Hotel Cactus Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
Hotel Cactus Beach
8,1

Omschrijving
Verblijf op het grote park in Cactus Beach Hotel op Kreta. Geniet van een uitgebreid buffet of maak een reservering in het à la carte restaurant. Overdag kun je heerlijk aan een van de drie zwembaden liggen. Of kies ervoor om naar het zandstrand te gaan dat meteen aan het hotel ligt. Met de bus of de auto (12 min.) ben je zo in Chersonissos.

271 reviews over Hotel Cactus Beach in het Nederlands

Goed hotel maar kan wel een upgrade gebruiken!

Jaqueline,
21-10-2018

De kamer was groot maar wel aan een opknap beurt toe. Het hotel heeft een gezellig terras wat na het eten fijn is om te zitten. Sfeervol.

Het eten vonden wij vrij simpel, te simpel. Het personeel maakt weinig contact met de gasten. Ook lopen er katten op het terras. Dat vonden wij wat minder.

Lekker gegeten in het alacarte restaurant, reserveer bij aankomst want alles zat al voor de komende 5 dgn vol!

Gezellige winkelstraat waar er volop tavernes aanwezig zijn. Lekker eten en een prima prijs! Ga zeker even naar Ela een winkeltje in Heraklion, pottenbakkerij waar mooie dingen gemaakt worden. Overal koffiezaakjes waar je gezellig kan zitten.

Het strand ligt vlakbij het hotel. Je ligt wel wat dicht op elkaar en bedje kost 4 EUR.

In de minimarket staat een vriendelijke dame en de prijzen zijn daar normaal.

Met de bus naar Chersonissos geweest, prima te doen en heel veel leuke winkels en tavernas aan het strand. Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij gingen met touroperator en hadden ons erg op Cactus beach verheugd, ik ben hier eerder geweest met partner en ouders en kan me alleen maar positieve herinneringen voor de geest halen.

Prima kamertje, aan de voorzijde mensen hartstikke lief, super fijne straat, veel winkeltjes met redelijk verschillend aanbod.

Nu wat mij opviel is dat er heel veel is bijgebouwd, rare combinatie ook, ultra modern en andere kant Romeinse stijl, niet helemaal passend, de verlichting op het complex is wel heel knus.

Inmiddels geen leuke kamer voorin maar ergens weggemoffeld aan de achterkant, stinkt enorm, riolering en alles stinkt naar rook, vieze oude kamer.

Echt doodongelukkig waren we hier, touroperator gebeld maar moesten maar afwachten.

Eten is op zich prima.

De leuke gezellige winkelstraat, is inmiddels voor de helft gesloten en ziet er armoedig uit op het grootste gedeelte, over de gehele straat heb je stukken waar de ropleving je tegemoet treed, kwa geur dan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastisch!

Dominique Bakker,
7-10-2018

Super vakantie gehad op Kreta. De accomodatie was erg mooi en nieuw. Ruime kamer, fantastische badkamer. Het buffet was uitgebreid, voor ieder wat wils. Geen last van andere vakantiegangers door geluidsoverlast of iets dergelijks.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima

Ina,
28-9-2018

We kwamen aan op zaterdag 15 sept. Lange reis gehad .bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een kamer toegewezen in Catus bay. We kwamen aan het zoeken waar dat was en moesten de weg vragen......het zou zoveel gast vriendelijker zijn dat als ze toch de koffers brengen de gasten ook even op de plek brengen . GEEN goed begin. We kwamen op onze kamer met een meer dan fantastisch terras met eigen yaccuzi en prachtig zeezicht. Voor t eten moesten we naar catus beach. Prima Eten! Er zullen vast Nederlanders geweest zijn maar wij kregen ze niet gevonden.wat we jammer vonden! Verder prima naar de zin gehad

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch ! De moeite waard.

Willem.Z,
6-9-2018

Het hotel bevind zich op een prima locatie. Meteen aan winkelstraat en achter die straat een mooi zandstrand. Parasol en 2 ligbedjes €9,- per dag. Heel veel winkeltjes en terrasjes. Je hoeft je echt niet te vervelen. Hotel ziet er super uit. Bij de receptie viel mij 1 dame op die de hele week humeurig was. Hotel biedt 3 zwembaden. Overdag en savonds is alles bij elkaar. Je kunt gaan eten in restaurant en beneden kun je meteen lekker zitten en terrasje pakken op hotel. Eten was gevarieerd. Op Maandag Italiaanse avond en op Vrijdag Griekse avond. d.w.z. Er hingen vlaggetjes in restaurant en eten was aangepast. Fantastisch !

Omgeving : Bezoek Chersonissos. Heel veel winkels, en ik beveel je Agios Nicolaas aan. Dat is ook de moeite waard. Met de bus goed te doen €4,10 per persoon naar Agios Nicoloas met de bus. Agios Nicoloas is de busstop bij bus-station. Er is wel een halte in plaatsje maar die word NIET gebruikt.Daar komt de bus NIET.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooie vakantie in prima hotel!

sabine Mijwaart,
2-9-2018

Het is een mooi complex bestaande uit meerdere gebouwen die van elkaar gescheiden zijn.

Positief: vriendelijk personeel, kwalitatief goede voorzieningen, ideale ligging, leuk en enthousiast animatieteam (veel Italianen, geen Nederlanders of Vlamingen), prima schoonmaak. Eten in restaurant is prima.

Minder: Zwembaden zijn netjes maar de ligruimte eromheen is volstrekt onvoldoende en zonnen is er amper mogelijk. We hebben de meeste ruimte op het strand doorgebracht.

De a la carte restaurants zijn een beetje een aanfluiting. Sfeerloos.

Tips:

Op het strand kun je beter bij de buurman Beachcomber gaan liggen. Betaal je ongeveer hetzelfde en heb je meer ruimte. Ruimte bij Cactus Beach is beperkt. Bij Beachcomber is de koffie en het eten ook lekker (wel tikje duur).

Huur een auto voor een paar dagen; Knossos, Lasithi (Mochos), Agios Nikolaos. Kreta is prachtig.

Badlakens kun je bij de minimarket krijgen (10 euro borg en 1 euro voor schone).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Chantal Drenth,
2-9-2018

Wij zijn net terug van een fantastische vakantie in Cactus Beach en wij zijn alleen maar positief. Vriendelijk personeel, kamer werd goed schoongehouden en vaker wisseling van handdoeken dan 3x pw. Schoon park! Erg groot met verdeeld over het park 3 zwembaden. Bedjes en parasols ah strand kosten 3 euro ps maar dan heb je ook op het strand all-inn. Wij houden van katten dus dat is een voordeel. ;-)). Personeel denkt ook aan de zwerfkatjes en dat stemt ons goed. Bij all-inn mag je 1x in het Griekse restaurant en 1x in het Italiaanse restaurant eten a la carte. Dit was echt heerlijk en erg veel. Kortom wij hebben een fantastische 12 dagen vakantie gehad op dit park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prijs kwaliteit niet in verhouding.

Jessica,
26-8-2018

Locatie en hotel uitstraling top!

Schoonmaak kamer minimaal.

In en uitchecken totaal niet klantvriendelijk. All-in tot 23.00 uur en niet alle dranken. Ook bedjes op het strand moeten apart betaald worden. Als je allergie hebt voor katten moet je dit hotel vermijden. Overal zelfs bij het eten katten. 06.00 uur opstaan om handdoekje te leggen bij het zwembad anders geen enkel plaatsje meer te krijgen. Slechte schoonmaak bij het zwembad overal glas en viezigheid op de grond. Al met al prachtig hotel op een geweldige locatie maar ik zou hier nooit meer terug gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Ingrid,
23-8-2018

Mooi , schoon hotel!

Een heerliijke vakantie daar gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer naar dit hotel.

Fam uit Dordrecht,
18-8-2018

Voor ons nooit meer!! Wij zijn echt teleurgesteld teruggekomen. Geen All-in te noemen. Stalida is vies het stadje stinkt en er lopen allemaal propers om je in hun restaurant of bar te lokken.Het is leuk als je een stel bent of jonger om te stappen. Kinderanimatie was er niet en was er wat dan is het voor de Duitsers.Duitsers waren er voor 80 procent.Onze zoon had niks te doen en liep zich te vervelen.Wat wij heel erg vonden!Het eten was wel goed en lekker en het park was goed onderhouden en het strand lag aan de overkant van van de weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cactus Beach in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cactus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.