Hotel Minoa Palace Resort & spa

Hotel Minoa Palace Resort & spa

9Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Platanias (Chania)

9Fenomenaal

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Direct aan het strand op Kreta ligt Hotel Minoa Palace Resort & Spa. Er zijn kamers met privézwembad, maar er is ook een gezamenlijk buiten- en binnenzwembad. Er is all-inclusive verzorging met goed en gevarieerd eten. Huur een auto bij Speed Wheels en ontdek het binnenland. Las Americas is een leuk cafe op slechts 100 meter van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Minoa Palace Resort & spa voor je op een rij gezet:

212 reviews over Hotel Minoa Palace Resort & spa

• 10Paul29-08-2019

Fantastisch!!

Een aanrader!! En dat zeg ik niet zomaar. Je voelt je een welkome gast. Niets te klagen. Niet gegeten in het restaurant maar in de buurt zijn voldoende goede eetgelegenheden (niet aan de straat maar aan het strand).

• 9Jolanda10-08-2019

Super hotel !!

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel Hier vier je vakantie zoals een vakantie hoort te zijn. Alleen maar genieten .... kortom Top 👍

Met oudere kinderen

• 10Hermans26-07-2019

Tophotel op veel vlakken, MAAR voor rustzoekers

Tophotel op bijna elk niveau. Scoort zeer hoog op vlak van gerechten, vriendelijkheid, zeer aantrekkelijk landschapszwembad vanwege de grootte en aanplantingen. Kamer was ruim en we waarderen het zeer dat onze voorkeur voor een hoge verdieping met uitzicht op het zwembad werd gerespecteerd. Personeel is gemeend vriendelijk, van receptie tot restaurant, etc. Er zijn echter een aantal dingen die kunnen worden verbeterd. Het binnenrestaurant is niet erg aantrekkelijk of gezellig, maar het buitenrestaurant en het balkon maken dat goed. Zwak punt, activiteiten tijdens de dag of s'avonds (shows) zijn zo goed als onbestaand, met uitzondering van een traditionele dansgroep tijdens de Griekse avond en een 'eenzame' cover zanger (repertoire was wel goed). Aan het zwembad niets te beleven buiten occasionele aquagym, géén contests. s'Avonds rest er na het eten (van zeer hoogstaande kwaliteit) niets meer te beleven tenzij de winkeltjes aan te doen.

• 8Karlijn19-07-2019

Goed verzorgd

Mooi hotel met vriendelijk personeel en ruime kamers. Verblijf op basis van logies en ontbijt of op basis van all inclusive. hotel bestaat uit twee delen die door middel van een loper met elkaar verbonden zijn. Een deel ligt aan het strand. Gratis handdoekenservice en voor ligbedden op het strand hoef je niet te betalen.

• 9Jans11-04-2019

Ik kom zeker terug

Geweldige locatie en fantastisch hotel. Heerlijk eten en drinken ook!

• 2018
    9Elaine25-07-2018

Heel goed!!

Echt een super hotel!! Heel goed en netjes personeel, doen alles voor je. We hadden een kamer met eigen zwembad en was echt super! Problemen die we hadden werden door personeel serieus genomen en heel goed opgelost. Om het hotel buiten genoeg tentjes om wat te drinken of iets maar verder ben je in de omgeving wel snel uitgekeken.

• 9Joany25-06-2018

Geweldig!

13 mei samen met mijn vriend vertrokken naar dit super hotel, bij aankomst 23:45 werden wij vriendelijk ontvangen en werd ons nog iets eten aan geboden, de koffers werden naar onze prachtige hotelkamer gebracht waaraan werkelijk niets ontbrak. Goed gevulde minibar die iedere dag bij werd gevuld, ruime schone kamer met een verlicht zwembad wat een schitterend uitzicht gaf in de avonden. Eten was goed verzorgd er was veel keus en een goede kwaliteit. Iedere dag werd de kamer & het zwembad schoongemaakt, de minibar weer aangevuld en rond een uur of 17:00 kwam er iemand vragen of ze nog wat konden betekenen voor je, schone handdoeken ect. Iedere dag kon je handdoeken halen voor bij het zwembad. Daar was overigens genoeg plek voor iedereen en totaal geen sprake van handdoekje leggen. Bij het zwembad kon je super lekkere snacks bestellen, hamburgers, club sandwiches en diverse cocktails. Kortom echt een super vakantie gehad samen !

• 9Mater11-05-2018

Heerlijk! Het ontbrak ons aan niets!

Heerlijk hotel! Logies en ontbijt. Het ontbijt was geweldig. Alles wat je je kon bedenken was aanwezig ; fruit, brood, salade, vers gebakken omelet, noten, gebakjes enz.. Vriendelijke bediening, niets op aan te merken. Wij zaten in het "oude" gedeelte (kamer 239). Oud klinkt niet fijn, maar dit was niet terug te zien...alles is netjes bijgehouden en ik vermoed ook vernieuwd. Wel goed om te weten dat alle kamers in het oude gedeelte een douche in het bad hebben..niet handig als je slecht ter been bent. We hadden heerlijk rustig en mooi uitzicht over de bergen, dit lijkt mij persoonlijk beter dan aan het zwembad. Bij beide zwembaden kan je goed liggen (geen strandlaken meezeulen, dit is daar prima geregeld) er is genoeg plek en voorzien van parasol. Bij het oude gedeelte iets minder rustig door de weg die ernaast ligt. Je ligt rustig bij het nieuwe gedeelte. Uit eten kan goed bij Kyano (aan het strand), Fiore en Match More.

• 7Tamara10-05-2018

All in is niet all in

Wij hadden de meeste luxe kamer private pool wat super was elke dag 2x per dag alles schoon.. De all in formule is niet all in iets meer dan de helft op de kaart is niet gratis een ijsje pakken kost 2,10. Beach bar is afrader alles duurd lang en eten koud ook lijkt het personeel er geen zin in te hebben andere kant van het resort is wel top. Let op temperatuur van de zwembaden inclusief bad voor baby's zijn ijskoud.. Onze kleine kon dus niet in het water. Ook was er geen animatie voor de kinderen aanwezig wat wel stond aangegeven eerst.

Met jonge kinderen

• 8Marisa14-04-2018

Prima vakantie!

Prima hotel waarbij het oudere gedeelte aan de ene kant ligt van de weg, en het nieuwe modernere gedeelte aan de rechterkant. Via een loopbrug kan je van het ene gedeelte naar het andere komen. Eten is top, het is schoon en prima bijbehorend strand met handdoeken service. De bedjes op het strand mogen wel wat dikkere kussens hebben qua comfort.

12 tips over Hotel Minoa Palace Resort & spa

• de vuyst nicole, 29-09-2013

Wij zaten in het hoofdgebouw, geen schreeuwerige toestanden 's avonds, rustige muziek;kamer 319 vind ik zeker een aanrader Leuk was Elafonnisi,uitstap met jetair en uitstapjes met toeristisch treintje wat verderop naar versch dorpen en de grand canyon zeker een aanrader! verder nog de gewone lijnbus naar Chania(1,90eu H eT)In platanias zelf mooie lederwinkel en leuke juwelenwinkels; het weer was zalig samariakloof en de imbros (hebben we niet gedaan)maar scheen echt de moeite

• geryntema17, 06-08-2013

Uitstapje naar Chania. Leuke oude stad.

• Dick Oldenburg, 23-06-2013

Een trip naar Chania of als je West Kreta verder wilt verkennen een auto huren.

11 vragen over Hotel Minoa Palace Resort & spa

• Suzanne, 24-04-2019

zwembad en kinderen

Goedendag, weet iemand of het zwembad nu niet te koud is voor de kinderen? Wij gaan komend weekend naar dit hotel. En komen er meer kinderen rond de 8-10 jaar in de meivakantie?

• Kelsey, 23-03-2017

Bungalow kamer

Weet iemand of er bij de bungalow kamers een douche aanwezig is? Op de site van TUI staat namelijk alleen ''bad''.

Bedankt!

Anke, 18-04-2017

Ik heb begrepen dat in het "oudere" gedeelte alleen een bad is waarin je moet douchen. Geen aparte douche dus.

• Andre, 09-02-2017

Kamers

Beste, kan je aangeven waar de door u vermelde kamer 778 zich bevindt t.o.v. het zwembad?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats