7,6

21 reviews over Hotel Marina in het Nederlands

Absolute aanrader

Linda Van der Auwera
3-6-2019

Familie hotel, hele vriendelijke mensen, niet direct in centrum dus rustig Wij gaan nog terug.

Gereisd Met partner in mei 2019

Basic maar prima appartement

Familie
2-9-2018

Het hotel heeft simpele kamers een kitchenette en keukengerei zijn niet aanwezig . Wij hebben plastic bekertjes gekocht zodat we s,avonds nog een drankje konden doen .Dat het wat basic was vond ik niet zo erg , je bent tot bedtijd toch buiten . De bedden zijn hard maar lagen super, in de 20 jaar dat wij naar Griekenland gaan heb ik nog nooit zo goed geslapen . Ook omdat het wat rustig gelegen was . Het hotel ligt iets buiten Matala maar het dorp is op loopafstand . Het ontbijt was prima alles lekker vers . De eigenaren en het personeel waren super vriendelijk . Er was een Nederlands sprekend meisje aanwezig met wie je wat makkelijker kon kletsen De schoonmaak was zeer goed . Ook dat had ik in 20 jaar Griekenland nog nooit zo grondig gezien . De hotelgasten waren van allerlei nationaliteiten . Veel Fransen , Grieken en Duitsers . Ondanks de kleine taalproblemen ging iedereen gezellig met elkaar om

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Rederlijk hotel. Ruime kamer met ruime douche.

Van Kooten
24-8-2018

Hotel ligt een behoorlijk eind van het dorp. Geen aanrader als je slecht ter been bent. Je moet altijd een steile oprit op en minimaal 6 traptreden. Zwembad is erg klein. Voor kinderen is er niets te beleven. Auto is een must.

Leuk maar niet geweldig

Wendy
17-7-2018

Er staat overal dat het hotel zich in een levendige omgeving bevindt Wij vonden het erg tegenvallen paar winkeltjes alles van hetzelfde verder is er niks te zien of beleven Je moet dan echt op excursie of auto huren Voor jonge kinderen is er niks te doen alleen zwembad en miniclub (erg Franstalig) jammer!! Verder is niet al het personeel even vriendelijk Schoonmaak is prima Eten valt tegen, elke dag een ander thema maar toch veel van hetzelfde Airco centraal geregeld erg vervelend! Wij gaan hier niet naar terug beter even verder zoeken

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Marie-jose
12-8-2017

Een fantastisch hotel, erg gastvrij en mooi hotel.

Gereisd Met partner in juli 2017

Onverzorgd!

Monique
24-7-2017

Het is een eenvoudig gedateerd hotel. Dat is op zich geen probleem. Maar het ziet er onverzorgd uit: Badkamer in de hoeken vies en geel. Bedden hard met versleten lakens. Op zondag geen schoonmaak en schone handdoeken: dat is geen probleem als het ff verteld wordt! Karig ontbijt met vloeibare boter die 3 uur ongekoeld staat. Geen aardige eigenaar gezien, verschillende mensen die niet veel plezier in hun werk leken te hebben. Weinig Griekse vriendelijkheid! Voor ons nooit meer!

Gereisd Met partner in juli 2017

Eenvoudig hotel

Sonja
1-2-2017

Eenvoudig hotel in de ruimste zin. Wij hadden een gerenoveerde kamer tsja gerenoveerd op zijn Grieks. Badkamer afgewerkt met heel veel kit wat dus niet schoon te houden is. Loei harde matrassen, aansluiting voor tv maar geen tv!! Ontbijt vers maar dagelijks hetzelfde. Airco en koelkastje tegen extra betaling. Heel veel duitsers en elkaar groeten is erg veel moeite. Eigenaren zijn vriendelijk maar hotel Marina is voor ons eenmalig.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk

de Vries
15-12-2016

Echt een heel fijn hotel met vriendelijk eigenaren en personeel. Iets of wat ver van het dorp maar het is goed te belopen. Goede bedden en rustige kamers en een fijn ontbijt. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2016

Bijna familie

Corinne van camp
14-10-2015

Hotel marina is een klein hotel waar je je dadelijk welkom voelt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

perfect

Jan
17-8-2015

Verwacht geen lux hotel, eea is basic, waaronder de kamers en het ontbijt, maar het is schoon en de eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. Dorpje Matala (15a 20 min lopen)erg gezellig, prima eten, mooi strand. Advies huur een auto, en bespreek dit al van te voren, in het hoogseizoen zijn de meeste kleine auto's al verhuurd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina in Matala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.