Hotel Alianthos Garden

Tonen op kaart

144 reviews over Hotel Alianthos Garden

• 2019
    9Fam.Nieuwlaat07-09-2019

We kijken nu al uit naar ons volgende bezoek.

Met regelmaat keren we terug naar Hotel Alianthos Garden, gewoon omdat dit een geweldige plaats is om je vakantie door te brengen. Top personeel, lekker en gevarieerde keuken, goede bedden en een nog vrij rustige locatie. Een familiaal gerund maar perfect gemanaged hotel. Wij kijken al vast uit naar ons volgende bezoek.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Maarten28-05-2019

Uitstekend

Rustig en net hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende keuken. Voor mensen die niet naar de drukkere noordkust van Kreta willen reizen.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

9Gerda en René17-10-2017

Voor ons het perfecte hotel

Hotel Alianthos Garden is perfect gelegen aan de rand van Plakias en op 100m van het brede zandstrand. Er is een mooi zwembad Het is een prachtig hotel dat goed onderhouden wordt. De leidinggevenden op alle niveaus leveren prima werk. Alle personeel is supervriendelijk en steeds bereid om te helpen, of een babbeltje te slaan. Verwacht in Alianthos Garden geen groot internationaal buffet. Wel een ruim assortiment Griekse en Kretenzische gerechten. En alles op de juiste temperatuur. Onze kamer was ruim en beschikte over voldoende opbergmogelijkheden. Dagelijks werd er netjes gepoetst, en om de 2 dagen werd het bedlinnen ververst. Het enige minpunt was de wifi-ontvangst, op sommige momenten, op de kamer. Als er veel gebruikers waren, dan kon die al eens wegvallen Bedankt, iedereen van Alianthos Garden, we hebben hier een fantastische tijd doorgebracht.

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 18-05-2018

Dera Gerda en Rene , We want to thank you for sharing your journey with us, for your amazing and quite detailed review of our hotel . We are looking forward to welcome you again by us in the future!

Gereisd met partner in september 2017

• 10F. Linden08-10-2017

fantastisch

Super hotel,ideale uitvalbasis om Kreta te verkennen,perfecte ligging ver weg van alle drukte, maar toch niet afgelegen, heel dicht bij het strand, restaurantjes, supermarkt, winkeltjes. Super vriendelijk personeel dat altijd klaar staat om je met een glimlach te helpen. Aan de mensen van de receptie kan je wandelingen vragen die vanaf het hotel vertrekken die echt de moeite zijn. Heel mooie kamer, met zijdelings zeezicht ook. Het eten is er elke dag een feest, je kan er ook heerlijk buiten zitten om te eten. Heel mooi hotel ook wat betreft de bar, de receptie de zithoek alles wat mooi in mekaar verweven is en toch apart. En ook heel proper. Kortom het was er zalig vertoeven en gaan er zeker en vast nog eens terug naar toe.

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 13-10-2017

Dear F. Linden Thank you for sharing your opinion with us. We feel really satisfied that you had a most enjoyable stay here and that you highly praised our facilities, services and offerings at all these levels. We are looking forward to welcome you again in our hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Mireille Van Camp13-09-2017

Schitterend hotel !

Alianthos garden is een heel goed hotel met super vriendelijk personeel. het hotel heeft een goede ligging en je kan mooie wandelingen maken in de omgeving .

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 13-10-2017

Dear Mrs. Mireille Van Camp Thank you very much for taking the time to write this review and share your opinion with us. It would be our pleasure to welcome you back!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Rob01-04-2017

Beste bestemming crete super eten prachtige omgeving

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 18-05-2017

Dear Mr. Rob, Thank you very much for your comment. We are looking forward to welcome you again in our hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Henk Gehring01-09-2016

Super hotel, we gaan er zeker terug.

Heel vriendelijk personeel, super eten en mooie nette kamers, we konden niks negatiefs ontdekken. Iedereen maar echt iedereen doet echt zijn best om het je naar de zin te maken. Echt een aanrader!

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 28-09-2016

Dear Mr Henk Gehring We would want to thank you for sharing your journey with us, for your amazing and quite detailed review of our hotel and for openly recommending it! It would be our pleasure to welcome you back!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Familie Deconinck Ieper (Belgie)03-07-2016

Onbezorgde vakantie!

