Appartement Marino's Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°18°
Appartement Marino's Beach
8,7

255 reviews over Appartement Marino's Beach in het Nederlands

Fantastisch hotel met super ligging

Annet
12-9-2018

Wat een fantastisch hotel met een super ligging. Kamer was netjes, elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken, erg netjes. Koffiezetapparaat en waterkoker zijn aanwezig in de kamer.

In de directe omgeving genoeg restaurantjes en een paar souvenirwinkels. Remember is echt een super restaurant, straat van hotel uit en dan 500 meter naar links. We hebben daar in onze vakantie 6x gegeten. Ook erg handig, er is een Lidl op ongeveer 1km afstand.

Wij hebben een super vakantie gehad, we hebben een auto gehuurd en veel van het eiland gezien, tips: the George glove( een prachtige kloof, unieker dan de samaria en imbros. Minder toeristisch en echte klim en klouter werk), loutro(een stadje aan de zuidkust, prachtig helder water, hier met boot geen gegaan vanaf Chora Sfakion)fasarna( prachtig strand aan de westkust, weinig toeristen)

Wij kijken terug op een fantastische vakantie.

Fantastisch dikke 10

Theo van aerle
6-9-2018

Alles goed hier lekker ontbijt aan strand vele goede restaurant,s om de hoek fijn zwembad en direct aan het strand

Prachtig

Stefanie Delger
5-9-2018

De ligging is echt super gelijk aan zee maar ook vlak bij de winkels en restaurants. De zwembad en accomodatie was perfect schoon niks mis mee aardig personeel. Het enige min punt vindt ik dat de zwembad en het restaurant van het hotel dicht gaat om 19:00 uur terwijl het z'n mooie terras is waar je heerlijk ook in de avond kunt zitten. In de straat kun je alles vertrouwd regelen zoals een auto en uitstapjes deze zijn allemaal iets goed koper dan dat je het via het hotel doet. In de buurt ligt mili George erg leuk om te lopen ook voor kinderen het is maar 2.5 km lang is het maar zeker heel mooi met oude verlaten huisjes waar je in kunt en kleine watervaltjes deze is maar 3.5 km vanaf het hotel echt erg leuk. Matala is een klein hippie dorpje met straat kunst er heerst echt een peace sfeer. Je kunt een jetskisafari doen van 1.5 uur gewoon bespreken op het strand bij het hotel. En de jeepsafari van 8 uur is echt geweldig

Zeer goed, prima plek

Trijntje Zuidema
25-8-2018

Fijne plek, vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten prima

Minder vonden we dat je voor de stoelen op aangrenzend strand moest betalen.

Kortom: Een hele fijne vakantieplek. Goede ligging

Guus van Uittert
17-8-2018

. De de appartementen zeer luxe, heel mooi terras. Bedden worden elke dag verschoond en elke dag liggen er nieuwe handdoeken in het appartement.

Ontbijt is elke dag van 8 tot 10. Erg uitgebreid.

Mooi zwembad. Een groot nadeel: veel te weinig ligbedjes. Om 10u zijn alle ligbedjes 'bezet' met handdoeken. Aan het strand staan wel genoeg ligbedjes tegen betaling van 5 euro voor 2 bedjes en een parasol.

De ligging is prima. Voor 1.30 kun je met de bus naar Rethymnon. De buskaartjes zijn te kopen in de supermarkt (2min lopen). Elk half uur rijdt er een bus.

Voor uitstapjes zit je prima. Aanraders: Samariakloof, Elafonisi, Bajabeach. Uitstapjes zjin te boeken langs de weg. Vooral Elafonisi is geweldig met een paars/wit strand.

50 mtr van het hotel zit Bajabeach. Dit is een luxe beachclub met prachtig zwembad tussen palmbomen, mooie bar en personeel: 5 euro p.p. entree.

Rhetymon is een erg gezellig stad. 'S avonds is er veel bedrijvigheid.

Fantastisch !

Pater
11-8-2018

Geweldig app.complex direct aan zee gescheiden door een prachtige tuin met mooie palmbomen (schaduw) een een groot zwembad met een aangename warme temperatuur zwemwater. 's Morgens de dag beginnen in een fijne ontbijtruimte aan het strand waar je wakker kunt worden met een lekker ontbijtje turend naar de zee. De medewerkers zijn heel amicaal en je voelt je helemaal op je gemak. Het appartement is goed en de bedden uitstekend (hernia-patient). Voor het avondeten zijn er genoeg restaurantjes in de buurt. Met de bus of taxi ben je zo in de stad ! Wij zijn op verschillende lokaties in Kreta geweest, maar dit is onze Topper en gaan eind augustus 2018 dan ook voor de tweede keer en hebben er enorm veel zin in.

Bernarda van der pas
6-8-2018

In één wordt fantastische hotel/app .van het ontbijt tot zwembad.heerlijke schone kamers . Zee voor je voeten vriendelijke behulpzame mensen . Een dikke tien !! Kom zeker terug 😊

aanrader!

nancy
3-8-2018

wat een fantastische vakantie hebben we bij Marinos Beach gehad. Een echtpaar en dochters runnen het hotel en restaurant! Erg vriendelijk personeel!! Tijdens ons verblijf geen run op bedjes en geen handdoeken klaar leggen! Mooi kleinschalig. Geen drukte in zwembad.

Perfecte ligging, goede tip is om bij Yiannis te gaan eten! echt alles is daar lekker en wij aten voor nog geen 75 euro daar met 8 personen! is bij hotel rechtsaf.

de eerste 3 dagen in luxe suite gelegen, daarna naar ons geboekte oudere app maar ook prima!!

Geweldig!!!

Sonja
31-7-2018

Prachtige suites, ideale ligging en bovenal super personeel!! 1x in de 2 weken organiseert het restaurant een Griekse avond. In de buurt goede restaurants, vooral Marem, Remember, Finikas en Fantastico (bovenop berg met prachtig uitzicht en mooie zonsondergang) zijn een aanrader. Bij Manoli's (restaurant van Marinos) kan je prima lunchen.

Enig minpuntje (zoals bij de meeste accommodaties) is het al vroeg reserveren van de bedjes bij het zwembad. Op het strand kan je bedjes met parasol huren en daar is rond 10.00 uur nog voldoende plek 😉.

Fantastische ligging.

Wilma
17-7-2018

Geweldige ligging, direct aan het strand. Prachtige tuin met zwembad. In de buurt genoeg restaurantjes. Het nieuwe aangebouwde gedeelte heeft prachtige 2 kamer appartementen met een groot balkon. De nieuwe 1 kamer appartementen hebben niet echt een balkon maar een hoekje op de galerij. Hier zou ik zelf niet voor kiezen want je hebt totaal geen privacy. Voor de ligbedden bij strand betaal je € 6 voor 2 bedden en 1 parasol. Bij het zwembad zijn de bedden gratis. Gasten van andere hotels kunnen tegen betaling ook gebruik maken van het zwembad en de ligbedden. Dit gaat soms ten koste van de eigen gasten die dan geen bedje hebben. Dit zouden ze in drukke periodes niet moeten doen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marino's Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marino's Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.