Hotel Creta Star

Hotel aan zeeWeer vandaag22°18°
Hotel Creta Star
8,4

212 reviews over Hotel Creta Star in het Nederlands

Voor de 2de maal en word zeker nog een 3de maal!

Stephanie Bulckaert
5-9-2018

Voor de 2de maal naar Creta Star geweest,was al 6jaar geleden maar was terug super om terug te gaan.

Deze keer met onze meid van 2jaar mee. Zeer goed gesteld,personeel supervriendelijk ook naar de kleine toe. Animatie terug zeer goed. Samengevat een topvakantie. Binnen een paar jaar gaan we zeker terug.

fantastich

anton
1-9-2018

supergoed hotel vriendelijk personeel

Fantastisch aanraader gewoon doen.

Jorgen clauwaert

Juidt 1 negatief punt we hebben nooit a la carte kunnen gaan eten

Deugddoende vakantie

Hilde
27-9-2017

Gastvrij sfeervol ouder hotel met super vriendelijk personeel en management. De animatie was iets minder, weinig activiteiten, weinig hoogstaande animatie 's avonds.

Leuk hotel

Sayla
24-8-2017

Afgelegen hotel met verouderde kamers. Alles is zeer netjes onderhouden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer gevarieerd en lekker. Goede busverbinding vlak voor decdeur. Tof animatieteam. Zoutwater in zwembad is wennen. Direct aan de zee!

Zeer goed

Lodewijk
29-6-2017

Zeer goed hotel; Veel variatie bij de buffetten. Kamers proper onderhouden.

Minpunt: vanaf 06 uur begint men met de ligzetels te reserveren; Na het ontbijt is het al moeilijk om nog een zetel te bekomen.

Super fijn hotel

suus
8-5-2017

Kleine minpunten zijn de keien in het water op het strand en er is in de omgeving weinig te beleven,maar een super service en het eten was prima!!

Goed qua prijs qualiteit

tonysterckx
25-6-2016

hallo mensen, wij zijn geweest begin juni en het weer was aangenaam rond de 30°.

Ideaal dus niet te warm. Na 14 dagen ging het wel naar de 40° en ik weet nu van belgische en nederlandse retourgasten dat je echt niet in Kreta moet zijn in juli en augustus wegens te warm. In dit hotel waren mensen die er tussen de 7 en zelfs 13 maal zijn geweest. Die hotelgasten kregen wel aandacht van de eigenaar wat normaal is. De kamers zijn ok met airco en balkon wel harde matrassen maar HEEL BELANGRIJK als je een topping gaat vragen aan de receptie kan dat opgelost worden, ik wist dat ook pas de laatste dagen dus doen in het begin.

Restaurant is zowel binnen als buiten maar op andere plaatsen voor het middag- en avondeten. Self service en avond dress code uiteraard. Eten is gevarieerd als je in het begin niet teveel alles afgaat. De wijn en bier is absoluut niet goed naar belgische normen maar ja das normaal (wij zijn de beste bierbrouwers haha) De poolbar is in het gebouw naast het middagrestaurant aan de pool dus niet buiten, raar maar waar. Maar ja no problem. s'Avonds is er een andere binnenbar die heel chique is met lounges-zetels betere dranken in glas met ook een buitenterras. Als je de poolbar beu bent in de dag ga je gewoon naar het privé strand naar rechts en kom je binnen 100m een strandbar tegen aan de boot-trip stand waar je de boottocht voor de grotten kan boeken, 1 uur boottochtje. Wel betalen daar, geen all in daar maar wel goedkoop en lekker bier (mythos) en wijn en je kunt daar ook eten van de bbq. aanrader.

OK nu naar rethymnon. Je neemt de bus aan het hotel ç1€80) en binnen de 20 min ben je daar in centrum, onderweg kom je een klein dorpje tegen maar niet veel te beleven. Eenmaal daar is het wel leuk te wandelen in de kleine straatjes. De haven en het fort is de moeite waard om eens te bezoeken. Voor de vrouwen,,,, er zijn weinig boetieks en zeker geen schoenwinkels ;-) ook voor mannen niet trouwens.

Animatie is goed maar het gewone gedurende de dag en s'avonds ( 1 uur) wel grappig met vladimir als chief animator en het team .

Ik ben al in veel hotels geweest in vele landen maar voor deze prijs is dit zeeeeeer ok.

groetjes en ik hoop dat ik u geholpen heb voor een beslissing.

TONY

Fijne vakantie in een fijn hotel!

J. uit W.
1-6-2016

Mooi hotel. Prima prijs- kwaliteit verhouding. Nette, ruime kamer, maar iets te harde matrassen. Gunstige ligging in een rustige omgeving, direct aan het strand. Bushalte voor hotel. Eten was geweldig lekker,zelfs boven verwachting. Veel afwisseling en altijd goed van temperatuur. Dit hotel is een aanrader als je op zoek bent naar een rustige verwenvakantie.

Goede keuken, kamers hebben geen wifi

Maria
14-5-2016

Prachtige ligging aan de zee, met zand/grind strand. Bedjes/parasols zijn 3,50 p persoon per dag, best prijzig als je 10 dagen aan het strand wilt liggen met je familie. Maar om het zwembed en de grote tuin zijn er ook volop (gratis) ligbedden.

Wij hadden gekozen voor zeezicht, dit was duurder. Dit was idd mooi maar je hebt bij deze kamers nooit zon op je balkon. Dat is de zomer wellicht prettig maar voor ons in april was een andere kamer met zij aanzicht zee net zo goed geweest.

We hadden dit hotel vooral uitkozen om de aanwezigheid van wifi op de kamers. En dat was een grote misrekening. Als je al bereik had, dan werd je er na 1-2 minuten afgegooid. Mail ophalen was bijna onmogelijk (heel veel inloggen) laat staan versturen. We hebben onze klacht voorgelegd aan het hotel en de reisorganosatie maar er veranderde niets. Wanneer wifi op de kamer belangrijk is, kies dit hotel dan niet. In de lobby lukt het wel.

Eten was heerlijk, kamers vrij klein (2 persoons) en enigszins gedateerd met harde bedden.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Creta Star in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Creta Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.