Appartement Iperion Beach

9.2Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 534p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartement info

Appartement Iperion Beach nabij Rethymnon is heel persoonlijk. Het is een kleinschalig complex waar de barman al snel je favoriete drankje onthoudt. Minder geschikt voor kinderen want het zwembad is klein en er is geen animatie. Op het strand kun je gratis gebruik maken van ligbedjes. Het centrum van Rethymnon bereik je na 2 kilometer.

215 reviews over Appartement Iperion Beach

• 9Eefje24-07-2020

Fantastische plek en zeer gastvrij personeel

11 dagen hier geweest, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wat een gastvrijheid! Prachtige plek net buiten de drukte met op loopafstand diverse restaurants en een bakker waar je heerlijke koffie kunt drinken. Appartement en algemene ruimtes zijn echt superschoon. Kortom, een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Susanne17-07-2020

Geweldige aanrader

Fantastisch hotel met prima locatie aan het rustige einde van de boulevard, direct aan het brede zandstrand. Wij hadden kamer 106 op de begane grond met zeezicht. De service is hier uitstekend, het personeel vriendelijk en het eten goed. Uitgebreid ontbijt is inbegrepen. Ik was iets kwijtgeraakt en toen heeft men zelfs de vuilnis doorzocht. Wij willen zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Gert Jan Mulstege22-07-2019

1 woord: Fantastisch.

Hotel ligt half uur lopen van centrum, maar is leuke wandeling over de boulevard met tientallen winkels, restaurants en barretjes. Het centrum is super leuk en gezellig en voor ieder wat wils. De locatie van Iperion is top. Direct aan zee met eigen strand en altijd plek. De appartementen zijn ruim, brandschoon en hebben schitterend uitzicht op zee. Het ontbijt is uitgebreid en kun je aan zee nuttigen. 'S avonds is de strandbar gezellig en met een zeer fannatieke, goede en aardige barman. Op 200 meter van Iperion zit restaurant Irini en wordt gerund door Nederlandse dame. Zeer nette zaak, super vriendelijk en erg lekker eten voor zowel lunch als diner. Je kunt haar ook gewoon aangeven waar je zin aan hebt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Stella20-05-2019

Geweldig

Goed vakantie complex, direct aan strand, mooie kamers, goed ontbijt en a la carte kaart in een rustige omgeving aan het einde van de boulevard. Zeer vriendelijk en gezellig personeel, alsof je thuis bent. Zeker een terugkomer voor ons

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Pietsje Jongma11-10-2018

Fantastisch appartement op een perfecte locatie!!

Een top accommodatie. Prachtig appartement echt op het strand, aan het einde van de boulevard. In ongeveer een half uur wandel je naar het oude centrum. Appartementen super schoon. Het ontbijt is geweldig!! Je moet geen zwembad liefhebber zijn, want het zwembad is heel klein!! Het strand met gratis bedden en parasols is top!!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Stella15-09-2018

Direct aan zee gelegen, fijne plek!

Wij kwamen al voordat onze dochter geboren is op deze fijne plek op Kreta. Met onze dochter erbij bevalt het ook nog steeds prima hier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9richard de groot10-09-2018

fantastische vakantie.

Hotel Iperion Beach is een 4 sterren hotel / appartementen complex met ongeveer 42 kamers. Alle kamers hebben zeezicht. Het hotel bevindt zich in Rhetymon aan het einde van de boulevard. Centrum Rhetymon op 2 km. Het hotel staat praktisch op het strand. Strandbedjes en handdoeken inbegrepen in de prijs. We zijn er nu voor de 2e keer geweest en zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Voor de aller kleinsten is het niet de meest ideale plek. Eigenlijk kan ik geen zaken benoemen die niet goed zijn. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het gaat er allemaal erg gemoedelijk aan toe. Restaurant levert prima maaltijden voor een zeer goede prijs. ook het ontbijt is goed verzorgt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Chantal08-09-2018

Geweldig, klein paradijs! Rust vooral veel rust

Wij zijn hier 12 dagen geweest eind augustus. Dit is een klein paradijs! Het strand daar lig je vast aan en dat is zo heerlijk. Ontzettend goed was het heerlijke ontbijt elke ochtend, en het zeer vriendelijke personeel wat er aanwezig is elke dag weer. Wij kijken vol enthousiasme en plezier terug aan onze vakantie en komen hier zeker nog eens terug! Het enige wat wij wat ver vonden was de afstand naar Rethymnon centrum zelf. Daarom hebben wij gebruik gemaakt van een fiets vanuit Iperion en dat is al een beleving op zich. Super geregeld!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Alice14-08-2018

Ik ga zeker terug!

Geweldig hotel, zeer luxe en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten subliem. Rethymnon is een prachtige en veelzijdige stad waar je je zeker niet zult vervelen. Ook in de omgeving is genoeg te doen. Het zwembad is klein maar het hotel ligt direct aan een prachtig strand. De wandeling naar de stad is goed te doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Ineke Tiemersma27-07-2018

Gewelig! !!!

Geweldigge service. Geweldige schoonmaak. Geweldige airco en ontbijt. Geweldige locatie. Ontzettend aardig peresoneert. Alles kan niets is te veel.

Gereisd met partner in juli 2018

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht