Appartement Iperion Beach

9.1Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.1Fenomenaal

• 9.1Inrichting

Appartement Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartementinfo

Appartement Iperion Beach nabij Rethymnon is heel persoonlijk. Het is een kleinschalig complex waar de barman al snel je favoriete drankje onthoudt. Minder geschikt voor kinderen want het zwembad is klein en er is geen animatie. Op het strand kun je gratis gebruik maken van ligbedjes. Het centrum van Rethymnon bereik je na 2 kilometer.

213 reviews over Appartement Iperion Beach

• 9Gert Jan Mulstege22-07-2019

1 woord: Fantastisch.

Hotel ligt half uur lopen van centrum, maar is leuke wandeling over de boulevard met tientallen winkels, restaurants en barretjes. Het centrum is super leuk en gezellig en voor ieder wat wils. De locatie van Iperion is top. Direct aan zee met eigen strand en altijd plek. De appartementen zijn ruim, brandschoon en hebben schitterend uitzicht op zee. Het ontbijt is uitgebreid en kun je aan zee nuttigen. 'S avonds is de strandbar gezellig en met een zeer fannatieke, goede en aardige barman. Op 200 meter van Iperion zit restaurant Irini en wordt gerund door Nederlandse dame. Zeer nette zaak, super vriendelijk en erg lekker eten voor zowel lunch als diner. Je kunt haar ook gewoon aangeven waar je zin aan hebt.

• 9Stella20-05-2019

Geweldig

Goed vakantie complex, direct aan strand, mooie kamers, goed ontbijt en a la carte kaart in een rustige omgeving aan het einde van de boulevard. Zeer vriendelijk en gezellig personeel, alsof je thuis bent. Zeker een terugkomer voor ons

• 2018
    9Pietsje Jongma11-10-2018

Fantastisch appartement op een perfecte locatie!!

Een top accommodatie. Prachtig appartement echt op het strand, aan het einde van de boulevard. In ongeveer een half uur wandel je naar het oude centrum. Appartementen super schoon. Het ontbijt is geweldig!! Je moet geen zwembad liefhebber zijn, want het zwembad is heel klein!! Het strand met gratis bedden en parasols is top!!

• 9Stella15-09-2018

Direct aan zee gelegen, fijne plek!

Wij kwamen al voordat onze dochter geboren is op deze fijne plek op Kreta. Met onze dochter erbij bevalt het ook nog steeds prima hier!

Met jonge kinderen

• 9richard de groot10-09-2018

fantastische vakantie.

Hotel Iperion Beach is een 4 sterren hotel / appartementen complex met ongeveer 42 kamers. Alle kamers hebben zeezicht. Het hotel bevindt zich in Rhetymon aan het einde van de boulevard. Centrum Rhetymon op 2 km. Het hotel staat praktisch op het strand. Strandbedjes en handdoeken inbegrepen in de prijs. We zijn er nu voor de 2e keer geweest en zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Voor de aller kleinsten is het niet de meest ideale plek. Eigenlijk kan ik geen zaken benoemen die niet goed zijn. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het gaat er allemaal erg gemoedelijk aan toe. Restaurant levert prima maaltijden voor een zeer goede prijs. ook het ontbijt is goed verzorgt.

• 9Chantal08-09-2018

Geweldig, klein paradijs! Rust vooral veel rust

Wij zijn hier 12 dagen geweest eind augustus. Dit is een klein paradijs! Het strand daar lig je vast aan en dat is zo heerlijk. Ontzettend goed was het heerlijke ontbijt elke ochtend, en het zeer vriendelijke personeel wat er aanwezig is elke dag weer. Wij kijken vol enthousiasme en plezier terug aan onze vakantie en komen hier zeker nog eens terug! Het enige wat wij wat ver vonden was de afstand naar Rethymnon centrum zelf. Daarom hebben wij gebruik gemaakt van een fiets vanuit Iperion en dat is al een beleving op zich. Super geregeld!

• 9Alice14-08-2018

Ik ga zeker terug!

Geweldig hotel, zeer luxe en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten subliem. Rethymnon is een prachtige en veelzijdige stad waar je je zeker niet zult vervelen. Ook in de omgeving is genoeg te doen. Het zwembad is klein maar het hotel ligt direct aan een prachtig strand. De wandeling naar de stad is goed te doen.

Met vrienden

• 10Ineke Tiemersma27-07-2018

Gewelig! !!!

Geweldigge service. Geweldige schoonmaak. Geweldige airco en ontbijt. Geweldige locatie. Ontzettend aardig peresoneert. Alles kan niets is te veel.

• 9Rob19-06-2018

Fantastisch.

Precies zoals het beschreven wordt gewoon super werkelijk aan alles gedacht. Perfecte wifi ook op het strand,ligbedjes gratis en ik heb ze geteld 40 parasols en 80 bedjes en 2 launge tentjes. Dus met 41 kamers is er altijd plaats.Gewoon goed over nagedacht. Uiterst vriendelijke mensen en super schoon. Kluisje handoeken service alles incl. Heerlijk rustig geen geraas van auto' s die langs een boulevard racen zo vanuit je kamer het strand op.9

• 10Stef03-05-2018

Perfect!

Alles was geweldig! Wij hadden een 2 persoonskamer gereserveerd en werden zonder vragen geupgrade naar een maisonnette van twee verdiepingen met een geweldig uitzicht op zee. Alles was net gerenoveerd en fris. Schoonmaak was top en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Omdat het een klein hotel is wist de barman al vrij snel onze favo drankjes. Kwam deze dan ook zonder te bestellen brengen als we op het strand lagen. Een lekkere wandeling langs de boulevard en je bent in de oude stad. Ontbijt was altijd top verzorgd. Lekker op het terras in de zon. Avondeten kan je bestellen, simpel: denk aan pizza ed maar was ook allemaal lekker. Om de hoek zijn meerdere restaurantjes en supermarktjes. Genoeg strandbedden en een heerlijke zee! Zwembad is klein maar de zee voor de deur. Kan letterlijk niks slechts zeggen over dit hotel. Wij gaan graag nog eens maar het zit zo snel vol geboekt. Dus helaas nog niet gelukt. Zegt genoeg denk ik dan!

7 tips over Appartement Iperion Beach

• Flowerz, 24-06-2014

Zijn enkele kamers gerenoveerd. Deze zijn echt mooi! De ijverige kamers schijnen gedateerd te zijn, maar hoeveel tijd breng je daar nou eigenlijk door... Lekker eten in de nabije omgeving bij 1+1, Calimatra, Zisis (ZNON) en hier moet je geweest zijn: op de berg bij zonsondergang authentiek Grieks eten bij Fantastico.

• De Suuk, 18-09-2013

Alle kamers waren niet allemaal gerenoveerd Als je geen zee zicht hebt is het volgens mij niet leuk voor de rest is het een leuk appartement gelijk aan het strand genoeg eet tentjes in de buurt aan te bevelen is 1 + 1 is achter het appartement 5 min lopen

• Bastiaan Blom, 16-07-2013

De beefburgers zijn een 'must' voor elke burgerfan! De iperion special salad is super!

allen te vinden op iperion beach, en vergeet de overheerlijk cocktails niet!

Ook erg leuk en lekker om te eten is bij restaurant 'manolis place', er staat altijd een lekker windje in het restaurant.

Het stadje rethymnon zelf, waar je voor 5 euro kunt komen met de taxi, is super gezellig. Helaas is het restaurant personeel erg opdringerig in dit stadje, de winkelhouders daarentegen totaal niet!

10 vragen over Appartement Iperion Beach

• Mieke , 05-10-2018

Afstand naar Rethymnon

Goedenavond, Wij willen volgend jaar misschien naar dit hotel. We vragen ons af wat de afstand tot Rethymnon is. Zijn er fietsen te huur of gaat er een bus? Wij horen het graag van iemand.

• Sofie, 05-01-2018

horeca

Zijn er voldoende horecagelegenheden op loopafstand? En hoe ver is het naar Rethymnon?

• Renate, 19-07-2017

Mag je ook eigen drankjes nuttigen aan het strand?

Hoogevener, 05-11-2017

Beetje late reactie maar dit is geen probleem

Appartement info

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht