Géén boekingskosten

Appartement Theo Star

GriekenlandKretaMalia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Theo Star voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 297 reviews

• 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Theo Star in Malia is rustig zonder veel vermaak. Meer geschikt dus als je wilt genieten van zon, zee, strand en goed eten. Er is een zwembad maar vanuit je appartement sta je ook meteen met je voetjes in het zand op het strand. Er is een bar waar het wel wat ontbreekt aan sfeer. Maar in 10 minuten sta je in het centrum van Malia.

298 Reviews over Theo Star

• 9benno wittebrood31-05-2022

Prima plek om in Malia te zijn

Ik ben net terug uit Malia, Theo Star en wat een geweldig complex is dit. We hadden een superieur appartement en dat was het ook, prima bedden, mooie ruime badkamer met stortdouche en goede airco. In het zwembad en restaurant zijn we bijna niet geweest maar ook dat zag er prima uit. De ligging is perfect, je loopt zo het dorp dorp in en kan bv in de ochtend zo naar stalis lopen, leuk om te doen. De laatste dag kregen we een andere kamer omdat we laat vertrokken maar die was ook prima in orde en schappelijk van prijs. Eigenlijk niets negatief te melden over Theo Star. Een top plek om te zijn.

• 6Dirk30-10-2021

Jammer

Mooie locatie, alleen hadden we de hele week slecht weer. Doordat er geen zon is ook geen warm water. Dit kan echt niet in deze tijd. Ligging is goed, netjes verzorgd, hernia bedden en niet geschikt om zelf in te koken.

• 10Hans25-10-2021

Fantastisch complex waar het heerlijk relaxen is.

Dit appartementencomplex is echt een aanrader. Heerlijk dicht bij het strand, en op korte afstand van de restaurants en supermarkten. Ook het dichtbij gelegen Malia is goed lopend te bezoeken. We hebben hier een heerlijke 1,5 week gehad. Het restaurant van Theo Star is ook goed te noemen. Hierdoor ook het ontbijtbuffet en de lunch is er ook erg goed. De eigenaren proberen het je naar de zin te maken. Zeker als je je hiervoor open stelt. Aan de bar hebben we heerlijke avonden gehad, al wil niet iedereen dat. Wij vonden de mensen achter de bar ontzettend leuk. Zelfs aan de verjaardag dachten ze. We willen dan ook afsluiten door iedereen te bedanken voor alles. We hebben een heerlijke tijd gehad.

• 10Natuur
  • 8Marjon13-10-2021

Gebouw 9, toch jammer

4 jaar geleden hadden wij een perfecte vakantie in Theo Star, gebouw 1 met uitzicht op zee. Dit jaar weer gekozen voor Theo Star, geen studio maar een groter appartement. Het appartement was in gebouw 9. Het voelde als een dependance . De binding met Theo Star was minimaal. Het appartement was groot, , zijzicht zee, goed bed en er werd goed schoongemaakt. Er hing geen schilderij op de muur. Bij de Koelkast ontbrak de vriesla, hierdoor regelmatig bevroren frisdrank. Achteraf zouden we liever een studio geboekt hebben.

• 8Natuur
  • 7Cornelis09-10-2021

Laatste keer

Voor de derde keer hier maar ook de laatste het complex verouderd en onderhoud is slecht en dat is jammer want de ligging is prima buiten de lange weg die je met koffers moet lopen van de bus naar de appartementen dit nu zelf ondervonden omdat ik minder mobiel ben geworden de suggestie van golfkar is zo gek nog niet. De vriendelijkheid van de familie is niet om naar huis te schrijven ik denk dat ze. Denken de gasten zijn er voor ons en niet andersom terwijl het personeel uiterst behulpzaam is alhoewel de schoonmaak niet meer is wat het geweest is . Je kunt zeggen het is eind van het seizoen maar dat mag niet uitmaken . Het ontbijt en eten in het restaurant zij zonder meer goed . Maar ik denk dat de familie zich toch beter moet opstellen want de klachten die ik opgeschreven heb heb ik tijdens dit verblijf van meerdere gasten gehoord

• 8Cornelis15-11-2019

Heerlijk

Het complex is zonder meer bijzonder goed , het is de tweede keer dat we hier waren en het bevalt prima. Het was het einde van het seizoen en dat kun je wel merken aan de sluitingen van diverse restaurants en ook aan sommige mensen men is niet altijd even vriendelijk meer o.a bij Theo star zelf en dat is jammer . Het restaurant van Theo star is zeker de moeite waard om er te dineren. Misschien een tip voor de Theo star familie om een golfkarretje aan te schaffen want voor sommige mensen is de afstand van de stopplaats van de bus tot het complex iets te ver met de koffers. Maar ondanks de kleine probleempjes wel een aanrader en natuurlijk ook in Oktober heerlijk weer.

• 9Fam vd Z12-10-2019

Mooi complex direct aan zee. Was een top vakantie!

Het was onze eerste keer bij Theo Star. In één woord fantastisch. Direct aan zee, super mooi appartement met uitzicht op zee. Bij ons werd iedere dag schoongemaakt en kregen om de dag nieuwe handdoeken. Heerlijk om zo vanaf je bedje het zwembad en de zee in te duiken. Wij hadden ontbijt van 3 euro bijgeboekt en dat was geweldig. Uitgebreid en heerlijke koffie. Echt een aanrader. Het complex ligt ook heerlijk rustig en je bent zo in Malia waar je heerlijk kunt eten bij Drossia. Naar de bushalte lopen aan de grote weg is wel ver, maar te doen. Vanaf daar kun je goed met de bus naar Agios Nikolaos, Herlaklion en andere leuke plaatsjes reizen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hopen nog eens terug te gaan naar Theo Star❤️

• 4Mike10-10-2019

Nooit meer

2 weken Theostar. Weinig positiefs te melden over dit verblijf. Wij verbleven op basis van half pension. Ontbijt zeer beperkt, keuze uit een witte of bruine boterham en vleeswaren die zonder koeling in de zon stond te broeien, lauwe melk en slechte koffie. Diner hebben we 2 keer gedaan (nog slechter dan het ontbijt) Verder wordt alles in rekening gebracht Strand bedjes €2,50 p.d p.p. Airco op de kamer kost geld en dagelijks schone handdoeken ook. Kamer werd niet dagelijks schoongemaakt en stonden we regelmatig onder een koude douche. Chagrijnige eigenaar en personeel gaven je ook geen gastvrij gevoel. Positieve aan het verblijf is de locatie en hadden we een ruim appartement. Winkeltjes en restaurants op loopafstand.

• 9bianca05-09-2019

heerlijke vakantie gehad

voor het eerst bij Theo star geweest en eigenlijk niets of weinig op aan te merken. wij hadden een 2 kamer appartement, dat was keurig , schoon en netjes. en wij hadden het geluk dat we zee zicht hadden. de familie die het complex runnen kijken idd wat nors, maar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. denk maar zo niet iedereen is met een glimlach op zijn gezicht geboren ;) het ontbijt was goed verzorgd. wij hebben ook van de kaart gegeten en dat was ook top. het enigste wat ik heb aan te merken is dat de consumpties erg aan de prijs is. wij zijn in stallis en chersonios geweest en daar was het een stuk goedkoper. en wat ik een min punt vind , is dat je moet betalen voor je strandbedje en parasol terwijl het een privé strand is. openbaar begrijp ik nog. het was niet het meeste maar toch. een aanrader is om bij pyrgos te eten het is er heerlijk en erg gezellig.

• 7Kirs28-08-2019

Fijne vakantie gehad

Prima complex. Fijne nieuwe kamers. Locatie aan strand is heerlijk. Vriendelijkheid kan een stuk beter

Appartement Theo Star info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)