Appartement Residence Villas

Kleine hotelsWeer vandaag26°21°
Appartement Residence Villas
8,4

63 reviews over Appartement Residence Villas in het Nederlands

Heerlijk vertoefd en heerlijk gegeten!

RM Gijsbertsen
5-9-2018

We hebben het hier voor een week prima naar ons zin gehad. Appartement was netjes, ruim en goed uitgerust. Schoonmaak dagelijks. Wij hadden, ondanks de slechte verhalen, half pension geboekt. Hebben eigenlijk erg lekker gegeten. Ontbijt zeer goed, maar ook over het diner niets te klagen. Er was genoeg variatie en naar onze mening is het toch de bedoeling dat je anders eet dan je thuis doet. Er werd erg veel aandacht aan besteed en meer dan voldoende bijgevuld. Dus voor de Hollands pot moet je hier inderdaad niet zijn, maar dat lijkt ons ook de bedoeling als je naar Griekenland gaat, toch?! ;)

Ideaal voor mensen met kinderen

Perfect
28-7-2018

Goede ligging lekker dicht op het strand en bij de restaurantjes waar je heerlijk kan eten appartement is goed schoon en ruim het ontbijt is goed avond eten stuk minder vriendelijke service van het personeel echt genoten

Heerlijk

Marga
19-10-2017

Zeer vriendelijke mensen. Heel dichtbij t strand. Gezellige restaurantjes.

geweldig

joop van helvert
8-3-2017

Goede accommodatie vriendelijk en schoon en vlak bij het en natuurlijk ons restaurant Mariä s Beach.

Fantastisch ligging.

Monique
8-9-2016

We hebben het hier heerlijk gehad. Ruim, schoon, goede bedden. Vriendelijke mensen. Dichtbij het strand. Leuk plaatsje ook, geen opdringerige mensen die je naar binnen willen halen.

Het complex ligt op een perfecte plek in Stalis. De 1 kamer appartementen zijn nogal klein. De bedden echter zijn een ramp; twijfelaar met betonnen matras.

Van de veelgenoemde Spyros geen spoor te vinden. Ook geen lawaaierige Russen of zo, het was super rustig terwijl toch alle appartementen bezet waren.

De 1e nacht werden we aan de overkant van de drukke doorgaande weg ondergebracht wegens overboeking. Als compensatie een diner aangeboden gekregen.

Zeer aan te bevelen!

Ali Roek
6-10-2014

De ligging is super! 2-Kamer appartement is ruim. Personeel is zeer vriendelijk en alles wordt goed schoon gehouden! Geen geluidsoverlast. Er is géén zwembadje voor kleine kinderen. Ontbijtbuffet is prima. Dinerbuffet is minder en lauw (1x gegeten). De mensen op Kreta zijn héél aardig en gastvrij, dus wij keren zeker terug.

Prima complex om vakantie te vieren

Ronald
27-6-2014

Wij waren hier voor de tweede keer, en het is ons prima bevallen. Het hotel ligt dicht bij de zee, ca 40 meter, te midden van een gezellig centrum met voldoende cafes, restaurants en shops.

De gastvrijheid en service is prima. Elke dag worden de kamers gedaan. Het personeel is vriendelijk en klantgericht.

fantastische plek

piet
23-6-2014

Al vaak geweest en het blijft leuk.

Strand 50 meter.

leuke winkeltjes en restaurants zijn er ook volop.

Het personeel is geweldig.

Elke dag kregen we schone lakens, de kamers worden ook elke dag schoongemaakt.

Wij zouden er graag meer Nederlanders zien!!!

Toplocatie

L.W. Mulder
5-6-2014

Prima accommodatie waar wij dit jaar voor zesde achtereenvolgende jaar terugkeren en ligt op een steenworp van het strand. Stalida is een rustig en gemoedelijk stadje met vele (strand) barretjes, terrassen en restaurants waar je geen last hebt van schreeuwende en dronken jongelui. Complex en kamers zijn super schoon en personeel vriendelijk. Het ontbijt is naar goed Grieks gebruik eenvoudig maar voldoende en gevarieerd. Beheerder Spyros (Nederlands sprekend !) werkt zich een slag in de rondte en probeert het iedereen, vooral 's-avonds, aan de bar naar de zin te maken. Het is hem niet aan te rekenen als er iets mis gaat; daar is zijn baas verantwoordelijk voor. De beschuldiging dat hij overdag vaak dronken is kan ik naar het rijk der fabelen verwijzen want daar heeft de beste man echt geen tijd voor. Als het 's-avonds voor hem wat rustiger is drinkt hij samen met zijn gasten een drankje, mag hij ?

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Villas in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.