Hotel Nefeli

Hotel Nefeli
7,5

36 reviews over Hotel Nefeli in het Nederlands

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Tineke Kreeft
6-10-2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad mede door ons verblijf in dit hotel. Het is een familiehotel, kleinschalig maar in dit hotel is de gast echt koning. Gunstige ligging tov centrum en strand, 10 minuten met de fiets en je komt overal.

Oude reviews (archief)

In één woord: SUPER!

Ilse
26-5-2013

Ik vond nefeli hotel echt super! afgelopen zomer geweest en heerlijk fijn hotel. we kwamen s'avonds laat aan en kregen nog een heerlijke bord warm eten. de kamers zijn prima met een grote douche. goed gelegen en dicht bij 'the beach' . ik vond griekenland en dit hotel super. ga zeker nog eens terug !

Prima!

Arianne
14-5-2013

Wij hebben in de eerste week van mei in Nefili Beach gezeten. Hoewel het hotel net open was, was alles prima. Voldoende keus bij het eten, een ruim opgezet buffet met elke dag andere groentes en keuzes. Het personeel is supervriendelijk. Er is een aparte plek op het strand met ligbedden, maar dat is wel even lopen. Dat is een nadeel. Zwembad is ook prima, ligt wel aan de weg. Heb je in het hotel (aan de kant waar wij zaten) geen last van.

Nooit meer voor ons

Matthias A
3-8-2012

Wij komen net terug van een verblijf van 11 dagen in Hotel Nefeli. Onze meningen zijn nogal verdeeld. Over de kamers waren we zeer tevreden, wij hadden wel heel veel geluk: dubbel bed, terras afgeschermd van de rest van het publiek enz. Wij hoorden echter wel verschillende klachten van andere hotelbewoners... Over het eten zijn we niet te spreken, we betaalden voor half pension maar aten iedere avond elders. Spaghetti met oliesaus, vettig varkensgebraad, worsten, dat zijn niet echt dingen die wij willen eten op onze vakantie... Ook hiervoor waren vele klachten van de andere hotelgasten. Het weer was superwarm daarom besloten we om een dagje aan het zwembad te blijven liggen. Tevergeefs, alle ligbedden waren al van 's morgens 6 uur bezet, niet moeilijk wanneer je hoogstens 15 bedjes hebt voor een toch wel groot hotelletje... Het zwembadwater was overigens ook niet oke. Men zat vrij veel in het zwembad bezig, en vraag me niet hoe het komt maar mijn vriend zijn zwemshort was gewoon groen

Leuke ligging, vlakbij strand

Petra
2-10-2011

Personeel zeer vriendelijk, kamers zijn schoon maar klein met name de douche, ligging in een leuk straatje, bushalte aan de overzijde, met een half uur zit je in het oude centrum van Rhethymnon. Eten is zeer slecht.

goed genoeg

sarah
21-7-2011

Mijn vriend en ik zijn net terug van vakantie en hebben in dit hotel 14 dagen verbleven. Over het algemeen is dit een leuk hotel. Al vond ik het eten een dikke tegenvaller! Het is van die duitse luiwijver kost wat je voorgeschoteld krijgt, met weinig tot geen smaak in. Versheid van brood was ook ver te bespeuren. We zijn dan ook vaak buiten het hotel gaan eten. Het is een netjes en proper hotel en het personeel is zeer vriendelijk. Al moesten we de eerste nacht in een andere kamer verblijven, omdat er iets mis was met onze oorspronkelijke kamer. Geen probleem op zich, maar na een paar dagen kregen we te horen dat elke nieuwe gast de eerste nacht een andere kamer kreeg dan hij geboekt had. Dan stel je je toch wel wat vragen. Ik raad dit hotel dan ook aan, aan mensen die goed te been zijn (door de vele trappen in het hotel) en een aardig woordje duits praten (omgeving ongelofelijk veel verduitst). Ook raad ik aan om buiten het hotel te eten, tenzij je graag bockworst met spaghetti eet

Zeer goed hotel voor een leuke prijs

Bert en Dorie
13-10-2010

We zijn er in september 2010 geweest voor 12 nachten HP. We hebben er 480 euro voor betaald. Als je 180 euro voor het ticket zou tellen, kost je overnachting incl ontbijt en avondeten slechts 25 euro p.p.p.n. Daarvoor krijg je genoeg!

We werden vriendelijk ontvangen en kregen een rustige kamer. Het complex is niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Dit omdat alle kamers als een dorpje rondom het hoofdgebouw liggen. Kamers en bed zijn goed, koelkast en airco erbij.

Toen wij daar waren was er elke dag voldoende ruimte rondom het zwembad..

Het ontbijt is geen overbodige luxe maar ruim voldoende. Genoeg soorten lekker vers brood om zelf te snijden, diverse soorten muesli enz om in Yoghurt te doen, vele soorten cakes, kaas, eitjes en er is altijd wel iets warm bij, lucumades worstjes, onbeperkt koffie en thee.

Het avondeten vond ik meer dan voldoende voor dat geld. Er was altijd soep, 2 warme vleesgerechten, 2 aardappel of pasta gerechten en altijd 1 soort warme gr

Dit hotel heeft een zeer hogeprijs/kwaliteit verhouding.

leuk in gerichte en schone kamers, supervriendelijke personeel wat altijd klaar staat om je te helpen.

Strand en omgeving gezellig druk en niet overlopen toerischtisch, schappelijke prijzen zowel tavernes als op het strand.

Gaan hier zeker nog een terug!

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Desirée
2-8-2010

In de meivakantie een week geweest. We kwamen (na lange busreis van Chersonissos) laat aan, werd ons meteen gevraagd of we nog iets wilden eten. Op de dag van vertrek en de dag dat we vroeg op excursie gingen was het mogelijk extra vroeg te ontbijten. Een dag waren we pas heel laat terug, toen was het niet meer mogelijk nog iets te eten te krijgen.

Eten stelt niet veel voor. Je betaalt weinig en dat is de te zien in wat je krijgt. Ontbijt elke dag hetzelfde, vrij eentonig. Avondeten ook niets speciaals, vaker hetzelfde zonder veel smaak. Maar als je je daar op instelt vanwege de lage prijs, best te doen.

Kamer was prima, mooi, schoon en ruim. Omgeving oké. Kleiner dorpje dus minder massaal dan Rethmynon. Wel allerlei winkeltjes en restaurantjes. Weinig te doen > laagseizoen?

Hotel heeft klein zwembad, lag elke dag vol. Om op strand te komen moet je straat oversteken en stukje lopen of via ander hotel. Betalen voor ligstoelen. Excursie Samariakloof aanrader!

hotel Nefeli

Karin
24-7-2010

Zeer goede service, als je laat aan komt krijg je nog een (simpele) warme maaltijd en ook als je 's ochtends erg vroeg terug gaat kan je nog ontbijten.

Ook konden wij makkelijk van kamerwisselen. We zaten aan het zwembad waarbij we de eerste nacht geen oog dicht hadden gedaan. De volgende dag mochten we een andere kamer uitzoeken en hebben we de overige dagen heerlijk geslapen.

Zoals andere al hebben vermeld, kamers hebben airco, kan je zelf met afstandbediening instellen, en een koelkastje.

Het eten was prima, door de reacties hier waren wij op het ergste voorbereid, maar we hebben er elke ochtend en avond prima gegegeten.

Personeel is zeer vriendelijk!!

Buskaartjes koop je bij de plaatselijke supermarkt en kosten 1.20 per stuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Nefeli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nefeli in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nefeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nefeli scoort een 7.46 uit 10 op basis van 44 reviews.