Appartement Blue Sea

Kleine hotelsWeer vandaag16°11°
Appartement Blue Sea
9,1

Omschrijving
In Familie Appartement Blue Sea weten ze wat gastvrijheid is. Het appartement is kleinschalig en er is een zwembad. Minder geschikt als je slecht ter been bent vanwege de vele trapjes. De Griekse avond op vrijdag bij La Mare is een aanrader. Het strand ligt voor de deur. Wandel naar Rethymnon en breng een bezoek aan de Imbroskloof.

188 reviews over Appartement Blue Sea in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Nienke,
31-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Blue Sea! De ligging van het appartement is precies goed. Het ligt net niet te ver van het centrum.

Verder is het ontbijt niet heel bijzonder, deze zou ik niet bijboeken. Je kunt beter ergens bij een tentje verderop een ontbijtje scoren.

Appartement 31 (onderaan de trappen af) is heel gehorig. Je kunt niet het raam open laten staan, want s'nachts wordt je wakker gehouden door de drukke weg die ervoor ligt. Wat wij ook misten was een balkon. Verder prima verblijf en gaan zeker nog eens terug naar Rethymnon!

Gereisd met partner in oktober 2018

wij komen hier al jaren

Jan en Harry,
7-10-2018

Topverblijf ieder jaar weer , als het even kan komen we hier als vrienden tweemaal per jaar. Service is top familiehotel waar ze nog echt weten wat gastvrijheid is. Je moet er wel snel bij zijn want wie hier eenmaal geweest is komt terug😎

Gereisd met vrienden in september 2018

Wij zijn met een groep van 15 personen 12 dagen in het appartement verbleven en hebben het zalig gehad. we waren verdeeld over 3 appartementen zodat we ook ieder onze eigen privacy hadden. De kamers werden goed schoongemaakt en de bedden leuk opgemaakt. We zijn keurig ontvangen en bij een vraag waren de eigenaren niet te beroerd om ons te helpen. we hebben 3 excursies geboekt bij Klados en ook dat was super geregeld. Het appartement is voorzien van een 2 pits kookplaat dus grote gerechten zit er niet in, maar daar weten diverse tentjes wel een oplossing voor!!! lekker eten tegen betaalbare prijzen. Wij hebben aan 1 Griekse avond deelgenomen op vrijdag avond bij La Mare, een aanrader! de Zee was in de dagen dat wij er waren wel wild zodat je niet met een bedje kon dobberen maar daar kan niemand wat aan doen. De jeugd die wij mee hadden was van 18 tot 23 jaar en hebben zich ook prima vermaakt. met andere woorden: een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Tjingo

Helemaal goed een ook voor gezinnen met kinderen.

Jacqueline Volders,
12-8-2018

Zee liefhebbers kunnen hier heerlijk zonnen. Mooie appartementen met een goed ontbijt. Huur een auto om het land verder te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Was de vijfde keer dus super

Henk Motshagen,
3-6-2018

Dat het prima kleinschalige appartementen zijn die goed worden onderhouden door heel vriendelijk personeel en als je nog wat nodig hebt dat ze dat meteen regelen. Doordat er wat trapjes zijn is het als je slecht ter been bent wat lastiger.

Gereisd met partner in mei 2018

Wij gaan zeker nog een keer naar Blue Sea terug.

Renet & @ndre,
2-6-2018

Dit gezellige en kleinschalig appartement complex raden wij iedereen aan, vanwege het erg vriendelijk- en zeer behulpzame personeel (eigenaar), hygiëne (toppie schoonmaaksters) en ligging (aan boulevard/strand en 3 km van centrum van Rethymno). Wij hebben een erg leuke vakantie gehad in Rethymno op Kreta en dat kwam mede door ons verblijf in Blue Sea Appartementen. Wij gaan daar zeker nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in mei 2018

volgend jaar absoluut weer!

Jaap Varkevisser,
17-11-2017

super service, echt vriendelijke mensen, heerlijk eten. Blue Sea is al 6 jaar onze topper. Bij allerlei vragen wordt een antwoord of oplossing gezocht, hoe moeilijk ook.

Dit jaar iets minder vaak in zee kunnen zwemmen en snorkelen door teveel wind gedurende een deel van de dag maar wel iedere dag kunnen zwemmen. Als nieuweling aan dat strand de volgende tip: Rode vlag betekent Echt Niet zwemmen in zee. Als je het niet zeker weet vraag aan de appartementen eigenaar advies of aan een strandwacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ron Sluis,
2-10-2017

Geweldig hotel, heel gastvrij. Absolute topper !

Gereisd met partner in september 2017

Gezellig, kleinschalig appartementencomplex

Familie H,
15-8-2017

Fijn appartementencomplex met het strand voor de deur. Wanneer wij 's avonds gingen douchen hadden we weinig kracht op de douche en degene die als laatste ging douchen had bijna helemaal geen water. Het zwembad is niet groot, maar met het strand voor de deur heb je dat ook helemaal niet nodig. Op het strand kun je ligbedden huren: twee ligbedden en een parasol kosten 7 euro.

Voldoende winkels en restaurants in de buurt. Op loopafstand van Rethymnon. Loop ook 's avonds eens naar Rethymnon, het is daar erg gezellig. En ga lekker uit eten bij de buren: restaurant Mediterranean. Hele aardige, hardwerkende mensen. Uit eten is op Kreta niet duur. Als wij met zijn vieren uit eten gingen waren we meestal rond 45 tot 50 euro kwijt voor een drie-gangen diner inclusief drankjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fam Triepels/Janssen,
9-8-2017

Wij zijn hier 15 dagen geweest..was helemaal fantastisch.Mooi 3 kamer appartement..werd prima schoon gehouden en verschoond..het appartement word gerund door een familie die altijd voor je klaarstaan en voor wie niks teveel is.Heerlijke mensen.helpen je met alles...alles is...no problem.Had een tandarts nodig,en binnen 10 minuten hadden ze een afspraak geregeld voor me..Ligging was perfect..straat oversteken en je bent op het strand..overal kun je er prima eten..vooral bij de buurman..Wij waren met 4 volwassenen daar en hebben een perfecte vakantie gehad..echt een aanrader...wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sea in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.