Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

201 Reviews over Golden Bay

• 5Annette07-10-2022

Vieze Studio

Zondag 25 September in de middag aangekomen in Golden Bay.Niemand te zien om je te melden.Uiteindelijk door anderen gast tip gehad om naar het barretje bij het zwembad te gaan . Jaaa daar was de eigenaresse vd bar. Haar zoon regelt de studios en appartementen, moest op hem wachten omdat hij eventjes weg was.Dat eventjes was 1,5 uur. Uiteindelijk heeft zij de sleutel van de studio gepakt.Mijn verwachting was niet echt hoog over de studio, het keukentje en slaap gedeelte is knus.Koken is niet mogelijk omdat de pannetjes klein zijn. Waterkoker en koffiezetapparaat ontbrak.De badkamer vol met schimmel.Kleine douchebak met douche gordijn. Er is een afvoer buiten de douche bak maar water loopt niet weg. Wat ik het ergst vond is dat mijn kamer in negen dagen tijd niet schoongemaakt is ,ik maar Één schoon laken heb gehad en schone handdoeken heb ik om moeten smeken. Heb dit besproken met de eigenaar/ vader kreeg grote mond, moest niet zeuren!!!

• 6Ruimte
  • 7Froukje07-10-2022

Mooi verblijf , maar geen vriendelijke eigenaren!

Op 25 September aangekomen om half 3 in de nacht , na een hele reis naar Kreta kom je dan eindelijk aan. Je wordt al niet heel vriendelijk ontvangen , krijgt niks te drinken aangeboden na zo'n lange reis. De volgende bij het ontbijt wordt er amper gedag gezegd, is dat wij zelf goedemorgen zeggen. Ontbijt is goed te doen ! Het appartementen complex is heel mooi en ons app erg schoon. Er wordt goed schoongemaakt. Er is een gezellige bar en een leuk zitje met tafeltjes , alleen de hele dag geen man te zien achter de bar! Je moet zelf je drinken pakken uit de koelkast en als de zoon er is , zit hij in zijn tuinstoel tv te kijken en als je vraagt om iets te drinken kijkt hij je heel chagrijnig aan , want ja je stoort hem ! En dan wil je iets bestellen van eten tussen de middag , wordt er gezegd , je kan niks bestellen keuken is dicht niemand aanwezig. Ok , nou wij zijn de hele week buiten de deur tussen de middag wezen eten , prima !!!!

• 8Ruimte
  • 7Jozina26-09-2019

Heerlijk

Gezellig verblijf, met zwembad en centrale ligging. 12 jaar geleden zelfde familiekamer geboekt, alles strak in de verf, maar verder niets verandert. keukentje met twee kleine pitjes. Geen koffieapparaat, waterkoker. Douchebak best klein met douchegordijn, mag allemaal wel beetje opgeleukt worden.

• 10Renate m.k24-08-2019

Super relaxt !

Het is vandaag zaterdag 24 augustus morgen 25 augustus vliegen we weer terug naar huis . We hebben een super leuke tijd gehad in het Golden Bay appartement. Alles ligt centraal als je het app uit loopt sta je midden op de boulevard ! Wat niet helemaal correct staat vermeld is dat het echter wel een stuk van strand en zee af ligt . Het zwembad hier ziet er keurig uit en voor iedereen is er een ligbed . Het personeel is ook super vriendelijk en helpen je overal mee. Morgen 25 aug worden we om 08.00 al opgehaald het ontbijt opent om 08.00 Maar het was geen probleem om eerder aan te schuiven ,echt super tof van ze !! Kortom een echte aanrader 👍🏽 Golden Bay is echt een app als je voor de rust wilt komen ,als je 300 a 400 meter verder loopt is het een drukke bedoening met schreeuwende Engelsen die 9 van de 10 x straal bezopen zijn ..... kortom zoek je rust dan bij Golden Bay app gaan boeken !!!

• 9Jack29-07-2019

Gewoon zeer netjes, relax en rustig

Prima complex, waar je vooral voor de rust komt. Lijkt misschien vreemd in Malia, maar de stilte is heerlijk. De kamers zijn basic en ruim prima. Vooral de stilte in de kamers is heerlijk. Een airco tegen betaling snap ik, dat is bij meer appartementen op Kreta. De douche mag/kan iets moderner. Het complex is echt heel mooi em zeer goed en netjes onderhouden. Heel mooi zandstrand op loopafstand. Ook kun je met kids naar het zwembad van Merapi lopen, waar glijbanen zijn. Wel entree, maar is zeker voor de afwisseling leuk. Al met al, gewoon een mooi complex voor rust en bijkomen.

• 8Anky Verhoeven26-06-2019

Een onverwachtse fijne vakantie

Ik en mijn vriend wilden last-minute nog op vakantie en kwamen hierbij uit. Het was voordelig vergeleken met de andere hotels , maar onze verwachtingen waren minimaal. Gelukkig alles is meegevallen! Wij hadden een fijn appartement met een groot balkon. Verder waren er ook huisjes waar mensen in verbleven. Het was een rustig hotel met een zwembad en waar wij elke dag genoten van een lekker ontbijt. Een paar minuutjes van het strand af en aan de straat van hotel verschillende lekkere restaurantjes. Het was top! Dat hadden wij in eerste instantie niet verwacht. Kreta is mooi en er valt veel te beleven. Dit dorpje en hotel is zeker een aanrader als je een beetje van rust houdt.

Over het personeel en de schoonmaak hadden wij niks te melden. Dit was allemaal goed.

• 9Bert van der Vlis16-04-2019

Super verblijf , perfect weer , reis was goed georganiseerd.

• 8Bernadette29-09-2018

Aanrader, gewoon goede locatie

Het 2 kamerappartement was prima. Meer dan groot genoeg voor 2 personen. Met 4 personen is het te klein. De badkamer is voldoende, een douchecabine zou prettiger zijn maar je kunt gewoon goed douchen.. De badkamervloer staat zeker niet elke keer onder water. Het appartement wordt elke dag netjes schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken en keurig opgemaakte bedden. Die zijn inderdaad wat aan de harde kant maar slapen goed. Eten koken hebben wij niet gedaan, dat zou inderdaad behelpen zijn met 1 grote en 1 heel klein pitje maar voor weinig geld kun je overal prima eten. Het enige wat wij minder vonden was het ontbijt. Erg basic en elke dag precies hetzelfde. De eigenaren zijn niet onaardig maar doen ook niet hun best om contact te maken. Een auto is wel erg aan te raden als je wat meer van Kreta wil zien. Het is echt een prachtig eiland.

• 8Kim15-09-2018

Heerlijk!! Ga zeker nog eens terug naar Malia!

Hadden een ruim appartement! Boven verwacht! Alleen bedden keihard! Verder prima en elke dag schoonmaak en schone handdoeken! Behalve op Zondag!

• 6P.k15-09-2018

Was oke

Het tweekamer app was Klein schoonmaak was goed badkamer was oke niet groot WiFi in het app was slecht eigenaar stugge man en het bed was kei hard Ziet er anders uit dan op de website

Appartement Golden Bay info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)