Aparthotel Bio Suites Hotel

400 reviews over Aparthotel Bio Suites Hotel in het Nederlands

Geweldige ligging!

harma
21-6-2018

De ligging van Bio is fantastisch. Een klein straatje door en je staat op het strand. Bovendien zijn de restaurantjes vlakbij en wandel je zo naar het oude stadscentrum met z'n vele winkeltjes en terrasjes. Het personeel van hotel Bio is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een super verblijf!

Topper

Karin
17-6-2018

Supermooi hotel heerlijk ontbijt sommige kamers hebben nog een upgrade nodig maar verder top ook het eigen strand geweldig

Geweldig volgend jaar weer .

Dirk groenendijk
10-6-2018

Heerlijk hotel midden in de stad overal dichtbij enuitstekend voedsel .

Geen herrie van het stads verkeer.

Geweldig personeel niks is ze teveel.

Enige min punt is dat er weinig parkeer plaats is dus moet je rond rijden voor een plekje .

We hebben een aantal aanbieders voor Bio Suites Hotel voor je op een rij gezet:

We zullen het nog een keertje overdoen!

Annie & Ton Mulder
24-5-2018

Voor de tweede keer in dit hotel.

Thuis gekomen meteen een nieuwe reis geboekt voor a.s.oktober. Geweldig personeel, vriendelijk en behulpzaam.Op het eten viel niets aan te merken, en de toetjes vielen vooral bij mijn man erg in de smaak. Ook toch nog een keer bij Ioanna een geweldige Chateaubriand gegeten (zie foto). Overheerlijk!!!!!.

Een klein minpuntje: de badkamer ,geen douche maar een bad (voor mensen van onze leeftijd erg onhandig) maar het was er wel schoon. Nieuwe badkamers komen er volgend jaar.

Zalige vakantie gehad

Samantha
6-5-2018

Alle jubelverhalen kloppen, qua gastvrijheid, eten, schone kamer, nette kamer, etc. Realiseer je echter ook dat de uitstraling van de het zwembad en de gemeenschappelijke ruimtes niet overeenkomt met die van de kamer, resp. heel mooi en modern vs. 20 jaar oud (maar nog steeds keurig!)

Ontspannen

Jennifer
28-4-2018

Gemoedelijk hotel. Vriendelijk personeel.

Ontbijt en dinerbuffet elke dag prima gegeten. Fijne bedden. Ook leuk zwembad en dichtbij het stand

"Ons vakantieadres"

Nannette Beernink
28-2-2018

We zijn al 14 keer naar Kreta op vakantie geweest maar daarvan blijft hotel BIO in Rethymnon onze favoriet. De gastvrijheid, behulpzaamheid, netheid zijn een paar belangrijke zaken waarom wij dit als onze favoriete adres zien.

Fantastichgast vrij

Janko
13-1-2018

Heerlijk hotel goed eten zeer vriendelijk mooi zwembad

Prima hotel, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Zeer gemotiveerd klantvriendelijke medewerkers, onderling goede sfeer.

Ruime kamers, schoon, goede bedden.

Een fijn ontspannen 14dg in Bio gehad.

Komen zeker terug, mits dezelfde medewerkers en dezelfde kok!

Een negen voor de badkamer, kan renovering gebruiken, voor hygiene:10

geweldig

fam. Mulder
24-10-2017

Eten-geweldig goede sortering kamer en bedden erg schoon jammer in de badkamer alleen een bad. Voor mensen op leeftijd

erg ongemakkelijk maar ook die was schoon.

Heel vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bio Suites Hotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bio Suites Hotel in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bio Suites Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bio Suites Hotel scoort een 8.71 uit 10 op basis van 404 reviews.