Appartement Marino's Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
Appartement Marino's Beach
8,7

WTC.nl

Marinos Beach Hotel in Rethymnon is een fijn appartementencomplex. Genieten tussen de palmbomen op een ligbed aan het zwembad. Of 1 minuut lopen en op het zandstrand zonnen. In de omgeving zijn veel restaurants en winkels. Bezoek de Mili kloof voor een prachtige wandeling langs typische Griekse dorpshuizen.

261 reviews over Appartement Marino's Beach in het Nederlands

De vliegreizen van en naar Kreta slecht bevallen.

Fam. Brandsma
25-10-2018

App. Marinos in Platanes heel mooi zwembad en aan zee. Vlucht heenreis een uur vertraging door ziek personeel en terugvlucht weer ziekte personeel 1,5 uur later vertrek, als extra half uur wachten papieren niet in orde en dan ook nog via Kos 25 minuten extra werd bijna 1,5 uur extra. Drama. nooit meer vliegen met deze luchtvaartmaatschappij. Op Schiphol met Bussen vervoerd naar Gate, totaal 4 uur vertraging.

Fantastisch.voor herhaling vatbaar.

W vd oever
2-10-2018

Prima appartementen.ontbijt iets minder.kan beter.in hoofdstraat goede restaurants

Heerlijk appartement!

Henk Hakkens
26-9-2018

Een zeer fijn appartementen complex direct aan zee. Wij kregen een gerenoveerde kamer die zijn mooi en modern ingericht. Er zijn nog enkele niet gerenoveerde kamers en die zijn wel gedateerd. Bij aankomst voelde we ons niet echt welkom. De eigenaar is geen vriendelijke man. Kregen de sleutel zonder een vriendelijk woord of praatje heel vreemd! De volgende dag zat er een receptionist en die was heel vriendelijk!en al het andere personeel waren echt gastvrij. Maar de eigenaar wat een chagarijnige man was dat zeg. Ook tegen zijn personeel. Het hotel ligt direct aan zee wat heerlijk is.

Het ontbijt is goed en eenvoudig.

Fantastisch!

Ineke
25-9-2018

Wat een geweldige locatie en ontzettend lieve mensen. Wij hadden een tweekamerappartement. Wat een ruimte! Het was nog niet gerenoveerd dus badkamer viel beetje tegen maar verder super! Prima ontbijt en ook eten was heerlijk. Alles werd keurig schoongemaakt en bij de bar was vriendelijk personeel met barman Yianne en Manos. Ook de meneer bij de receptie deed alle mogelijke moeite om het iedereen naar het zin te maken. We hebben een supervakantie gehad! Bedankt alle mensen van Marino’s Beach.

Volgend jaar toch een keer terug

Ineke
22-9-2018

Kamers gedateerd maar schoon , vriendelijke en behulpzame mensen

Uitstekend hotel

Tiemen
22-9-2018

Goed hotel, pas gerenoveerd, met een heerlijk zwembad met een mooie tuin met voldoende ligbedden en palmbomen. Vanuit het zwembad loop je direct het strand op waar je ligbedden kunt huren. Het hotel ligt in een gezelligdorpje met voldoende winkeltjes en eetgelegenheden. Het enige nadeel is de transfertijd, het hotel ligt een behoorlijk stuk bij het vliegveld vandaan.

Fantastisch hotel met super ligging

Annet
12-9-2018

Wat een fantastisch hotel met een super ligging. Kamer was netjes, elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken, erg netjes. Koffiezetapparaat en waterkoker zijn aanwezig in de kamer.

In de directe omgeving genoeg restaurantjes en een paar souvenirwinkels. Remember is echt een super restaurant, straat van hotel uit en dan 500 meter naar links. We hebben daar in onze vakantie 6x gegeten. Ook erg handig, er is een Lidl op ongeveer 1km afstand.

Wij hebben een super vakantie gehad, we hebben een auto gehuurd en veel van het eiland gezien, tips: the George glove( een prachtige kloof, unieker dan de samaria en imbros. Minder toeristisch en echte klim en klouter werk), loutro(een stadje aan de zuidkust, prachtig helder water, hier met boot geen gegaan vanaf Chora Sfakion)fasarna( prachtig strand aan de westkust, weinig toeristen)

Wij kijken terug op een fantastische vakantie.

Fantastisch dikke 10

Theo van aerle
6-9-2018

Alles goed hier lekker ontbijt aan strand vele goede restaurant,s om de hoek fijn zwembad en direct aan het strand

Prachtig

Stefanie Delger
5-9-2018

De ligging is echt super gelijk aan zee maar ook vlak bij de winkels en restaurants. De zwembad en accomodatie was perfect schoon niks mis mee aardig personeel. Het enige min punt vindt ik dat de zwembad en het restaurant van het hotel dicht gaat om 19:00 uur terwijl het z'n mooie terras is waar je heerlijk ook in de avond kunt zitten. In de straat kun je alles vertrouwd regelen zoals een auto en uitstapjes deze zijn allemaal iets goed koper dan dat je het via het hotel doet. In de buurt ligt mili George erg leuk om te lopen ook voor kinderen het is maar 2.5 km lang is het maar zeker heel mooi met oude verlaten huisjes waar je in kunt en kleine watervaltjes deze is maar 3.5 km vanaf het hotel echt erg leuk. Matala is een klein hippie dorpje met straat kunst er heerst echt een peace sfeer. Je kunt een jetskisafari doen van 1.5 uur gewoon bespreken op het strand bij het hotel. En de jeepsafari van 8 uur is echt geweldig

Zeer goed, prima plek

Trijntje Zuidema
25-8-2018

Fijne plek, vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten prima

Minder vonden we dat je voor de stoelen op aangrenzend strand moest betalen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marino's Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marino's Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.