Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Rimondi Grand Resort & Spa voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in het Nederlands

Super leuk hotel

ANTOINE LETEMS
21-9-2018

Erg fijn verblijf gehad. De foto's kommen overeeen met de raliteit. Een scooter vonden wij een must, zodat wij niet afhankelijk waren van de gratis shuttle bus.

Het uitzicht is zo mooi ongelofelijk. De kamers zijn ruim, mooi en schoon. Ook de badkammer is voorzien van alle gemakken. Hotel heeft leuke zwembaden. Er is een goede handdoeken service, zowel voor het strand als het zwebad. Eten is prima, genoeg keuze. Personeel is zeer vriendelijk. Lekker rustig gebied. Een aanrader!

Prima hotel

George
20-9-2018

We zijn 11 nachten in dit hotel verbleven. Het hotel is zoals op de foto's, mooi ingericht schoon, en lekker veel groen buiten. We kregen een de luxe kamer. Kamer was zeer schoon en groot met een lekker balkon er aan. Mogelijkheid tot het bereiden van koffie en thee. Zwembaden zijn super. Zeer kundige en aardige keukenbrigade. Vriendelijk personeel ,dat alles voor je over heeft.

Best prima...maar nooit meer

Petra Holleman
15-9-2018

Was prima vertoeven ,rustig maar dat staat beschreven,eten prima zeker voor de prijs die je betaalt.

Wij kwamen 0130 uur aan dus eerste dag was totaal verloren,we moesten even in andere kamer tot volgende dag ( villa) en dat gebeurd bij iedere aankomst hoorde we van heel veel mensen,we vertrokken vanaf het resort om 1940 uur maar om 1200 uur werd je bandje doorgeknipt en kon je kiezen of de lunch of het diner gebruiken,ook geen drankjes meer aan de bar,dat heb ik nog nooit meegemaakt en vind het zeker slecht juist omdat we 1e dag helemaal geen maaltijden of drankjes hebben gebruikt ,we betalen dus voor 8 dagen maar hebben maar 6.5 dag gebruik kunnen maken.

All inclusive eindigt om 22.15 uur maar voor corendon gasten om 2300 uur,ook dat verteld receptie niet ,je zou een kaartje moeten krijgen,heel enkeling had zo.n kaartje maar werd niet bij inchecken gegeven .handdoeken service mag je om de 2 dagen wisselen,raar

Zou hotel niet aanraden.

Niets op aan te merken

Kruis Michel
14-9-2018

Een mooi hotel op 10 min met taxi van het centrum Rethymno. Er is ook een transfer service voorzien die een paar keer per dag rijdt.Een zeer mooi domein met 3 zwembaden. Het hotel is voor een all-round publieke zowel voor koppels als voor families met kinderen. Aangezien het domein zo groot is, heb je ook niet het gevoel dat het druk is. De kamers zijn ruim en zijn voorzien van alle comfort.Het eten is van goede kwaliteit en de buffetrestaurant is ook van hoogstaande kwaliteit. In dit hotel hangt echt een vakantiesfeer waar je alleen maar blij van kan worden!

Nooit meer

Carl Hessels
14-9-2018

Eten was echt slecht en ze waren niet echt vriendelijk

Prima voor 8 dagen

Heijmans
13-9-2018

Het is een mooi resort. Nadeel dat je kuiten flink getraind worden.

3 zwembaden op verschillende niveaus.

Kamer prima. Goed bed.

Dagelijks schoonmaak.

All inclusieve goed. Voldoende variatie in het eten. Schuttel bus naar strand perfect. In overleg kun je ook later weer opgehaald worden.

Nadeel is dat het resort redelijk afgelegen ligt .

Bus transfer vliegveld -resort zeker 1.5 uur.

Leuk voor 1 x .

8 dagen is meer dan genoeg.

Geen vermaak in de avond.

All inclusieve stopt op dag van vertrek 11.45. Je krijgt bij late terug vlucht nog wel een lunch/dinner bon.

Tip . Laat 1 persoon uitchecken . Heb je altijd nog 1 persoin met polsbandje.

Heerlijke vakantie!

Marlieke
9-9-2018

Hotel heeft een mooie ligging met uitzicht op een vallei met olijfbomen en de zee in de verte. Door opzet van hotel met meerdere zwembaden en 2 bars niet gevoel van drukte ondanks hoogseizoen. Het eten in het restaurant is goed en er is veel keus. De koffie bij de bar boven is echt heel goed. De hotelservice is goed. Elke dag schone kamer, handdoeken en beddengoed; heerlijk! Het personeel is heel vriendelijk. Auto huren is aan te raden. Het strand van Elafonisi is een eind rijden maar echt de moeite waard!!

goed naar onze zin gehad

karel
6-9-2018

voor mensen slecht ter been is t een beetje heuvelachtig

Verschrikkelijk!!

Anna
21-8-2018

Het is niet zoals op de fotos. De sterren hebben ze onder hun naam al weggehaald! Het uitzicht is mooi maar dat is het dan ook wel. Personeel is ongeinteresseerd. Bij aankomst moet je 28eu betalen voor toeristenbelasting en handdoekenborg is 10,- pp. Je mag je handdoek alleen om de dag verwisselen. Eten is heel de tijd hetzelfde en weinig keuze. All incl is tot 22.15 en daarna mag je betalen voor je drankjes. Dit doen we nooit meer! Geen amusement helemaal niks.

Vriendelijk personeel

Sandra
17-8-2018

Prachtich hotel, Luke logging, heel leaker eten en drinken. Ultgebreid en afwisselnd. Mooie bungalow, Goode Kamers, vriendelilk personeel, fantastish strand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.