Matala

We hebben een aantal aanbieders voor Matala voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Matala voor je op een rij gezet:

Reviews over Matala

Leuk niet volgebouwd hippie dorp

johanna van 't hoofd,
    30-10-2018

Matala een leuk heel klein hippie dorpje, waar echt nog hippies zijn met hun zelf gemaakte spulletjes, verder veel leuke winkeltjes en restaurantjes, sommige met authentiek eten andere met hetzelfde als bij ons wel Grieks maar bv pita giros of souflakie, wil je goed eten ga dan echt eens naar George's goed eten en leuk team. toilet is daar echt ook goed en schoon, al met al Matala leuk voor rond te struinen , terrasje te pikken , maar na 2 dagen hadden wij had al gezien , wij hebben een auto gehuurd en Kreta verder te ontdekken, wil je rust moet je daar heen, er komen wel heel veel bussen met massa's toeristen bijna elke dag, wil je dan een rustiger strand ga naar red beach, is wel n klim en n naakt strand ,maar er liggen ook gewoon bedekte mensen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk Matala😍

AS,
    21-6-2018

Gezellige plek op Kreta aan de rustige zijde van het eiland. Vanuit Matala diverse malen op pad geweest op het mooie eiland.

Super mooi en kleurrijk, soort van marktplein, in het stadje met restaurants en winkeltjes. Heerlijke plek om naar toe te gaan🏖️

Gereisd met partner in september 2016

Wat een een Hippe Tropische Verrassing Mantala!

Trudy,
    16-6-2018

Spontaan met onze gehuurde auto,naar Mantala gereden de hele andere kant van het eiland Kreta!

En och wat was dat een mooie meevaller,het andere Kreta,prachtige holen in de rotswanden aan het strand!

Na van dit mooie uitzicht te hebben genoten,lopen we het hippie achtige stadje in,en onder onze slippers verschijnen de mooiste verf tekeningen die op de straat tegels geschilderd zijn!

Zo bijzonder vrolijk en kleurrijk,om tenslotte met een koel grieks wijntje neer te vallen op bloemrrijk terrasje!

Ja hoor.....doe een bezoek aan dit super leuke stadje!

Wel even een auto huren zodat je meer van deze kant van het eiland kan ontdekken!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastisch heerlijk!

JG,
    2-2-2018

Wat n heerlijke plek! Niet overladen met toeristen maar wel gezellig druk! Alle straten zijn beschilderd. Je kan er heerlijk uit eten gaan. Met uitzicht op zee en de mooie rotsen die savonds verlicht zijn. Je kan er prachtig snorkelen. Alles is aan te lopen. Maar huur n scooter vr de omgeving, die prachtig is. Betaalbaar eten in Matala zelf. Kortom, top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Levendig plaatsje maar niet overlopen !!

Henk Jansen,
    27-1-2018

Wie drukte en disco's zoekt, gaat naar Noord Kreta. Wie houdt van kleine, gezellige dorpjes, lekker en goedkoop eten (rond € 10,-), goedkoop een pilsje of een wijntje pakken, een prachtige, ruige natuur, alle mogelijkheden om een auto te huren en het achterland te ontdekken (terwijl je meestal de weg voor jezelf hebt), gaat naar het zuiden. Rustieke dorpjes, niet te drukke strandjes, winkeltjes en restaurantjes te over, enorm vriendelijke en gastvrije mensen, heerlijk weer en volop prachtige plekken om te bezoeken. Zuid Kreta: zelfs voor mensen die de halve wereld al hebben bezocht: een aanrader

Mijn tip: Matala aan de zuidkust van Kreta.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Matala scoort een 7,9 uit 10, op basis van 145 reviews