Aparthotel Mary ( Royal )stersterster

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

Aparthotel info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Mary ligt op steenworp afstand van het strand in Platanes, Kreta. Het kleinschalige hotel heeft een gezellige bar waar je kunt lunchen, een mooi zwembad en is gelegen in een rustig gebied. Het vriendelijke personeel kan je adviseren over verschillende mooie bezienswaardigheden. Bezoekjes aan Rethymnon en Chania zijn aan te bevelen.

519 reviews over Aparthotel Mary ( Royal )

• 2019
    8Nederweert27-10-2019

Op alle vlakken een goed verblijf.

Wij verbleven in een van de appartementen. Persoonlijk vonden wij de kamers qua omvang aan de kleine kant. Keuken, bed en zitgedeelte zijn gelegen in één ruimte. Daarbij is het zitgedeelte beperkt tot een bankje. Echter voor de tijd die wij in het appartement verbleven was dit prima. De kamers zijn voorzien van airco, deze moet wel extra gehuurd worden. De accommodatie is schoon en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging is nagenoeg aan het strand (loopafstand), echter voor een bezoek aan het stadscentrum van Rethymnon is vervoer aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Venema26-10-2019

Een aanrader

Een week hier geweest in de herfstvakantie. Erg aardige gastvrije ontvangst. Elke ochtend een heerlijk ontbijt met verse zelfgemaakte lekkernijen. Goede adviezen over leuke dingen om te doen in de omgeving. De omgeving is erg mooi, vlakbij het strand en leuke eettentjes om de hoek. Echt een aanrader. Vooral vanwege de erg aardige mensen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Xiomara22-10-2019

Geweldig!

Fantastisch appartement! Wij verbleven in het nieuwe gedeelte. Mooi, schoon en voldoende ruimte. Vriendelijke en warme personeel die je dagelijks helpen bij alle vragen die je hebt. Elke ochtend een heerlijk ontbijt met grote keuze uit allerlei heerlijkheden. Een echte aanrader en als wij weer kiezen om naar Kreta te gaan, dan wordt het absoluut wederom Aparthotel Mary Royal !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9P&J Huisman09-10-2019

Een grandiose vakantie.

Wij waren hier voor de tweede keer. Voor een tweede keer ergens heen gaan doen we bijna nooit. Een voortreffelijk appartement. De staf is erg vriendelijk, behulpzaam en zorgzaam. Dat hebben wij ook gemerkt bij het failliet gaan van Thomas Cook/Neckermann. Wij kregen de boodschap van hen mee, om onze vakantie vooral te blijven vieren en ons geen zorgen te maken over b.v. de financiën. De ligging is 100 meter van zee met een mooi strand. Goede supermarkten in de buurt en een fijne bakker. ( In verband met een dieet moeten wij voor ons zelf zorgen) De schoonmaak van het appartement was goed, met vriendelijk personeel. Een fijne zonneweide met voldoende ligbedden maakte het compleet. Misschien gaan we ooit nog eens terug.

• 10Patrick06-10-2019

Zeer fijn

Geweldig appartement. Schoon, modern, zeer verzorgd. Perfect gesitueerd tussen strand en uitgaansgelegenheden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Wiro Janssen30-09-2019

Zeker nog eens terug daar

Deze appartementen die beheerd worden door een familie zijn zonder enige twijfel aan te raden. Wij verbleven in de royal appartementen deze zijn nieuw keurig ingericht en schoon. De familie en staf zijn bijzonder vriendelijk en doen alles om het naar je zin te maken. Helaas hadden wij geboekt bij Touroperator, dit is een slechte maatschappij die er alleen zijn voor verkoopt van excursies en auto verhuur voor de klant zijn ze niet te bereiken als het om een calamiteit gaat. Gelukkig zijn de eigenaren wel bereid om alles wat ze kunnen te doen en ik ga graag nog eens terug alleen niet met Touroperator als het niet anders kan boek ik wel rechtstreeks. Top verblijf gehad alleen LO geboekt maar elke dag wel het ontbijt daar genomen en nog tegen een lagere prijs dan Touroprator rekent.

