Hotel Achillion Palace

20 reviews over Hotel Achillion Palace in het Nederlands

Geen 4 sterren waard, maar wel oké

Syl
3-10-2017

Slaapkamers werden elke dag schoongemaakt, badkamer heel klein en vervallen je kon hier je douchekop niet eens ophangen, ontbijt was oké, op loopafstand van het strand en je loopt een straatje door en je bent op de boulevard. Al met al geen 4 sterren waard

Uitstekend gelegen.

M.van Dijk
25-6-2016

Rustig hotel in drukke straat. Kamers aan tuinzijde rustig gelegen. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt, gedeeltelijk in de tuin. Schoonmaak voldoende, ook handdoeken. Welkomstdrankje één keer per week voor nieuwe gasten. Niet ver van strand. Voldoende restaurantjes en winkeltjes.

Fijn hotel, in een prima vakantiestad.

Ger van Wunnik
7-7-2015

Achillion Palace ligt in een rustige straat aan de rand van het oude centrum van Rethimnon. Het strand is dichtbij.

Het personeel is, net als alle Kretanen, vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn ruim, met een goed bed en koelkast en wifi. De televisie heeft helaas alleen Griekstalige zenders. De badkamer is goed, maar het ligbad te klein.

Elke dag worden de kamers gepoetst en de bedden opgemaakt. Regelmatig schone lakens en handdoeken.

Het ontbijt is goed met veel keuze, heerlijk om in de intieme tuin te eten.

Voor kinderen is er behalve het zwembad weinig te beleven.

Tjingo

Attention en allant sur le balcon

francoise BRETON
23-7-2014

Attention à bien vérifier qu'il n'y ait pas d'eau sur le balcon du fait d'une mauvaise fixation du tuyau d'évacuation de la climatisation. C'est ainsi que mon mari a glissé en arrière, s'est ouvert le cuir chevelu ce qui a nécessité 6 points de suture à l'hôpital de Réthymnon.

L'hôtel a T° au docteur qui ne s'est pas déplacé, puis a commandé un taxi pour l'hôpital, mais la direction ne s'est, à aucun moment, excusée pour ce défaut de maintenance dont les conséquences auraient pu être très graves!

centraal gelegen

fam vd Heijden
25-9-2013

Ideaal ligging hotel. Dichtbij strand en dichtbij stadje. Ontbijt logies is prima. Gelukkig geen Half Pension, want dat is leuker om in stadje te gaan nuttigen. Hotelkamer is gedateerd. Handdoeken werden niet altijd verschoond. verzoek om nogmaals te gebruiken. Airco en koelkast op kamer. Wifi volop aanwezig (4 stuks) maar slecht bereikbaar. Op strand ook goede wifi. Leuk stadje. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie ligging , vlakbij strand en old town

Fam van Dongen
10-9-2013

Ligging van het hotel is top , 3* waardig geen 4* ,wel iets gedateerd hotel ,om de dag nieuwe lakens wel iedere dag schone handdoeken , verder in het hotel weinig te beleven behalve zwembad op dak met mooi uitzicht.

Ontbijt was iedere dag standaard , gelukkig geen HP genomen want avond eten bleek altijd koud te zijn wordt ook 's-middags bezorgd door leverancier extern in schalen.

De kamers en badkamers aan de voorzijde van het gebouw zijn groter dan de kamers aan de achterzijde , maar voldoende ruimte genoeg , airco en koelkastje zijn standaard op de kamer , alleen de gratis wifi valt geregeld uit , maar ja kost niets.

Personeel is erg vriendelijk , zelfs bij het zwembad mochten we de bedjes gewoon verschuiven .

Hotel is zeker aan te raden , als ik terug ga naar Rethymnon zal ik hier zeker terugkomen ,

Prima Hotel

Fam Nijenhuis
25-6-2013

Hotel ligt tegen oud stad aan met gezellige straatjesmet prima restaurantjes en winkels. En op loopafstand naar Boulevard met stranden.

Personeel was zeer vriendelijk en service gericht.

Niet te vergeten gratis Wifi met uitstekende verbinding.

Ontbijt was goed te doen, elke dag weer feest.

Kamer is netjes en wordt elke dag schoongemaakt.

Indien mogelijk zijn wij volgend jaar weer bij deze hotel, want we hebben leuke vakantie gehad dit jaar.

Goed hotel

Lia Meulenbroeks
22-6-2013

Het is een prima hotel. Mooie kamers, netjes en het ontbijt is erg goed. Een nadeel voor als je met de auto komt; absoluut geen mogelijkheid om bij het hotel te parkeren. Je moet helemaal naar de Marina om de auto goed kwijt te kunnen. Dat vonden we jammer, maar dat is het enige minpuntje.

goed hotel met perfecte ligging

Patty
24-6-2011

Verbleven in een driepersoonskamer. Nette, ruime kamer met prima bedden. Ook nete badkamer. Ruim balkon, uitzicht op binnentuin. Ontbijtbuffet heel goed en uitgebreid! Leuk zwembad op dakterras, met prachtig uitzicht over bijna heel rethymnon. Ligging is perfect. Precies tussen het strand en het oude centrum in!

Helt underbart hotell med pool på taket!

Erika Falk
16-7-2010

Var nyligen på Kreta, i staden Rethymno och bodde på detta hotell tillsammans med en vännina.

Allt var toppen!

Rummet rent och fräscht, toaletten likaså och rymlig balkong med bord och 2 stolar samt tvättlina upphängd. Poolen på taket var underbar. Rätt lugnt däruppe på 6:e våningen med en utsikt över staden i 360 grader. Inte alls särskilt mycket folk och nästan inga barn alls. Skönt! Nära till strand och old town. Bra läge, då hotellet ligger väldigt centralt i stan. Ej strandhotell, men det gör faktiskt ingenting då utsikten uppifrån poolen toppade detta ändå. Lite tråkig utsida/fasad på hotellet, men det är heller inte det viktigaste. Mycket trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Städningen (varje dag) var mycket bra också. Hissen var väldigt liten och lite läskig dock.

Ett hotell min vännina och jag gärna bor på igen. Vi rekommenderar varmt det till andra! Kanske inte är optimalt för barnfamiljer, pga läget och poolen på taket. Passar nog bäst för par eller vänner.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Achillion Palace in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Achillion Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Achillion Palace scoort een 7.7 uit 10 op basis van 20 reviews.