Hotel Marina

23 reviews over Hotel Marina

• 2019
    9Linda Van der Auwera03-06-2019

Absolute aanrader

Familie hotel, hele vriendelijke mensen, niet direct in centrum dus rustig Wij gaan nog terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Familie02-09-2018

Basic maar prima appartement

Het hotel heeft simpele kamers een kitchenette en keukengerei zijn niet aanwezig . Wij hebben plastic bekertjes gekocht zodat we s,avonds nog een drankje konden doen .Dat het wat basic was vond ik niet zo erg , je bent tot bedtijd toch buiten . De bedden zijn hard maar lagen super, in de 20 jaar dat wij naar Griekenland gaan heb ik nog nooit zo goed geslapen . Ook omdat het wat rustig gelegen was . Het hotel ligt iets buiten Matala maar het dorp is op loopafstand . Het ontbijt was prima alles lekker vers . De eigenaren en het personeel waren super vriendelijk . Er was een Nederlands sprekend meisje aanwezig met wie je wat makkelijker kon kletsen De schoonmaak was zeer goed . Ook dat had ik in 20 jaar Griekenland nog nooit zo grondig gezien . De hotelgasten waren van allerlei nationaliteiten . Veel Fransen , Grieken en Duitsers . Ondanks de kleine taalproblemen ging iedereen gezellig met elkaar om

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Van Kooten24-08-2018

Rederlijk hotel. Ruime kamer met ruime douche.

Hotel ligt een behoorlijk eind van het dorp. Geen aanrader als je slecht ter been bent. Je moet altijd een steile oprit op en minimaal 6 traptreden. Zwembad is erg klein. Voor kinderen is er niets te beleven. Auto is een must.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Wendy17-07-2018

Leuk maar niet geweldig

Er staat overal dat het hotel zich in een levendige omgeving bevindt Wij vonden het erg tegenvallen paar winkeltjes alles van hetzelfde verder is er niks te zien of beleven Je moet dan echt op excursie of auto huren Voor jonge kinderen is er niks te doen alleen zwembad en miniclub (erg Franstalig) jammer!! Verder is niet al het personeel even vriendelijk Schoonmaak is prima Eten valt tegen, elke dag een ander thema maar toch veel van hetzelfde Airco centraal geregeld erg vervelend! Wij gaan hier niet naar terug beter even verder zoeken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Marie-jose12-08-2017

Een fantastisch hotel, erg gastvrij en mooi hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

• 3Monique24-07-2017

Onverzorgd!

Het is een eenvoudig gedateerd hotel. Dat is op zich geen probleem. Maar het ziet er onverzorgd uit: Badkamer in de hoeken vies en geel. Bedden hard met versleten lakens. Op zondag geen schoonmaak en schone handdoeken: dat is geen probleem als het ff verteld wordt! Karig ontbijt met vloeibare boter die 3 uur ongekoeld staat. Geen aardige eigenaar gezien, verschillende mensen die niet veel plezier in hun werk leken te hebben. Weinig Griekse vriendelijkheid! Voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Sonja01-02-2017

Eenvoudig hotel

Eenvoudig hotel in de ruimste zin. Wij hadden een gerenoveerde kamer tsja gerenoveerd op zijn Grieks. Badkamer afgewerkt met heel veel kit wat dus niet schoon te houden is. Loei harde matrassen, aansluiting voor tv maar geen tv!! Ontbijt vers maar dagelijks hetzelfde. Airco en koelkastje tegen extra betaling. Heel veel duitsers en elkaar groeten is erg veel moeite. Eigenaren zijn vriendelijk maar hotel Marina is voor ons eenmalig.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9de Vries15-12-2016

heerlijk

Echt een heel fijn hotel met vriendelijk eigenaren en personeel. Iets of wat ver van het dorp maar het is goed te belopen. Goede bedden en rustige kamers en een fijn ontbijt. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Corinne van camp14-10-2015

Bijna familie

Hotel marina is een klein hotel waar je je dadelijk welkom voelt.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Jan17-08-2015

perfect

Verwacht geen lux hotel, eea is basic, waaronder de kamers en het ontbijt, maar het is schoon en de eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. Dorpje Matala (15a 20 min lopen)erg gezellig, prima eten, mooi strand. Advies huur een auto, en bespreek dit al van te voren, in het hoogseizoen zijn de meeste kleine auto's al verhuurd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Hotel Marina info