Hotel Alexander Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Genieten aan zee in Alexander Beach Hotel op Kreta. Bij de zwembaden loop je van het trapje naar zee. Een populair familiehotel dankzij de ruime familiekamers, animatie en kinderdisco. In Alexander Beach Hotel & Village kun je kiezen voor volpension. Al kun je dankzij de ligging aan de boulevard ook daar eten en drankjes doen.

298 reviews over Hotel Alexander Beach

• 2019
    6yolande15-09-2019

groot massaal en erg toeristisch.

Hier kom je terecht in een Duitse kolonie! Alle info in het Duits, en je word ook aangesproken in het Duits. Het is groot en massaal. Mooi opgezet en een prachtige goed onderhouden tuin.Buitenom met alle faciliteiten 5 sterren waardig. De standaard kamer is dat absoluut niet waard! De kamer is klein, heeft lage twee 1 pers. bedden. Dus altijd een gleuf en uit elkaar schuivende bedden. Wel een waterkoker, maar geen kopjes of koffiemelk, suiker, koffie of thee zakjes. Een goede airco, maar een flut klein koelkastje die het bij ons bovendien niet deed. Na 5x aangeven bij de receptie na een week een andere koelkast. Stoelen op het strand gratis, das fijn! Bij de 4 buitenbaden stoelen genoeg, maar er zijn altijd mensen met een bret voor hun hoofd, de zo genoemde handdoeken leggers, die nog voor het nuttigen van het ontbijt een stoel claimen met een handdoek. Er word aangegeven dat dit niet mag, maar die regel word niet nageleefd.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Astrid15-09-2019

Volgend jaar alweer gepland

Hier nu voor het 6e jaar op rij. Boek in ieder geval logies met ontbijt. Dit is in dit hotel helemaal af en voor het geld hoef je het niet te laten. Ook het personeel doet er alles aan om je vakantie te doen slagen!!

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Desi31-08-2019

Het was echt een super vakantie ik wil nu terug

Het hotel is zo ontsettend mooi, ik raad het echt heel erg aan je zit naast een weg met allenmaal leuke winkeltjes waar je zo heen kan lopen dat super leuk is. Ik ben er afgelopen zomervakantie geweest en ik wil nu meteen weer terug. De huisjes zijn zo mooi alles is wit met palmbomen en je hebt een prachtig uitzicht wauww. Ook heb je recht voor je neus de prachtige zee. Het ontbijt: WAJOOOO wat was dit LEKKERRRR MMM. Het was zo uitgebrijd met 5 berschillende soorten ei, broodjes, pannenkoekjes, fruit, muffins, 100 den verschillende belegen voor op brood, warme maaltijden het was echt ge-wel-dig. Paar avonden zijn we ook naar het diner geweest waar ook superrrr veel lekkere dingen lagen. gehaktballetjes, verschillende soorten vlees, pasta's, salades, olijven echt oh dit was z'n geweldige vakantie.

Bij het zwembad ook een heel leuk barretje met super veel lekkere smoothies en cocktails, ook natuurlijk lekkere broodjes. HET WAS SUPERRR

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Calista12-08-2019

Heerlijk hotel! Rust, mooi echt genieten!

Heel erg mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel. Na veel goede 5 sterren hotel ervaring kan ik zeggen dat dit toch mijn favoriet is nu. Gaan normaal naar all in hotels, maar dit hotel sprak mij zo aan dat ik half pension voor lief nam, maar eigenlijk is dit veel beter. Heerlijk eten, genoeg bedjes vrij bij het zwembad/strand. En voelt niet druk aan ondanks hoogseizoen! Kwam hier echt tot rust! Geen harde muziek bij het zwembad alleen bij het grote zwembad soms als animatie een spel ging doen, maar nier hinderlijk. Super kamer (tip: hadden standaard kamer geboekt ivm hoge kosten voor zeezicht standaard kamer 400-500 euro duurder bij reisbureau. Bij check in gevraagd naar upgrade koste 250 euro extra voor junior suite zeezicht bij hotel) Ook erg kindvriendelijk ons dochtertje van 3 jaar. Genoeg te doen in de omgeving huur een auto dit hebben wij bij het hotel gedaan was niet duur betaalde 140 euro voor 2 dgn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Leo27-07-2019

Prima hotel mag wel 1 ster minder

Op het oog is het een 5-sterren hotel, maar het zijn de kleine dingen die het een halve of hele ster minder maakt. Zo lekt de douchecabine, komt het douchesop uit het putje midden in de badkamer, en zijn gedurende onze hele vakantie (12 dagen) de enige twee hardloopbanden in de fitnessruimte buiten gebruik (ondanks onze herhaalde verzoeken ze te repareren). Het ochtend- en avondbuffet is lekker, maar in andere (4-sterrenresorts) hebben we ze uitgebreider en gevarieerder gezien. Jammer dat je voor n drankje bij het avondeten moet betalen. Jammer ook dat all-inclusive niet mogelijk is. Ik zou zeggen: haal een ster van de gevel en voeg voor hetzelfde geld all-inclusive toe, dan heb je een tophotel! Grote pluspunt is dat er bij één van de zwembaden en het privéstrand altijd wel ligbedden met parasols beschikbaar zijn en dat plekken niet gereserveerd mogen worden. Prijzen voor eten en drinken krankzinnig hoog; daarom nooit druk in bars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam Br15-07-2019

Een dikke 10 voor Alexander beach hotel !!

Hotel was perfect, wij zijn niets tekort gekomen. Alles was nestjes en schoon. Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Onze 2 kamers waren gekoppeld met een gezamenlijk balkon, mooi uitzicht op de tuin en zee. Onbijt is heel goed en veel keuze. Van drukte was niet veel te merken omdat het ruim is opgezet. Animatie bied voor ieder wat wils, team was erg goed en gezellig. Van ons krijgt Alexander beach een dikke 10 !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8C.R07-07-2019

De moeite waard!

Mooie ligging. Prima uitgebreid terrein. Erg vriendelijk personeel. De eerste standaardkamer viel qua ligging en grote erg tegen. Opgeschaald naar een betere grotere kamer. Beviel beter. Veel last gehad van muggen. De prijzen in het hotel zijn pittig.

• 10G van der linden24-06-2019

Super.relaxt hotel

Terug van een heerlijke vakantie. Wat een geweldig hotel. Groot mooi en goed onderhouden.veel zwembaden waarvan 3 stilte baden zijn. Vriendelijk personeel. En s,morgens een geweldig ontbijt . Wij hadden logies en ontbijt.

• 8Jor18-06-2019

Fijn hotel, zeker aanrader. Lees verder voor info

Netjes en verzorgd hotel. Meerdere zwembaden, nette kamers. Kamers kunnen met kinderen wel wat krap zijn, upgrade is dan aan te raden. Fijn zandstrand met bedjes van het hotel. Eten is goed! Eten gebeurd in twee shifts (van 18.15 tot 20.15 of van 20.15 tot??). Ontbijt is ook uitstekend. Veel keuze en vers... Let op; als man moet je in de avond een lange broek aan bij het diner buffet.

Ligging van hotel is prima. Makkelijk te lopen naar Stalis en eventueel naar Malia (ligt iets verder). Nadeel vond ik, vanwege de kids, dat er bijna geen stoepen zijn om te lopen. Eén dag een auto gehuurd bij eurocar in stalis bij Maria en Manolis (aanrader). In één dag heel veel kunnen zien.

Ondanks dat het een vrij groot complex is doet het toch intiem aan. Animatie team was ook prima, gezellige momenten mee gehad.

Eten en drinken bij hotel is wel erg duur! Miste wel een kidscorner bij buffet. Hotel is meer gericht op volwassenen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Tan12-06-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Schoon hotel met fijne bedden, heldere zee, veel bedjes, mooie zwembaden en nog veel meer. Heerlijk gehad en de mensen in de omgeving zijn heel vriendelijk en relaxed. Leuke restaurantjes op loopafstand.

46 tips over Hotel Alexander Beach

• Andre, 23-06-2014

Wil je een excursie boeken, doe dit dan bij het kantoortje direct links bij de ingang van de slagboom. Scheelt heel veel geld, t.o.v. Sunweb. Een bezoek aan Crissi eiland is een must, dat kost € 40 bus / boot en maaltijd. Sunweb heeft alles goed geregeld, maar de excursies zijn te duur.

• Dany, 28-05-2014

All - In is te adviseren.

• Lon Lassing, 29-05-2014

We hebben diverse tripjes gemaakt met de Happy Train. Ideaal om alles te zien en te beleven in de omgeving zonder een stap te hoeven lopen Ontspanning en plezier!

89 vragen over Hotel Alexander Beach

• Esther, 10-04-2019

Toilet in de buurt van strand en/of zwembad?

Zijn er in de buurt van het strand en/of de zwembaden toiletten aanwezig? Doordat ik MS heb moet ik vaak naar het toilet en ik kan niet zo ver lopen.

• Wendy , 25-04-2018

Waterkoker

Kan iemand me vertellen of een standaard 2-persoonskamer een waterkoker op de kamer heeft? Dit in verband met de melkflessen van onze zoon..

Marja Struijk_Schenk, 17-05-2018

Nee die is niet aanwezig. Maar kan je wel naar vragen bij de receptie. Anders aan de overkant te koop bij de supermarkt.

• Nadine, 22-12-2017

Bezoekers

Iemand ervaring met nationaliteiten die hier komen. Vorig jaar op Mallorca was ons zoontje van 5 het enige nederlandse kindje, wat voor hem wat minder leuk was.

Hotel Alexander Beach info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen