Appartement Marino's Beachstersterster

8.4Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Vanaf

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Op het populaire Griekse eiland Kreta vind je Appartement Marino’s Beach. Dit is een plek waar elke vakantieganger op zijn plek zit dankzij de verschillende faciliteiten en gunstige ligging. Zo werken strandliefhebbers hier aan hun kleurtje, ga je er op uit in het gezellige centrum van Rethymnon of strijk je neer aan het zwembad van het appartementencomplex. Al benieuwd naar meer? Lees dan even verder.

Bij Marino’s Beach Kreta verblijf je op basis van logies en ontbijt, maar je kunt ook prima dineren in het restaurant. Jullie zijn vooral enthousiast over het terras van het restaurant. Zo geniet je tijdens het eten ook nog van een mooi uitzicht. Ook Familie Bos is enthousiast: ‘Super mooie ligging meteen aan zee met een mooi overdekt terras. Vooral hier zo ontbijten is een perfect begin van de dag! Een paar keer hier lekker gegeten en niet duur!’

Voor ouderwets ingerichte kamers hoef je bij Appartement Marino’s Beach niet bang te zijn. De meeste kamers zijn namelijk pas gerenoveerd wat volgens reviewer CM de prijs zeker waard is: ‘Wij hadden een nieuwe, gerenoveerde kamer geboekt en dat is de prijs zeker waard! Mooie moderne badkamer met stortdouche en een goed bed.’ Hou er wel rekening mee dat nog niet alle kamers gerenoveerd zijn waardoor er veel verschil zit tussen de kamers. De badkamers van de niet gerenoveerde kamers zijn wat aan de kleine kant.

Een dagje vertoeven bij Appartement Marino’s Beach kan ook prima. Volgens reviewer Ruud draagt het personeel hier vooral aan bij. Zij zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt. De Griekse avond van het appartementencomplex is ook een aanrader. Laat je verwennen door de lokale specialiteiten en muziek. Let er wel op dat je er bij het zwembad vroeg bij moet zijn voor een ligbed met parasol.

Ligging

Appartement Marino´s Beach ligt op 5 kilometer van het bruisende centrum van Rethymnon. Volgens jullie is dit goed te doen met de bus en sta je al voor 1,30 midden in de stad. De buskaartjes scoor je het goedkoopst in de supermarkt vlakbij het appartementencomplex. In Rethymnon struin je door de gezellige straatjes langs de vele winkels en restaurants. Maar ook bezoekjes aan de Venetiaanse haven, de Rimondi fontein en de Agios Frangiskos kerk mogen niet ontbreken.

Voor strandliefhebbers heeft Marino´s Beach Kreta een ideale ligging. Vanaf het zwembad loop je zo door naar het heerlijke zandstrand. Veel vakantiegangers die een review achterlieten schrijven daarnaast dat het huren van een auto de ideale manier is om het eiland verder te ontdekken. Zo schrijft reviewer Dion: ‘Huur zeker een auto en ga dan richting Zuid-kust (Souda beach om te snorkelen (ten westen van Plakias) en Preveli beach voor een mooi en bijzonder strand) of Ravdoucha (Prachtige, afgelegen plek zonder toeristen ten westen van Chania met zand/kiezelstrand en zeer mooi snorkelwater). Ook leuk is de bootexcursie naar Gramvousa + Balos (zeer bijzondere blauwe kleuren van de zee).’

289 reviews over Appartement Marino's Beach

• 2019
    4fam Thomas Cook01-10-2019

nooit meer

wij hadden een reis via touroperator geboekt. Op de dag van vertrek ging Engeland failliet. bij onze aankomst in het hotel kregen we eerst geen kamer, waren zogenaamd geannuleerd na ruim 2 uur kregen we uiteindelijk toch een kamer. bij aankomst van de kamer bleek dit een kleinere kamer te zijn dan geboekt. we hadden een 2 kamer appartement besteld, en kregen een 1 kamer appartement. hierbij keken we uit op een blinde muur met klimop. naar later bleek kwamen hieruit veel muggen, waardoor buiten zitten op het balkon geen optie was. gelijk hierover geklaagd bij de receptie. hier werden wij zeer onbeschoft te woord gestaan,en als we hier niet mee akkoord gingen we helemaal niets kregen. De andere dag mochten we hiervoor terugkomen, maar als we de juiste kamer wilde moesten we betalen. het reis bureau had ons verteld dit beslist niet te doen. al met al diverse slapeloze nachten gehad en anderhalve dag van de vakantie verpest.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Matheus10-09-2019

fijn kort weekje

Was hier 6 dagen met mijn dochter van 13, erg fijn hotel, fantastische binnentuin met mooie palmen en bloemen, zwembad is net groot genoeg, voor Griekse begrippen een top ontbijt. Nog geen 100 meter van het strand, douche is klein voor lange Nederlanders, maar al mat al een heel prettig verblijf gehad daar.

• 9Marion10-09-2019

Wij hebben er ons prima vermaakt, top

Mooie 2 kamerapartement met douche ipv bad wat ik veel fijner vind als een ligbad ,ruim schoon en groot balkon.Ontbijt voldoende maar niet zeer uitgebreid wel variatie, vriendelijk personeel en een fijn groot zwembad, wel een auto huren om er op uit te trekken ,naar kournas lake gaan en een waterfiets huren bijvoorbeeld echt leuk

Gereisd met partner in juni 2019

• 8arendje10-09-2019

we hebben een mooie week gehad mijn kleindochter v

was heerlijk en het ontbijt was prima

• 10w kok08-09-2019

fantastisch

een fantastisch hotel met hele vriendelijke eigenaren en super personeel. we komen zeker volgend jaar terug.

• 8Jan03-09-2019

Volgend jaar weer.

Kom hier al vele jaren. De rust die we zoeken wordt hier in stand gehouden. Het gehele complex is zeer goed onderhouden. De staf is erg vriendelijk en zorgt voor een fijn vakantie gevoel.

Geboekt bij neckermann

• 10fam plug28-08-2019

Een echte aanrader SUPER VAKANTIE GEHAD

In dit mooie hotel /appartementen complex hebben wij gezin met 2 kinderen van 12 en 14 een super vakantie gehad. De mensen zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Waren heel blij dat er bij het zwembad genoeg ruimte was zodat je altijd wel plek had en geen handdoekje leggen (wat voor mij een grote ergernis is). Ontbijt smorgens was ook top niet heel groot en uitgebreid maar precies goed voor ons.Ook daar voldoende plaats om te zitten. Service dat ze als je bij het zwembad zit ze langskwamen zodat je daar lunch kon bestellen of drinken . Wij hadden een mooie grote 2 kamer suite die er erg mooi uitzag en schoon was. met een lekker douche en een groot balkon. Als je savond lekker wil eten kan dat op de hoek bij Marem goed tentje met heerlijk eten en veel keuze. Taxi naar centrum Rethymnon enkele reis a 9 euro . Ook een excursie gedaan naar gramvousa/balos was zeer de moeite waard wel erg druk op de boot. Super vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Houtman13-08-2019

Mooie locatie aan het strand.

Leuk kleinschalig appartementen complex. Met een mooi zwembad, restaurant en liggend aan een mooi zandstrand met ligbedden en parasols. Ontbijt is uitgebreid en goed. Lunch lekker en betaalbaar. Er is een nieuwe vleugel aangebouwd, maar het ‘oude’ gedeelte is ook prima, met airco. Vriendelijk personeel. Dagelijks wordt je bed opgemaakt. 2x per week schone baddoeken en lakens.

Geboekt bij neckermann
  • 9Herbert ter Morsche02-08-2019

Fantastisch hotel

Rustig en mooi Hotel Appartement. Super aardige mensen op toplocatie. Hotel is erg schoon.

• 10Luna01-08-2019

Wij komen zeker nog eens terug!

Wat hebben wij genoten. Bij aankomst kregen wij een upgrade naar een junior suite omdat onze kamer (superior room) nog niet beschikbaar was. Beide kamers waren erg modern en ruim ingericht. Ook waren de kamers schoon. Het appartementencomplex ligt direct aan het strand. Op het strand kun je 2 bedjes en een paracol huren voor €5 euro per dag. Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Aan te raden is het restaurant Marem, dit zit op de hoek en is heerlijk! Het is ook erg leuk om een excursie te boeken. Aanraders zijn de boottocht naar Gramvousa en Balos Bay en de off-road quat tour. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2019

35 tips over Appartement Marino's Beach

• B Plagmeijer, 11-06-2014

een mooie kamer goed gelegen qua zon is 120 en 121

• fam.D-L. Sun, 07-06-2014

Net buiten het hotel is een supermarkt en iets verder een restaurant Vergina Taverne waar het eten goed is en heel gezellig

• Bianca Slagter, 29-10-2013

Vraag een appartement aan de voorkant, met zicht op het zwembad en het strand. Aan één zijkant kijk je tegen een blinde muur en daar is het heel gehorig, want het geluid weerkaatst tegen de muur. Aan de andere zijkant kijk je op het looppad naar het strand, prima op zich, maar dan heb je wel de hele dag de zon op je balkon.

32 vragen over Appartement Marino's Beach

• Ingrid, 05-06-2019

Restaurant

Is het restaurant dit jaar s’avonds wel geopend? Of sluit het nu ook rond 19.00-20.00 uur net als vorige jaren.

Chris, 19-08-2019

Restaurant is 17uur gesloten. Augustus

• Schutrup, 17-08-2018

Waterschoenen

Is het aan te raden om waterschoenen mee te nemen voor bij het strand/de zee of is dit niet per se nodig?

• Winnie, 06-03-2018

waterkoker

Staat er een waterkoker in het appartement?

Appartement Marino's Beach info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats