Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

Hotel Rimondi Grand Resort & Spastersterstersterster

8.2Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Rimondi Grand Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa op Kreta is de perfecte plek voor rustzoekers. Geen animatie of een overvol zwembad maar een ruim appartement met privézwembad. Hoogteverschillen op het terrein maken het een minder geschikte plek voor mensen die slecht ter been zijn. Er is een restaurant en bar. Gelegen op een rustig stukje Kreta aan het strand.

339 reviews over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

• 2019
    9Hans07-10-2019

geweldige vakantie, voor herhaling vatbaar!

Ja, zoals beloofd veel op-en-af maar zelf geen enkel probleem mee. Perfecte en vriendelijk pe, goed verblijf, lekker eten en vriendelijk personeel, wat wil je meer? Opmerkingen all inclusive begrijp ik wel, is wat diffuus afhankelijk van welke bar je op welke tijd bent, andere kant zeer lekkere originele limonade (fanta is fanta en cola is cola) en onovertrefbare koffie in alle variaties! Zoals gezegd eten echt goed al merk je wel als je er 2 weken bent wat je de 2e week per dag kunt verwachten maar dat is nog steeds geen straf! Niets mis mee. Aanrader1: beneden zwembad bij het grasveld, lekker rustig en je kan liggen waar je wilt. Aanrader2: ga wandelen, niet de hoofdweg naar beneden maar rechtsaf, na bar linksaf en je loopt zo de natuur in Aanrader3: met auto naar MILIkloof boven Rethymno, Preveli klooster (kom je door zeer mooie canyon), Amari dam (stuwmeer), Plakias (goed te combineren met Preveli) en Arkadi klooster

Gereisd met partner in september 2019

• 9Beppie14-09-2019

Rimondi resort en spa...een dikke plus !

Heerlijk resort. Vriendelijk personeel. Alles schoon en opgeruimd. Hier zijn bijv. geen kauwgom of papier te vinden op de grond ondanks de grootte van het park. 's Avonds is er de mogelijkheid tot het kijken van een film in de buitenlucht. Tegelijkertijd zijn er 2 films te zien...één voor volwassenen en één voor kinderen. DJ-avonden en 'n avond met buikdanseressen die bij de dansen ook de gasten betrekken. Dan is er ook nog de hotel-shuttlebus die je tegen een kleine vergoeding naar het " eigen " strand of de stad Rethymnon brengt. Nogmaals, een HEEL FIJN resort.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Eddy Dirckx03-09-2019

Nooit meer, Never again, jamais,nicht wieder

All in is maar mager begrip hier, het zwembad boven dat verboden is voor kinderen gaat maar eerst om 10 uur open en in de bar daar krijg je geen bier of alcoholische dranken voor 13 uur dit terwijl je aan zwembad beneden voor de kinderen al van 11 uur alle ook alcoholische dranken kunt verkrijgen, ik snap daar de logica niet van. Verder is wat zij met diverse snacks bedoelen een droog boterham met kaas en hesp,een droog stukje cake en soms een koud stukje pizza. Wij werden om 9uur45 verzocht het zwembad te verlaten terwijl er op diverse bedden handdoeken lagen die dan toch op mijn nadrukkelijk verzoek werden verwijderd.voor de rest klopt het wat zij in brochures vertellen, Veel trappen en zeer afgelegen goed voor mensen die van rust houden en goed te been zijn.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Smit07-08-2019

Privézwembad maakte veel goed. Minimale all-in.

Het is een mooi complex. Geen massa appartementencomplex, maar een ‘dorpje’ op zich. Wij hadden een suite met privézwembad geboekt. Bin aankomst bleek er een miscommunicatie met het lokale agentschap te zijn geweest en zouden we een standaardkamer krijgen. Hotel heeft dit keurig opgelost en ons een maisonnette met privézwembad aangeboden totdat er een suite vrij zou komen. Keurig opgelost dus. Wat ons enorm tegenviel was de all-inclusive formule. Eten was erg eentonig, dagelijks maar een hele kleine variatie en voor een 5 sterren hotel weinig keuze. Ook de snacks tussendoor stelde weinig tot niets voor. Pizzapunten die bijna koud waren en wat cakejes. Verder mocht er absoluut geen drinken meegenomen worden naar de kamers. Enerzijds wel begrijpelijk, maar als je kijkt hoe dit hotel is gebouwd/ingedeeld houdt dit in dat je bij je privézwembad geen gebruik kunt maken van all-in. We hebben dus maar flessen drinken gekocht......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Gert-Jan van Riet18-07-2019

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding

Dit is een heel mooi resort om naar toe te gaan!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Renata06-07-2019

Prima

Het was een prima vakantie, kan geen min punt noemen. Als je echt wilt relaxen in een rustige omgeving is het echt top. Zoals anderen het al hebben gezegd moet je wel goed te been zijn want het kan aardig lopen zijn binnen de resort.De Spa is aan te raden vooral Thaise en anti stres massage. Verder zijn er weinig activiteiten. Mensen die last hebben van kinderen is het aan te raden om in de maanden mei, juni, september en oktober te gaan. Veel plezier

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Shirley Peperkamp05-07-2019

Leuk kleinschalig resort met mooie vergezichten.

Rustig gelegen resort. Echt voor de liefhebbers van rust die niet midden in het massa toerisme willen verblijven. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Mooie kant van het eiland, trek met een huurauto het land in en je komt bij de mooiste plekjes! Beperkte all-inclusive formule. Eten vonden wij prima, voor klein resort toch iedere dag afwisseling.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Fam Raptus03-05-2019

Nooit meer

Zeker geen 5 sterren hotel, 3+ maximaal. We hadden een standaard kamer, netjes ingericht maar kale muren. Bovendien kregen we een kamer met een ‘terras’, van 80 cm diep en daarna een hoge rotswand. Een donkere koude en vochtige kamer, daar helpt ook een kachel niet. We hebben dezelfde avond een andere kamer gevraagd en na een dag en veel praten kregen we een andere kamer. Beter uitzicht en zonniger, wel weer op de begane grond. En dus ook vochtig. De hele vakantie hadden we pissenbedden op de kamer. Eten was prima, zwembaden ook. En het hotel was rustig, weinig animatie. Dat vonden wij prettig. Een laatste waarschuwing: hotel is all inclusive maar bepaald wel wat je waar mag drinken. 1 voorbeeld: Een drankje mee naar de kamer is strikt verboden! Dat vonden wij erg jammer. Een avond drankje was erg ingewikkeld. Dit hadden wij nog nooit meegemaakt..

Gereisd met partner in april 2019

• 8Esther De wit30-04-2019

Fantastisch!

We verbleven op basis van all inclusive. Het was echt top!! Prachtig resort..alles even netjes. Mooie kamers. 2 mooie zwembaden. Ontbijt, lunch en avondeten prima!! We begrepen met ons hele gezelschap niet dat er mensen zijn die hier iets op aan te merken hebben. Geweldig genoten!! Aanrader is wel om scooters( of auto) te huren. Dan kun je de prachtige omgeving verkennen. Een dikke pluim voor dit verblijf!!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Ecker04-12-2018

Top hotel, maar touroperator Nooit meer!

Het ligt helaas wat afgelegen op een berg. Maar met auto of scooter erbij een top accommodatie

Maar niet met touroperator!!! Afhandeling klacht overboeking

Zo gaat touroperator met de klanten om. Overboeking niet bekend?? Volgens het hotel zeker wel. Ook de huurauto kun je alleen via touroperator boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van touroperator zijn schijnbaar, of die past of niet.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via touroperator

Gereisd met partner in september 2017

10 tips over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

• Patrick, 26-07-2012

Perfecte plek om Kreta te verkennen. We zijn met een auto wezen touren. En dit was een goede thuis basis :-).

• conny vanherbruggen, 23-05-2015

auto is wel een must...hotel ligt op een berg

• Nikolas De Meter, 24-07-2015

Neem het openbaar vervoer naar de stad rethymnon. In de hotelshop kan je al tickets kopen voor 1,60 euro. Het strand is niet zo'n hoogvlieger. Veel te druk.

10 vragen over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

• Marjolein van der Meer, 06-09-2018

Naar welk strand brengt het shuttlebusje van het hotel je eigenlijk heen ? Er zijn bijna geen foto's van, en de enige strandfoto is er een die bij een hotel hoort in Skaleta !? Of gaat het busje naar Stavromenos ??? Ben wel benieuwd hiernaar want ik ben nogal een strand liefhebber.

• Henk, 11-04-2018

Eten en suites

Ik lees dat het eten beperkt is. Wat wordt er aangeboden? Griekse keuken?

Hoe zijn de suites met zwembad

• Leonie, 06-02-2018

Kinderzwembad en speeltuin aanwezig?

Hoi!

Op foto's op de corendon website zie ik een kinderbadje met een speeltoestel/glijbaantjes daarin. Hier zie ik dat nergens tussen de foto's. Weet iemand of dit aanwezig is? En is er een speeltuintje?

Bedankt! Leonie

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand1.2 km, 17 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag