Appartement Residence Villas

61 reviews over Appartement Residence Villas in het Nederlands

Heerlijk

Marga
19-10-2017

Zeer vriendelijke mensen. Heel dichtbij t strand. Gezellige restaurantjes.

geweldig

joop van helvert
8-3-2017

Goede accommodatie vriendelijk en schoon en vlak bij het en natuurlijk ons restaurant Mariä s Beach.

Oude reviews (archief)

Fantastisch ligging.

Monique
8-9-2016

We hebben het hier heerlijk gehad. Ruim, schoon, goede bedden. Vriendelijke mensen. Dichtbij het strand. Leuk plaatsje ook, geen opdringerige mensen die je naar binnen willen halen.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Villas voor je op een rij gezet:

Het complex ligt op een perfecte plek in Stalis. De 1 kamer appartementen zijn nogal klein. De bedden echter zijn een ramp; twijfelaar met betonnen matras.

Van de veelgenoemde Spyros geen spoor te vinden. Ook geen lawaaierige Russen of zo, het was super rustig terwijl toch alle appartementen bezet waren.

De 1e nacht werden we aan de overkant van de drukke doorgaande weg ondergebracht wegens overboeking. Als compensatie een diner aangeboden gekregen.

Zeer aan te bevelen!

Ali Roek
6-10-2014

De ligging is super! 2-Kamer appartement is ruim. Personeel is zeer vriendelijk en alles wordt goed schoon gehouden! Geen geluidsoverlast. Er is géén zwembadje voor kleine kinderen. Ontbijtbuffet is prima. Dinerbuffet is minder en lauw (1x gegeten). De mensen op Kreta zijn héél aardig en gastvrij, dus wij keren zeker terug.

Prima complex om vakantie te vieren

Ronald
27-6-2014

Wij waren hier voor de tweede keer, en het is ons prima bevallen. Het hotel ligt dicht bij de zee, ca 40 meter, te midden van een gezellig centrum met voldoende cafes, restaurants en shops.

De gastvrijheid en service is prima. Elke dag worden de kamers gedaan. Het personeel is vriendelijk en klantgericht.

fantastische plek

piet
23-6-2014

Al vaak geweest en het blijft leuk.

Strand 50 meter.

leuke winkeltjes en restaurants zijn er ook volop.

Het personeel is geweldig.

Elke dag kregen we schone lakens, de kamers worden ook elke dag schoongemaakt.

Wij zouden er graag meer Nederlanders zien!!!

Toplocatie

L.W. Mulder
5-6-2014

Prima accommodatie waar wij dit jaar voor zesde achtereenvolgende jaar terugkeren en ligt op een steenworp van het strand. Stalida is een rustig en gemoedelijk stadje met vele (strand) barretjes, terrassen en restaurants waar je geen last hebt van schreeuwende en dronken jongelui. Complex en kamers zijn super schoon en personeel vriendelijk. Het ontbijt is naar goed Grieks gebruik eenvoudig maar voldoende en gevarieerd. Beheerder Spyros (Nederlands sprekend !) werkt zich een slag in de rondte en probeert het iedereen, vooral 's-avonds, aan de bar naar de zin te maken. Het is hem niet aan te rekenen als er iets mis gaat; daar is zijn baas verantwoordelijk voor. De beschuldiging dat hij overdag vaak dronken is kan ik naar het rijk der fabelen verwijzen want daar heeft de beste man echt geen tijd voor. Als het 's-avonds voor hem wat rustiger is drinkt hij samen met zijn gasten een drankje, mag hij ?

Slechts een minuut van de zee

Armen Zwirichen
12-11-2013

Alles was fantastisch. Een onvergetelijke vakantie. Het hotel is erg mooi, de zee op een minuut van het hotel. Het personeel vriendelijk en hoffelijk. De kamers zijn schoon en erg leuk muskietennetten die ons beschermen. Ik beveel het aan degenen die willen gaan naar Stalis.

Heerlijke vakantie!

Ingrid
10-8-2013

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in Residence Villas. De ligging is super, service erg goed. Wij kwamen 's avonds laat aan en toen vonden we in het appartement een gedekte tafel met 4 goed gevulde borden en een schaal met een heerlijke Griekse salade! Het eten was sowieso prima, erg lekker, afwisselend, echt een aanrader. Spiros, de manager, is erg behulpzaam en wil veel dingen voor je regelen, zoals bijv. een huurauto. Het appartement was ruim genoeg, werd erg goed schoon gehouden en we kregen om de dag schone lakens en handdoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Villas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Villas in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Villas scoort een 8.46 uit 10 op basis van 69 reviews.