Hotel Atlantis Beachstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Vanaf

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Atlantis Beach is zo’n hotel dat alleen maar hoge cijfers ontvangt van reviewers. Niet voor niets ontving dit hotel in het verleden een Gouden Zoover Award. Strandliefhebbers zitten hier helemaal goed, want Atlantis Beach Kreta ligt direct aan zee. Zo neem je te allen tijde een verkoelende duik of relax je in de zon. Maar als er één ding is waar dit hotel zich in onderscheidt, dan is dit wel de goede service. Het personeel doet hier net dat beetje extra, waardoor jouw vakantie onvergetelijk wordt.

In Atlantis Beach Kreta kom je op het gebied van eten en drinken niets tekort. De all-inclusive formule is hier volgens jullie namelijk top. Het eten is niet alleen lekker, je hebt ook heel veel keuze. Ilonka schrijft: ‘En sushi, onze dochter heeft iedere dag sushi kunnen eten. Hoe fijn is dat!!’ Hou je juist van de Griekse keuken? Er staan ook lokale gerechten op het menu.

Wanneer je op vakantie naar Griekenland gaat, kom je ongetwijfeld ook voor het strand. Bij Atlantis Beach Kreta zit je goed want dit hotel heeft een eigen stuk strand dat alleen toegankelijk is voor gasten die in dit hotel verblijven. Je wordt zelfs bediend terwijl je ligt te zonnen op een ligbed. Welk verkoelende drankje bestel jij? Vergeet voor je naar het privéstrand gaat geen badlaken op te halen in het hotel. Je kunt het strand ook inruilen voor het zwembad. Verwacht hier alleen geen heel groot zwembad.

Reviewers zijn ook enthousiast over de hotelkamers van Atlantis Beach Kreta. Vier je vakantie met het gezin? Dan kun je een familiekamer boeken. Alle hotelkamers zijn hier erg ruim en hebben goede airconditioning. Verder delen jullie opvallend vaak complimenten uit over de bedden. Deze liggen niet alleen goed, maar zijn ook groot. Hans en Esther vullen nog aan: ‘Niets is teveel gevraagd en elke dag een leuke surprise op je kamer.’

Ligging

Hotel Atlantis Beach ligt direct aan de boulevard. De boulevard is vaak vrij druk, maar dat zorgt juist voor veel gezelligheid. Doe een drankje op een terras of koop een nieuw sieraad als herinnering aan jouw vakantie op Kreta.

Via de boulevard loop je door naar het centrum van Rethymnon. Een wandeling van zo’n 20 minuten die meteen erg leuk is om te maken. Reviewer Maarten ging op de heenweg vaak te voet en pakte op de terugweg een taxi. Vakantiegangers raden aan om ook eens in Rethymnon te eten. Je vindt hier echte Griekse tavernes. Ook cultuurliefhebbers zitten hier goed volgens Joep Muerders: ‘Mooi oud centrum met vele winkeltjes in Rethymnon.’

Ben jij ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

643 reviews over Hotel Atlantis Beach

• 2019
    10PA en ME02-11-2019

Bij leven en welzijn komen we volgend jaar weer.

Zeer aangenaam hotel met een Staff, die iedere gast meteen kent, omdat het gelukkig niet enorm groot is. De Staff beheerst meerdere talen. Mooie gemoderniseerde kamers rondom een zwembad met apart kinderbad en palmen. Het zwembad is een stuk kleiner dan een westrijdbad, maar het strand is direct voor de deur. Het eten is fantastisch lekker dankzij Chef Nikos en zijn team. Voor honeymoon-stellen is er een buitengewoon mooi apartement met o.m. zo'n bubblebad. Wie al eens eerder gast is geweest (wij komen er al meerdere jaren), krijgt bovendien een bijzondere extra service! Wij hebben vreselijk veel ellende ondervonden door het faillissement van Thomas Cook. Gelukkig hadden we via een reisburo geboekt, waardoor de schade mogelijk minder erg zal zijn. Ook voor de hoteleigenaren op Kreta is het faillissement een catastrofe, maar dankzij de geweldige gastvrijheid heeft de staff van Atlantis Beach er niets van laten merken. Integendeel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Nadia12-10-2019

Top hotel!

Net terug van een fijne vakantie in Kreta. Hotel is top. Goeie ligging, strand voor de deur en fijn zwembad met voldoende ligbedden. Naar Rethmynon Centrum, ongeveer 15 min lopen langs de boulevard. Ontbijt is zeer gevarieerd en personeel allemaal erg vriendelijk. Auto huren bij het hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Van Hout11-09-2019

Top hotel met top service!!

Fijne strandbedjes. Service op het strand. Vriendelijk personeel. Verzorgd eten. Zeer goede schoonmaak van de kamers.

Atlantis beach, Manager, 20-09-2019

It is very important for us to receive such nice reviews. Thank you so much.

• 10B en J05-09-2019

We waren hier voor de derde keer. Dat

Wij hebben ons prima vermaakt. Alles goed geregeld. Wij hadden echt het gevoel ontzorgd te worden.

Atlantis beach, Manager, 20-09-2019

We are so glad you have enjoyed your holiday with us so much. Hopefully we meet again in the future

• 10wim04-09-2019

fantastisch

service is goed en het eten is prima, voldoende keus

Atlantis beach, Manager, 20-09-2019

Thank you so much for your kind review. Hope to see you again

• 8John11-08-2019

Prima vakantie

Goede accomodatie met mooie zwembaden op een gunstige ligging aan het strand. De gratis fietsen van touroperator zijn ideaal, op 2 km van Kos-stad. Aanrader is halve dag vissen op zee, vertrek vanuit haven Kos-stad. OOk uitstapje naar Bodrun gemaakt, maar hoewel de overtocht maar 30 minuten duurt ben je te lang onderweg (inchecken, douane, bussen etc.) voor hetgeen je krijgt te zien.

Atlantis beach, Manager, 23-08-2019

Dear guests I am afraid you have stayed in Atlantis beach hotel in Kos This is Atlantis beach hotel in Rethymno Crete Hope to meet you sometime in the future

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Rosa07-08-2019

het was SUPER leuk! maar ging vèel

wij zaten in de verkeerde kamer, ik vond dat niet goed opgelost om ons in die kamer te gooien. Maar.......... uiteindelijk vond ik het wel weer goed opgelost!

Atlantis beach, Manager, 09-08-2019

All problems have a solution dear guest Thank you for your kind revew Hope to see you again sometime in the future

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10marita06-08-2019

schoon hotel, lekker eten, mooi

alles was prima in orde, schoon en lekker eten

Atlantis beach, Manager, 09-08-2019

Thank you so much for your review. Hope to see you again soon

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10CM Lageman28-07-2019

Zeker nog een keer!

Onze vakantie was in een woord fantastisch! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige kamer, geweldige ligging, heerlijk ontbijt. Goede service ( zelfs s ochtendsvroeg voor vertrek stond er al iemand om de koffers te dragen) Aanrader: De poolparty op woensdag was erg gezellig. De massage was erg goed.

Atlantis beach, Manager, 28-07-2019

Thank you so much for your kind review. Hope to see you again soon

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Guy21-07-2019

Leuk vertoeven daar lekker eten eenleuke all in en

Heel mooi hotel vriendelijk personeel

Atlantis beach, Manager, 24-07-2019

Thank you for your kind review. Really hope to see you again sometime in the future

Gereisd met partner in mei 2019

50 tips over Hotel Atlantis Beach

• S.Wolf, 13-07-2019

Neem waterschoentjes mee. Het is een mooi zandstrand, maar net op de vloedlijn liggen stenen en dat maakt het lastig/pijnlijk om in en uit het water te komen.

• Robert en Imke, 21-05-2014

Boek kamer aan zwembadzijde.

• fam. schild, 21-05-2014

wij hebben de eilanden tour gedaan, die de moeite waard was, met goede begeleiding

34 vragen over Hotel Atlantis Beach

• Ron, 16-01-2019

Avondeten

Is bij het avondeten een lange broek voor heren verplicht ?

• Sanelleke, 29-07-2018

Ligging kamers

Welke kamers liggen het beste? Zeezicht of zwembadzicht? Zijn er gerenoveerd en niet gerenoveerde kamers?

• Sigrid, 22-01-2018

Familiekamer

Wie weet of bij de familie kamers een twee aparte slaapruimtes (bv losse slaapkamer en woon/slaapkamer) zijn of is een familiekamer een grote kamer met 4 bedden erin? Wij zijn met onze twee kid ( 6 en 14 jaar) en zouden toch graag de mogelijkheid hebben om de kids apart te slapen te leggen.

Bvd!

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis