Reviews over Skaleta (bij Rethymnon)

Leuk hotel vriendelijk personeel

Don,
    28-11-2018

Goed hotel. Goed eten alleen het drinken is niet van goede kwaliteit kamer zijn lekker groot alleen de badkamer is aan vernieuwing toe bad er uit en een douchecabine er in.

Leuke vakantie gehad daar

Don,
    2-11-2018

Leuk kleinschalig hotel met vriendelijk personeel en goed eten. Jammer dat er geen lekker strand is waar je kan liggen en zwemmen.

Super

C.S. Hellinga,
    30-10-2018

Geweldig hotel met super personeel. Je vind het hele terrein vol met palmen en bananenbomen. Het is heel schoon. Elke dag wordt je kamer gedaan.

Maggy Woltinge,
    3-10-2018

Het ligt op een berg met een prachtig uitzicht op zee. Als je wat slecht ter been bent is de weg er naar toe best inspannend.

Het eten is er lekker met name het buffet wat er zowel als luch is en bij het diner.

Het hoofdgerecht is daarintegen weer wat eenvoudig.

Een prachtig zwembad en terras om buiten te eten.

De Fam. doet er alles aan om je het naar de zin te maken.....echt fantastisch.

Wij gaan er zeker nog eens naar terug..

Heerlijk gehad in het vriendelijke Royal Mare!

Broekhuizen,
    24-9-2018

Er is een groot verschil tussen de Rethymno Mare en Rethymno Mare Royal. Wij zaten in de Royal, dit is kleinschaliger en meer luxe.

We hebben een fantastische 10 dagen gehad. Heerlijk gegeten en het personeel is uiterst vriendelijk.

De bartenders in de bar bij de receptie, waar je een prachtig uitzicht hebt over de zee, maken geweldige cocktails!

Enig minpunt vonden wij de badkamer welke verouderd is en niet goed werd schoongemaakt.

Voor de rest was de kamer prima. Ook heel leuk dat we tussen de bananenbomen zaten en de trossen tot op het terras groeiden.

Dit is wel 5 sterren op Grieks niveau, niet op Nederlands. Bij ons zou dit max 4sterren krijgen.

Het hotel ligt nogal afgelegen, dus in de omgeving is niet veel te beleven. We hebben een paar dagen een autootje gehuurd en wat plaatsen in de omgeving bezocht. Dat is wel een aanrader.

Ik zou hier zeker nog wel een keer terug willen komen.

Skaleta (bij Rethymnon) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 53 reviews