Hotel Atlantis Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Hotel Atlantis Beach
9,7

Ervaar het eilandgevoel op Kreta in Hotel Atlantis Beach op een bedje aan het privéstrand of aan het riante zwembad. De service en het eten zijn hier uitstekend. Bovendien is het hotel erg schoon. Dit is een goede plek voor een echte relaxvakantie. Een locatie direct aan het strand maar toch op een rustig deel Kreta in het plaatsje Rethymnon.

465 reviews over Hotel Atlantis Beach in het Nederlands

Echt genieten

Thil,
1-12-2018

Heerlijk hotel aan zee. Super vriendelijke bediening, heerlijk ontbijtbuffet, mooi zwembad met luxe ligbedden en ruime schone kamers. Op loopafstand van restaurants en ongeveer kwartier wandelen naar het dorp langs de boulevard. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Atlantis beach, Manager, 5-2-2019

We are so glad you have enjoyed your holiday in our hotel. Thank you for your review

Verblijf was prima !

Joep Muerders,
9-11-2018

Prachtig hotel met goed eten en drinken. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Schone en mooie grote familiekamer gehad. Mooi zwembad en gratis bedjes aan zee met handdoeken. Centrum was een half uur lopen, maar dat was oké. Mooie oud centrum met vele winkeltjes in Rethymnon. Min punt was, dat het vliegveld op Heraklion nog steeds erg verouderd is , waardoor erg druk en lange wachttijden het gevolg was !

Gereisd met partner in september 2018
Atlantis beach, Manager, 5-2-2019

Thank you so much for your kind review. Hope to see you again soon

Voor ons niet weer

C tk,
8-11-2018

Opzich een heel mooi hotel, mooie locatie aan zee en netjes onderhouden appartementje. Maar wij zouden hier niet weer voor kiezen. Dan niet om het hotel of personeel maar om het eten dat altijd koud was. 1 van ons beiden mag wegens operatie geen koolzuurhoudende dranken drinken. Maar je kon vrij weinig krijgen zonder koolzuur, op water, jus de orange en appelsap na. Er waren wel andere dingen maar daar moest je voor betalen. Wij vonden het bizar dat je wel vanaf 11 uur sochtends je kon volgieten met alcoholische dranken, maar dat voor niet koolzuurhoudende dranken betaald moest worden.

Gereisd met partner in juli 2018
Atlantis beach, Manager, 5-2-2019

Thank you for your review which we find very useful.

Tjingo

Voor ons is het thuiskomen 😃

Sandra,
4-11-2018

Prachtig hotel op een toplocatie aan het strand. Schoon en heel gastvrij personeel voor ons inmiddels goede vrienden. Het eten is heerlijk, goed verzorgd en de keuze is reuze. Heerlijk voor relax vakanties maar zeker ook voor een actieve vakantie er is heel veel te doen en te bezichtigen. Na een heerlijke wandeling langs de boulevard kom je in een heel karakteristiek centrum met veel winkels, restaurants en geschiedenis. Kortom de beste vakantie volgens ons en dat al 12 jaar 😊

Atlantis beach, Manager, 14-11-2018

We are so glad you have enjoyed your holiday in our hotel and really hope to see you again soon

Onze 2 de thuis ! Reeds 17 maal geweest.

André en Mady,
30-10-2018

Iedereen is zo vriendelijk en behulpzaam ! Voor ons is de familie Lagoudakis en personeel een stukje familie geworden. Wij gaan zeker terug !

Atlantis beach, Manager, 14-11-2018

Dear guests. On behalf of Lagoudakis family, the hotel management and all the staff, we would like to thank you for being loyal friends of Atlantis beach hotel All the best to you and your family

uitstekend hotel.

Jan,
24-10-2018

service is prima. Als je ouder bent, is een losse douche, dus niet in bad, noodzakelijk.

Atlantis beach, Manager, 27-10-2018

Thank you for your review. Your opinion is very important for us. Hope to see you again

Fantastisch.

Ilonka,
21-10-2018

Een fantastisch hotel. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad. Je bent echt welkom in Atlantis Beach het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Wij vonden het eten erg lekker, iedere dag wel iets anders. En sushi, onze dochter heeft iedere dag sushi kunnen eten. Hoe fijn is dat!!! De familie kamer was ook goed, genoeg ruimte en schoon. Ook een pluim voor de schoonmaak. Heerlijk rustig aan het zwembad en fijne ligbedden. Als je naar het strand wil steek je de straat over en daar staat een bedje klaar. Bedankt mensen van Atlantisch Beach * dik verdient.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Atlantis beach, Manager, 25-10-2018

We are very glad you have enjoyed your holiday in our hotel and hope to see you again

Heerlijk

Vivien,
15-10-2018

Een fantastisch hotel. Super vriendelijk personeel. Het weer zat niet mee maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen. We hebben een andere kamer gevraagd omdat de keukenventilator erg luid klonk in de kamer (vanaf 7 uur ‘s morgens) en het werd meteen geregeld. Heel fijn. Het personeel is erg servicegericht en persoonlijk. De bedden zijn heerlijk en ruim, dat zie je niet vaak zó goed. Het is heel stil ‘s nachts dus slapen gaat prima. Aan alles is gedacht. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Atlantis beach, Manager, 19-10-2018

We are really so glad you have had a good time in Atlantis beach and hope to see you again soon

we voelden ons thuis

anoniem,
13-10-2018

vrijheid en echtheid van het personeel

Atlantis beach, Manager, 19-10-2018

Thank you for your kind review. Hope to see you again soon

perfect gelegen.

ed,
7-10-2018

service is erg goed en heel vriendelijk peroneel.

Atlantis beach, Manager, 13-10-2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesKantoor service, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Concierge, Computerverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.