Hotel Eva Bay

Hotel Eva Bay
8,2

42 reviews over Hotel Eva Bay in het Nederlands

Prima hotel om tot rust te komen

Wendy
8-7-2016

We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. En werden als VIP behandeld, omdat we voor de 2e keer kwamen. Bagage werdt ook naar onze kamer gebracht door de klusjes man. Eenmaal binnen gekomen op de kamer zag het er zeer netjes uit, we hadden een fles wijn en 2 leuke griekse mokken als welkomstgeschenk gekregen. Personeel is overal erg vriendelijk. Strand ligt dichtbij en is een kiezelstrand dus waterschoentjes meenemen!. Weinig vermaak voor kleine kinderen. Schoon mooi zwembad van 1.80 tot 2.80m diep. Je moet goed te been zijn om hier te verblijven. Excursies zijn altijd 2uur van het hotel vandaan jammer genoeg. Rethymon is een mooi stadje om te bezoeken, 1.80€ bus, 11€ taxi heen. De bedden in de kamer zijn jammer genoeg spijkerhard. Diner mag wat meer griekse variatie bevatten. Gehorige kamers. Verder een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Met partner in juli 2016

Knus all-inclusive hotel!

Esther den Houdijker
28-5-2013

Eva Bay ligt prachtig! Je loopt vanaf het mooie terras aan de achterzijde zo het strand op, waar de ligbedden gratis zijn! het ligt aan een doorgaande weg met leuke winkeltjes. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers schoon. Het buffet is niet al te uitgebreid, maar prima. Niet erg geschikt voor tieners, dan is er weinig vermaak.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

rustig kleinschalig hotel

jb stender
15-9-2010

Mooi hotel met vriendelijk personeel en goede service. De kamers worden elke dag opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Het strand is schoon rustig en voorzien van ligbedden en parasols . Eten geen grote sortering maar wel goed . En aanrader voor iedereen .

Gereisd Met partner in Mon Aug 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

geen 4 sterren waard!

Michel en Astrid
30-9-2008

geweest van 7t/m21 sept. kamers zijn zeer klein, alleen gerenoveerde kamers zijn wat moderner.Eten was zeer eentonig en smakeloos.Zeker geen eten wat je bij 4 sterren verwacht.Er is ook een tekort aan ligbedden aan het strand en aan het zwembad.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet wat we verwacht hadden

[email protected] de Ruiter
26-9-2008

Wij zijn van 18 September t/m 25 September in Hotel "Eva Bay" geweest. We hadden al in mei j.l. geboekt en de recensies toen waren best goed. We zijn met twee vrienden geweest en zijn redelijk tevreden over het Hotel algemeen. De bediening en personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, alleen het eten is zeker geen sterren waard, het was heel erg beperkt in variatie, veelal koud en veel teveel Zuideuropees getint. Het Hotel verdiend zeker geen sterren.

Fam de Ruiter

Gereisd Met vrienden in september 2008

ABSOLUUT GEEN 4 STERREN WAARD

Inge en Jan
23-9-2008

07-9-2008t/m 21-09-2008.

Wij zijn drie keer verhuisd vanwege de kamers, erg slecht eten, weinig variatie. ontbijt was ook niet super oud brood.

Strand bedden zijn er ook te kort, personeel doet zijn best. Voor kinderen is helemaal niets, zelf geen peuterbadje.

Wij hebben nog met de Hostess gesproken over het eten , maar deze doet voorkomen of wij de eerste waren die klaagde over het eten.

Het Hotel is niet geschikt voor een ALL-IN.

Gereisd Met partner in Tue Sep 23 2008 11:35:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet tevreden

M. Oudshoorn
18-8-2008

Zijn 1 week geweest met een dochter van 16 maar daar is helemaal niets voor te doen, trouwens ook voor ons niets. Het eten was slecht weinig keus en koud. Elke dag pasta. Het personeel is vriendelijk en vooral de meisjes achter de bar bij het strand zijn aardig en werken heel erg hard. Je moet om 06.00 uur morgens je handdoek neerleggen anders geen bedje. Voor de prijs die je ervoor moet betalen is het echt niet waard.

Gereisd Familie in Mon Aug 18 2008 15:41:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig positief

Kristel
18-8-2008

Wij zijn van 8-15 aug naar dit hotel geweest. De ligging, de kamers en de service was goed. Het eten vonden wij heel wat minder. Naar mijn mening mag dit niet all-in heten, ivm de beperkte keuzes in het eten!! Het eten wat er was, dat was best goed, maar het mocht wat mij betreft veel uitgebreider. En dan stel ik niet eens hele hoge eisen. Het personeel is verschillend, men komt soms nors over, maar aan de bar en de schoonmaak was vriendelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Mooi en schoon hotel

Frans Hofman
17-8-2008

Van maandag 4 tot vrijdag 15 augustus 2008 in het hotel geweest, kan niet anders zeggen dan dat we er een heel fijne vakantie hebben gehad. Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, mooie kamers met airco en lcd televisie, kluisje(1,50)per dag eten was lekker (alleen weinig keus)verder is het hotel niet geschikt voor minder validen en oudere mensen veel trappen verder top hotel.

Gereisd Met partner in Sun Aug 17 2008 17:08:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi ligging, vriendelijk personeel

Vanessa
6-8-2008

Mooie kamer(3pers.)wel aan de kant van de drukke weg (weinig last gehad). Gratis airco. Badkamer met douchecabine. Luxe LCD tv. Koelkast aanwezig(deed het niet!)maar was niet echt nodig. Eten en drinken is de hele dag door beschikbaar tot 24.00 dus echt 'all inclusive'. Mis je lunch kan je snacks halen (poolbar).
Extra: Kluisje (1,50euro pd) Eten was lekker. Minpunten: Geen Nederlanders/ Engelsen. (veel Duits./Frans./Rus.) Weinig jongeren. Wij waren moeder/zoon met Nederlands/Engels nationaliteit. Dus weinig contact. Niet geschikt voor oudere mensen, veel trappen.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eva Bay in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eva Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.