• 10Maria L.29-09-2019

Geweldig!

Je voelt je vanaf het eerste moment dat je binnenkomt heel welkom! Je wordt persoonlijk ontvangen door de eigenaresse zelf, die samen met het hele team alle moeite doen om het jou naar de zin te maken! De ligging is prima; rustig, maar vlakbij het strand, bushalte naar Rethymnon, restaurantjes, cafeetjes, bakker, supermarkt, allerlei winkeltjes zijn op loopafstand bereikbaar. Deze accommodatie kan ik iedereen van harte aanbevelen. Wij komen vast nog een keertje terug!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Nicole R26-09-2019

Nooit zo welkom gevoeld als hier !

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Kleinschalig appartementencomplex gerund door een Griekse familie. Vanaf de eerste minuut dat je aankomt, voel je je hier zo welkom. De klant is nr. 1 voor deze eigenaar (vrouw) en personeel. Uitstekend ontbijt (u kunt als optie hebben). Zelfgemaakte jam, gebak, eiomelet. De eigenaar en haar personeel vertellen u alles over de bezienswaardigheden, restaurants in de buurt die u moet bezoeken. De kamers zijn uitstekend, comfortabele bedden. Alles is heel schoon. De zee vindt u aan het einde van de weg. Bus naar Rethymnon stopt elk half uur op vijf minuten van het appartement. Voldoende restaurants op loopafstand. Supermarkt, bakker aan de overkant. We zullen zeker terugkomen. Heb ze daar allemaal lief.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9fam hribar22-09-2019

Geweldig

Staf en personeel zeer vriendelijk, mooie ruime kamers.Heel goed ontbijtbuffet.Het hele complex was super schoon. Door de kleinschaligheid was er een ernorme betrokkenheid van personeel en staf met de gasten.

• 10Tineke21-09-2019

Heel goed

Mijn man en ik zijn eind augustus begin september bij Mary geweest. Wij werden gastvrij ontvangen en naar ons appartement gebracht. . Wij hadden een studio in het oude gedeelte van het complex. De studio was super schoon , prima bedden en een nette badkamer. Bij het zwembad waren altijd voldoende bedjes vrij. Wij hadden geen ontbijt maar op de dag van ons vertrek kregen we een ontbijt aangeboden van de eigenaresse. Het ontbijt is zeer goed en lekker, alles vers en volgens mij zelfgemaakt. Het hotel ligt 200 meter van het strand en daar zijn voldoende ligbedjes die tegen betaling mag gebruiken. In de omgeving zijn restaurants waar je goed kunt eten. In Rethymnon heb je in de ouder stad veel winkeltjes , in de Taverna's in de oude stad vaak met mooie binnen tuinen kon je heerlijk eten. Castello is een aanrader, heerlijk eten en top personeel. Wij hebben genoten van ons verblijf en het is zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

D-reizen

67 tips over Aparthotel Mary ( Royal )

• Tom & Marian, 05-06-2014

Geschikt voor mensen die van strand houden maar het ook leuk vinden om excuries te gaan doen. wij hebben alleen logies geboekt en haalden brood voor het ontbijt bij de bakker op de hoek.

• H.Geenen, 25-05-2014

Taverne Fantastico boven op de berg. Vraag bij Mary hoe je er moet komen. Goed eten, fantastisch uitzicht.

• ali, 16-06-2014

Neem waterschoenen mee voor het strand vanwege stenen in het water.

37 vragen over Aparthotel Mary ( Royal )

• Monique, 07-01-2019

betalen airco en tv?

Wij hebben geboekt voor Royal Mary appartementen. In ons boekingsformulier staat dat we voor airco en tv extra moeten betalen. De reisorganisatie kon ons hier geen antwoord op geven. Klopt dit? En zo ja, hoeveel is het?

• Monique, 07-01-2019

strand foto's?

Wij willen dit jaar naar Royal Mary. Heeft iemand nog wat recente foto's? Bijvoorbeeld van het strand?

• Hannah, 27-04-2018

Handdoeken

Zijn er ook handdoeken in het resort?

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages