Hotel Aquila Porto Rethymnon

Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag15°9°
Hotel Aquila Porto Rethymnon
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Aquila Porto Rethymnon voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voor herhaling vatbaar

marjan,
31-10-2018

Mooi en schoon hotel. Gelukkig hadden we voor een all inclusive gekozen. Drankjes zijn prijzig als je die elke keer zou bestellen hier. Kamers zijn okay. Badkamers kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Het personeel is erg aardig. Wij hadden een kamer met uitzicht op de zee. Aanmerkelijk beter uitzicht dan de achterkant of de zijkant van het hotel. Het eten was zeer gevarieerd. Wij waren de laatste gasten deze week (19 - 28 Oktober) Wanneer we weer naar Kreta zouden gaan zouden we zeker weer voor dit hotel kiezen. Beetje jammer dat we de terrasdeur 's avonds dicht moesten houden vanwege de radiomuziek op het terras. Wij hadden een auto gehuurd en was elke keer wel erg zoeken om een parkeerplek. Het hotel ligt aan een vrij drukke weg met direct daarachter het strand. De drukte van de weg heeft ons niet gestoord. Wende erg snel. Het hotel ligt direct aan de boulevard met vele terrasjes. Onze vakantie hier was Super!

Kenmerken

31-10-2018

Verwachtingen niet gehaald.

Alp Dubois,
24-10-2018

Het is een stadshotel, dus geen resort, geen tuin! Hotel heeft kamers in diverse klassen van *** tot *****.

Geweldig hotel👍

S Goossens,
13-9-2018

Het is een erg goed hotel. Van alle gemakken voorzien. Gratis handdoeken service, gratis ligstoelen en parasol aan het strand. Iedere dag bij het ontbijt iets extra’s. Uitstekende service . Ook is er iedere gezelligheid op het terras. De ene keer een Griekse avond, de andere keer een andere leuke show.

Verder staan er iedere dag weer nieuwe shampoo, conditioner, douchegel en bodylotion voor je klaar in de badkamer . Bij aankomst in hotel een lekker welkomstdrankje en een kofferservice brengt je koffers netjes op je kamer . Tevens op de kamer bij aankomst een fles water en een fles witte wijn.

Super hotel👍👍

Verwennerij

Ruud Kuijpers,
4-7-2018

Het is een mooi en luxe hotel waar je lekker tot rust komt. Een gemoedelijke en ontspannen sfeer. 's Avonds kun je genieten van de ondergaande zon op het terras. Vaak wordt er Griekse live-muziek gespeeld om de sfeer te verhogen.

Het strand is 10 meter lopen (even de straat oversteken) en heeft een deel met ligbedden van dit hotel. Het eten is er heerlijk en netjes gepresenteerd, geen typisch 'all-inclusive', maar zoals je dat in een luxer hotel kunt verwachten. Wel opletten dat je bij het diner een lange broek draagt, anders word je teruggestuurd. Bij het ontbijt en de lunch mag je wel naar binnen in korte broek.

Er is een klein zwembad, maar dat is alleen fijn in de vroege ochtend of avond omdat het er anders te warm wordt en je dan beter voor het strand kunt kiezen. Het centrum van Rethymnon is op loopafstand en erg de moeite waard.

Tegenvaller

Marie-Rose,
27-5-2018

Het hotel en de dijk er recht tegenover liggen aan een zeer drukke straat.

Wanneer je gaat wandelen, adem je dus voortdurend de uitlaatgassen van de auto's in.

Geen aanrader voor all-in, omdat er veel te weinig afwisseling is zowel bij middag- als bij avondeten. De kwaliteit van het eten is wel goed.

Voor veel drank moet je ondanks all-in nog bijbetalen.

Wifi op de kamer werkt dikwijls niet of zeer traag.

Bubbelbad wordt in deze periode te weinig gebruikt, waardoor je huid groen verkleurt (gaat er uiteraard wel af met wassen).

Wat wel super is, is de vriendelijkheid en gedienstigheid van alle personeel (zowel aan de balie als in het restaurant als de poetsdienst).

Prima

Therese,
22-5-2018

Prima schoon hotel met hardwerkend vriendelijk personeel.zaten in gerenoveerde kamer met mooie badkamer met stortdouche en glazen wand en ruim balkon.ruime buffetten maar niet veel afwisseling wel van goede kwaliteit en zeker voor elk wat wils.Eten in rethymnon is een aanrader goedkoop en goed op kleine loopafstand.quad tour geweldig net als een rondrit met gehuurde auto

Goed kon beter.

Mondelaers,
5-5-2018

Kamer was gerenoveerd maar badkamer was oud.Bad was nog met douchegordijn en dat voor een vijfsterrenhotel dat is niet meer van deze tijd.Wel proper.Inkom hotel mooi ook buitenkant alleen als je met de lift op de gangen uitstapt voor je kamer loop je over lelijke en versleten tapijten zou dringend moeten vervangen worden.Kamers ook gehorig.Buffet oké alleen spijtig dat je met het avondmaal geen vaste plaats hebt.Ligging ook goed en het strand is recht over het hotel is ook in orde en je kan gratis gebruik maken van strandstoelen en paraplu.Heb toch al betere vier en vijfsterrenhotel gehad.

"Gewoon" en zeker een ster teveel

Ludo,
20-10-2017

Badkamer gedateerd en dringend aan renovatie toe, is zelfs geen stopcontact in.

Geen vers fruitsap, de kannen die hiervoor moeten doorgaan komen ook uit de automaat. Enkel slappe koffie uit een kan, geen expresso,cappucino of latte.Buffetten een beetje inspiratieloos en zeker niet wauw, scampi,gamba of steak van de hele week niet gezien. Voorgerecht en dessertenbuffet bijna elke dag hetzelfde.Geen grill of showcooking. Restaurant veel te klein en alles dicht op elkaar gestapeld. Kelners bijna allemaal in sportschoenen (5* !). Dranken zeer duur, glas wijn 5.80 euro, colaatje 3.10 euro, zelfs voor all-in nog veel bij te betalen.

De 2 zwembadjes stellen niets voor. Drukke straat om over te steken,borden 30 km/u maar ze rijden als gekken en stoppen niet voor een zebrapad. Avondanimatie op een rare plaats, vlak voor de receptie, erg lawaaierig als je net dan moet inchecken. Lawaaierige omliggende straten. Lange transfer naar vliegveld (meer dan een uur). Kamer langer gebruiken bij late vlucht bleek niet mogelijk. Voor ons geen 5 sterren waard. Zijn al 20 keer in Turkije geweest in 5 sterren hotels en was toch telkenmale beter op alle vlakken. Snap niet dat mensen dit een 10 geven en hier ieder jaar terugkomen.

Wederom fantastisch

Bennie,
17-10-2017

Geweldig aardig personeel. Eten en drinken top. Alles weer perfect geregeld. Enige verbeterpunt is de ietwat gedateerde badkamer.

Fantastisch.

Jaap en Janna,
10-10-2017

Vriendelijk personeel bij de receptie en in het restaurant en het personeel wat de kamers schoonmaakt.

Het eten is prima en zeker de vis, heeeerlijk!!!! De kamers zijn schoon, ze zijn het hotel

aan het renoveren, maar voor ons niet echt een probleem, alleen een aparte of alleen een douche zou voor

ons maar denk voor meer oudere mensen beter zijn. Het hotel ligt aan de boulevard met een mooi breed strand en het oude centrum is zo gezellig is ong. 500 meter lopen

en het gezellige oude haventje, met al die terrasjes. Er is een handdoeken service bij het strand van het hotel, je kan iedere dag een schone handdoek krijgen.

In dit hotel zijn we 9 keer geweest, dit keer was er in jan. geen kamer meer vrij en dat was jammer. Wij zijn daar in juni vorig jaar voor het laatst geweest.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquila Porto Rethymnon in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquila Porto Rethymnon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.