Géén boekingskosten

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

7.8GoedScore uit 37 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

41 Reviews over Lefkoniko Bay / Place

• 8Jos12-07-2019

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Hotel Lefkoniko Bay is prima gelegen in Rethymnon.

• 7Helena Kunstens06-06-2016

Aardig

Kamers prima. Badkamer klein. Schoonmaak goed. Kwartier lopen van centrum. Eten doe je in Lefkoniko Beach. Eten is goed. Maar ontzettend veel Russen. Internet erg slecht zo niet, drama. Op de kamers heel af en toe als je geluk hebt. Voor de All Inclusive gasten: bier in plastic bekers. En kannetjes water bij het eten . Echter dit is kraanwater. Niet doen. Men moet flesjes geven als je hier om vraagt. Anders blijf je naar toilet gaan. Voor kinderen is hier niets te doen.

• 8Fiona27-08-2013

Perfecte ligging!

Wij verbleven in appartement, logies. En volgens mij doen de meeste dat, want ik heb niet 1x iemand gezien in eetzaal. Veel aanbod in (oude) centrum. Eten waar veel grieken zitten (straatjes erachter), dan zit je gegarandeerd goed! Ligging pal tegenover het strand, ideaal! App. is in een rustige zijstraat. Wandeling naar centrum is zo gelopen omdat je gelijk op de boulevard loopt en er genoeg te zien is. Het app. voldoet voldoende. Alles werkt en is aanwezig. Van keuken moet je niet teveel verwachten, je kan hier net een ei bakken en dan houdt het qua gerei wel aardig op. Ook geen afzuigkap! Koelkast is natuurlijk ideaal. Badkamer is wat gedateerd, maar ok. Straal met water was goed, en 9 van de 10 keer warm water. Een 3/4x meegemaakt dat de handdoeken er niet waren, na belletje werd dit wel opgelost. In omschrijving staat 2 zwembaden, maar dit klopt NIET! De foto van R & E (dd 3-8-11) is niet meer recent. Tegenwoordig 1 klein zwembad met daarin inderdaad het afgebeelde kinderbadje.

• 5Gast19-08-2011

Tijd voor renovatie

Appartementen overboekt. Eerst drie dagen in Bella Mare hotel en ter compensatie half pension aangeboden. Op woensdag naar ons definitieve appartement in Lefkoniko Bay. Toen kregen we te horen dat dit pas de volgende dag kon. Na dreigen met de touroperator kon het ineens wel met veel zuchten en verwijten. Eenmaal in het tweekamer appartement (app Lefkonoko Bay) gehuisvest ondervonden we de gaandeweg de volgende tekortkomingen: De deur van de slaapkamer viel in het slot. Een monteur heeft het slot open moeten breken (hij zou de volgende dag een nieuwe klink/slot installeren maar niet weer gezien). De koelkast bleef koelde nauwelijks dus zoveel mogelijk in het vriesvak. Een balkondeur kierde na sluiten nog 3 centimeter. Deze kier nachtelijks moeten dichtstoppen met handdoeken tegen geluid en ongedierte (in de eetzaal beneden lag een grote dode Amerikaanse kakkerlak). Een airco deed het niet meer. Geen koffiezet apparaat. Keukengerei was er nauwelijks. Al met al nogal primitief.

• 8R & E03-08-2011

Leuk aparthotel

Dit is een net hotel met grote schone kamers. De ligging is zeer goed, de hoek om en je bent op het strand. 20 minuten lopen en je bent in het centrum. Het eten was goed.

Gewoon goed hotel!

• 8Sandra en Michel24-07-2011

een aanrader

Het was een netjes hotel, personeel was erg vriendelijk goede schoonmaak, en centraal gelegen. Wij kwamen op zondagavond om 23.00u aan en werden naar een gebouw aan de overkant gebracht om te overnachten. De kamer die wij in het hoofd gebouw zouden krijgen was nog niet gepoets omdat ze op zondag niet poetsen. We moesten s'morgens maar rond half 12 naar de receptie komen met onze koffers, om onze kamer te krijgen. We kwamen om half 11 binnen en de kamer was al klaar voor ons, dat vond ik netjes geregeld. We hebben er echt een mooie vakantie gehad. En het oude stadje is zo leuk!!!! Echt een aanrader dus!

• 7jje.bellis11-06-2011

goed hotel, aanrader

met het hotel en het all in is niets mis, is alleen iets uitgehold t.o.v. vorige jaren, zijn hier nu voor het vierde jaar geweest.

• 7DvdH19-08-2010

Zeker niet slecht, maar het kan beter

De ligging van dit complex ten opzichte van het strand + centrum van Rethymnon is perfect. Wij hadden een 2-kamerappartement: voldoende ruimte, zeer goede schoonmaak (elke dag, behalve op zondag) en zijzicht op zee. Minpunten aan ons appartement waren een kapotte balkondeur waardoor we alleen via de slaapkamer het balkon op konden + 9 van de 10 keer zeer koud douchewater. We hebben van dit laatste iets gezegd bij de receptie en het antwoord was dat dit nou eenmaal zo is en dat het soms een half uur kan duren voordat het water warm is. Brengt me meteen op het personeel: niet iedereen is even aardig en behulpzaam. Op onze laatste dag was de lift defect, wat erg onhandig was i.v.m. het vervoeren van de bagage. Een personeelslid zou iemand naar boven (3e verdieping) sturen om ons te helpen, maar er is nooit iemand gekomen. Uiteindelijk deed de lift het gelukkig weer. Het enige vriendelijke personeelslid is de Finse stagiaire. Ontbijt is simpel, maar voldoende.

• 8h v.d. c16-08-2010

Prima plek en mooie ligging

Het is een mooi appartementencomplex, met het strand op steenworp afstand. Het is alleen jammer dat zowel het appartementencomplex als het hotel regelmatig overboekt is. Wij kregen eerst een 1 kamer app terwijl we een 2 kamer app geboekt hadden. De volgende dag 's middags om 14.00 uur konden we nadat mijn man duidelijk had laten merken dat ons gedult op was in het goede appartement. Eerst moesten we nl. om 10 uur 's ochtens ons melden, vervolgens moesten we om 12.00 uur terug komen en toen werd ons gezegd dat er om 13.00 uur een 2 kamer app vrij en schoon zou zijn. Uiteindelijk werd dit dus 14.00 uur dat was wel behoorlijk balen. Verder hebben we het prima naar ons zin gehad.

• 7cor07-08-2010

Mooi Hotel, Ligging goed.

Alleen jammer dat ze heel vaak het hotel overboeken zodat ze hotel flisvos wat bij het hotel keten hoort vol proberen te krijgen. Deze ligt 2,5 km verder vanaf het centrum. Wij hoorden op het vliegveld dat het overboekt was, hebben drie dagen in flisvos geslapen. Daarna konden we gelukkig wel naar lefkoniko bay, Verder is het heel mooi hotel, waar behalve 's zondags elke dag wordt schoongemaakt.

Aparthotel Lefkoniko Bay / Place info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• OvenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden