Géén boekingskosten

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

8.6FantastischScore uit 88 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Minder dan 1km van het strand

Bekijk de beschikbaarheid

97 Reviews over Fortezza

• 9Jeannette van der veek21-07-2019

Zou zo weer gaan ,was super

Het is een klein hotel ,maar de ligging is super .Midden tussen de gezellige straatjes met restaurantjes en winkeltjes.Super schoon en vriendelijk personeel.Ontbijt is ook goed voor elkaar.Doordat we met 3 volwassen op een kamer waren hadden we geen balkon ,dit vonden we beetje jammer .Maar voor de rest was allles prima voor elkaar.

• 9Eva28-11-2018

Romatisch, goed hotel en veel te doen.

Hotel Fortezza was een goed maar simpel hotel. Vriendelijk en behulpzame bediening en uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel is kleinschalig daardoor minder druk en rustiger. Het hotel ligt op een mooie locatie vlak bij het oude kasteel en om de hoek zijn veel knusse restaurantjes en winkeltjes die tot laat open zijn. Het was elke avond weer een genot om daar te lopen en ook best een tikkeltje romantisch met alle lichtjes en de gezellig sfeer die er hangt. Ik had dit zeker niet willen missen. Tov andere hotels en hun liggingen in de korte omgeving vind ik onze locatie van het hotel echt top. We zouden zeker terug gaan naar dit hotel wanneer we weer naar kreta gaan en aanraden bij familie en vrienden.

• 9An25-05-2018

Prima hotel op een top locatie.

Goed schoon hotel. Elke dag werd je kamer schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op een top locatie.

• 9Sjerp30-10-2017

Voor herhaling vatbaar!

Prima hotel, vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet misschien niet heel uitgebreid, maar goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 9Froukje14-10-2017

Fantastisch hotel

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Kreta in hotel Fortezza. Het is een heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Wij zaten eerst aan de voorkant met een frans balkon en hebben een upgrade gevraagd naar een andere kamer wat na een paar dagen gelukt is een kamer aan de kant van het zwembad en een heerlijk groot balkon. Het ontbijt was ruim voldoende en afwisselend. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken. Het hotel ligt op prima lokatie de hoek om en je zit in het oude centrum met volop winkeltjes en eettentjes. We hebben een fijne vakantie hier gehad en het weer werkte ook nog mee.

• 9Lotte10-09-2017

Super verblijf

In augustus 8 dagen verbleven in hotel Fortezza. Mooie kamer met balkon en iedere dag werd de kamer goed schoongemaakt. De badkamer is wat krap maar wel erg schoon en een fijne douche. alles werkt prima. De airco en koelkast werkten super! Iedere ochtend een heerlijk vers ontbijt, wel wat weinig variatie maar alles smaakt lekker. Al het personeel is hartstikke vriendelijk en helpen je zo goed mogelijk. Het hotel heeft een ideale ligging, je bent meteen in de buurt van de vele winkeltjes en restaurants.

Eenmaal tijdens de terugreis kwamen wij erachter dat onze zwemkleding nog bij het zwembad lag.. Meteen hebben wij via de mail contact gezocht met het hotel en zij hebben dit zomaar kosteloos naar ons in Nederland verstuurd, wat een service!

Wanneer wij nog eens naar Kreta gaan komen wij zeker terug in hotel Fortezza!

• 9rita van der pas09-05-2017

fantastisch

heerlijk rustig gelegen en heel vriendelijk personeel.

• 10anoniem11-09-2016

fantastisch

Hotel Fortezza is een prima hotel. Goed ontbijt. schone kamers, schoon zwembad, vriendelijk personeel die veel uitleggen qua dingen die er te doen zijn en oplossingen zoeken. wij gaan zekers terug als we weer naar kreta gaan!!!!

• 9Fred Jonkman23-08-2016

dik in orde !

Prima hotel met aardige mensen, die allemaal hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken. Ontbijtbuffet goed verzorgd. Handdoeken en beddengoed elke dag schoon. Airco (een must in augustus) deed het goed.

• 10Familie van Rijsewijk22-08-2016

In een woord samengevat: fantastisch! Dit hotel en zijn personeel verdienen wat ons betreft een 10. Het zwembad hebben we niet gebruikt maar lijkt mij bij veel drukte wat aan de kleine kant, maar wie gaat er in een zwembad zwemmen met de zee op loopafstand. Dit laatste voor mensen met een goede conditie want het is wel een eindje wandelen. De oude stad ligt letterlijk om de hoek ofschoon je daar binnen niets van merkt. Eerdere reviews beschrijven geluidsoverlast vanwege de tegenovergelegen discotheek. Dit klopt niet, onze kamer lag aan de straatkant (304) en had zowel luiken als dubbele beglazing. Hierdoor sluit je letterlijk alles buiten, bovendien bestaat deze discotheek niet meer. Up-graden naar een balkon aan de binnenkant betekent wat mij betreft een wat saaiere (lees rustigere) locatie. Aan de straatkant is gewoon meer te doen. Het balkon is groot genoeg voor twee personen. Wij gaan zeker nog eens terug! Tip: sta vroeg op voor een wandeling door de oude stad en geniet van het straatbeeld, voor de fotografen: het licht is dan optimaal.

Hotel Fortezza info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden