Hotel Astali

78 reviews over Hotel Astali in het Nederlands

Geweldig

Leonie Weegels
20-9-2018

Klein fantastisch familie hotel. Je komt hier elke keer weer thuis. Super vriendelijk, super schoon.

Peter Dekker
20-9-2018

Astali is een super familie hotel met keurige super schone kamers en heerlijke bedden, de badkamer is wat klein zoals in veel Griekse hotels.

Het ontbijt is eenvoudig maar met genoeg keuze voor iedereen.

Astali wordt gerund door de familie Kiramakis gewéldige gastvrije mensen, die er alles aan doen om je verblijf naar je zin te maken.

Wij willen niets anders meer

Heerlijk op bezoek bij *mijn Griekse familie"

Ron Verkade
19-9-2018

Kom al jaren in dit hotel net als vele andere vaste gasten. Dit geeft al aan hoe gezellig dit kleischalige hotel is. De moeder en twee zoons runnen het hotel met liefde en dat merk je. Alles is netjes geregeld en schoon. Ook de ligging is perfect op loopafstand van de oude binnenstad en het lange zandstrand en vlakbij de restaurants en barretjes. Echt een aanrader.

Voortreffelijk hotel!!

Cora van Drunen
28-7-2018

Ontzettend schoon en mooi hotel! Ontzettend vriendelijke mensen! Ook behulpzaam met zaken buiten het hotel. Spreken goed engels.

Vlakbij mooi zandstrand.

In 1 woord een fantastisch en kraak helder hotel!

Jeroen en Mariska de Lang
19-7-2018

Waren hier begin juli 2018.

Wat een fantastisch hotel op een top locatie in Rethimnon ! Echt top!

Op loopafstand van het strand (5 min. lopen), het oude centrum (10 min. lopen), haven (5 min. lopen) en uitgaansgebied (10 min. lopen).

Het is een geweldige familie die gezamenlijk dit hotel runt.

Hotel en de kamers zijn kraak en kraak helder en worden dagelijks schoongemaakt.

Hotel is alleen te boeken met ontbijt.

Ontbijt is eenvoudig maar echt prima is en voor ieders wat wils.

Kan niks zeggen wat er niet goed was!

Komen hier in oktober weer terug en hebben er nu al weer zin in.

Tot snel Hotel Astali.

Keep on with the good work!

Joke
16-7-2018

Klein familiehotel met zeer vriendelijke eigenaren ook het personeel.

Super schoon ,elke dag schone handdoeken, om de 2 dagen schone lakens en zelfs in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in de 15 dagen dat wij er waren 2 x een schoon douchegordijn gehad!!!

De badkamer is klein maar dat weet je in Griekenland.

Vlakbij het centrum en boulevard.

Fantastisch!!

Bruijns
13-7-2018

Eenvoudig hotel gerund door een Griekse familie. Zeer gastvrij en kraak helder schoon. Ligging is perfect; dicht bij de boulevard, strand en oude stad.

Niet geschikt voor kinderen.

een prima hotel voor de gewone mens

Anja van Leeuwen
26-6-2018

Hotel is super schoon, goede bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

De ligging van het hotel is prima.

de badkamer is wat aan de kleine kant.

Was leuk voor een keer.

John
20-6-2018

Het is een gezellig familie hotel. Super schoon. Alleen de ligging is wat beroerd. Het ligt langs een drukke weg waardoor er continue lawaai is. Het ontbijt is goed alleen elke dag hetzelfde met weinig keus. De familie doet er alles aan om het naar je zin te maken

Fantastische vakantie gehad, een prima aanrader

Fam. H. Blumink
20-5-2018

Een echt familie bedrijf, zeer gastvrij, vriendelijk, schoon. kamers voldoen aan alles, prima airco, prima bedden, koelkast(je) en safe aanwezig, wij hadden zelfs een balkon met zeezicht. elke morgen goed ontbijt, met idd alles erop en eraan.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astali in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.