Aparthotel Lefkoniko Bay / Place

Aparthotel Lefkoniko Bay / Place

7.7Goed

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 403p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

Aparthotel info

• All inclusive
Meer aparthotel info

30 reviews over Aparthotel Lefkoniko Bay / Place

• 7Helena Kunstens06-06-2016

Aardig

Kamers prima. Badkamer klein. Schoonmaak goed. Kwartier lopen van centrum. Eten doe je in Lefkoniko Beach. Eten is goed. Maar ontzettend veel Russen. Internet erg slecht zo niet, drama. Op de kamers heel af en toe als je geluk hebt. Voor de All Inclusive gasten: bier in plastic bekers. En kannetjes water bij het eten . Echter dit is kraanwater. Niet doen. Men moet flesjes geven als je hier om vraagt. Anders blijf je naar toilet gaan. Voor kinderen is hier niets te doen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Fiona27-08-2013

Perfecte ligging!

Wij verbleven in appartement, logies. En volgens mij doen de meeste dat, want ik heb niet 1x iemand gezien in eetzaal. Veel aanbod in (oude) centrum. Eten waar veel grieken zitten (straatjes erachter), dan zit je gegarandeerd goed! Ligging pal tegenover het strand, ideaal! App. is in een rustige zijstraat. Wandeling naar centrum is zo gelopen omdat je gelijk op de boulevard loopt en er genoeg te zien is. Het app. voldoet voldoende. Alles werkt en is aanwezig. Van keuken moet je niet teveel verwachten, je kan hier net een ei bakken en dan houdt het qua gerei wel aardig op. Ook geen afzuigkap! Koelkast is natuurlijk ideaal. Badkamer is wat gedateerd, maar ok. Straal met water was goed, en 9 van de 10 keer warm water. Een 3/4x meegemaakt dat de handdoeken er niet waren, na belletje werd dit wel opgelost. In omschrijving staat 2 zwembaden, maar dit klopt NIET! De foto van R & E (dd 3-8-11) is niet meer recent. Tegenwoordig 1 klein zwembad met daarin inderdaad het afgebeelde kinderbadje.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5Gast19-08-2011

Tijd voor renovatie

Appartementen overboekt. Eerst drie dagen in Bella Mare hotel en ter compensatie half pension aangeboden. Op woensdag naar ons definitieve appartement in Lefkoniko Bay. Toen kregen we te horen dat dit pas de volgende dag kon. Na dreigen met de touroperator kon het ineens wel met veel zuchten en verwijten. Eenmaal in het tweekamer appartement (app Lefkonoko Bay) gehuisvest ondervonden we de gaandeweg de volgende tekortkomingen: De deur van de slaapkamer viel in het slot. Een monteur heeft het slot open moeten breken (hij zou de volgende dag een nieuwe klink/slot installeren maar niet weer gezien). De koelkast bleef koelde nauwelijks dus zoveel mogelijk in het vriesvak. Een balkondeur kierde na sluiten nog 3 centimeter. Deze kier nachtelijks moeten dichtstoppen met handdoeken tegen geluid en ongedierte (in de eetzaal beneden lag een grote dode Amerikaanse kakkerlak). Een airco deed het niet meer. Geen koffiezet apparaat. Keukengerei was er nauwelijks. Al met al nogal primitief.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8R & E03-08-2011

Leuk aparthotel

Dit is een net hotel met grote schone kamers. De ligging is zeer goed, de hoek om en je bent op het strand. 20 minuten lopen en je bent in het centrum. Het eten was goed.

Gewoon goed hotel!

Gereisd met partner in juli 2011

• 7jje.bellis11-06-2011

goed hotel, aanrader

met het hotel en het all in is niets mis, is alleen iets uitgehold t.o.v. vorige jaren, zijn hier nu voor het vierde jaar geweest.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7DvdH19-08-2010

Zeker niet slecht, maar het kan beter

De ligging van dit complex ten opzichte van het strand + centrum van Rethymnon is perfect. Wij hadden een 2-kamerappartement: voldoende ruimte, zeer goede schoonmaak (elke dag, behalve op zondag) en zijzicht op zee. Minpunten aan ons appartement waren een kapotte balkondeur waardoor we alleen via de slaapkamer het balkon op konden + 9 van de 10 keer zeer koud douchewater. We hebben van dit laatste iets gezegd bij de receptie en het antwoord was dat dit nou eenmaal zo is en dat het soms een half uur kan duren voordat het water warm is. Brengt me meteen op het personeel: niet iedereen is even aardig en behulpzaam. Op onze laatste dag was de lift defect, wat erg onhandig was i.v.m. het vervoeren van de bagage. Een personeelslid zou iemand naar boven (3e verdieping) sturen om ons te helpen, maar er is nooit iemand gekomen. Uiteindelijk deed de lift het gelukkig weer. Het enige vriendelijke personeelslid is de Finse stagiaire. Ontbijt is simpel, maar voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8h v.d. c16-08-2010

Prima plek en mooie ligging

Het is een mooi appartementencomplex, met het strand op steenworp afstand. Het is alleen jammer dat zowel het appartementencomplex als het hotel regelmatig overboekt is. Wij kregen eerst een 1 kamer app terwijl we een 2 kamer app geboekt hadden. De volgende dag 's middags om 14.00 uur konden we nadat mijn man duidelijk had laten merken dat ons gedult op was in het goede appartement. Eerst moesten we nl. om 10 uur 's ochtens ons melden, vervolgens moesten we om 12.00 uur terug komen en toen werd ons gezegd dat er om 13.00 uur een 2 kamer app vrij en schoon zou zijn. Uiteindelijk werd dit dus 14.00 uur dat was wel behoorlijk balen. Verder hebben we het prima naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7cor07-08-2010

Mooi Hotel, Ligging goed.

Alleen jammer dat ze heel vaak het hotel overboeken zodat ze hotel flisvos wat bij het hotel keten hoort vol proberen te krijgen. Deze ligt 2,5 km verder vanaf het centrum. Wij hoorden op het vliegveld dat het overboekt was, hebben drie dagen in flisvos geslapen. Daarna konden we gelukkig wel naar lefkoniko bay, Verder is het heel mooi hotel, waar behalve 's zondags elke dag wordt schoongemaakt.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Esther03-08-2010

Leuke plek met uitstekende ligging

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad bij de hotels Lefkoniko Bay & Lefkoniko Beach op basis van All Inclusive. Het eten was niet heel erg uitgebreid maar was wel lekker van smaak en voldoende afwisseling! De kamer die wij hadden was erg ruim en werd alle dagen behalve zondag schoongemaakt (behalve de vloer..). Het personeel van de hotels waren vriendelijk, voornamelijk de vrouw van de receptie/bar van Lefkoniko Bay die maakt elke dag een praatje met je en maakt grapjes. Het hotel heeft een mooie ligging, vlakbij zee en de boulevard. Vanaf het hotel is de haven en de oude stad goed bereikbaar.

Het enige minpuntje wat wij vonden was dat je bij het zwembad van Lefkoniko Bay, soms wel lang moest wachten tot dat er iemand achter de bar staat. Degene moet namelijk de receptie en de bar doen. Veel mensen hebben geen all inclusive en daarom is het niet zo heel erg druk aan de bar, maar het had wel fijn geweest dat er altijd iemand achter de bar zou staan.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Jochem en Diede29-06-2010

prima appartement

Wij zijn gisteren teruggekomen van een prima week op Kreta. Lefkoniko Bay was voor ons een prima plek. Wij hadden geboekt op basis van logies, dus van het eten weten we niets, evenals van de kindvriendelijkheid. Maar verder waren wij erg enthousiast. Het apartement was simpel maar voldeed prima aan onze eisen. We hadden éénkamer geboekt maar kregen er twee. Het personeel was vriendelijk en ondanks dat in onze papieren stond dat er drie keer per week schone handoeken zouden komen, waren die er dagelijks en ook de kamer werd dagelijks schoongemaakt. De ligging van het hotel was super! De 75 meter van het strand die ik ergens las zijn nog naar boven afgerond. Het oude centrum van de gezellige stad was een kilometer lopen, maar door de gezeligge boulevard was dat telkens weer een leuke wandeling. Rond etenstijd doe je er iets langer over omdat de restaurants je wel erg graag op hun terras willen hebben. Als je daar even geen zin in had, liep je gewoon aan de andere kant van de straat.

Gereisd met partner in juni 2010

Aparthotel Lefkoniko Bay / Place info