Hotel Dimitrios Beach

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

9FenomenaalScore uit 83 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+55/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 83 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

85 Reviews over Dimitrios Beach

• 9Familie Felix - Vrints04-12-2021

fantastisch vakantiehotel

hotel ligt op een 50 m van de boulvard, en op 3 km van het centrum van Rethymnon. De kamers zijn ruim en modern en zeer goed qua hygiene .Alle dagen nieuwe handdoeken en bedlinnen. het eten is lekker en op basis van de Griekse keuken. ook de covid maatregelen worden strikt opgevolgd. enig minpuntje het niet verwarmde zwembad, en een beetje klein, geen zon meer vanaf 15.00 hr. Het personeel is super vriendelijk, begripvol,hulpvaardig en niets is teveel. Mario de barman en Colletta bar en restaurant zijn het visitekaartje van het hotel. maar dat is het ganse hotelteam. Wij gaan in 2022 zeker terug voor 3 weken!

• 9Henk13-09-2020

Een absolute aanrader om te boeken.

Dit resort is een absolute aanrader qua ligging, accomodatie, eten en drinken. Wij werden enkele dagen voor vertrekt omgeboekt naar dit resort en kregen een upgrade naar een appartement.

• 9Anya en Han09-10-2019

Heerlijke, gezellige vakantie gehad

Hotel is kleinschalig, met zeer vriendelijk personeel. Je voelt je echt op vakantie. Het eten is goed, soms lijkt het wat op elkaar maar de kok doet zijn best. niks mis mee, en genoeg keuze. ( en ook genoeg restaurantjes om eens ergens anders te eten, niet te duur. Bij hotel is een gezellige bar, met Mario super barkeeper en Nicoletta, hele fijne mensen. Hotel op loopafstand van zee, 100 meter wel waterschoentjes aan te bevelen. Genoeg bedjes te huur, 2 bedjes en parasol 6 euro. Winkels en supermarkten genoeg in buurt. Tip om auto te huren en zelf de mooie plekjes van Kreta te ontdekken, hele mooie stranden in de buurt. Zoek wel van tevoren uit waar je naar toe wil, en bij sommige stranden kun je met een boot naar toe, ivm afgelegen ligging. Boulevard ook heel gezellig in centrum. klein nadeel de transfer tijd 1,5 uur maar neem je op de koop toe. En dat de all-in formule tot 22.00 uur is, dit zou uurtje langer mogen. Maar verder TOP

• 9Anja en Albert22-09-2019

Fantastisch 💞jaar na jaar 😘

We zijn net terug van weer een fantastische vakantie in dit sfeervolle en schone hotel we komen hier nu al 7 jaar en we voelen ons er echt thuis ontzettend lief en hardwerkend personeel voelt echt als familie het eten is goed, de kamers worden elke dag schoongemaakt met schone handdoeken er wordt hard gewerkt om het je naar je zin te maken en dat doen ze super en in de omgeving is van alles te doen van heerlijk aan het strand liggen op (150) meter van het hotel of als je houd van een beetje actie kun je natuurlijk een quat, buggy of jeepsafari doen en op het water is ook van alles te doen je loopt langs de boulevard met zijn leuke winkeltjes en terrasjes naar het oude gedeelte van de stad heerlijk om te doen en van alles te zien dit hotel met haar vriendelijke personeel is een echte aanrader wij gaan zeker weer dus doen je zult je er echt op je gemak voelen bedankt lieve mensen van dimitrios beach hotel tot volgend jaar💞😘Albert,Anja

• 7J Mondria13-09-2019

Goed hotel met goede service

Mooi hotel, nette kamers , eten is goed maar wel op Engelse gasten gericht o.a ontbijt (spruitjes, Bloemkool) Ook een nette bar en tot 2200 uur gratis en daarna alles betalen, versgeperste sinaasappels apart betalen ;-( , schoonmaak van het hotal is ook goed en toen we `s avonds aankwamen stond er in de koelkast op de kamers nog wat te eten, topklasse. Zwembad was een regelrechte tegenvaller, water was niet verwarmd en lag ook bijna de hele dag in de schaduw waardoor de temperatuur niet echt lekker was. De zee is ong. 300 meter verder met lekker water , maar wel je eigen handdoeken meenemen, het hotel kent geen handdoekenservice, naar het centrum toelopen naar de oude burcht is ruim 3500 meter, plusminus 35/ 40 minuten lopen. Mocht u zijn uitgekeken op het eten aan de overkant ligt de Taverne en ook goed eten daar. Avondeten was goed niets mis mee maar verwacht geen buffet zoals een 5 sterren hotel. Animatie 3 x per week.

• 10Aryan08-09-2019

In een woord, geweldig!

Wat een heerlijk kleinschalig en sfeervol hotel! Ontzettend vriendelijk personeel die er alles aan gelegen is om het je naar de zin te maken. Een ruime zeer moderne schone kamer met koelkast, heerlijk eten, strand op steenworp afstand...enige minpuntje dat we kunnen bedenken is de wat lange transfertijd van en naar het vliegveld maar dat is het hotel niet aan te rekenen. Al met al zo'n beetje de beste hotel ervaring tot nog toe! Echt geweldig!

• 8Liny Sanders05-09-2019

Heerlijke vakantie gehaf😎😎

8 dagen hier geweest . Was heerlijk. Goede keuken en zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar

• 9Hendrik Slagter03-09-2019

Zeker aan te bevelen!! Super vakantie gehad

Net terug van een super vakantie. Het hotel ligt gelijk aan het strand en in een levendige omgeving. Personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen. Het eten was super goed en erg gevarieerd. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Om de avond een avondvullend programma. Volgend jaar komen we hier weer terug!!

• 7Desiree26-08-2019

Mooi, leuk en schoon hotel, eten wat minder

Mooi hotel, gelegen op een mooie plek vlakbij het strand en een boulevard met barretjes en restaurants. Erg vriendelijk personeel. Naar Rethymnon lopen was nog wel een eindje (vooral in de hitte) maar prima te doen met de taxi. Hotel zelf was kleinzalig met een niet al te groot zwembad, maar was allemaal schoon en prima. Kamers waren ook schoon en sanitair netjes. Enige minpunt was het eten. Wij zaten all inclusive en vonden het eten niet erg lekker. Zijn bijna elke avond uit eten geweest. Dit was wel jammer voor de prijs die je betaalde.

• 10Tirza19-08-2019

Super Place!!

Hotel room was perfect. We had a room with sea view, 4 beds. Service is great. People off the hotel are Very kind and speak also dutch! This is absolutely a place to be and to enjoy!

Hotel Dimitrios Beach info

• VerzorgingAll inclusive