Hotel Cactus Royal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Cactus Royal ligt op het Griekse eiland Kreta. Hier geniet je van een fijne zon, zee en strandvakantie met een goede all-inclusive formule. Veel van jullie geven het eten hier zelfs een dikke 10. In dit hotel zitten rustzoekers goed op hun plek. Jullie overnachten hier dan ook meestal samen met vrienden of je partner. Al nieuwsgierig naar meer? Lees dan met ons mee.

Over de kamers van Cactus Royal zijn jullie erg enthousiast. Je overnacht hier in een ruime kamer met een groot balkon. Reviewer Hugo sluit zich hierbij aan en schrijft: ‘Wat een prachtig hotel is dit! In veel opzichten het beste hotel waar ik ooit geweest ben. Mooie kamers met een groot balkon.’ Ook wordt je kamer elke dag schoongemaakt door de vriendelijke schoonmaaksters. Let er wel op dat de kamers wat gehorig kunnen zijn waardoor je op je kamer de geluiden van de straat kunt horen.

Je verblijft bij Hotel Cactus Royal op basis van all-inclusive. Tijdens het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet schep je dankzij de verschillende thema-avonden iedere dag weer andere gerechten op. Heb je speciale dieetwensen? Dan kun je hier volgens reviewer Marja ook goed terecht: ‘Alleen de geur in de lobby van dit hotel is al lekker. Het buffet bestaat uit veel verschillende soorten voedsel, zelfs als je op dieet bent kun je heerlijk eten.’ Tijdens je verblijf kun je ook één keer terecht voor een avondmaaltijd op het dakterras, wat volgens jullie heerlijk is met een mooi uitzicht.

Bij het zwembad van Cactus Royal Kreta is er altijd wel een plekje vrij ondanks het handdoekje leggen van sommige vakantiegangers. Op zoek naar nog meer ontspanning? Strijk neer met een verkoelend drankje en geniet van de heerlijke temperaturen of bezoek het wellnesscentrum. Laat je verwennen tijdens een heerlijke behandeling of strijk neer in de jacuzzi. In de spa haal je ook je badhanddoeken, wat sommigen van jullie niet zo handig vinden.

Ligging

Jullie schrijven dat de ligging van Cactus Royal Kreta ideaal is. Na een paar minuten lopen flaneer je al over het strand, struin je langs de gezellige boulevard of dompel je jezelf onder in het azuurblauwe water. Zoek je tijdens je vakantie graag de gezelligheid op? Dan ben je bij het stadscentrum van Stalis, op 750 meter van Cactus Royal, aan het juiste adres.

Kun je geen genoeg krijgen van waterpret? Op vier kilometer van Cactus Royal Kreta vind je het spectaculaire Star Beach Waterpark. Roetsj van de vele glijbanen, laat je meevoeren door de wildwaterbaan of kom tot rust op een van de vele ligbedjes.

Ben jij al enthousiast geworden van een vakantie bij Cactus Royal?

193 reviews over Hotel Cactus Royal

• 10Ellen15-08-2019

Dit is pas echt VAKANTIE !!! Heerlijk genoten.

Het is een geweldig mooi hotel met meerdere zwembaden, echter waren er te weinig ligstoelen (dus toch maar even handdoekje leggen) of naar het strand waar altijd voldoende ligstoelen waren. De man van de POOL-bar verdiend een dikke pluim. Hij werkt er met erg veel plezier en dat straalt hij ook uit. De kamers waren keurig netjes schoon en ruim voldoende qua grootte. Het eten was in buffetvorm en erg smakelijk. Elke dag was er een ander thema en zeer gevarieerd eten. van Mexicaanse avond tot Griekse avond en een BBQ aan toe, alles was erg lekker. Het enige minpunt vonden wij, dat er erg veel zwerfkatten liepen. Ook in het restaurant !! Verder hebben wij een dag een Buggy en een Quad gehuurd bij EURO-Driver. Erg vriendelijke mensen, betrouwbaar en hart voor de zaak.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 19-08-2019

Dear Ellen,

Thank you for taking the time to post your feedback after your stay at our hotel. We are happy to hear that you appreciated your stay, especially the very friendly staff and food. It was truly a pleasure to serve you! Looking forward to your soon return visit.

Met oudere kinderen

• 10Jan14-08-2019

Hoge kwaliteit

Dit was de derde keer dat we hier geweest zijn, en weer genoten in dit resort. Alles is gewoon kwalitatief heel goed, het eten, de bar, de mensen die er werken zijn heel vriendelijk en professioneel,er was een tweede zwembad gebouwd dus handdoek je leggen smorgens was iets minder. Volgend jaar weer terug!

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 19-08-2019

Dear Jan,

Thank you for your wonderful review! We are very pleased that you enjoy your stay in Cactus Royal and especially would like to thank you for your great comments about our hotel. It is always a pleasure to know that we have been able to offer our guests satisfaction and unforgettable experiences, and we hope to see you again in Cactus Royal Spa & Resort.

• 8Henk-Jan28-06-2019

Sfeervol hotel met vriendelijk personeel

Mooie accommodatie. Vriendelijk personeel. Goed eten. Kamers erg gehorig, niet groot en eenvoudig ingericht. Bedden van goedkope kwaliteit bij ons misten er 3 latten in de bodem. Beoordeling op zoover na onze mening te hoog. Wij zijn in betere hotels met vergelijkbare of mindere beoordelingen geweest.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 01-07-2019

Dear Henk-Jan,

Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We are really sorry we could not satisfy all your needs. Your honest comments help us to measure our quality and service on a daily basis. We would like to underline, that during your stay you can always contact us with any questions on the reception desk or guest relations service and we will help you. We hope to have the opportunity welcoming you once again in our resort and achieve to exceed your expectations.

• 9Jane27-06-2019

Het hotel heeft aan onze verwachtingen voldaan. Alleen de wifi was een drama en geen 5* waardig

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 29-06-2019

Dear Jane,

Thank you for taking the time to post your feedback after your stay at our resort. We are glad you enjoyed your holidays in our hotel. Concerning your comments about WiFi - we promise to take all necessary measures to improve it. We hope to have the opportunity to welcome you again at Cactus Royal Spa & Resort!

• 9Kristel22-06-2019

Top vakantie in alle rust

Onthaal receptie was heel onpersoonlijk . Voor de rest een top vakantie. Eten was super lekker en gevarieerd . Heel proper over heel het hotel . Toch wel vroege badhanddoek leggers . Heel rustig hotel

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 25-06-2019

Dear Kristel,

We would like to thank you for your constructive comments regarding your recent stay with us! It’s a great pleasure for us to hear that you had a great time and were satisfied with our services! We hope to have the privilege to welcome you for a future holiday in Cactus Royal Spa & Resort.

• 7Lisette de Bruijn13-01-2019

Netjes hotel, jammer van de katten

Wij vonden dit een mooi en fijn resort. In de omgeving wat winkeltjes en strandtentjes, niet echt spectaculair en een beetje sjofel. Het hotel zelf was wel heel netjes. Helaas vonden wij het aantal zwerfkatten erg vervelend. Ze liepen zelfs in het restaurant, heel onhygiënisch. We hadden het idee dat niemand in het hotel hier iets tegen deed, veel gasten haalden de beesten ook aan, ja, zo kom je er natuurlijk nooit vanaf.

De handdoeken moet je halen in de spa en daar kom je zowat niet weg zonder een massage te nemen, dat is jammer. De spa is wel lekker, zeker in de tijd dat wij er waren was het slecht weer met veel bewolking en zelfs wat regen.

Ook waren de kamers netjes, je moest alleen 's nachts je oordoppen in om de vechtende zwerfkatten niet te horen.

• 2018
    10Augusteyn27-09-2018

Zeer ontspannen vakantie

We genoten van je vakantie in diet mooie hotel, met de rustige sfeer. Het persoonlijke is erg aardig.

• 10Yvonne27-09-2018

fijne vakantie

We willen dat het hotel klein is, het heeft een vertrouwde sfeer. Sommige gasten reserveren de zwembadbedden heel vroeg in de ochtend en gebruiken zes middags.

• 9Jan Peter11-09-2018

Top accomodatie

Eigenlijk alles perfect. Alleen werd de kamer niet goed bijgehouden en kwamen we zonder handdoeken. De gratis massage en gratis diner zijn trucjes om een duur pakket af te nemen, beetje ongemakkelijk.

Al met al overtrof het wel alle verwachtingen. De all-in was uitstekend en heerlijk gegeten.

• 9Ria den Hamer -Ruben20-08-2018

We komen hier zeker een keer terug

Super goed hotel, uitstekend eten en vrolijk en echt gemeend vriendelijk personeel

19 tips over Hotel Cactus Royal

• Loek, 29-06-2014

Het eten en drinken is erg goed. Een groot nadeel: als je aan het zwembad wil liggen, moet je uiterlijk om 06h30 een badlaken op het zonnebed leggen anders is er geen plek meer. Er zijn mensen die op deze manier de hele dag het bed bezet houden zonder aanwezig te zijn. Het hotel schijnt er niets aan te doen. Wifi aanwezig maar valt er wel steeds uit. Bij het ontbijt versgeperste sinaasappelsap zonder bij te betalen!! Geen all-in op het strand. Heerlijke zee met zand strand...

• Erik de Jong, 31-05-2014

Tip : Mocht je besluiten de Samaria Kloof te bezoeken, doe dit dan niet wanneer je ooit eens blessures heb gehad met je enkels/knieën. ( Het sloopt je gewrichten ). Het parcours ligt vol met stenen en rotsen!

• J&R, 01-06-2014

Autohuur niet via reisbureau vraag aan de receptioniste. Neem een kamer op de 2e etage dan heb je nog een beetje uitzicht. De acc is gelegen aan een gezellige winkelstraat tevens met vele strandtenten en loungebars erg gezellig en niet te druk.........

48 vragen over Hotel Cactus Royal

• Manon Luimes, 07-08-2019

Huren van badlakens

Is het mogelijk om gedurende het verblijf badlakens te huren? Zo ja, wat zijn de kosten?

• Jolanda, 27-05-2019

Van hotel royal cactus naar cactus beachs

Ik ga in aug naar cactus royal mag ik ook gebruik maken van cactus beach gr jolanda

• Betty Borgers, 29-07-2018

Excursie

Heeft er iemand een boottochtje gemaakt naar Santorini en zoja bij wie geboekt.

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaYouth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages