Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Jo An Palace

• 8M&J30-05-2019

Goed hotel

Goed hotel,superschoon,goed ontbijt. We waren niet all inclusive we hebben 1 x gedineerd in t hotel wat ons niet beviel. Hotel is vlakbij de oude stad waar veel restaurants zijn. Zwembad op t dak was klein maar genoeg,geen gillende kinderen of vechten om n bedje. Aan de overkant voorzijde hotel een supermarkt en Barristo een zaak waar ze goede koffie hadden,we kregen er n paar keer gratis taart of koffie. De kamer had goede bedden en elke dag schoonmaak,digitaal was het licht te regelen. Vriendelijk personeel dat goed engels sprak.

• 7ronald en wilna21-08-2010

mist een hoop kansen

zijn net terug van 12 dagen rethymnon,hebben in jo-an palace gelogeerd,keolkast is 3 keer kapot gegaan,er word van alles aangedaan om het te verhelpen maar op de 1 of andere manier zat er in onze kamer(501)kortsluiting,voor de rest was het personeel wel vriendelijk.

• 6susanne17-11-2009

meer een zakenhotel, dan een vakantiehotel

geweest in juni 2009.het is niet groot, klein zwembad op het dak.onderin het hotel sauna(?!) en wellnes(?!), was zeer eenvoudig en zag er niet fris uit, zelfs niet aangenaam om in te verblijven, alleen daar gedoucht bij vertrek omdat we geen kamer meer hadden.Balkons zijn zeer!!!! klein, met 2 pers. en de airco op de grond kon je eigelijk niet zitten.kamer rook heel muf toen we aankwamen, lang niet gebruikt leek en zeker niet gelucht in de tussenliggende tijd.ontbijt eenvoudig, maar niet slecht, diner, niet goed, mar ook niet slecht,weinig aanvulling, en een aantal keren laat gegeten, en dan is het pech als er iets op is, wordt niet meer bijgevuld.centrum van rethymon heel dichtbij.

• 8Saskia02-10-2009

Heerlijk hotel

1 kinderstoel maar echt campingbedje aanwezig. Allemaal zeer vriendelijk voor kleine kinderen. Zwembad niet groot en 50 cm diep, niet afgezet dus let op met kleine kinderen. Eten prima te doen, broodrooster liep niet meer uit zichzelf weg (zie andere beoordeling) en sommig eten is niet wat wij NLers gewend zijn. Er was echt voldoende keus. Service top, wij hadden zelf een te kleine kamer geboekt maar toen we een ander vroegen kregen we die ook (zonder bijbetalen). Receptie spreekt aardig engels, dat is ook fijn.

Tegenover het hotel een supermarkt en stadstuin met speeltuin. Lekker koel! Op 3 min. lopen zit je in de drukte van het centrum. Door dit centrum heenlopen kom je op een kleiner strand zonder ligbedden/parasols (wel met openbaar toilet in de winkelzone) en op 30 min lopen (vanaf hotel gemeten) kom je op een zeer groot strand, met bedden en douche etc. Veel restaurantjes, winkels en cultuur te zien. Mooie locatie om rond het fort te lopen, prachtig uitzicht!

Goede keuze!

• 8Fam. Helmer02-10-2009

Aanrader!

Zeer gunstige prijs/kwaliteitverhouding. Half Pension dus met ontbijt en avondeten en voor Griekse maatstaven HEERLIJK gegeten. Het is geen Holland en geen Turkije en het is een klein buffet maar genoeg om je letterlijk rond te eten. Altijd iets van pasta en salades bij het avondeten en bij het ontbijt echt vanalles wat. Ons dochtertje van bijna 2 heeft genoten van de eieren, cornflakes en toetjes!

• 7L.en T. Caelers23-09-2009

Goed hotel heel goede service!

Wij waren begin september in dit hotel.Wij hadden een kamer aan de straatkant. Kamer was netjes met airco, tv en koelkast. Maaltijden vielen ons erg mee, eenvoudig maar smaakvol en genoeg keuze. mede door de buffetvorm. De prijskwaliteitverhouding is zeker goed. Bij aankomst was onze kamer nog bezet doordat een gast een auto ongeluk had gehad en nog een dag in het ziekenhuis moest blijven en zijn partner dus ook nog bleef. Wij kregen daarom een heel mooie kamer in het eveneens 4 sterren hotel Joan Beach.Dit alles werd door de manager bijzonder goed opgelost en een dag later werden wij door hem naar ons eigen hotel gebracht en bijzonder verwend voor dit ongemak! Wij hebben een fijne vakantie gehad in Joan Palace.

• 8S. Kort15-08-2009

Leuk, maar niet voor uitslapers.

Leuk hotel met vriendelijk personeel. Ligt mooi gelegen bij het oude centrum. Wel een stevige wandeling naar het strand. Schoonmaak komt echter al erg vroeg, rond 9 uur.

• 6Onbekend12-07-2009

Aan renovatie toe

Helaas niet erg tevreden over dit hotel.

In de eerste instantie kregen we een erg kleine kamer die muf rook met uitzicht op een muur, meteen een andere kamer gevraagd. Deze leek beter; ruimer, rook frisser en beter uitzicht, maar bij het douchen kwamen we er achter dat de douchebak niet op de afvoer was aangesloten waardoor al het water door de douche stroomde.

Ook het ontbijt vonden wij erg slecht denk aan: droog brood, droge cake, vieze kaas, ranzige jampotten, broodrooster die bijna uit zichzelf wegloopt en aanmaak jus.

Diner 1 x geprobeerd, maar ook niet echt geweldig.

Uiteindelijk kregen we een andere kamer, nadat onze reisleiding contact had gezocht met het hotel, deze voldeed!

Kortom; als je een goede kamer hebt en alle maaltijden buiten de deur nuttigt kan het prima. De ligging en de service is top!

• 8Linda Gijsbers28-06-2009

Prima hotel om Rethymnon te verkennen

Het hotel ligt vlakbij het centrum van Rethymnon, naast het stadspark. Het is daarom een prima hotel om Rethymnon te gaan verkennen. Het hotel ligt wel wat verder van het strand af dan de meeste hotels. Onze kamer was erg klein (maar volgens de plattegrond met vluchtroute was het ook de kleinste kamer van de verdieping). Zo kon maar één van de twee kastdeuren open omdat het nachtkastje voor de andere deur stond en ook in de badkamer kon je je nauwelijks omdraaien. Verder was de kamer wel van alle gemakken voorzien, inclusief een koelkastje, kluisje, tv (met de zender BVN) en airco die we zelf konden bedienen. Het eten in het hotel was prima. Het ontbijtbuffet vrij uitgebreid en bij het avondbuffet keuze uit een Griekse specialiteit, een internationale specialiteit, pasta, warme groenten en salades. Over het algemeen was het personeel van het hotel erg vriendelijk en waren we ondanks onze kleine kamer toch erg tevreden over ons verblijf dat twee weken duurde.

• 9Giuseppe26-07-2008

Soddisfattissimo

È da dire che di jo an ce ne sono 2, jo an beach e jo an palace, io sono stato a quest'ultimo e devo dire che è un hotel che le vale tutte le stelle poiché a Creta l'assegnazione delle stelle viene fatto secondo criteri non molto severi! L'hotel è raffinato, il personale è gentile e simpatico, le camere sono pulite, dotate di climatizzatori daikin e televisore lcd; il cibo è buono ma qualche volta la scelta non è vastissima; c'è anche una zona fumatori all'interno, dotata di televisore 42'' con comodissimi divani e tavoli dove è possibile sorseggiare dei drink, la piscina si trova all'ultimo piano dell'hotel, dal quale si può apprezzare un ottima vista sulla città e sul mare. La posizione è centrale, quindi a 2 min a piedi dai negozi e a 5 dal mare! Ve lo garantisco è un ottimo hotel, ho letto anche altre opnioni su altri hotel, dove ci sono stato e non erano per niente obiettivi; in fine... andateci e non ve ne pentirete affatto!

Hotel Jo An Palace info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)