Hotel Cactus Beachsterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijf op het grote park in Cactus Beach Hotel op Kreta. Geniet van een uitgebreid buffet of maak een reservering in het à la carte restaurant. Overdag kun je heerlijk aan een van de drie zwembaden liggen. Of kies ervoor om naar het zandstrand te gaan dat meteen aan het hotel ligt. Met de bus of de auto (12 min.) ben je zo in Chersonissos.

299 reviews over Hotel Cactus Beach

• 2019
    9Liesbeth28-10-2019

Mooi hotel

Na ruim 10 jaar weer terug bij Cactusbeach. Alles gemoderniseerd, mooie kamer met regendouche. Goed bed, wat ik zeer op prijs stel. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Eten en drinken prima in orde. Zeker de moeite waard om te boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9D25-10-2019

Aanrader!

Wat zijn die Grieken aardige mensen! Ondanks dat de meeste een hele zomer knetterhard gewerkt hebben, zijn ze ontzettend behulpzaam en vriendelijk en niet opdringerig. Eten is heerlijk en ontzettend veel keuze. Kamer is erg netjes met mooi balkon. Zwembad goed voor onze kinderen. Glijbanen vielen goed in de smaak😄. Leuk in een winkelstraat en dicht bij het strand. Mijn dochters waren dol op de lieve poezen die goed verzorgd worden door het hotel. Dikke pluim👍! Wij komen graag weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9M.P. Geertsma02-10-2019

Zeker de moeite waard!

Dit is een fijn hotel met mooie kamers en prima faciliteiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam was in 2019 erg enthousiast, organiseerde veel activiteiten en spoorde mensen aan om deel te nemen. Maar: - er zijn erg weinig ligbedden (aan het zwembad en strand) waardoor deze erg vroeg gereserveerd werden (wat officieel niet zou mogen maar er werd niet gehandhaafd). - De Allinclusive formule is wel wat karig (vb: ijs is er alleen tussen 15:00 en 16:00, voor 10:00 uur was er geen drinken te krijgen) - Het eten was op zich goed en wordt constant bijgevuld, maar was van matig kwaliteit, weinig echt Grieks eten en veel hetzelfde - in de niet roken kamer was een rooklucht nadrukkelijk aanwezig en stonden er asbakken. - Wanneer je met jonge kinderen komt moet je op tijd in het restaurant zijn anders zijn de kinderstoelen bezet.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 03-10-2019

Dear Guest, We are delighted to see that you are happy to spend your holidays with us and we thank you for your review. Our guests' feedback is always valuable and helps us to improve our services. Rest assured, that all your comments have been taken into serious consideration by our management. We hope to have the pleasure of welcoming you back again at our resort!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam. de Kleijnen08-09-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Cactus Beach is een prachtig hotel met hele fijne familiekamers met aparte slaapkamers. Het eten is heerlijk, goed gevarieerd. De drankjes zijn wat minder maar wij dronken toch t liefst water of een cocktailtje die waren redelijk. Het strand vonden wij wat minder alle bedjes vlak bij elkaar amper ruimte voor de kids om te spelen. Het nieuwe kinderzwembad met glijbanen was super wel jammer dat daar geen ligbedden waren maar deze waren inderdaad te weinig aanwezig ook bij de andere zwembaden en dan krijg je inderdaad handdoekje leggen. Wij hebben 2 dagen een auto gehuurd bij de verhuurder in t hotel, prima en betaalbaar. We hebben een fijne tijd gehad!

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 10-09-2019

Dear Guest, We appreciate your positive feedback about our hotel and are delighted to see that you enjoyed your holidays in our hotel.
    The territory of the water park is small and we can not put sunbeds for security reasons. We hope for your understanding. The rest of your comments will be considered. We hope to have the opportunity, welcoming you once again in Cactus Beach Hotel & Bungalows.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Mevr. Hoog03-09-2019

Geweldig!

Zojuist terug gekomen van een geweldige vakantie in Cactus beach! Het personeel is erg vriendelijk en staan iedere dag voor je klaar. Zeker voor herhaling vatbaar en wij zouden het zeer zeker aanraden!

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 10-09-2019

Dear Guest,

Thank you for taking time to share your feedback. We are pleased to know that your experience in our resort met your expectations and that you had a pleasant and comfortable stay with us. We are proud that we created an unforgettable experience and memorable moments for our valued guests. Your kind words for our entire team are a high additional motivation to continue with our efforts in future as well. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4E. Vossebelt31-07-2019

Helaas voor ons niet weer!

Hier ook vakantie geboekt na lovende recensies. We hebben een kamer gekregen naast de receptie(931) liggen nu al voor de tweede nacht wakker door de muziek van de bar tegenover(met onze dochter van 2:(. Gemeld bij de receptie, maar we konden alleen maar een oude kamer weer krijgen(verblijven nu in een gerenoveerde kamer) of een paar dagen wachten op een ander gebouw met nieuwe kamers. Vind het niet normaal dat er zoveel verschil zit tussen kamer/plek. Moet toch niet kunnen dat je wakker ligt op je vakantie door dreunende muziek! Heb geen vakantie geboekt in Chersonisos!? Zo jammer, want het hotel is prachtig! Lekker eten en heel schoon. Tsja, handdoekje leggen is hier inderdaad wel heel aso! Hopelijk kunnen we nog wel gaan genieten als er een mooie, rustige kamer beschikbaar is want dit is echt vreselijk! Wens je niemand!

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 02-08-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to post your comments on your recent stay with us. We are glad you enjoyed the location of the hotel, food and cleanliness. We regret you were disappointed with the your room locations. Unfortunately, we are not responsible for the facilities nearby and their work, including loud music. However, we always try to help our guests with any wishes and requests, like we helped find you a quieter room. Every year we renovate our rooms, nevertheless, all of them are in good condition, clean and comfortable for living. In any case, we view your comments as constructive criticism and promise to take all necessary measures to improve. We hope that we will give you the opportunity to welcome you soon to identify our improvements and experience the good service that most of our guests speak about.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Helga van der Niet11-07-2019

Eens maar niet weer

We hebben dit hotel gekozen mede om zijn goede revieuws. Hadden we het maar niet gedaan. Een superior kamer kan ook een hele kleine kamer zijn (die wel heel netjes is) we konden de koffers amper kwijt. Gelukkig konden we een andere kamer krijgen. Drankjes die in het all inn vallen aangelengd met water en hebben kraak nog smaak. Zo ook cocktails. Echte cocktails kan je alleen tegen betaling krijgen. De bedden liggen goed en het hotel is schoon (zeker de pluspunten). Handdoek leggen begint al voor 7 uur (dan begint het ontbijt) handdoeken liggen vroeg en komt er pas om half 4 iemand op liggen. Onbegrijpelijk dat het hotel daar niets aan doet. Er hangen kaartjes dat handdoeken verwijderd worden maar het gebeurd niet. Vond het personeel op een uitzondering na niet vriendelijk alleen voor vaste gasten die w.s. ieder jaar komen waren ze heel aardig. Wij waren eens en niet weer. Animatieteam leuk niet opdringerig. Eten gaat.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 15-07-2019

Dear Helga van der Niet,

Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We are really sorry we could not satisfy all your needs. Your honest comments are very well received and help us to measure our quality and service on a daily basis. We hope to have the opportunity welcoming you once again in our resort and achieve to exceed your expectations.

Best regards, Cactus Beach Team

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Astrid10-07-2019

Leuke vakantie!

Mooi en net complex. Wij zijn gegaan op basis van all inclusive. Dit omdat we het handig vonden om onbeperkt te kunnen drinken aan het zwembad. Het eten was oke. We zijn wel vaak buiten de deur gaan eten. De echte Griekse toetjes waren wel super! Wat betreft het handdoekje leggen, dat is echt niet normaal. Ik heb dat echt nog nooit zo mee gemaakt. Het is gewoon asociaal. Leuke levendige omgeving met veel goeie eettentjes. Wij hebben een auto gehuurd zodat we op pad konden gaan. Aanrader is palmyra beach. Leuke vakantie gehad in een super mooi complex, erg schoon in en rondom het complex!

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 15-07-2019

Dear Astrid, Thank you very much for choosing to stay at Cactus Beach and for taking the time to post your review. We are pleased to know, that you enjoyed your stay at our hotel. Any remarks you made will be considered! We hope we have the pleasure to host you again in the future.

Best regards, Cactus Beach Team

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sijtsma17-06-2019

Genieten maar met verbeter punten.

Net terug van een week vakantie hier.

Hotel is zeer schoon, we hadden een prima kamer en het eten was uitstekend. Zaten in kamer 515 vlakbij het theater, muziek staat er behoorlijk hard in de avond maar gelukkig sliep onze dochter hierdoor heen.

Grootste minpunt waren de zwembaden met ligstoelen, gewoon echt te weinig ruimte en te weinig stoelen voor het aantal gasten dat hier verblijft. Wat je dus krijgt is dus handdoek leggen op je stoel.. erg jammer want zo hoeft het niet. Het waterpark is nog niet geopend jammer voor de kinderen die hier op hadden gehoopt.

Kortom wel een leuke vakantie gehad maar sommige dingen kunnen beter.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 19-06-2019

Dear Sijtsma, Thank you very much for choosing to stay at hotel Cactus Beach and for taking the time to post your review. We are constantly seeking to improve our services; therefore, feedback from our clients is very valuable to us. We are sorry for any inconveniences during your stay, and highlight that our guest's observations allow us to improve our positive aspects and to correct our operational failures. We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Cactus BeachTeam

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Jeroen11-04-2019

Genoten van dit mooie hotel!

Zeer schoon en ruim opgezet hotel. De kamers zijn groot (2 verdiepingen) en voorzien van een mooie badkamer en (veelal) een balkon. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, met zeer veel verschillende lokale in internationale gerechten, voor ieder wat wils dus. Strand is aan de overkant van de weg. Deze weg is tevens de hoofdweg van het plaatsje met daaraan veel winkels en uitgaansgelegenheden.

Kanetou Chrysa - Guest relations, Quality Assurance, 12-04-2019

Dear Mr.Jeroen,

thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are pleased to know, that you enjoyed your stay at the Cactus Beach.
    Our personnel would like to thank you for your positive opinion, regarding our service. Such kind words are motivating our staff to maintain the high quality-standards. We are looking forward to welcome you in the near future once again at our hotel and remain, until then,
    with our best regards,
    your Cactus BeachTeam

Gereisd met vrienden in april 2019

17 tips over Hotel Cactus Beach

• Sijtsma, 27-07-2019

Wil je lekker buiten de deur een keer eten is Sergiani echt een aanrader. Vanuit het hotel naar rechts en een meter of 400 doorlopen.

Eten is echt goed, 2 jaar geleden voor het eerst geweest maar hebben dat afgelopen vakantie echt wel even herhaald.

• Linda, 02-05-2014

Het hotel heeft een nieuw gedeelte, maar dat ligt echt een stuk afgelegen. Echt 10 minuten lopen vanaf het strand en ook nog aan een drukke hoofdweg waar je met een klein tunneltje onderdoor kunt. Een gerenoveerde familiekamer in het 'oude' gedeelte is prima. Overal dichtbij en gezellig. De lokale bus is super! Een touringcar met airco en rijdt frequent en snel.

• Harry, 06-10-2013

Als je van een levendige omgeving houd dan een kamer aan de voorzijde. Als je van rust houdt dan een kamer in het Annex gedeelte. (800 serie) Buiten het eigen zwembad en poolbar is het wel 5 min. lopen naar alle overige faciliteiten. Als je van Rock muziek houdt kan je bij de BeachComber terrecht. Hier speelt Black Sunrise van 21.00 tot 24.00 uur. Heerlijke gouwe ouwe Rock nummer met fantastische gitaarmuziek.

20 vragen over Hotel Cactus Beach

• Kim , 16-02-2020

Heren in lange broek bij diner?

Op de site van TUI staat; "Voor het diner geldt een dresscode; mannen graag in lange broek" Telt dit nog steeds? Zijn ze hier streng op?

• Y. Werner, 15-01-2018

Locatie kamer

Welke kamer /gedeelte kunnen wij het beste vragen. We zijn 60 jaar, willen wel wat privecy op balkon maar houden ook wel van gezelligheid. Graag ook leuk of mooi uitzicht. En is half juni nog wel redelijk rustig ivm zwembad of strand bedjes.

• H_h, 03-06-2017

Tieners 2017

Zijn er tieners rond de leeftijd 13-14-15 jaar deze zomer (2017) in de maand augustus, rond 20 augustus???

Hotel Cactus Beach info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats