Appartement Residence Villas

Meer appartementinfo

76 reviews over Appartement Residence Villas

• 9Jan & Yvonne27-09-2019

Echt heel goed

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We zaten overal dichtbij. Het strand ligt op 50 meter van het appertement. Je betaald daar maar 5 euro voor 2 bedjes en een parasol. Het appartement was schoon en netjes. Vwb het eten kunnen we alleen wat over het ontbijt zeggen om dat wij ervoor hebben gekozen om buiten de deur te gaan eten. Het ontbijt was uitgebreid en alles vers hier kun je echt niet over klagen. De restaurants waar wij het lekkerst hebben gegeten waren Hellas ( tegenover het app.) en Jannis. Voor het eerst gaan wij volgend jaar hier terug naartoe terwijl we dit nooit doen.

• 9Fam. vd Vliet01-09-2019

Viel 100% mee, eigenlijk gewoon 100% genoten!

We hadden een last-minute geboekt, dus niet veel keuze meer. Wij kwamen in Residence Villa's en hebben heerlijk genoten! Prima appartement, gezellig opgezet rond het zwembad, erg dicht bij het strand. Ook het eten was heerlijk, echt Grieks en gevarieerd. Iedere dag werd het appartement netjes schoongemaakt. Kortom: het viel ons 100% mee en we hebben 100% genoten daar!

• 4Mary19-08-2019

Zeker niet nog eens!

De ligging van het appartement is prima, 2 minuten lopen van het strand. Maar dat was voor ons het enige positieve. We moesten bij aankomst direct 21 euro!! toeristenbelasting betalen. Nog nooit zoveel betaald voor 7 nachten. Half pension was inbegrepen in de prijs. Het avondeten was onder de maat. Lauw en smakeloos. Vaak zag je eten van de avond in de ochtend in een andere vorm terugkomen. Receptie totaal niet servicegericht( hoorden we ook van andere gasten). Onze douchekop was kapot en er kon pas de volgende dag iemand komen kijken. Douchen moest dan maar in de openbare douche. Als we zelf niet creatief geweest waren, hadden we niet meer op onze kamer kunnen douchen want er is nooit meer iemand komen kijken. De badkamer van ons appartement zat sowieso op een bijzondere plek. Er was een rij kastdeuren in onze kamer en achter 1 van die deuren zat onze badkamer. Mijn man moest bukken om binnen te gaan. Wc 1x schoongemaakt in 8 dagen.

• 6Leon18-08-2019

Fantastisch qua ligging maar veel te verbeteren

Het hotel is helemaal super gelegen en de mensen die er werken zijn bijzonder vriendelijk. De ligging aan zee en alle barretjes en restaurants om je heen maken de liggen 10 punten waard. Maar er zijn ook wel een paar min punten. Te weinig bedden bij het zwembad, 12 stuks voor 200+ gasten. De kamers worden slecht schoongemaakt,( met de Griekse slag ) er is geen kook uitrusting op de kamer. De bedden zijn net groot genoeg voor grote smurf en het is gehorig. . Zelf je appartement aanvegen kan niet en een doek over iets heen halen als je bijv moest is ook niet mogelijk ivm het ontbreken van alles.

• 2018
    9Patricia Bergman26-09-2018

Fantastisch, aanrader.

Goed onderhouden prettig en mooi appartementencomplex op fijne plek (30 meter van het strand en winkelstraat. Vriendelijk personeel. Wij waren hier 26 jaar geleden voor het eerst en komen met enige regelmaat graag terug. Fijn dat ontbijt erbij inbegrepen. Minder is dat halfpension verplicht in prijs is opgenomen. Weinig variatie en na 20 minuten is warme eten lauw. Alleen als je direct om 18.30 uur gaat eet je warm. Wij gaan sowieso liever uit eten omdat dat gezelliger is, je zelf kunt kiezen wat je wilt eten en lekkerder is. Restaurant Hellas tegenover Residence Villa’s is een aanrader.

• 8RM Gijsbertsen05-09-2018

Heerlijk vertoefd en heerlijk gegeten!

We hebben het hier voor een week prima naar ons zin gehad. Appartement was netjes, ruim en goed uitgerust. Schoonmaak dagelijks. Wij hadden, ondanks de slechte verhalen, half pension geboekt. Hebben eigenlijk erg lekker gegeten. Ontbijt zeer goed, maar ook over het diner niets te klagen. Er was genoeg variatie en naar onze mening is het toch de bedoeling dat je anders eet dan je thuis doet. Er werd erg veel aandacht aan besteed en meer dan voldoende bijgevuld. Dus voor de Hollands pot moet je hier inderdaad niet zijn, maar dat lijkt ons ook de bedoeling als je naar Griekenland gaat, toch?! ;)

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Perfect28-07-2018

Ideaal voor mensen met kinderen

Goede ligging lekker dicht op het strand en bij de restaurantjes waar je heerlijk kan eten appartement is goed schoon en ruim het ontbijt is goed avond eten stuk minder vriendelijke service van het personeel echt genoten

Met jonge kinderen

• 2017
    8Marga19-10-2017

Heerlijk

Zeer vriendelijke mensen. Heel dichtbij t strand. Gezellige restaurantjes.

• 8joop van helvert08-03-2017

geweldig

Goede accommodatie vriendelijk en schoon en vlak bij het en natuurlijk ons restaurant Mariä s Beach.

• Oude reviews

8Monique08-09-2016

Fantastisch ligging.

We hebben het hier heerlijk gehad. Ruim, schoon, goede bedden. Vriendelijke mensen. Dichtbij het strand. Leuk plaatsje ook, geen opdringerige mensen die je naar binnen willen halen.

4 tips over Appartement Residence Villas

• L.W. Mulder, 05-06-2014

Restaurant Maria's Golden Beach en Andrea Beach.

• Anita en Chris, 22-06-2013

Het bijwonen van de Griekse avonden bij het tegenover liggende restaurant Hellas en een bezoek aan Mochos (woensdag folklore) zijn zeker een must. Aanraders: restaurant: Hellas, Jannis, Amici; strand: Finikas, Akti; uitgaan: Finikas, Beachcomber (Engelse livemuziek).

• Astrid, 15-10-2012

Mocht je een excursie willen maken, is er aan het einde van de straat iets naar rechts een boekingskantoor, waarbij ze leuke excursies aanbieden voor aanzienlijk lagere prijzen dan bij de touroperator (2/3 van de prijs)!!

6 vragen over Appartement Residence Villas

• Daphne, 14-07-2015

vragen

Is het water hie helder aangezien het een zandstrand is? Zit er een koelkastje in de appartementen? Ligt er een supermarkt op loopafstand?

• T, 26-02-2014

jongeren

Zijn er ook wat jongeren in het hotel?

piet, 23-06-2014

jongeren zijn in de minderheid

• Anouk, 26-02-2014

halfpension

Wordt het eten goed aangevuld? en van hoelaat tot hoelaat zijn de eettijden?

piet, 23-06-2014

eten volop aanwezig, wordt goed aangevuld. eettijden van half 8 tot half 10 ontbijt en van 18.30 tot 20.30 avondeten.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis