Hotel Rethymno Mare Royal

Hotel aan zeeWeer vandaag16°8°
Hotel Rethymno Mare Royal
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rethymno Mare Royal voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Rethymno Mare Royal in het Nederlands

Zeer slecht

Yvonne,
15-2-2019

Een verschrikkelijk hotel, schimmel in de badkamer, mos in het zwemband om het zwembad hele vieze zwarte , van niet schoonmaken, tegels

Strand super vies met grote keien in het water, sterke stroming

Er staan hele vieze ventilators op het eten te blazen, het eten is erg slecht, koud 3 keer hergebruikt, oud brood, ben er doodziek geweest

Kinderen mogen niet met de bal spelen, moeten fluisteren en mogen zelf geen eten pakken

All inclusive is een lachertje, voorverpakte tosti, worstenbroodje of een puntje piza, wel ijs maar als de mensen te vaak iets bestellen zeggen ze, heb je al niet genoeg gegeten?

Maar daar kon je in ieder geval je honger gevoel mee wegkrijgen, wel slecht

Het is een soort strafkamp, bij de poolbar moet je je eerst aankleden om te bestellen, nog nooit meegemaakt het is immers een poolbar😱 wij hebben nog nooit zo,n rot vakantie gehad, overal ver vandaan, met de bus een half uur om bij een terrasje te komen

Gereisd met partner in september 2018

Leuke vakantie gehad daar

Don,
2-11-2018

Leuk kleinschalig hotel met vriendelijk personeel en goed eten. Jammer dat er geen lekker strand is waar je kan liggen en zwemmen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

C.S. Hellinga,
30-10-2018

Geweldig hotel met super personeel. Je vind het hele terrein vol met palmen en bananenbomen. Het is heel schoon. Elke dag wordt je kamer gedaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Solfly

Heerlijk gehad in het vriendelijke Royal Mare!

Broekhuizen,
24-9-2018

Er is een groot verschil tussen de Rethymno Mare en Rethymno Mare Royal. Wij zaten in de Royal, dit is kleinschaliger en meer luxe.

We hebben een fantastische 10 dagen gehad. Heerlijk gegeten en het personeel is uiterst vriendelijk.

De bartenders in de bar bij de receptie, waar je een prachtig uitzicht hebt over de zee, maken geweldige cocktails!

Enig minpunt vonden wij de badkamer welke verouderd is en niet goed werd schoongemaakt.

Voor de rest was de kamer prima. Ook heel leuk dat we tussen de bananenbomen zaten en de trossen tot op het terras groeiden.

Dit is wel 5 sterren op Grieks niveau, niet op Nederlands. Bij ons zou dit max 4sterren krijgen.

Het hotel ligt nogal afgelegen, dus in de omgeving is niet veel te beleven. We hebben een paar dagen een autootje gehuurd en wat plaatsen in de omgeving bezocht. Dat is wel een aanrader.

Ik zou hier zeker nog wel een keer terug willen komen.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Katinka,
4-9-2018

Wij zijn hier geweest van 22 tot 29 augustus en het was heerlijk. Personeel super vriendelijk en netjes. Eten was prima. Wij hebben heerlijk genoten. Een aanrader dus😁.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Voor de rust zit je hier perfect...

Silvia Dolle,
1-8-2018

Heerlijk relaxte vakantie gehad!!

Kamer was schoon en netjes ..eten was ook goed maar kon idd wat warmer ..keuze genoeg!!Personeel was heel vriendelijk..kortom..ik vind het het aanrader voor mensen die van rust houden.Erop uit kan ook met de lokale bus die voor de deur stopt en anders een auto huren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fatasties volgens jaar weer

Kees en marianne,
1-8-2018

Goed schoon eten is goed aardig personeel kamers schoon met airco 2 kamer apart me deur volgend jaar terug bedden bij zwembad werden dagelijks schoon gemaakt zwembad dagelijks gestofzuigd

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Eerste keer meteen de laatste keer

Melanie,
27-7-2018

Beoordeeld door touroperator met een dikke 8. Wat maar schijn is.

Houdt u van eenzijdig eten? Dan is dit hotel ideaal voor jou. Het eten is altijd hetzelfde,

lauw en om dik te worden is dit zeker de plek. Om tot rust te komen moet je in je hotelkamer zijn. Er loopt ongedierte in je kamer rond. De ramen zijn beschimmeld en erboven drupt het vet naar beneden. Op de handdoeken en je kussens zijn er ook vieze plekjes te bevinden. Privacy is er niet en je wordt continue in de gaten gehouden door de hotelmanager. Zal er goed over nadenken om te kiezen voor het Rethimnon Mare Royal.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Je wordt behandeld als gevangene.

Jacky,
24-7-2018

Als je graag met ongedierte slaapt is dit het perfecte hotel. Er zitten kakkerlakken, ratten en duizendpoten op de kamers die je komen vergezellen. Ook is er veel schimmel te vinden op de muren van de badkamers. Het is een klein hotel waar je goed in de gaten gehouden kan worden dus vriendjespolitiek is er zeker. Wanneer je niet in de smaak valt van de restaurants-manager zal hij er alles aan doen om je (weg) te pesten. Wij hadden het concept all- inclusive, maar hier werd niet aan gehouden. Wanneer wij iets bestelde of eten wilden halen werden wij op onze vingers getikt, omdat de restaurant- manager vond dat wij genoeg gegeten hadden. Verder hebben kleine kinderen onder de 10 jr geen recht om vrij rond te lopen. Wij moesten onze kinderen begeleiden met bij het buffet en wanneer wij dit niet deden zouden wij het hotel worden uitgezet. Met alle veel belovende recensies op de site, hadden we wel iets meer mogen verwachten van een hotel wa

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Supervakantie gehad!

Ingrid & Kees,
25-6-2018

Geweldig hotel waar niets op aan te merken valt. Alles is prima verzorgd, eten is heerlijk en gevarieerd. Kamers zeer schoon en groot, de medewerkers zeer gastvrij. Voelt als familie, hartelijke mensen. Zwembad heerlijk met (veel!) goede bedden. Zelfs een stuk strand dat bij het hotel hoort, met een beachbar.

Onvergetelijke week.

Wij komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rethymno Mare Royal in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rethymno Mare Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.