Heel proper hotel. Vriendelijke staf. Zeer lekker en gevarieerd eten in buffetvorm. Zeer mooie stranden in de nabijheid. Veel keuze aan uitstappen. Zeer mooie natuur.

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 28-09-2016

Thank you very much for taking the time to write this review and share your opinion with us. We are looking forward to welcome you again in our hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Johny & Hilde03-07-2016

Super hotel

Hotel mooi gelegen aan het strand, kort bij het centrum en supermarkt. Super vriendelijk personeel zowel aan de receptie , in het restaurant als bij de overige medewerkers. Zowel het ontbijt als het diner waren steeds weer oerheerlijk en voldoende gevarieerd. Ook een vlotte service tijdens het eten mbt het afruimen van gebruikte borden alsook het aanvullen van het eten en proper houden van het buffet. Auto gehuurd in het hotel zelf aan concurrentiele prijs. Ruime parking aan het hotel zelf waardoor dus nooit probleem om je wagen te parkeren. Enige ernstige minpunt vonden wij onze douche. Deze was dusdanig klein dat je eigenlijk constant tegen de muur of het douchegordijn hing. Dit was echt beneden maats. Daarentegen werd alles iedere dag mooi gepoetst en van nieuwe handdoeken en toiletmateriaal voorzien. Al bij al een dikke aanrader.

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 28-09-2016

We would want to thank you for sharing your journey with us, for your amazing and quite detailed review of our hotel and for openly recommending it! It would be our pleasure to welcome you back! Happiness … consists in giving and in serving others.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10marc en sonia12-08-2015

Zeer aangenaam verblijf, super hotel

Een heel aangenaam hotel. Supervriendelijke bediening, keuken met typisch Griekse gerechten, een Griekse hoek en ook nog keuze uit andere schotels, voldoende variatie, een topkeuken en wijnen aan heel aanvaardbare prijzen !! Gans hotel heel netjes (er wordt dagelijks overal gepoetst). Er hangt een prettige sfeer in het hotel. Een klein minpuntje : op onze kamer was het terras aan de kleine kant, maar wel goed gelegen (enkel zon in de vroege voormiddag). Goed gelegen vlak aan het strand en aan het dorp. Zeker een aanrader !!!!!!!!

Alianthos Garden Hotel, Family Vardakis & Staff, manager, 25-06-2016

Dear Mr. Marc and Mrs. Sonia, Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. We are very glad that you have enjoyed your time with us and we would be pleased to welcome you back soon in the Alianthos Garden Hotel. Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Gereisd met partner in juni 2015

6 tips over Hotel Alianthos Garden

• Arie, 15-06-2014

Samariakloof als je van wandelen, klauteren en afzien houdt.

• EI5760, 30-06-2013

Imbros kloof. De auto bij het beginpunt gezet. Daarna naar beneden gewandeld in ongeveer 2.5 uren. Beneden aangekomen eentaxi besteld. Na 30 min waren er genoeg mensen verzameld en gingen we met zijn 8 personen in een pickup truck. Iedereen vond het leuk, waarschijnlijk was het voor iedereen de eerste keer. De bodem van de pickup truck werd wel erg hard na 10 min. De kosten bedroegen 5 euro p.p. dus niemand hoorde je klagen. Een rit om nooit meer te vergeten.

• foesenek, 18-06-2014

je kunt heerlijk snorkelen als je het dorpje doorloopt en aan het einde met de bocht mee naar rechts, daarna schuin naar beneden het strand op.

5 vragen over Hotel Alianthos Garden

• Medelco, 15-08-2015

Transfer

Hoe kom je van het vliegveld naar het hotek en visa versa?

• melanie rohmen, 26-01-2015

russen

zijn er veel russen in de zomer?

Annemarieke , 23-06-2015

ik heb volgens mij weinig rus gezien, maar ja ken ook geen russisch.

• Fam. Polman, 31-08-2014

Handdoeken zwembad

Is er een badhanddoeken service beschikbaar ?

Ton, 05-09-2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen