Appartement Petradi Beach

6.4Kindvriendelijk

Appartement Info

221 reviews over Appartement Petradi Beach in het Nederlands

• 8Desiree09-09-2019

Fijn hotel, aardige mensen en keurig schoon

Hotel ligt aan een heel drukke weg (klein minpuntje), verder alleen maar positief. Aan de achterkant is het gelegen aan zee. Heerlijk terras waar je kunt ontbijten met uitzicht op zee. Fijn zwembad met voldoende ligbedjes. Keurig schone kamers! Wij (stel met 2 grote kinderen) hebben hier volop genoten!

7Ligging
    9Zwembad

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8M&M05-08-2019

we gaan graag nog een keertje terug

heel fijn hotel, gemoedelijk klein, ontspannen sfeer, kamers sober, maar heel schoon, elke dag weer, wij hadden kamer aan kant van de zee, altijd plek op een gratis bedje en parasol op het strand, heerlijk zwembad, klein maar fijn, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, afstand naar "old Town" 20 minuten lopen, is goed te doen, veel winkeltjes en restaurantjes in het centrum, je kunt er voor weinig heerlijk eten, voor kleine kinderen is er niet veel te beleven, ontbijt is goed, niet heel uitgebreidt maar de basis is goed en elke dag een variatie met griekse gerechtjes en eiergerechten en heerlijk ontbijten met uitzicht op een prachtige zee en een heerlijke temperatuur, supermarkt 500 meter, broodjes en koffie om de hoek, kortom echt een aanrader dit hotel!

7Kindvriendelijk
    7Inrichting

Met oudere kinderen

• 7Van demerwe19-05-2019

Prima

prima vanwege de direckteiggen aan een drukke, doorgaande weg . loopafstand naar het centrum is 25 minuten . kamers zijn sfeerloos, sober en gedateerd . mooi terras, vlak aan zee met mooi uitzicht . rommelig kiezelstrand . vriendelijk, behulpzaam personeel

7Prijs/kwaliteit
    3Inrichting
    6Hoeveelheid ruimte

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Jose12-03-2019

Een super mooie vakantie gehad, vriendelijke mensen en een heerlijk schone accomodatie ! Elke avond met taxi naar centrum, voor €5,- . De zee is wel erg ruig, houd hier rekening mee! Gelukkig is er ook een heel erg fijn zwembad ! Voor een Zonnebedje hoef je niet te rennen er is altijd plek! Wij hadden het geluk dat we zeezicht hadden, zeker een aanrader! De andere kant van het hotel zit namelijk aan een drukke weg!

Het ontbijt is heerlijk, lekker wakker worden aan het strand!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Zeker een aanrader.

10Prijs/kwaliteit
    10Inrichting
    9Hoeveelheid ruimte
    10Hygiëne

• 2018
    9Jeske11-06-2018

Fantastisch, aanrader

Heel fijne accommodatie, prettig personeel, goede sfeer, schoon, goed eten, en niet zo massaal maar juist een intieme setting en pal aan het strand

8Kindvriendelijk
    9Inrichting
    9Prijs/kwaliteit

• 7Yamilla11-06-2018

Mooie locatie!

De locatie is top. Rethymnon is het gezelligste plaatsje van Kreta, vinden wij! Aan de achterzijde heb je zeezicht of halfzeezicht. Voorzijde van het hotel ligt aan een drukke weg. Wij hadden geboekt voor een zeezichtkamer, echter hebben wij deze nooit gekregen. Ook hadden meerdere gezelschappen last van een "overboeking" waardoor ze de kamer waarvoor ze betaald hadden, niet kregen. Personeel is wel heel vriendelijk. Het ontbijt was goed, dineren zou ik bij een ander restaurant aanraden. Wat ik jammer vond is dat niet elke dag gepoetst werd en we een aantal keren geen schone handdoeken hebben gekregen. Ik vond het een leuk verblijf, zeker gezien wij veel rondom het eiland zijn gaan touren. Echter een tweede bezoek aan dit hotel slaan we over.

6Inrichting
    7Hygiëne
    5Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

• 2017
    8N.H.28-10-2017

Fijn hotel!

Prima hotel! Niet te groot, ligging direct aan het strand. Iets verder van het centrum, met een taxi naar het centrum is goed te doen (paar euro) en anders een wandeling van ongeveer 15/20 min.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dit is aan te raden! Kamers zien er prima uit. Het was schoon, 'keukentje' niet gebruikt.

Advies om een auto te huren, leuk om de omgeving te verkennen. Rethymnon is een mooie stad om te bezoeken en lekker te eten. Wij hebben bij de 'cafetaria' tegenover het hotel gegeten, was ook erg lekker!

Ontbijt is niet ontzettend uitgebreid, maar er is voldoende. Heerlijk ontbijten bij het strand!

7Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• 8Sterre27-07-2017

Erg fijn

Wij hebben een erg fijne vakantie gehad bij Petradi Beach Hotel. Bij aankomst alles goed en snel geregeld. We werden vriendelijk naar onze kamer gebracht. Onze kamer had veel lawaai van de drukke weg maar we hadden wel prachtig zeezicht wat alles weer goed maakte. Het hotel zit een stukje van het centrum maar de receptie belde voor ons een taxi die binnen een paar minuten voor het hotel stond. In de buurt een koffietentje, supermarktjes en griekse afhaal. De ligging aan het strand is fantastisch. Ontbijten aan het strand en het hebben van een privéstrand is ons erg bevallen. Er zijn altijd bedjes genoeg om op te leggen en er wordt niet gedaan aan handdoekje leggen. De zee heeft aan het begin wat stenen maar is daarna erg fijn om in te zwemmen.

De kamer was aan de kleine kant. We hadden het 1 kamer appartement. De keuken is klein, je kan er een simpele maaltijd in maken maar meer niet. Verder binnen geen bank of zoiets. Maar met mooi weer hoef je toch niet binnen te zitten. De douche ook klein maar modern en schoon. Elke dag werd er goed schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. Op de uit-check dag konden we gebruik maken van douche en handdoeken service van het hotel.

De sfeer is rustig en er is privacy. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen enkele avond mensen tot laat aan de bar gezien of gehoord. Vooral een plek om te komen voor rust. Voor jongere kinderen niet veel te doen, voor oudere kinderen wel leuk.

10Hygiëne
    6Hoeveelheid ruimte

• 7Kim25-07-2017

Prima accommodatie aan het strand

Fijne vakantie gehad, het centrum is verder dan de beschrijving je doet geloven. Met de taxi ben je er binnen 5min, lopen 3 kwartier. Centrum (old town) is leuk en sfeervol maar heb je na 3 avonden ook wel helemaal bekeken.

Kamers zijn niet geheel ruim, bed, kast,kitchenette, badkamer is netjes maar niet heel ruim. Wel lekker schoon, van maandag tot vrijdag wordt er elke dag schoongemaakt.

Personeel is vriendelijk, wil best een hoop voor je doen. Vraag om zeezicht zijde want je zit aan een hele drukke straat.

Want ons opviel is dat de receptie in het weekend op avond dicht is, voor mensen die dan in de avond of nacht aankomen is een envelop met kamernummers achtergelaten op de deur.

Aanrader in oldtown, kouzoulo heerlijk eten! Wij hebben er bijna elke avond gegeten.

6Inrichting
    7Hygiëne
    6Zwembad
    6Prijs/kwaliteit
    5Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

• 8tommiekissa08-07-2017

Twee zijde

Vanuit het hotel loop je zo het strand op, waar ze eigen ligbedden hebben. Heerlijk rustig. Aan de andere zijde van het hotel ligt een drukke weg. Het verkeer raast hier al vroeg in de ochtend over. Afhankelijk van de kamer kun je hier veel last van ondervinden. Hotel is vaak volgeboekt dus kamer wisselingen zijn niet mogelijk. Uitstekende bedden. De ligging is 20 minuten lopen vanaf het oude centrum en is goed te belopen.

9Inrichting
    8Hygiëne
    10Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

29 tips over Appartement Petradi Beach

• Eric Sellmeijer, 24-06-2014

De oude binnenstad van Rethymnon is gezellig, met veel bezienswaardigheden zoals het fort, kerken, oude gevels, fontein en de Grieken zelf. Lekker eten bij 'My Place' aan de boulevard. Leo haalt je met veel humor binnen. maak het hem maar lekker moeilijk, maar ga er beslist eten. Bij de Rimondi-fontein ook een prima restaurant. Ook in de smalle steegjes vind je leuke en goede plekjes om te eten. Dagje Chania niet overslaan. Heel leuke stad waar veel te zien en te eten is.

• nico, 19-05-2014

wij hebben zeezicht geboekt en moet zeggen je hebt dan ook zeezicht.onze deur kwam uit op straatzijde, er staan commentaren over de drukke straatzijde maar daar heb je geen last van hoor. Als je deur toe is toch. Ik denk dat de zee veel meer lawaai maakt. :)

• nelly hut, 13-10-2013

Betaal iets meer dan heb je zeezicht

9 vragen over Appartement Petradi Beach

• Esther, 25-05-2018

Handdoeken wissel

Hoe vaak worden de handdoeken verwisseld? Is het handig om zelf extra handdoeken mee te nemen?

• jeroen, 17-05-2014

"Gratis" wifi ??

Volgens website van Hotel overal gratis wifi. Volgens Sunweb: € 3,- per dag Wat is waar ???

jeroen, 10-06-2014

Ben weer terug: overal gratis WiFi.

• Annette, 09-09-2014

ontbijt

Is er bij het ontbijt kwark of yoghurt aanwezig?

Conrad Dufour, 15-09-2014

Bij het ontbijt is er griekse yoghurt aanwezig. Het ontbijt bestaat daar uit. brood, diverse ei gerechten yoghurt, fruit, cake, divers beleg, croissants, gedroogd fruit en nog wat wisselde dingen. Zeer compleet dus.

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats