Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

In Familie Appartement Blue Sea weten ze wat gastvrijheid is. Het appartement is kleinschalig en er is een zwembad. Minder geschikt als je slecht ter been bent vanwege de vele trapjes. De Griekse avond op vrijdag bij La Mare is een aanrader. Het strand ligt voor de deur. Wandel naar Rethymnon en breng een bezoek aan de Imbroskloof.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

185 Reviews over Blue Sea

• 9Fam. Haen20-08-2022

Het was al ons derde bezoek, dat zegt wel genoeg

Prima. Keuken kan echter wel een update gebruiken.

• 9Natuur
  • 9Maria Valk19-08-2020

Fantastisch verblijf in Blue Sea

Wat een heerlijk, kleinschalig appartementen complex. En wat een gunstige ligging! Aan de overkant van het complex vind je een prachtig strand waar de bedjes op ruime afstand van elkaar stonden. En wat een vriendelijke mensen allemaal. Mijn vriendin en ik hebben het hier enorm naar onze zin gehad. De behulpzame Elias verdient een dikke duim! Ben je slecht ter been houd dan wel rekening met de vele trapjes, of vraag net als wij, om een laag gelegen kamer. Het zwembad is klein, maar voor een verfrissende "duik" zeer geschikt.

• 10Helga Henskens08-10-2019

Geweldig

Geweldige gastvrije mensen .schoon appartement. Tegenover de zee. Ga zeker nog een keer terug

• 9Ed20-08-2019

Simpel maar goed

Het verblijf heeft ons positief verrast. Aardige mensen. Je moet wat geluk hebben bij het toewijzen van het appartement. Daar zit namelijk nogal verschil in. Sommige hebben nauwelijks een buitenruimte om goed te zitten. Wij hadden een 2k app. op zo'n beetje het mooiste plekje (nr. 45) met balkon en terras. Bedden, koelkast, schoonmaak.. alles was er prima. Aan de weg erachter is een grote supermarkt met verse broodjes. Elke avond uit eten geweest want dat is er in verhouding niet duur. In de omgeving is er genoeg te zien. 2x2 dagen een auto gehuurd voor 150 euro incl. verz. is ook betaalbaar. Chania, Agio Gilliani en Plakias zijn leuk, niet massaal druk en goed bereisbaar. Graag hetzelfde huisje weer meneer de volgende keer.

• 9Els Ruben-Terpstra02-07-2019

Heerlijk gastvrije appartementen complex

Heerlijk appartementen complex, in Griekse stijl. Gerund door een gastvrije familie die altijd voor je klaar staan. Voorzien van zwembad en aan de overkant van de weg, heb je de zee en strand.

• 9Monique Schouwink09-05-2019

Aanrader

Fijn schoon appartement. Lieve mensen. Op loop afstand van heel veel restaurantjes en winkeltjes aan de boulevard. Aanrader.

• 9Jan Koster28-04-2019

goede accommodatie gelijkvloers bij zwembad

Rustig en vriendelijk en behulpzaam personeel

• 8Nienke31-10-2018

Heerlijke vakantie!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Blue Sea! De ligging van het appartement is precies goed. Het ligt net niet te ver van het centrum.

Verder is het ontbijt niet heel bijzonder, deze zou ik niet bijboeken. Je kunt beter ergens bij een tentje verderop een ontbijtje scoren.

Appartement 31 (onderaan de trappen af) is heel gehorig. Je kunt niet het raam open laten staan, want s'nachts wordt je wakker gehouden door de drukke weg die ervoor ligt. Wat wij ook misten was een balkon. Verder prima verblijf en gaan zeker nog eens terug naar Rethymnon!

• 9Jan en Harry07-10-2018

wij komen hier al jaren

Topverblijf ieder jaar weer , als het even kan komen we hier als vrienden tweemaal per jaar. Service is top familiehotel waar ze nog echt weten wat gastvrijheid is. Je moet er wel snel bij zijn want wie hier eenmaal geweest is komt terug😎

• 10Peter26-08-2018

Een top vakantie gehad zoals we hadden gehoopt!

Wij zijn met een groep van 15 personen 12 dagen in het appartement verbleven en hebben het zalig gehad. we waren verdeeld over 3 appartementen zodat we ook ieder onze eigen privacy hadden. De kamers werden goed schoongemaakt en de bedden leuk opgemaakt. We zijn keurig ontvangen en bij een vraag waren de eigenaren niet te beroerd om ons te helpen. we hebben 3 excursies geboekt bij Klados en ook dat was super geregeld. Het appartement is voorzien van een 2 pits kookplaat dus grote gerechten zit er niet in, maar daar weten diverse tentjes wel een oplossing voor!!! lekker eten tegen betaalbare prijzen. Wij hebben aan 1 Griekse avond deelgenomen op vrijdag avond bij La Mare, een aanrader! de Zee was in de dagen dat wij er waren wel wild zodat je niet met een bedje kon dobberen maar daar kan niemand wat aan doen. De jeugd die wij mee hadden was van 18 tot 23 jaar en hebben zich ook prima vermaakt. met andere woorden: een aanrader!

Appartement Blue Sea info

• KluisBeschikbaar
  • OvenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)