Hotel Alianthos Beach

• All inclusive

24 reviews over Hotel Alianthos Beach

• 9Siempie21-09-2015

Erg goed

Ik ben niet zo van recensies schrijven, maar dit wil echt even kwijt! Omdat wij een overboeking hadden werden we van het appartementen complex ge-upgrade naar het hotel. Wij kregen daarbij het ontbijt en diner in buffetvorm gratis aangeboden. Wij logeerden in een kamer, gelegen in de steeg naast het hotel met een klein stukje zeezicht. Kamer was niet groot, maar voor ons prima. Schoon, koelkast, gratis airco, elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Lekker rustig en op loopafstand van alles in de buurt. Het ontbijt was goed, vers en veel keus. Het diner was super! Alles vers, veel keus en óverheerlijk! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons een tophotel.

Gereisd met partner in september 2015

• 9van veen23-06-2013

heerlijk hotel

sinds 2012 kan je gelukkig met of zonder zeezicht boeken,de bustransfer is vervallen maar je kan via Alianthos Beach een auto huren of je laten ophalen wat goedkoper is dan een taxi. Alianthos Beach heeft de laatste jaren een prima onbijt gekregen! Keuze uit vers wit & bruin brood en volop zoetigheid. Avond buffet is en was altijd al goed! Personeel is zeer vriendelijk, elke dag goede schoonmaak. Plakias algemeen; 65+ bezoekers, geen jongerenplek, mooi strand, naaktstrand 80+ bezoekers;). er waait vaak een hele harde wind (storm) en daarom is Plakias voor kinderen geen aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Frank17-06-2012

Goed hotel

Goed hotel met mooie ligging. Kamer met zeezicht is geweldig. vriendelijk personeel. Ontbijt en diner is zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Henk21-07-2010

Prima hotel voor een redelijke prijs

We waren hier voor de derde keer. De kamers zijn gerenoveerd.Het hotel is centraal gelegen, je hoeft slechts de weg over te steken en je bent op het mooie zandstrand van Plakias. De maaltijden zijn in bufetvorm bestaande uit Griekse en internationale gerechten.Vriendelijke bediening en een hotelbaas die de touwtjes in handen heeft.

Gereisd met partner in juni 2010

• 6van Veen16-07-2010

goed

Ontbijt is goed;brood matig. Diner is goed en lekker. Kamers zijn wisselend. Zeezijde is comfortabel met luxe douche/bad.Achterzijde is ook luxe maar heb je hele dag etenslucht. Zit je zijkant,in steeg,zit je lekker rustig maar sommige kamers zijn erg slecht. Kleine kamers! kleine douche!. Je moet gewoon mazzel hebben bij deze accomodatie in welke kamer je komt. Het is dan ook raar dat je voor zoveel klasseverschil van de kamers één prijs betaald. Het maakt niet uit of je zeezijzicht boekt het is willekeur waar je komt. Tip; voor echt lekkere koffie/cappuccino ga je naast de slager, aan de boulevard, naar 'Nufaro'. Voor lekker ijsje ga je bij smalle gedeelte aan boulevard in het midden ongeveer naar de 'ijssalon'. Is ca 3 winkels na de hippiewinkel op de hoek. (staat de oude receptioniste van A.Beach)

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Jos24-06-2010

om te huilen

Jos Hotel heeft mooie kamers , maar voor ons niet . Wij werden in een heel kleine kamer met een doche waar ik niet inpaste ondergebracht . Een andere kamer was er niet meer vrij . Na 1 nacht besloten we dat we zo geen vakantie konden vieren en op zoek zouden gaan naar een ander hotel. De receptie bood ons toen een appartement in Anthos aan wat ook van de zelfde eigenaar is .Gelukkig zijn wij goed ter been zodat wij dit hebben gedaan .

Gereisd met partner in juni 2010

• 8sylvia van der klauw09-05-2010

persoonlijk en professioneel hotel aan het strand

Het beach hotel ligt aan de vrij stille dorpsweg en direct aan het strand. Broertje Allianthos Garden ligt er achter. Zwembad wordt samen gedeeld. badkamer met bubbelbad. Ontbijt en avondeten in buffetvorm, lekker eten en veel keus. Hotel is wat gehorig. Via het hotel een kleine Fiat gehuurd voor 130 euro 6 dagen(21 euro per dag in meivakantie)Vriendelijke bediening. Zitje voor 's avond ontbreekt in hotel,maar er zijn daar zat van in het dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8ammulders21-10-2009

hotel met goede service

Wij zijn hier 3 weken geweest op basis van HP en hebben eigenlijk alleen maar goede dingen te vertellen. Er is een Nederlandse receptioniste. Het eten vonden wij lekker en voldoende afwisselend. 's Morgens een uitgebreid buffet en 's avonds ook. Voor het drinken moet je wel betalen, dit was 4 euro voor een halve liter wijn. Twee ligbedden en een parasol huurde je voor 4 euro per dag. Het maakt wel uit in welke kamer je zit. Wij hadden een gerenoveerde kamer met een grote stoomdouche en de balkondeur was ook voorzien van een hordeur. Personeel is heel aardig. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Sylvia25-08-2009

Een leuk hotel; goede ligging, vriendelijke staf

Leuk hotel, fantastische ligging; vriendelijke staf ; iedere dag schone handdoeken; goede service.....kortom...een aanrader en zeker waard om terug te gaan......

Gereisd in augustus 2009

• 9A en H02-07-2009

een aanrader vanwege de ligging

Mooi hotel prachig gelegen aan de rand van het dorp weg oversteken en je ligt op het strand.Goede restaurants in het centrum met wat winkeltje en veel supermarkten.Pinautomaat bij het hotel.Ontbijt goed maar eenvoudig haalde zelf lekkere broodjes bij de bakker aan de overkant.Diner daar nooit gegeten want er waren veel gezellige eettentje in het dorp waat onze voorkeur naar uitging.

Gereisd met partner in juli 2009

• Soort gerechtenGrieks, Steaks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden