Hotel Rimondi Grand Resort & Spa *****

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa *****

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa
Hotel Rimondi Grand Resort & Spa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Rimondi Grand Resort & Spa voor je op een rij gezet:

192 reviews over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in het Nederlands

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

AJ van Duijn, 10-1-2018

Accommodatie,service,eten erg goed.

Moet wel goede benen hebben omdat het resort op een helling ligt.

Heerlijk hotel

Koen, 24-11-2017

Heerlijk verblijf met vriendelijk personeel. De locatie is super ,de kamers zijn prima. Voelde me prettig in dit hotel.

Prima!

Mevrouw Jonkers, 21-11-2017

Ligt op een berg, dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Ga met de shuttlebus naar het strand en ga daar 's avonds een keer eten! Vaak serveren ze wel het zelfde, maar het is van goede kwaliteit en wel lekker. Over kindvriendelijkheid kan ik niks zeggen, want daar heb ik niet mee te maken gehad. Daarnaast hebben ze vriendelijk personeel en worden de kamers goed schoon gehouden.

prima

rosa, 11-11-2017

Nette kamer, goeie bedden. Goed eten. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! We komen hier graag terug !

Mooi hotel

Mirimalka, 31-10-2017

Lekker relaxed hotel en an alles voorzien.

Uitstekend

Alex Hofman, 30-10-2017

Hotel was mooi met een fenomenaal uitzicht, vriendelijk en efficient personnel. Eten was goed verzorgd met ruim assortiment.

Fantastisch spa

Sylvia Leclerre, 29-10-2017

De spa is heerlijk. Prima hotel.

Excellent

Wichman, 29-10-2017

Net hotel. Uitstekende verzorging en mooie kamer Kamer. Personeel is zeer behulpzaam en stast altijd klaar.

Kom zeker nog eens terug.

Prima hotel, mooi gelegen, mooie strandjes!

Joke, 21-10-2017

Snap de negatieve recensies niet! Prima hotel, ligt prachtig. Ziet er uit als soort bungalowpark.Wij hadden een suite geboekt, slaapkamer +badkamer+kleine woonkamer met extra bed en slaapbank. Bedden zijn prima maar slaapbank niet comfortabel, erg hard maar hadden we niet nodig. Alles was schoon en netjes. Vriendelijk personeel, zijn echt geen onaardig personeel tegen gekomen. Eten was goed voor een week. Veel salades, vleesgerechten, vis, pasta, frites etc. Geen 5 sterren zoals in Turkije maar prima te doen. Niet altijd heel warm maar niet hinderlijk. Gewoon een beetje aanpassen aan het land waar je bent.

Kamer werd dagelijks keurig schoon gemaakt. Auto wel noodzakelijk. Wij hebben het heerlijk gehad. Prijs kwaliteit was goed. Enige minpunt was dat de mooie zwembaden onverwarmd zijn, dus echt heel koud.

Voor jonge kinderen leuk zwembad met glijbaantjes en ook een speeltuintje.

Super fijn!

Daniëlle Snijder, 20-10-2017

Mooi Resort, ruime suites met woonkamer, badkamer en slaapkamer met fijne boxspringbedden. het uitzicht vanaf het balkon over de zee is erg mooi. (wij hadden een kamer met zeezicht), mooie zwembaden alleen jammer dat het zwembad niet verwarmd kan worden, in oktober is het water wat koud. Het personeel is heel vriendelijk, voelt als familie (wij zijn er voor de 3e keer geweest). Voor mensen die slecht te been zijn is het minder geschikt vanwege de hellingen en trappen. Het ligt wat afgellegen wat voor ons geen probleem is, je kunt met de bus naar Rethymnon. Er is een shutlebus van het hotel die je naar het strand brengt en haalt. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Vorig jaar werden de cocktails nog klaargemaakt nu zijn deze al kant en klaar en zijn wat minder, dit is jammer want de barmannen (Marko en Nikos) kunnen heerlijke cocktails maken. In de spa kun je een heerlijke massage ondergaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rimondi Grand Resort & Spa in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rimondi Grand Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rimondi Grand Resort & Spa scoort een 7.83 uit 10 op basis van 232 reviews.