Hotel Atrium

190 reviews over Hotel Atrium in het Nederlands

Geweldig hotel!

Victor
10-9-2019

Het is echt een tophotel! - goede service + schoon hotel (pas gerenoveerd) - nette kamers met fijne bedden en iedere dag schoonmaak - eten was heerlijk (Grieks) met een uitgebreide fris en wijnkaart - goede ligging t.o.v. strand + boulevard - zwembad was fijn maar had mijns inziens schoner gemogen. Ligbedden waren heerlijk.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig hotel

Melissa
17-8-2019

Atrium Ambiance Hotel was een ontzettend fijn hotel met dé perfecte ligging, zeker een aanrader. We hebben in eerste instantie gekozen voor dit hotel vanwege de ligging in Rethymnon. Rethymnon heeft een levendig centrum en omdat het hotel zo centraal gelegen lag, konden we elke avond het centrum in. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en het eten is elke dag afwisselend.In een eerdere review lazen wij dat je erg in de schaduw ligt bij het zwembad, maar dit is niet waar. Rondom het zwembad zijn er een aantal schaduwplekken, maar over de gehele dag is er verder zon. Langs het zwembad waren er altijd genoeg ligbedden. Het zwembad is niet heel groot, maar dat vonden wij niet erg. De poolbar vonden wij echter tegenvallen tijdens de lunch. Het eten is niet heel bijzonder. Onze tip is om te eten bij de Italian Corner op de hoek aan de overkant van het hotel of onderaan bij de boulevard. Je kunt daar heerlijk eten voor weinig geld.

Echt goede servise en mooi hotel

Piet Dirks
24-5-2019

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, ligging prima. Buffet kon iets beter, er was genoeg keus, maar niet altijd warm.

Gereisd Met partner in mei 2019

D-reizen

Prima hotel voor gezelschap zonder kinderen.

anoniem
20-5-2018

Prima hotel, prijs kwaliteit verhouding is goed. Ligging in Rethymnon is goed, vlakbij mooi strand en op loopafstand van centrum.

Gereisd Met partner in mei 2018

Topper!

Renilde Belien
13-5-2018

Mooi recent gerenoveerd hotel met moderne uitstraling en goede ligging dicht bij het strand en het gezellige Rethymnon.Het is er wel erg toeristisch maar in het laagseizoen valt het nog mee.Het zwembadgedeelte buiten is klein en je hebt er niet altijd zon.Er is geen binnenzwembad.De douche op mijn kamer was ook klein maar het bed is heel comfortabel.Alles is netjes onderhouden en het personeel is vriendelijk.Er was s'avonds toch een drie keer per week animatie.Buiten het hotel zijn er verschillende excursiemogelijkheden bv.naar Elafonissi strand aan de zuidwestkust voor 20 eur. of vanuit het busstation.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

Fantastisch hotel

Erik Hoekstra
26-8-2017

Onlangs gerenoveerd. Nu prachtige moderne kamers met heerlijke bedden. Ook een mooie stijlvolle badkamer.

Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Net als het diner in buffetvorm.

Last but not least. Het personeel. Geweldig!

Gereisd Met partner in juni 2017

Super mooi gerenoveerd en luxe hotel, eten super

A. de Wilde
18-8-2017

Winter 2017 gerenoveerd, luxe en moderne kamers( regendouche, heerlijke bedden) zeer vriendelijk personeel, keuzebuffet bij alle maaltijden 4 sterren, 25 meter van het strand en de boulevard, iedere avond entertainment . Enige nadeel: na 15.30 staat hele zwembad en groot deel ligbedden in de schaduw.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie en mooi verblijf

Huub
10-7-2017

super mooie kamer hotel is net gerenoveerd en zit er spik en span uit

Gereisd Met partner in mei 2017

Ideale uitvalbasis

Leon
27-11-2016

Hotel Atrium voor de vijfde keer bezocht. Altijd aan de kant van het zwembad gelogeerd en steeds goed meegevallen. Zeker zijn drie waard, vriendelijk personeel, proper en goed eten. Men spreekt aan de receptie Nederlands en is altijd behulpzaam. Ideale uitvalbasis om Kreta te verkennen. Loop zeker eens de Milikloof, met het openbaar vervoer te bereiken of je wandelt er naar toe, ongeveer 6 kilometer van het hotel. Vanuit het centraal busstation (2 kilometer) kan je verschillende andere bestemmingen bezoeken. Aanrader neem de autobus naar het kuststadje Agia Galini aan de andere kant van Kreta aan de Libische zee. Ook Preveliklooster en strand, Ghania of Heraklion kan je bereiken met het openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Mooi en net hotel

ferson
8-10-2016

Wij hadden een ruim balkon, eten fantastisch met iedere avond een andere keuken. Iedere avond animatie. Schoonmaak iedere dag, gratis airco. Personeel super vriendelijk.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.