Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Rimondi Grand Resort & Spa voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in het Nederlands

Niet naar verwachting

Hendriks
16-11-2018

Dit resort heeft 5 sterren, alleen moet je niet verwachten dat je ook écht 5 sterren krijgt. Het resort was voor ons gevoel niet helemaal af, je kon zien dat er nog 'open' plekken waren waar nog gebouwd werd. Het resort was geen 5 sterren waard, maar verder is de accommodatie prima en schoon. Houd er wel rekening mee dat het buffet in het laagseizoen een stuk minder is dan in het hoogseizoen. Wij zaten er een paar dagen vóór de meivakantie en je kon echt de overgang van het seizoen hier zien. Vanaf de eerste dag van de meivakantie was er ineens veel meer keus qua buffet en werd er meer moeite gedaan. Wat ook goed is om te weten is dat je wel een auto moet huren als je wat wil gaan bezoeken. De ligging is in de bergen en er is alleen een bus die vanaf het hotel naar het strand rijdt. Onze vakantie was prima, maar naar onze mening geen 5 sterren waard.

Prima maar te rustig

O
15-11-2018

Mooi aangelegd complex ver van de bewoonde wereld met mooi uitzicht. Auto zeker aan te raden. Weinig te doen verder op complex. Aanrader voor rustzoekers

Comfortabele kamer

Kathryn
12-11-2018

Correcte ontvangst en toelichting. Luxueuze kamers met alles erop en eraan.

Een heerlijk luxe hotel, ruime comfortabele kamer.

BeachCheck

Was een leuke vakantie, maar geen Rimondie meer

Dirk de Vries
10-11-2018

Kreta is schitterend echter Rimondie resort viel ons tegen, ontzettend veel trappen, koud zwembad, kapotte lift en in het restaurant weinig variatie in het dinerbuffet. Door een auto te hebben gehuurd, hebben we veel van Kreta ontdekt en heerlijk Grieks gegeten onderweg.

Geweldige week gehad, goed georganiseerd

Anita Pander
4-11-2018

Prachtig resort!! Zeker een aanrader

prima vertoeven

jac hermans
2-11-2018

niet voor mensen die slecht termen zijn,veel hoogte verschillen naar huisje ,restaurant en bar

Absoluut geen aanrader

Lisa
28-10-2018

Ik ben verbaasd over de positieve recensies die ik hier lees. Het hotel is ons helaas enorm tegen gevallen. Ons appartement was zeer ruim en netjes onderhouden, met een privé zwembad erbij. Dit was top! Verder doet het hotel een poging tot een luxe uitstraling, maar voldoen ze wat ons betreft absoluut niet aan 5 sterren. Het meeste personeel was niet onaardig, maar ook niet heel vriendelijk. Er waren rare regels m.b.t. All Inclusive. Omdat er 's avonds geen snacks waren, wilde ik bijvoorbeeld nog even bij het restaurant binnenlopen om nog iets te eten. Hierbij werd ik echter op mijn vingers getikt, ik moest dan bijbetalen. Verder was het hotel ongezellig, sfeerloos. Geen animatie, zowel overdag als in de avond. Het was maar goed dat we ons zelf goed konden vermaken. Misschien dat het voor senioren lekker rustig is, verder raden wij het hotel voor iedereen af. Ook van andere reizigers hoorden wij veel klachten. Wij gaan zeker niet terug!

Niet fantastisch maar zeker ook niet slécht

Koby W Kooijmans
26-10-2018

Ga hier niet maar toe als je slecht ter been bent. Wij waren met touroperator, die gaven dat op hun site ook aan . Hotel ligt afgelegen. Als je iets wilt zien moet je echt een auto huren. Nadeel eten was niet altijd even warm. Personeel super !!!!. Door de opzet lijkt het niet grootschalig. Diverse excursies. De hostess van touroperator was er elke dag en geeft je goeie tips.

Wij hebben het naar ons zin gehad

Louis vanvGorkum
26-10-2018

Dat je echt goed ter been moet zijn

Zeker doen

Cisca
21-10-2018

Wij hebben het fijn gehad bij Rimondi Grande op Kreta. De hotel kamer liet wat te wensen over, want we kregen een 2 slaapkamer appartement, en hadden een suite geboekt, wij hebben er zelf voor gekozen om dit zo te laten mede omdat het uitzicht zo prachtig was. De verzorging was prima, genoten van het eten, ook al was de temperatuur hiervan inderdaad niet altijd optimaal. Wij zijn vaak bij het strandje geweest, zwembad houden wij niet zo van als het erg druk is. Een auto hebben wij gehuurd beneden vlak bij de supermarkt, als je naar het strand gaat, de auto koste 26 euro per dag. Na het eten gezellig koffie drinken in de bar beneden, daarna ook nog even soms een gezellig drankje. Voor ons was de prijs kwaliteit verhouding prima, dat ligt er natuurlijk aan wanneer je gaat.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.