Appartement Iperion Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag12°8°
Appartement Iperion Beach
9,1

Omschrijving
Appartement Iperion Beach nabij Rethymnon is heel persoonlijk. Het is een kleinschalig complex waar de barman al snel je favoriete drankje onthoudt. Minder geschikt voor kinderen want het zwembad is klein en er is geen animatie. Op het strand kun je gratis gebruik maken van ligbedjes. Het centrum van Rethymnon bereik je na 2 kilometer.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Peuterbad
Parkeren mogelijk

205 reviews over Appartement Iperion Beach in het Nederlands

Fantastisch appartement op een perfecte locatie!!

Pietsje Jongma,
11-10-2018

Een top accommodatie. Prachtig appartement echt op het strand, aan het einde van de boulevard. In ongeveer een half uur wandel je naar het oude centrum. Appartementen super schoon. Het ontbijt is geweldig!! Je moet geen zwembad liefhebber zijn, want het zwembad is heel klein!! Het strand met gratis bedden en parasols is top!!

Gereisd met partner in september 2018

Direct aan zee gelegen, fijne plek!

Stella,
15-9-2018

Wij kwamen al voordat onze dochter geboren is op deze fijne plek op Kreta. Met onze dochter erbij bevalt het ook nog steeds prima hier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fantastische vakantie.

richard de groot,
10-9-2018

Hotel Iperion Beach is een 4 sterren hotel / appartementen complex met ongeveer 42 kamers. Alle kamers hebben zeezicht. Het hotel bevindt zich in Rhetymon aan het einde van de boulevard. Centrum Rhetymon op 2 km.

Het hotel staat praktisch op het strand. Strandbedjes en handdoeken inbegrepen in de prijs. We zijn er nu voor de 2e keer geweest en zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Voor de aller kleinsten is het niet de meest ideale plek.

Eigenlijk kan ik geen zaken benoemen die niet goed zijn. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het gaat er allemaal erg gemoedelijk aan toe. Restaurant levert prima maaltijden voor een zeer goede prijs. ook het ontbijt is goed verzorgt.

Gereisd met partner in augustus 2018

Beachcheck

Wij zijn hier 12 dagen geweest eind augustus. Dit is een klein paradijs! Het strand daar lig je vast aan en dat is zo heerlijk.

Ontzettend goed was het heerlijke ontbijt elke ochtend, en het zeer vriendelijke personeel wat er aanwezig is elke dag weer. Wij kijken vol enthousiasme en plezier terug aan onze vakantie en komen hier zeker nog eens terug!

Het enige wat wij wat ver vonden was de afstand naar Rethymnon centrum zelf. Daarom hebben wij gebruik gemaakt van een fiets vanuit Iperion en dat is al een beleving op zich. Super geregeld!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ik ga zeker terug!

Alice,
14-8-2018

Geweldig hotel, zeer luxe en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten subliem. Rethymnon is een prachtige en veelzijdige stad waar je je zeker niet zult vervelen. Ook in de omgeving is genoeg te doen. Het zwembad is klein maar het hotel ligt direct aan een prachtig strand. De wandeling naar de stad is goed te doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Gewelig! !!!

Ineke Tiemersma,
27-7-2018

Geweldigge service. Geweldige schoonmaak. Geweldige airco en ontbijt. Geweldige locatie. Ontzettend aardig peresoneert. Alles kan niets is te veel.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch.

Rob,
19-6-2018

Precies zoals het beschreven wordt gewoon super werkelijk aan alles gedacht.

Perfecte wifi ook op het strand,ligbedjes gratis en ik heb ze geteld 40 parasols en 80 bedjes en 2 launge tentjes.

Dus met 41 kamers is er altijd plaats.Gewoon goed over nagedacht.

Uiterst vriendelijke mensen en super schoon.

Kluisje handoeken service alles incl.

Heerlijk rustig geen geraas van auto' s die langs een boulevard racen zo vanuit je kamer het strand op.9

Gereisd met partner in juni 2018

Perfect!

Stef,
3-5-2018

Alles was geweldig! Wij hadden een 2 persoonskamer gereserveerd en werden zonder vragen geupgrade naar een maisonnette van twee verdiepingen met een geweldig uitzicht op zee. Alles was net gerenoveerd en fris. Schoonmaak was top en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Omdat het een klein hotel is wist de barman al vrij snel onze favo drankjes. Kwam deze dan ook zonder te bestellen brengen als we op het strand lagen. Een lekkere wandeling langs de boulevard en je bent in de oude stad. Ontbijt was altijd top verzorgd. Lekker op het terras in de zon. Avondeten kan je bestellen, simpel: denk aan pizza ed maar was ook allemaal lekker. Om de hoek zijn meerdere restaurantjes en supermarktjes. Genoeg strandbedden en een heerlijke zee! Zwembad is klein maar de zee voor de deur. Kan letterlijk niks slechts zeggen over dit hotel. Wij gaan graag nog eens maar het zit zo snel vol geboekt. Dus helaas nog niet gelukt. Zegt genoeg denk ik dan!

Gereisd met partner in juni 2016

Agnes struis,
6-3-2018

Het was een prachtig hotel. Op het strand ,goede kamers ,schoon .vriendelijk personeel .kortom een 10 . Zo goed dat we dit jaar 2018 in augustus er weer heen gaan .

Gereisd met partner in mei 2017

Ongelooflijk schoon en netjes en een heerlijk bed.

Astrid Nijsten,
14-10-2017

Wij vonden alles goed mooi,ruim kraakhelder en heerlijke bedden.Eten vonden wij wat minder maar er waren genoeg heerlijke restaurantjes aan de boulevard.Normaal slaap ik nooit goed in mijn vakanties maar daar sliep ik als een marmotje.Wij hadden een 2 etages en boven en beneden was airco...dus ondanks de hitte van 40gr hadden wij het binnen heerlijk koel

Gereisd met partner in juni 2017

Beachcheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iperion Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iperion Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.