Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

7.8Goed

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

7.8Goed

• 7.1Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Geniet van een gratis welkomstdrankje bij Motakis Village. Hier overnacht je in een schoon appartement, kun je kiezen voor een ontbijtbuffet en afkoelen in het kleine zwembad. Motakis Village ligt centraal op Kreta aan de noordzijde van het eiland. Op 75 meter van het strand met bijbehorend zwembad waar je gratis gebruik van mag maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Motakis Village / Bueno ( Platanes ) voor je op een rij gezet:

Tjingo

141 reviews over Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

• 8Klaas25-04-2019

Liefst nog vaker

Goed humeur mee. Was zeer tevreden over de famieli.

• 5jose zeinstra22-01-2019

Gastvrij maar moet streven naar betere hygiëne!!

Ontzettend fijne ontvangst gehad laat in de avond. aardig en behulpzaam personeel. Kamer gedateerd maar leek schoon totdat we wakker werden met jeuk.... personeel riep dat het muggen waren maar na smeren, alle ramen dichthouden en een stekker met anti muggen spul hadden we nog jeukbulten op armen en benen, en wij waren echt niet de enige. Heel erg jammer!! en veel werk bij thuiskomst (kleding in vriezer en heet wassen minimaal 60 graden)
    de eigenaresse vertelde dat appartement Bueno dicht ging vanwege renovatie en ik hoop dan ook van HARTE voor de volgende gasten dat als appartement Bueno weer opengaan alle bed matrassen en beddengoed + gordijnen en handoeken vervangen zijn en de was heet genoeg gewassen word om bedwantsen buiten de deur te houden. Ook de inventaris om zelf iets te koken was nihil.

• 2018
    8C. van Cappelle24-10-2018

Bueno is prima locatie om een weekje te verblijven

We zaten in Rethymnon op Kreta in hotel Bueno. Het is een eenvoudig hotel met een goed ontbijt. Rustig gelegen in een doodlopend straatje ongeveer 75 meter van het strand. Bij het strand is een zwembad en ligweide met horecagelegenheid waar je gratis gebruik van kan maken. Uiteraard moet je consumpties en maaltijden betalen. Bij het hotel is ook een kleiner zwembad. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. De service uitstekend. Aan de voorzijde is een buitenbar waar wij naar een wedstrijd van oranje hebben gekeken. Onze kamer had een keukentje, koelkast, douche en toilet. Balkon, TV, Kluisje. Elke dag werd de kamer gereinigd en het bed netjes opgedekt. Om warm water te krijgen moest je de warme kraan iets langer laten lopen. Daarna was het goed warm. De stad ligt centraal op Kreta aan de noordzijde van het eiland. Met de auto ben je in een uurtje in het zuiden.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Hannie van Tilburg-van der Meer11-10-2018

Prima accomadatie op een geweldige plek.

Prima complex, op zeer korte afstand van zee, en het dorpje met de eettentjes, supermarkt, barretjes enz. Het gebouw waarin we verbleven, rechts van de hoofdingang, was schoon en de appartementen waren ruim. Ze waren onderhand wel aan een kleine renovatie toe, zeker de badkamer en de keuken. Maar ook de kledingkast op de ruime slaapkamer, want die rook nogal muf, en dat ging ook in de kleding zitten. Werd allemaal prima schoongehouden en er was voldoende wisseling van handdoeken ed. Bij vragen kon je altijd bij de receptie terecht, en men probeerde om goed behulpzaam te zijn. De ontvangst, rond middernacht, was hartelijk, en het gratis welkoms drankje was erg plezierig. Geen slechte ervaring.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Yvonne Jager08-10-2018

Een echte aanrader, gemoedelijk en gastvrij.

Met 5 vriendinnen hebben we hier gezellig een weekje vertoefd. Een goed ontbijtbuffet met heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader. In een rustig straatje vlakbij het strand. Daar ook een mooi zwembad met beschut grasveld met ligbedden. Schuin tegenover het hotel/appartement een goed restaurant met vriendelijk personeel dat heel goed engels spreekt. Wij komen hier zeker een keer terug.

Met vrienden

• 9dorien tufa looij05-09-2018

fantastisch

Een echte aanrader voelt als thuis. Vriendelijke personeel. behulpzaam ontbijt is ook zeer goed de kamers worden ook goed schoongemaakt in een woord Geweldig

Met jonge kinderen

• 8Ingrid24-07-2018

Prima locatie en erg vriendelijk personeel

Je voelt je hier direct welkom, personeel is erg vriendelijk. Verwacht niet te veel luxe, appartement heeft alles alleen douche ietwat klein. Verder alles aanwezig voor een ontspannen vakantie: veel restaurants in de buurt, strand op 100 m, gelegen in een rustige doodlopende straat en een gezellige buitenbar bij het hotel. Rethymnon snel met taxi of bus bereikbaar. Heerlijke vakantie gehad.

• 2017
    9Joop en Els14-10-2017

Leuke plaats 3min. van strand en restaurantjes

App. Word gerund door moeder en zoon zijn bijzonder gastvrij en doen alles om het ieder naar de zin te maken jong en oud kom er al 16jaar en voel me daar echt thuis.

• Oude reviews

4Erik Rietveld07-10-2016

Absoluut geen aanrader

Alleen als je een slaap plek zoekt kan het wel. Douche veels te klein overal schimmel op de kit naden en water kwam amper uit de kraan door het kalk wat er op zat. Schoonmaken was geen hobby van de schoonmaaksters de haren op de deksel van de wc bril heeft er 14 dagen opgezeten net zoals een haar op de binnenkant van de deur. Douche gordijn veels te kort waardoor de gehele vloer blank stond. Je wilt er nog niet dood gevonden willen worden. Nooit maar dan ook nooit meer naar dit complex Rob Geus zou er misselijk van worden net zoals wij.

• 8Inge Bakker17-09-2016

Accomedatie, personeel is geweldig

Kras

4 tips over Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

• de Groentjes, 07-08-2012

Ga eens naar t Roze strand Elafonissi zo mooi en inderdaad de kloof en het eiland van de lepra Spinalonga

• kelly, 21-02-2012

Huur een auto en rij lekker over het eiland heen. Het Kournas meer is super! Lekker zoet water heerlijk zwemmen en waterfietsen Verder de wel bekende Samaria kloof is een echte do! En neem een kijkje op het Lepra-eiland. Je kan een excursie boeken, echt doen!!!

• vonk, 12-09-2014

Bus naar Rythmnon 2,40 pp retourtje. Bus stopt naast supermarktje aan het begin van het straatje naar bueno. De kaartjes moet je bij de supermakt kopen, NIET in de bus. Gerani beach kun je leuk snorkelen. Plakias kun je ook snorkelen. Neem in de zomermaanden muggenspray mee. Op strand 2 Ligbedjes met grote parasol 5,00 euro

2 vragen over Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

• jvg, 11-07-2013

Jongelui

Gaan er toevallig ook in de periode rond 22-07 ouders met jongelui van rond de 15/16 jaar naar appartement Bueno? Kan ik onze zoon misschien alvast iets gerust stellen dat er vermaak is voor hem :-)

Els Hoksbergen, 11-07-2013

Het vermaak moet je echt zelf zoeken maar is in Rethimon wel is maar vijf kilometer er vandaan,en op het strand kun je ook met de bannan ,parachuut, banden ,enz.

• stef, 26-03-2012

kinderbad

is het kinder gedeelte van het zwembad of is het misschien appart geschikt voor een kind van 1 1/2 jaar oud

Els Hoksbergen, 11-07-2013

Bij het zwembad waar je naar zee loopt zit een heel mooi kinder badje bij maar neem wel bandjes mee en water schoentjes voor je zelf en de kids,je kunt er ook lekker eten en drinken en heerlijk zitten de stoelen zijn gratis,aan zee vragen ze 6 euro

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4