Hotel Adele Beach

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 612p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Munster
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Kinderopvang

23 reviews over Hotel Adele Beach

• 7sweethaert6910-12-2010

leuke tijd beleefd

leuke kamer , niet al te groot maar wel een mooi zicht op het zwembad , met op de achtergrond de zee. Eten was lekker en afwisselend . heel vriendelijk personeel. Alleen was er geen avondanimatie voorzien , wel jammer .Voor kinderen hebben wij daar niets gezien. Niet vergelegen van de bars en de restaurantjes. Hebben daar te plekken een auto gehuurd en hebben zo wel veel gezien maar als je alles met de bus moet doen ben je wel veel onderweg. Of je moet wat exursies doen.

Gereisd met partner in mei 2003

• 7Mike04-12-2010

Lang geleden

We zijn in 2002 hier op huwelijksreis geweest en dit was een geweldige ervaring.

We waren hier op het einde van het seizoen en het was er rustig maar wel heerlijk weer eind september. Toffe mensen leren kennen en veel gelachen met de garçon die er op dat moment aan het werk was.

Vriendelijke mensen en lekker gevarieerd eten en heerlijk 's avonds op het overdekt terras romantisch dineren.

Alles goed bereikbaar met de bus of eventueel huurwagen.

Al bij al een fijne huwelijksreis.

Gereisd met partner in september 2002

• 9Vicky19-06-2010

Gezellig kleinschalig hotelletje

We verbleven hier een weekje in september 2009 met vrienden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was lekker, al was een beetje meer afwisseling welkom geweest. Mensen die op zoek zijn naar een luxevakantie zullen hier echter niet aan hun trekken komen: het hotel en de kamers zijn basic maar wel proper onderhouden. Aangezien wij enkel in onze kamers kwamen om te slapen, douchen en om te kleden waren de voorzieningen wat ons betreft dik in orde. Ook de kleinschaligheid van het hotel vonden we een pluspunt: lekker rustig, geen drukte tijdens het eten of bij het zwembad...
    Eveneens uitstekende locatie: vlakbij strand en bars en het vormt een ideale uitvalsbasis voor enkele mooie uitstappen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7jordens kevin06-07-2009

Goed nadenken, zeker geen standaard kamer nemen!!!

Hadden eerst standaard kamer: betonnen bunker met betonnen bed en betonnen nachtkastjes, oud en vuil sanitair. 120€ moeten bijbetalen voor superieure kamer. Deze zijn elders standaardkamers: normale bedden, frigo, haardroger, airco,tv. Absoluut niet kindvriendelijk: zwembad gaat van 1m30 heel snel(+-2m breed) naar 1m70. Strand ligt vol met kiezel ook niet ideaal voor kinderen.Het buffet is alle 2 dagen hetzelfde, er is geen barbecue of griekse avond (ook al stond dit in de cataloog van de touroperator) We hebben er verbleven van 19/06 tot 29/06/2009

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Tom en Katleen10-08-2008

Basic,vriendelijk,goede ligging

Goed en degelijk hotel.Wel niet geschikt voor mensen die gesteld zijn op luxe. Wij hadden een standaardkamer. Deze is dus klein,geen airco,geen tv,klein terras of balkon,kleine badkamer,geen koelkast tenzij extra betalen, maar de kamers zijn wel net en proper. Erg basic dus. Dit was dan ook het enige nadeel aan dit hotel. Het hotel is ideaal gelegen, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is lekker, het is er proper, mooi zwembad ook! En niet te vergeten de lokale fauna en flora is ook wel mooi, ik heb het dan over onze regelmatige bezoeker de wilde kat, de mooie begroeiing met de krekels en salamanders at night

Wij hebben in ieder geval niet geklaagd en hebben een leuke vakantie gehad!

Samariakloof zeker doen btw! Heavy!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Claeys - Bekaert28-07-2008

Adele beach hotel (Kreta)

Last minute geboekt naar Kreta, Adele Beach... Wat reacties gecheckt op internet, dus we waren al wat op ons goede. Toen we onze kamer aangewezen kregen leek die inderdaad op een niet verlichte bunker (echt alles behalve). Andere kamer gaan vragen bij receptie en dat was zeker geen probleem. Wel €150 moeten bijbetalen voor een kamer met koelkast, mooi uitzicht en airco (wat voor ons in zo'n warm land standaard lijkt). Laat jullie bij het boeken van dit hotel niet misleiden door de foto's in het boek, en ga voor kamertype 21! We kunnen alleen maar positief zijn over de nieuwe kamer, de service en de vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Peter en Marina01-10-2007

Hebben Adele Beach voor de 3de keer bezocht en vinden eigenlijk dat het hotel er jaar na jaar op achteruit gaat. Eten is wel lekker, maar de kamers zouden wel een kleine renovatie kunnen gebruiken. (badkamer, bedden, airco is onvoldoende sterk op hete dagen) Voordeel is wel de rustige ligging van dit hotel. (alle straatlawaai wordt afgeschermd door hotel Eva Bay) Wat volgens ons echt NIET kan is dat je per persoon per ligzetel €3.5 per dag moet betalen en dit zowel aan het strand als aan het zwembad. Als je dit uitrekent voor 2 weken kom je eventjes op €98.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7jan11-09-2007

Minpunten: erg verouderde kamers,piepkleine badkamer,twijfelaar als bed. het strand bestond uit soort gemalen puin,en de zee kon je niet in zonder waterschoenen vanwege de vele rotsen en puinbrokken. over het algemeen komen hier veel bejaarde russen en veel duitsers.

Pluspunten: vriendelijke mensen,zeer goed eten,gezellige bar,mooi zwembad,elke dag schone handdoeken behalve op zondag.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Dennis Eijssink29-08-2007

wij verbleven hier begin augustus 2007 en we hebben een super vakantie gehad! Wat wil je nog meer, hotel, dan op 50 meter afstand het zwembad, daarna de bar , daarna het strand en dan de zee!! Heerlijk om tot rust te komen! eten is super, buffet! lekker genieten van de ondergaande zon tijdens het eten! Vriendelijke mensen! We hebben genoten! Aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9anmie26-05-2007

We verbleven in mei 2007 in dit hotel. De kamers zijn basic, maar supernet. Het hotel is rustig, ligt pal aan zee, heeft een mooi zwembad en mooie tuin, en het eten en de service zijn excellent. Goede uitvalsbasis ook om met een scooter of motor in het binnenland rond te toeren. Het was een supervakantie en we willen zeker nog terug. Opvallend ook is het trouwe clienteel in dit hotel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd in mei 2007

0 tips over Hotel Adele Beach

0 vragen over Hotel Adele Beach

Hotel Adele Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen