Hotel Malia Bay

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

19 reviews over Hotel Malia Bay

• 10Olga24-08-2019

Geweldige vakantie gehad, mooi, schoon hotel, lekker eten. Animatie team was super enthousiast en leuk. Alles was perfect!

Met jonge kinderen

• 8Puntje28-05-2019

Prima hotel voor een mooie prijs

Prima hotel, vriendelijke personeel alles netjes en schoon. Eten was zeker goed genoeg variatie alleen wat mij Betreft had het eten wel iets warmer gemogen.

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Margot Willems27-07-2014

Goed hotel

Wij zijn 12 dagen er geweest, in juli. We hadden familiekamer aan het zwembad. Kamer was schoon en voldoende ingericht. Het eten vonden wij prima. Erg aardig personeel. Strand waren rotsen , waterschoenen is wel handig. Wij hebben een geweldige vakantie hier gehad, t ligt inderdaad een eindje van het centrum maar een taxi is vlug geregeld. 15 euro retour. Het personeel staat dag en nacht voor je klaar ! Wij hebben hier genoten!

Met oudere kinderen

• 4Fam.Duiker-Versteeg28-09-2011

niet naar toe gaan

Hoe dit hotel aan 4 sterren is gekomen is een raadsel, we hadden all inclusive geboekt, maar na 3 dagen zijn we maar buiten de deur gaan eten, we wilde onze vakantie niet laten bederven door het zeer saaie eten wat erg engels en italiaans georienteerd is en dan elke dag dezelfde muziek, dat hadden wij dus na 3 dagen wel gezien. voor de rest hebben wij wel een prachtige vakantie gehad. veel gezien en mogen ervaren hoe gastvrij de grieken zijn. echt super!

• 8hans vroegop18-09-2011

fantastisch,

niet bij centrum,vlak bij strand,heerlijk rustig.personeel vriendelijk,manager ook,hielp ook mee,lekker 3 dagen auto gehuurd en veel van kreta gezien,alleen exursie geboekt naar het melaatseneiland spinalongo,was geweldig. voor de prijs die wij hebbben betaald was het meer dan goed.

Met vrienden

• 6anoniem13-07-2011

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Malia Bay verdient geen vier sterren. Het hotel is mooi, maar straalt geen luxe uit. Manager in hotel is een egocentrische zak, die zelf met en pen rondloopt te zwaaien maar geen poot uit steekt. Is erg vriendelijk tegen italiaanenen en russen, maar niet tegen Nederlanders. Terwijl wij miljarden aan dat land geven!! Prijzen in souveniershops zijn belachelijk hoog, maar ze moeten waarschijnlijk 33% BTW afstaan. Jurkjes: 45eur. Stuk zeep vanaf 1,90. Wattenschijfjes 2,5!! Animatieteam op russen. fransen en italiaanen gericht, maar niets in het engels qua uitleg of vertaling. Gevaarlijk land om te rijden! PAS OP! We hebben een auto gehuurd, en 3x een auto op zn kop langs de weg zien liggen. In Malia en Cherso rijden super veel quads en scooters! Zwembaden zijn vies ZOUT water. Ontbijt; stokbroden, kaas, vlees, spiegelei, jam, pasta voor NL, friet, saugeges, bonen voor ENG. Grieks; gebakjes, salade buffet. Middag; Vieze gerechten, spaghetti, pizza , tsasiki en iedere dag het zelfde.

• 7henny05-10-2010

Een redelijk hotel voor een redelijke prijs

Dit hotel met all inn formule is goed te noemen en daar houdt het ook eigenlijk mee op . Hou er wel rekening mee wanneer u boekt dat de afstand tot het uitgaans gebeuren plus minus 4 kilometer is .

• 8Herman Heideman29-09-2010

goed hotel

Hotel Malia Bay is een mooi hotel met een goede ligging t.o.v. het schitterende zandstrand. De ligging had een 10 kunnen zijn als het geen half uur lopen naar Malia was. Het eten is redelijk maar niet om over naar huis te schrijven. Naast het hotel is een restaurant waar men lekker eten. De kamer die wij hadden was ruim met zeezicht Het Hotel ligt mooi centraal om met een gehuurde auto de kust en het binnenland te verkennen. Kreta is een schitterend eiland waar men in de dorpjes nog authentieke gebouwen en mensen aantreft. We gaan hier beslist nog een keer naar toe

• 5Hetty en Walther13-05-2008

Malia Bay hotel heeft 4 sterren, maar is dit niet waard. De kamers zijn erg eenvoudig en de bediening was matig. Aan de receptie werd men wel altijd zeer behulpzaam te woord gestaan. Animatie was er nog niet, omdat het nog voorseizoen was, dus in hotel zelf was niet veel te beleven. De zwembaden en de tuin zagen er zeer verzorgd uit. De terrassen vond ik vrij sober overkomen door de witte plastic tuinstoelen. Ook een gedeelte waar de ligbedden stonden was van beton i.p.v. gras. De ligging van het hotel is prachtig, direct aan een zeer fraai zandstrand. Het eten vond ik ronduit slecht, waarschijnlijk door de all inclusive formule.

• 1martine betz09-08-2006

wij zijn daar 2 jaar geleden geweest en hebben overplaatsing gevraagd.In onze kamer heb ik heel de nacht liggen waken uit angst voor ongedierte.All in ja,limonade en cola niet te drinken en bier werd geserveerd,half bier,half water.Zwembaden vies.Veel kinderen met oorontstekingen.Overplaatsing niet veel beter.Elke dag frieten.Citroenpitten in mijn koffie.Lekkend plafond.Vieze toiletten en stinkende riolen.Dit was in chersonissos

Anders

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Waterskiën