Hotel Jo An Palace

7.8Goed

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 580p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7 reviews over Hotel Jo An Palace

• 2019
    8M&J30-05-2019

Goed hotel

Goed hotel,superschoon,goed ontbijt. We waren niet all inclusive we hebben 1 x gedineerd in t hotel wat ons niet beviel. Hotel is vlakbij de oude stad waar veel restaurants zijn. Zwembad op t dak was klein maar genoeg,geen gillende kinderen of vechten om n bedje. Aan de overkant voorzijde hotel een supermarkt en Barristo een zaak waar ze goede koffie hadden,we kregen er n paar keer gratis taart of koffie. De kamer had goede bedden en elke dag schoonmaak,digitaal was het licht te regelen. Vriendelijk personeel dat goed engels sprak.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

7ronald en wilna21-08-2010

mist een hoop kansen

zijn net terug van 12 dagen rethymnon,hebben in jo-an palace gelogeerd,keolkast is 3 keer kapot gegaan,er word van alles aangedaan om het te verhelpen maar op de 1 of andere manier zat er in onze kamer(501)kortsluiting,voor de rest was het personeel wel vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2010

• 6susanne17-11-2009

meer een zakenhotel, dan een vakantiehotel

geweest in juni 2009.het is niet groot, klein zwembad op het dak.onderin het hotel sauna(?!) en wellnes(?!), was zeer eenvoudig en zag er niet fris uit, zelfs niet aangenaam om in te verblijven, alleen daar gedoucht bij vertrek omdat we geen kamer meer hadden.Balkons zijn zeer!!!! klein, met 2 pers. en de airco op de grond kon je eigelijk niet zitten.kamer rook heel muf toen we aankwamen, lang niet gebruikt leek en zeker niet gelucht in de tussenliggende tijd.ontbijt eenvoudig, maar niet slecht, diner, niet goed, mar ook niet slecht,weinig aanvulling, en een aantal keren laat gegeten, en dan is het pech als er iets op is, wordt niet meer bijgevuld.centrum van rethymon heel dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Fam. Helmer02-10-2009

Aanrader!

Zeer gunstige prijs/kwaliteitverhouding. Half Pension dus met ontbijt en avondeten en voor Griekse maatstaven HEERLIJK gegeten. Het is geen Holland en geen Turkije en het is een klein buffet maar genoeg om je letterlijk rond te eten. Altijd iets van pasta en salades bij het avondeten en bij het ontbijt echt vanalles wat. Ons dochtertje van bijna 2 heeft genoten van de eieren, cornflakes en toetjes!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 7L.en T. Caelers23-09-2009

Goed hotel heel goede service!

Wij waren begin september in dit hotel.Wij hadden een kamer aan de straatkant. Kamer was netjes met airco, tv en koelkast. Maaltijden vielen ons erg mee, eenvoudig maar smaakvol en genoeg keuze. mede door de buffetvorm. De prijskwaliteitverhouding is zeker goed. Bij aankomst was onze kamer nog bezet doordat een gast een auto ongeluk had gehad en nog een dag in het ziekenhuis moest blijven en zijn partner dus ook nog bleef. Wij kregen daarom een heel mooie kamer in het eveneens 4 sterren hotel Joan Beach.Dit alles werd door de manager bijzonder goed opgelost en een dag later werden wij door hem naar ons eigen hotel gebracht en bijzonder verwend voor dit ongemak! Wij hebben een fijne vakantie gehad in Joan Palace.

Gereisd met partner in september 2009

• 8S. Kort15-08-2009

Leuk, maar niet voor uitslapers.

Leuk hotel met vriendelijk personeel. Ligt mooi gelegen bij het oude centrum. Wel een stevige wandeling naar het strand. Schoonmaak komt echter al erg vroeg, rond 9 uur.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 6Onbekend12-07-2009

Aan renovatie toe

Helaas niet erg tevreden over dit hotel.

In de eerste instantie kregen we een erg kleine kamer die muf rook met uitzicht op een muur, meteen een andere kamer gevraagd. Deze leek beter; ruimer, rook frisser en beter uitzicht, maar bij het douchen kwamen we er achter dat de douchebak niet op de afvoer was aangesloten waardoor al het water door de douche stroomde.

Ook het ontbijt vonden wij erg slecht denk aan: droog brood, droge cake, vieze kaas, ranzige jampotten, broodrooster die bijna uit zichzelf wegloopt en aanmaak jus.

Diner 1 x geprobeerd, maar ook niet echt geweldig.

Uiteindelijk kregen we een andere kamer, nadat onze reisleiding contact had gezocht met het hotel, deze voldeed!

Kortom; als je een goede kamer hebt en alle maaltijden buiten de deur nuttigt kan het prima. De ligging en de service is top!

Gereisd met partner in juli 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 12 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Grieks, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages