Hotel Fortezza

Hotel Fortezza
8,8

90 reviews over Hotel Fortezza in het Nederlands

Prima hotel op een top locatie.

An
25-5-2018

Goed schoon hotel. Elke dag werd je kamer schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op een top locatie.

Voor herhaling vatbaar!

Sjerp
30-10-2017

Prima hotel, vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet misschien niet heel uitgebreid, maar goede prijs/kwaliteit verhouding.

Fantastisch hotel

Froukje
14-10-2017

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Kreta in hotel Fortezza. Het is een heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Wij zaten eerst aan de voorkant met een frans balkon en hebben een upgrade gevraagd naar een andere kamer wat na een paar dagen gelukt is een kamer aan de kant van het zwembad en een heerlijk groot balkon. Het ontbijt was ruim voldoende en afwisselend. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Het hotel ligt op prima lokatie de hoek om en je zit in het oude centrum met volop winkeltjes en eettentjes. We hebben een fijne vakantie hier gehad en het weer werkte ook nog mee.

Super verblijf

Lotte
10-9-2017

In augustus 8 dagen verbleven in hotel Fortezza. Mooie kamer met balkon en iedere dag werd de kamer goed schoongemaakt. De badkamer is wat krap maar wel erg schoon en een fijne douche. alles werkt prima. De airco en koelkast werkten super! Iedere ochtend een heerlijk vers ontbijt, wel wat weinig variatie maar alles smaakt lekker. Al het personeel is hartstikke vriendelijk en helpen je zo goed mogelijk. Het hotel heeft een ideale ligging, je bent meteen in de buurt van de vele winkeltjes en restaurants.

Eenmaal tijdens de terugreis kwamen wij erachter dat onze zwemkleding nog bij het zwembad lag.. Meteen hebben wij via de mail contact gezocht met het hotel en zij hebben dit zomaar kosteloos naar ons in Nederland verstuurd, wat een service!

Wanneer wij nog eens naar Kreta gaan komen wij zeker terug in hotel Fortezza!

fantastisch

rita van der pas
9-5-2017

heerlijk rustig gelegen en heel vriendelijk personeel.

fantastisch

anoniem
11-9-2016

Hotel Fortezza is een prima hotel. Goed ontbijt. schone kamers, schoon zwembad, vriendelijk personeel die veel uitleggen qua dingen die er te doen zijn en oplossingen zoeken. wij gaan zekers terug als we weer naar kreta gaan!!!!

dik in orde !

Fred Jonkman
23-8-2016

Prima hotel met aardige mensen, die allemaal hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken.

Ontbijtbuffet goed verzorgd.

Handdoeken en beddengoed elke dag schoon.

Airco (een must in augustus) deed het goed.

Familie van Rijsewijk
22-8-2016

In een woord samengevat: fantastisch! Dit hotel en zijn personeel verdienen wat ons betreft een 10. Het zwembad hebben we niet gebruikt maar lijkt mij bij veel drukte wat aan de kleine kant, maar wie gaat er in een zwembad zwemmen met de zee op loopafstand. Dit laatste voor mensen met een goede conditie want het is wel een eindje wandelen. De oude stad ligt letterlijk om de hoek ofschoon je daar binnen niets van merkt. Eerdere reviews beschrijven geluidsoverlast vanwege de tegenovergelegen discotheek. Dit klopt niet, onze kamer lag aan de straatkant (304) en had zowel luiken als dubbele beglazing. Hierdoor sluit je letterlijk alles buiten, bovendien bestaat deze discotheek niet meer. Up-graden naar een balkon aan de binnenkant betekent wat mij betreft een wat saaiere (lees rustigere) locatie. Aan de straatkant is gewoon meer te doen. Het balkon is groot genoeg voor twee personen. Wij gaan zeker nog eens terug! Tip: sta vroeg op voor een wandeling door de oude stad en geniet van het straatbeeld, voor de fotografen: het licht is dan optimaal.

Super!

Van Rossum
8-8-2016

Goed hotel, past in de sfeer van de oude stad. Ontbijt is prima. Wordt goed aangevuld. Kamer is schoon en netjes. Goede badkamer. Ligging is fantastisch, de hoek om en je bent gelijk in de oude stad. Geweldige stad, mooie sfeervolle restaurants waar je heerlijk kunt eten en leuke terrasjes. De afstand naar het strand vinden wij te ver om te lopen dus wij hebben een fiets gehuurd. Wij vonden Rethymnon erg leuk en gezellig. Gaan zeker terug en dan weer naar hotel Fortezza.

Wielen
27-7-2016

wanneer animatie een pre is zit je fout. In alle andere punten in 1 woord perfect. Het hotel is incl ontbijt. Overige opties zijn er niet. Het is schoon luxe genoeg. Vriendelijk personeel. Goede bedden en kamers. Voldoende warm bad en of douche water. Goede airco. Zwembad groot genoeg om lekker in te relaxen. Ontbijt buffet meer als oké. Goede aanvulling. Midden in gezellig oude centrum. Veel zeer goed betaalde restaurants in de buurt <70-450 meter. Strand goed te belopen, 15 minuten. Parkeer ruimte tegen betaling ca 6 euro per dag en bewaakt recht tegenover hotel.

Een aanrader, indien we naar Rethymon terug gaan, voor ons zeker dit Hotel

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortezza in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortezza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.