten waren boos en teleurgesteld.

Hotel heeft potentie mits het eten beter wordt en alle kamers gerenoveerd zijn.

• 7Natuur
  • 7HASDoré07-10-2021

Viel ons wat tegen , vier sterren ( vraagteken)

Wij verbleven in twee kamers, beneden verdieping. Periode eind september / begin oktober. De kamers zijn voldoende ruim, maar de badkamer is aan de erg krappe kant, douche en toilet op de zelfde hoogte. Het wordt snel een natte knoeiboel. Veel schimmel in de badkamers. Schoonmaak badkamer erg matig. Avond eten zeer matig, niet slecht maar erg veel van het zelfde, In de loop van de dagen dat we daar verbleven, werd van de 10 dagen 7 dagen makreel en kippen vleugeltjes aangeboden. Eten vaak te koud. De rest van de dagen veel herhaling van het warm eten aanbod. Salade buffet is prima. Ontbijt is ook redelijk. Zijn uit treurnis en teleurstelling vaker gaan uit eten s’ avonds. Hoe de andere kamers zijn kan ik niet oordelen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Omgeving zeer geschikt voor een strandvakantie en veel leuke en gezellige uitgaansgelegenheden. Enige aandacht voor verbetering door het management zou zeker op zijn plaats zijn.

• 10Anje Zuidema16-09-2020

Prachtig hotel op een top locatie

Verbleven hier een weekendje en zijn ontzettend verwend! Het hotel is netjes en erg mooi, de ligging maakt het helemaal af. De eigenaresse is ontzettend lief en doet er alles aan om het verblijf nog fijner te maken. Al met al een dikke aanrader!!

• 9Jan & Yvonne27-09-2019

Echt heel goed

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We zaten overal dichtbij. Het strand ligt op 50 meter van het appertement. Je betaald daar maar 5 euro voor 2 bedjes en een parasol. Het appartement was schoon en netjes. Vwb het eten kunnen we alleen wat over het ontbijt zeggen om dat wij ervoor hebben gekozen om buiten de deur te gaan eten. Het ontbijt was uitgebreid en alles vers hier kun je echt niet over klagen. De restaurants waar wij het lekkerst hebben gegeten waren Hellas ( tegenover het app.) en Jannis. Voor het eerst gaan wij volgend jaar hier terug naartoe terwijl we dit nooit doen.

• 9Fam. vd Vliet01-09-2019

Viel 100% mee, eigenlijk gewoon 100% genoten!

We hadden een last-minute geboekt, dus niet veel keuze meer. Wij kwamen in Residence Villa's en hebben heerlijk genoten! Prima appartement, gezellig opgezet rond het zwembad, erg dicht bij het strand. Ook het eten was heerlijk, echt Grieks en gevarieerd. Iedere dag werd het appartement netjes schoongemaakt. Kortom: het viel ons 100% mee en we hebben 100% genoten daar!

• 4Mary19-08-2019

Zeker niet nog eens!

De ligging van het appartement is prima, 2 minuten lopen van het strand. Maar dat was voor ons het enige positieve. We moesten bij aankomst direct 21 euro!! toeristenbelasting betalen. Nog nooit zoveel betaald voor 7 nachten. Half pension was inbegrepen in de prijs. Het avondeten was onder de maat. Lauw en smakeloos. Vaak zag je eten van de avond in de ochtend in een andere vorm terugkomen. Receptie totaal niet servicegericht( hoorden we ook van andere gasten). Onze douchekop was kapot en er kon pas de volgende dag iemand komen kijken. Douchen moest dan maar in de openbare douche. Als we zelf niet creatief geweest waren, hadden we niet meer op onze kamer kunnen douchen want er is nooit meer iemand komen kijken. De badkamer van ons appartement zat sowieso op een bijzondere plek. Er was een rij kastdeuren in onze kamer en achter 1 van die deuren zat onze badkamer. Mijn man moest bukken om binnen te gaan. Wc 1x schoongemaakt in 8 dagen.

• 6Leon18-08-2019

Fantastisch qua ligging maar veel te verbeteren

Het hotel is helemaal super gelegen en de mensen die er werken zijn bijzonder vriendelijk. De ligging aan zee en alle barretjes en restaurants om je heen maken de liggen 10 punten waard. Maar er zijn ook wel een paar min punten. Te weinig bedden bij het zwembad, 12 stuks voor 200+ gasten. De kamers worden slecht schoongemaakt,( met de Griekse slag ) er is geen kook uitrusting op de kamer. De bedden zijn net groot genoeg voor grote smurf en het is gehorig. . Zelf je appartement aanvegen kan niet en een doek over iets heen halen als je bijv moest is ook niet mogelijk ivm het ontbreken van alles.

• 7Anna van de Beuk04-08-2019

Redelijk hotel

Het hotel lag dichtbij het strand en centrum wat erg fijn en makkelijk was. Daarnaast was de wc een drama met doorspoelen e.d. en de WiFi deed het niet. Ook hadden wij een grotere kamer verwacht en stond er echter alleen een tweepersoonsbed. De kamers waren wel schoon, dus dat maakte het minder erg. Het eten is ook geen aanrader aangezien het lauw is en er weinig bekend eten ligt voor Hollanders.

• 9Patricia Bergman26-09-2018

Fantastisch, aanrader.

Goed onderhouden prettig en mooi appartementencomplex op fijne plek (30 meter van het strand en winkelstraat. Vriendelijk personeel. Wij waren hier 26 jaar geleden voor het eerst en komen met enige regelmaat graag terug. Fijn dat ontbijt erbij inbegrepen. Minder is dat halfpension verplicht in prijs is opgenomen. Weinig variatie en na 20 minuten is warme eten lauw. Alleen als je direct om 18.30 uur gaat eet je warm. Wij gaan sowieso liever uit eten omdat dat gezelliger is, je zelf kunt kiezen wat je wilt eten en lekkerder is. Restaurant Hellas tegenover Residence Villa’s is een aanrader.

Appartement Residence Villas info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne