Hotel Marina

• Onvoldoende: 1 - 5

Leuk maar niet geweldig

Wendy
17-7-2018

Er staat overal dat het hotel zich in een levendige omgeving bevindt

Wij vonden het erg tegenvallen paar winkeltjes alles van hetzelfde verder is er niks te zien of beleven

Je moet dan echt op excursie of auto huren

Voor jonge kinderen is er niks te doen alleen zwembad en miniclub (erg Franstalig) jammer!!

Verder is niet al het personeel even vriendelijk

Schoonmaak is prima

Eten valt tegen, elke dag een ander thema maar toch veel van hetzelfde

Airco centraal geregeld erg vervelend!

Wij gaan hier niet naar terug beter even verder zoeken

Marie-jose
12-8-2017

Een fantastisch hotel, erg gastvrij en mooi hotel.

Onverzorgd!

Monique
24-7-2017

Het is een eenvoudig gedateerd hotel. Dat is op zich geen probleem. Maar het ziet er onverzorgd uit:

Badkamer in de hoeken vies en geel.

Bedden hard met versleten lakens.

Op zondag geen schoonmaak en schone handdoeken: dat is geen probleem als het ff verteld wordt!

Karig ontbijt met vloeibare boter die 3 uur ongekoeld staat.

Geen aardige eigenaar gezien, verschillende mensen die niet veel plezier in hun werk leken te hebben. Weinig Griekse vriendelijkheid!

Voor ons nooit meer!

Eenvoudig hotel

Sonja
1-2-2017

Eenvoudig hotel in de ruimste zin. Wij hadden een gerenoveerde kamer tsja gerenoveerd op zijn Grieks. Badkamer afgewerkt met heel veel kit wat dus niet schoon te houden is. Loei harde matrassen, aansluiting voor tv maar geen tv!! Ontbijt vers maar dagelijks hetzelfde. Airco en koelkastje tegen extra betaling. Heel veel duitsers en elkaar groeten is erg veel moeite. Eigenaren zijn vriendelijk maar hotel Marina is voor ons eenmalig.

heerlijk

de Vries
15-12-2016

Echt een heel fijn hotel met vriendelijk eigenaren en personeel.

Iets of wat ver van het dorp maar het is goed te belopen.

Goede bedden en rustige kamers en een fijn ontbijt.

Echt een aanrader!

Bijna familie

Corinne van camp
14-10-2015

Hotel marina is een klein hotel waar je je dadelijk welkom voelt.

perfect

Jan
17-8-2015

Verwacht geen lux hotel, eea is basic, waaronder de kamers en het ontbijt, maar het is schoon en de eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. Dorpje Matala (15a 20 min lopen)erg gezellig, prima eten, mooi strand.

Advies huur een auto, en bespreek dit al van te voren, in het hoogseizoen zijn de meeste kleine auto's al verhuurd.

De eigenaren van Marina zijn zeer aardig, vriendelijke ontvangst en ook de rest van het verblijf heel aardig. We hadden een tweepersoonsbed gevraagd, maar deze was niet beschikbaar. We kregen deze wel aangeboden voor de de volgende nacht en de rest van ons verblijf. Ontbijt is prima, wel een beetje dringen bij het toastapparaat wanneer het druk is. Kamer klein en gedateerd. Douche op z'n Grieks. Begane grond kamers aan voorzijde zijn wel gerenoveerd. Hotel ligt best afgelegen, 25 minuten lopen naar het strand en het toeristische (en enige) centrum van Matala. Matala is aardig, maar wij hadden het na twee dagen wel gezien. Aanrader is Red Beach. Vanaf hotel een fikse wandeling. Auto zeker aan te raden. Wat verder opviel: gasten van het hotel waren niet echt vriendelijk. Een begroeting kon er nauwelijks vanaf. Gemixte nationaliteiten, maar overwegend Duits.

Voor de derde keer!

Edwin
23-6-2013

De derde keer hotel Marina; een zeer hartelijke welkom van de familie Vozikakis, bekende gezichten van gasten en de vertrouwdheid van de mooie omgeving.

Hotel Marina ondergaat inmiddels gestaag kleine moderniseringen om het de gasten nog meer naar de zin te maken.

Vanuit het hotel is het elke dag weer genieten van hetgeen Kreta en vooral de streek rondom Matala te bieden heeft; het landschap, de rust, de kleinschaligheid, de mooie plaatjes en het lekkere eten blijven uitnodigend.

Een vierde keer gaat er zeker komen.

mooie en fantastische lokatie!

marjo & sjaak
27-7-2012

lekker rustig gelegen familiehotel, keurig schone kamers, bijzonder aardige eigenaren, mama, marina, dimitri, erg bedankt voor jullie gastvrijheid

We hebben een aantal aanbieders voor Marina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina in Matala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina scoort een 7.59 uit 10 op basis van 20 reviews.