Aparthotel Mary ( Royal )

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Aparthotel Mary ( Royal )
9,3

Omschrijving
Aparthotel Mary ligt op steenworp afstand van het strand in Platanes, Kreta. Het kleinschalige hotel heeft een gezellige bar waar je kunt lunchen, een mooi zwembad en is gelegen in een rustig gebied. Het vriendelijke personeel kan je adviseren over verschillende mooie bezienswaardigheden. Bezoekjes aan Rethymnon en Chania zijn aan te bevelen.

385 reviews over Aparthotel Mary ( Royal ) in het Nederlands

Adrie José Jongenelen,
26-10-2018

Zo wat hebben wij genoten van dit bijzonder , mooi , gastvrij verblijf.

Strand , restaurants, winkeltje, bushalte, alles op een paar minuten lopen.

Nogmaals het was in 1 woord Super.

Dank jullie wel mede door alle medewerkers hebben we een Fantstische vakantie gehad.😎🇬🇷😘

Gereisd met partner in oktober 2018

Super mooi (en zeer gastvrij) familie bedrijf.

Hans van Brecht,
23-10-2018

Prachtig nieuw (2018) modern en super schoon appartementencomplex(je) op loopafstand van het strand, restaurantjes, supermarkt(en) en bakker.

Prettig verblijf

Karen,
22-10-2018

Kleinschalig, gemoedelijk appartementencomplex. Personeel is echt heel erg attent en behulpzaam.

Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig appartementencomplex

Jolanda,
22-10-2018

Fantastische lieve eigenaren en personeel die tot het uiterste gaan om je een fantastische vakantie te geven. Geweldige service, zeer klant gericht en op maat advies geven. Een geweldige tijd hier gehad en zullen zeker terug keren

Super, fantastisch, geweldig

Anita en Alfons,
20-10-2018

Super Aparthotel. Heerlijk ontbijt. Goed en lief personeel. Maken je het erg naar je zin en geen moeite is teveel. Geven goede tips qua ontdekken van het eiland. Zeer mooi en erg schoon appartement. Voldoende handdoeken wissel. Föhn aanwezig. Einde van de straat strand, busvervoer, autoverhuur ongeveer 150m. Dichtbij winkels, supermarkt, zelfs Lidl en diverse restaurantjes op loopafstand. Waaronder om de hoek SkyPark prijs/kwaliteit zeer goed een echte aanrader. Wij gaan zeker terug naar deze lieve mensen en super appartement.

Schoon en modern appartement

Paulina en Rijkent,
18-10-2018

Schoon en modern appartement en het hele hotel ziet er gezellig uit. De afstand tot strand en eetgelegenheden zijn lekker dichtbij. Personeel zeer vriendelijk. Balkon geeft niet veel privacy, echter hebben wij ons niet aan gestoord. WiFi doet het prima. De tv heeft niet veel zenders maar ach heb je dat wel nodig in de vakantie.

Heerlijke relaxed vakantie

Maria Blaauw,
12-10-2018

Goeie locatie tov strand..100mtr..en 100 mrt vanaf toeristen straat met winkeltjes en heel veel restaurants..en iedereen aardig en gastvrij..Vooral de gastvrijheid en de hartelijkheid van de Griekse familie is hartverwarmend..je wordt er gezien ..maken je vakantie onvergetelijk..

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Hier is het genieten!

Jannie,
29-9-2018

Wat een vriendelijke lieve crew!

Echt héél gastvrij en er altijd op uit om de gasten een zo'n prettig mogelijk verblijf te laten beleven en dat lukt ze 😊

Geen vraag is ze teveel en ze weten de mooiste plekjes in de omgeving en de lekkerste restaurants.

Mooie ruime appartementen die elke dag schoongemaakt worden! En waarin het aan niets ontbreekt.

Op steenworp afstand van het strand waar het héérlijk toeven is 😊

Kortom een hotel waar je gewoon naar toe moet om te mogen ervaren wat wij bedoelen 😊

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig! Aanrader!

Anja,
29-9-2018

Wij hebben zo'n gastvrijheid nog nooit eerder meegemaakt. En ook nog eens heel oprecht. Jenny bakt zelf heerlijke dingen voor het ontbijt en heet iedereen persoonlijk welkom. Ook de andere medewerkers zijn uitermate gastvrij. Het is er schoon en gezellig. Het voelde bijzonder.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantie

Johnny,
24-9-2018

Een week gelogeerd bij De familie Gasparakis, erg vriendelijke en behulpzame mensen , je voelt je er gelijk thuis, kamers worden elke dag schoongemaakt en om de dag handoekenwissel.en er is 24 uur iemand aanwezig bij de receptie.

Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam ,alles op loopafstand ,en in de buurt alles nog redelijk vlak .voor goede tips omtrent restaurants en excursies , autohuur vraag het aan Constantinos en hij kan je daar uitstekend mee helpen.

Alles ligt op 2 min lopen ,stand, bus, restaurants, supermarkt, bakker , noem maar op .wij komen zeker nog eens terug hier.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mary ( Royal ) in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mary ( Royal ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.