Aparthotel Bio Suites Hotel

Aparthotel Bio Suites Hotelsterstersterster

8.8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Vanaf

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Loop zo naar het strand vanaf het Bio Suites Hotel in Rethymnon. Bij het hotel vind je onder andere een groot zwembad, een kinderbad, een speeltuintje en animatie. Het centrum ligt op 10 minuten lopen vanaf het hotel. In en rondom het leuke Rethymnon is genoeg te doen, zoals een rondrit met de Hop on/ Hop off bus of over de Imbros kloof lopen.

429 reviews over Aparthotel Bio Suites Hotel

• 2019
    9HAS. Doré01-11-2019

Meer dan waar voor je geld

Waren met z’n drieën, prima kamer , goed bed, keukentje, mooie badkamer. Dagelijks schoonmaak en frisse handdoeken. Wat betreft verblijfsruimte geen opmerkingen. Eten uitstekend. Personeel zeer vriendelijk , attent en belangstellend. Ligging mooi en rustig, dicht bij strand , boulevard en knusse en gezellige binnenstad. Auto huur dicht bij het Hotel , Tip aan de Boulevard , enkele minuten lopen, Arkadi, Fiat Punto €40 per dag. Je kunt de auto daar s’ avonds gratis blijven parkeren, want dat is een probleem in de omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Margret de Zwart27-09-2019

Heerlijk hotel op een goed locatie

Net een week terug, voor de 1ste keer in dit hotel en kregen al een upgrade van een studio naar een gerenoveerde executive room zo mooi was deze met gratis fruit en wijn. Ook nog een gratis diner gekregen. Wat een super lief personeel werkt daar. Heerlijk ontbijt en goede locatie voor strand en centrum. Transfer via het hotel geboekt. Grote taxi met 2 flesjes water die al klaar stonden achterin. Aardige chauffeurs en spraken goed Engels en legde onderweg van alles uit wat we tegen kwamen. Volgend jaar zeker weer terug naar dit hotel. Er is nog zoveel te zien op Kreta!! Heerlijk eiland.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Gerda veenhof-schep25-09-2019

Geweldig Hotel Wat hebben wij genoten op Kreta.

Wat een mooi hotel. We hadden een nieuwe kamer. Alles is er heel schoon. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is lekker. Voor elk wat wils. Een goeie ligging en het strand vlakbij. Een echte aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug. Kreta is heel mooi eiland. Zeer gemoedelijke sfeer. En het weer was prachtig in de maand september.

Gereisd met partner in september 2019

• 9De Jong04-09-2019

Een echte aanrader voor iedereen!

Dat ze een geweldige vakantie tegemoet gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Sandra25-08-2019

Aanrader !

Rethymnon is een hele mooie badplaats met een heel mooi, oud, centrum. Aanrader. Hotel is mooi, mooi zwembad, aardig personeel, goed eten. Alleen was ons appartement verouderd. Maar ze zijn aan het renoveren. Appartement was schoon, groot en prima bedden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Famboog10-08-2019

Morgen terug ajb!!!!!!

Super vriendelijk personeel, van schoonmaak tot receptie geweldige mensen. Zoals de receptionist zei: your holiday starts here! Zwembad wat aan de kleine kant, en ook hier nld'ers die bedden reserveren vóórdat ze gaan ontbijten. Blijft triest! Vasiliki ( from Mars :-P ) geweldige humor! Het oude stadje in 27jaar tijd niet veranderd en geweldig gegeten. Aanrader: Patsos gorge!! Reptisland! Niet (meer) leuk: Knossos

• 9Desiree04-08-2019

GEWELDIG!!!

In een woord GEWELDIG. Heel mooi hotel. Mooie , ruime kamers. Schoonmaak perfect, iedere dag schone handdoeken. Ontbijtbuffet en avondbuffet zeer goed verzorgd. Wij snappen niet dat mensen hierover durven te klagen. Ligging van het hotel is zeer centraal zowel naar het strand als naar de oude stad. Privé strand is super, alles top geregeld. In de oude stad is het geweldig vertoeven. Wij komen zeer zeker terug!!!!

• 8H03-08-2019

Aanrader voor Rethymnon

Een prachtige vakantie gehad mede dank zij een prima hotel. Vlakbij het centrum en het strand. Wij zaten in het vernieuwde gedeelte en de kamer was schoon, netjes en groot genoeg voor 4 personen. Vriendelijk personeel en relaxte sfeer. Het eten was goed en afwisselend.

• 9Liesbeth02-08-2019

Helemaal top!

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad bij Bio. Hotel is super schoon en netjes. Personeel is echt te lief. Altijd blij en vriendelijk. Als ik dan wat moet aangeven wat beter kan is dat het buffet. Maar goed dat is smaak.... Verder zit je vlak bij het strand waar je tegen betaling een bedje kunt huren, ook hier is weer vriendelijk personeel. The old town is op loopafstand en is echt de moeite waard. Allerhande leuke restaurantjes, barretjes en winkeltjes. Smalle straatjes met authentieke Griekse huisjes. Echt super!

• 9G uit Haarlem31-07-2019

Herhaling vatbaar!

Wat een ontvangst, wat een heerlijke kamer, wat ongelooflijk goed eten, en tenslotte; wat ligt het heerlijk centraal van alles. We hebben van A tot Z enorm van alles genoten, strand ook heerlijk dichtbij, WiFi voor de kinderen en gastvrij ontvangen in aangrenzend PEGASUS hotel (gratis toilet, bezorg service aan bedje, etc.).

Geboekt bij neckermann

32 tips over Aparthotel Bio Suites Hotel

• Josette Baijens, 27-05-2019

Wij zaten in kamer 414 aan de zwembadzijde, een compleet gerenoveerd appartement met 2 slaapkamers, 2 badkamers, alles was nieuw👍 Geweldig

• Angela, 30-06-2012

Boek niet bij Holland International. Je krijgt slechts 3 x per week schone handdoeken. (Net als bij Arke) Dit staat niet in hun brochure en ze doen er niets aan.

• Martin, 09-07-2014

Perfecte accommodatie,vlakbij het strand en het gezellige centrum.

36 vragen over Aparthotel Bio Suites Hotel

• Anne, 19-01-2019

Bedjes en zon

Hi! Voor ik boek (aug 2019) zou ik graag het volgende willen weten: - Zijn er genoeg bedjes/parasols langs het zwembad? Of moet je ‘handoekjes leggen’ ? - Is er genoeg zon langs het zwembed? Of is er voornamelijk schaduw door het hotel dat dicht op het zwembad staat.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier antwoord op kan geven. Groetjes!

vakantiegenieter, 28-01-2019

Er zijn redelijk wat bedjes bij het zwembad. Geen handdoekje leggen. Ook bij de zee zijn er genoeg bedjes. Later op de dag komt er wat schaduw bij het zwembad, maar over het algemeen, kun je er de gehele dag in de zon liggen. Het is ons zo goed bevallen dat wij er in augustus terug komen!

Anne, 03-02-2019

Super, bedankt voor je reactie!!

karin tichelaar, 24-02-2019

Vooral op t strand top lekkere drankjes hapjes te krijgen strand ober vliegt letterlijk

• Anne , 19-01-2019

Zwembad zon en bedjes

Hi, Wij zijn van plan om in augustus 2019 een bezoekje te brengen aan dit hotel. Voordat wij willen boeken hebben wij nog 2 vraagjes: 1. Zijn er genoeg bedjes/parasols bij het zwembed? Of is het "handoekjes leggen" ? 2. Is er genoeg zon rondom het zwembad? Of is er veel schaduw omdat het hotel zo dicht op het zwembad staat.

Ik hoor graag van iemand!! Groetjes, Anne

• karin tichelaar, 04-03-2018

parkeren

kun je in de buurt van t hotel parkeren??

Aparthotel Bio Suites Hotel info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages