Appartement Golden Bay

Meer appartementinfo

215 reviews over Appartement Golden Bay

• 7Jozina26-09-2019

Heerlijk

Gezellig verblijf, met zwembad en centrale ligging. 12 jaar geleden zelfde familiekamer geboekt, alles strak in de verf, maar verder niets verandert. keukentje met twee kleine pitjes. Geen koffieapparaat, waterkoker. Douchebak best klein met douchegordijn, mag allemaal wel beetje opgeleukt worden.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Renate m.k24-08-2019

Super relaxt !

Het is vandaag zaterdag 24 augustus morgen 25 augustus vliegen we weer terug naar huis . We hebben een super leuke tijd gehad in het Golden Bay appartement. Alles ligt centraal als je het app uit loopt sta je midden op de boulevard ! Wat niet helemaal correct staat vermeld is dat het echter wel een stuk van strand en zee af ligt . Het zwembad hier ziet er keurig uit en voor iedereen is er een ligbed . Het personeel is ook super vriendelijk en helpen je overal mee. Morgen 25 aug worden we om 08.00 al opgehaald het ontbijt opent om 08.00 Maar het was geen probleem om eerder aan te schuiven ,echt super tof van ze !! Kortom een echte aanrader 👍🏽 Golden Bay is echt een app als je voor de rust wilt komen ,als je 300 a 400 meter verder loopt is het een drukke bedoening met schreeuwende Engelsen die 9 van de 10 x straal bezopen zijn ..... kortom zoek je rust dan bij Golden Bay app gaan boeken !!!

• 9Jack29-07-2019

Gewoon zeer netjes, relax en rustig

Prima complex, waar je vooral voor de rust komt. Lijkt misschien vreemd in Malia, maar de stilte is heerlijk. De kamers zijn basic en ruim prima. Vooral de stilte in de kamers is heerlijk. Een airco tegen betaling snap ik, dat is bij meer appartementen op Kreta. De douche mag/kan iets moderner. Het complex is echt heel mooi em zeer goed en netjes onderhouden. Heel mooi zandstrand op loopafstand. Ook kun je met kids naar het zwembad van Merapi lopen, waar glijbanen zijn. Wel entree, maar is zeker voor de afwisseling leuk. Al met al, gewoon een mooi complex voor rust en bijkomen.

Met jonge kinderen

• 8Anky Verhoeven26-06-2019

Een onverwachtse fijne vakantie

Ik en mijn vriend wilden last-minute nog op vakantie en kwamen hierbij uit. Het was voordelig vergeleken met de andere hotels , maar onze verwachtingen waren minimaal. Gelukkig alles is meegevallen! Wij hadden een fijn appartement met een groot balkon. Verder waren er ook huisjes waar mensen in verbleven. Het was een rustig hotel met een zwembad en waar wij elke dag genoten van een lekker ontbijt. Een paar minuutjes van het strand af en aan de straat van hotel verschillende lekkere restaurantjes. Het was top! Dat hadden wij in eerste instantie niet verwacht. Kreta is mooi en er valt veel te beleven. Dit dorpje en hotel is zeker een aanrader als je een beetje van rust houdt.

Over het personeel en de schoonmaak hadden wij niks te melden. Dit was allemaal goed.

• 9Bert van der Vlis16-04-2019

Super verblijf , perfect weer , reis was goed georganiseerd.

• 2018
    8Bernadette29-09-2018

Aanrader, gewoon goede locatie

Het 2 kamerappartement was prima. Meer dan groot genoeg voor 2 personen. Met 4 personen is het te klein. De badkamer is voldoende, een douchecabine zou prettiger zijn maar je kunt gewoon goed douchen.. De badkamervloer staat zeker niet elke keer onder water. Het appartement wordt elke dag netjes schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken en keurig opgemaakte bedden. Die zijn inderdaad wat aan de harde kant maar slapen goed. Eten koken hebben wij niet gedaan, dat zou inderdaad behelpen zijn met 1 grote en 1 heel klein pitje maar voor weinig geld kun je overal prima eten. Het enige wat wij minder vonden was het ontbijt. Erg basic en elke dag precies hetzelfde. De eigenaren zijn niet onaardig maar doen ook niet hun best om contact te maken. Een auto is wel erg aan te raden als je wat meer van Kreta wil zien. Het is echt een prachtig eiland.

• 8Kim15-09-2018

Heerlijk!! Ga zeker nog eens terug naar Malia!

Hadden een ruim appartement! Boven verwacht! Alleen bedden keihard! Verder prima en elke dag schoonmaak en schone handdoeken! Behalve op Zondag!

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6P.k15-09-2018

Was oke

Het tweekamer app was Klein schoonmaak was goed badkamer was oke niet groot WiFi in het app was slecht eigenaar stugge man en het bed was kei hard Ziet er anders uit dan op de website

• 8Fam. Ligthart30-08-2018

Heerlijke vakantie gehad

Het appartementencomplex is netjes en schoon. De ligging aan een doorgaande weg en redelijk dichtbij het uitgaanscentrum van Malia zorgt ervoor dat er voornamelijk s nachts redelijk veel geluid tot half 5 's morgens blijft doordringen. Dat is wel iets wat mij tegen is gevallen. De bedden zijn erg hard maar door wat dekens op het matras te leggen konden we dat wel oplossen. Er zijn 2 kookplaten in het appartement maar 1 is zo klein dat je daar geen pan op kunt zetten. Je kunt wel iets koken maar daar moet je wel een beetje jongleren. Het ontbijt is basic maar ruim voldoende. Zwembad is heerlijk en er zijn genoeg ligbedden en parasols. Het strand ligt op 6 a 7 minuten lopen en is ook heerlijk. Ook daar zijn voldoende ligbedden en parasols te huur. Openbaar vervoer is niet aan te raden. Als de bus vol zit laten ze je gewoon staan en kun je een uur gaan zitten wachten op de volgende bus.

Met oudere kinderen

• 8Janna Jansma01-02-2018

Wij zaten in Malia in een appartement.Elke dag werd er schoongemaakt en de bedden verschoond.

Anders

11 tips over Appartement Golden Bay

• Emie, 18-10-2013

Huur een auto of scooter.. Ga de bergen in ( het is prachtig om kreta van een hoger zicht te bewonderen ). Bezoek dorpjes die vaak juist niet bezocht worden.. Dat is pas Griekenland ! Toeristische plekken zijn trouwens ook prachtig: TIPS: koutouloufari, piskopiano en oud hersonissos ! ( bergdorpjes met restaurantjes en winkeltjes. Maandag avond: Griekse avond, hier kun je de sirtaki dansen ! Bezoek het lasithi plateau op een prachtige hoogte. Ga op ontdekkingstocht .. Je ontdekt van alles

• marc westgeest, 06-10-2012

probeer ook de cocktail sexy greek!!! te verkrijgen bij maria aan het zwembad!!!!

• Jacqueline, 20-09-2012

Bus pakken, niet duur je komt overal. Fietsen huren, ook makkelijk. Dr Visch, lekker laten kriebelen aan je tenen, daarna voetmassage heerlijk. Dichtbij supermarkt,sochtend's heerlijk warme stokbroden.

8 vragen over Appartement Golden Bay

• Karin Hoebink, 27-08-2013

entreebewijs Spinalonga

Wie is er tijdens zijn/haar vakantie naar Spinalonga geweest en is nog in het bezit van het entreekaartje. Wij zijn er in de zomervakantie geweest met onze 2 kinderen maar zijn de kaartjes kwijt. Mijn zoon heeft 1 kaartje als bewijs nodig voor school (4 havo voor het vak CKV). Hij moet een verslag schrijven over Spinalonga

We zouden blij zijn als iemand het kaartje gratis wil opsturen naar: Karin Hoebink, Antwoordnummer 299, 3800 VB Amersfoort

Bernadette, 29-09-2018

Beste Karin, Als je zoon het kaartje nog nodig heeft kan ik een entreekaartje opsturen, er staat alleen niet specifiek op dat het voor Spinalonga is. Dat was wel zo, dat is namelijk ook het enige waarvoor je 8 euro betaald, de rest van de musea of monumenten was 4 of 6 euro. Gr. Bernadette

• a. jacobs, 17-12-2012

fietsverhuur

is er de fiets verhuurzaak aan de overkant van golden bay nog.?

alice, 17-12-2012

is er aan de overkant van app golden bay in malia nog ,n steeds ,n fietsverhuurzaak?

• Claudia, 30-10-2012

Appartementen

Ik zie bij het boeken dat je een 2 k app 1-4 pers (4pax) kan boeken maar ook een 2 k app 1-2 pers. Ik heb gekeken bij arke. Ik zou graag in het hoofdgebouw willen verblijven. Je loopt het zwembad voorbij en dan kom je bij het hoofdgebouw. Weet iemand of je dan de 1-4 pers of de 1-2 pers moet boeken? Als je de studios voorbij loopt en je wilt naar het zwembad loop je ook langs 2 appartementen wat ook 2 kamers zijn maar giga klein. Daar heb ik al eens gezeten maar dat liever niet meer. (nmr 210) . Als het bij iemand bekend is hoe het zit hoor ik het graag alvast bedankt.

Ron en Magda , 17-06-2013

hallo, wij hebben vorige week in een 4pax kamer gezeten. Houd in dat je 2 extra éénpersoonsbedden erbij hebt. Is wel gemakkelijk om wat spullen op te zetten. Ik heb geen idee hoe een 2-kamer app. eruit ziet.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats