Hotel Alexander Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°19°
Hotel Alexander Beach
9,1

262 reviews over Hotel Alexander Beach in het Nederlands

Goed hotel

Mar
18-10-2018

Net hotel, iedere dag schoonmaak (en nieuwe handdoeken), badlakens strand, welkomstdrankje/hapje. Locatie prima, mooi strand, gratis (goede) bedden. Geen gedoe met handdoeken neerleggen!! Restaurant goed, prima bediening, afwisseling, voor ieder wat wils. Wij hebben met taxi (5 pers.) middag omgeving verkend, waren ca. 100 euro kwijt.Relaxed, eigen tijd en eigen inbreng, goed alternatief voor excursies. Hotel zeer kindvriendelijk. Kinderspeeltuintje voor kleine kindjes is ideaal, tevens kinderzwembadje. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen voor mensen met kleine kinderen. Dames en heren achter receptie waren zeer klantvriendelijk. Geen verbeterpunten!

Geweldig!

Miranda
14-10-2018

Super mooi hotel. Alles goed verzorgd.

Personeel super vriendelijk.

Kregen een upgrade vd kamer zonder dat we dit geboekt hadden.

Alles gewoon super.

Fantastisch!

Vkaudi
25-9-2018

Een super hotel, alles was Heel goed.

Geweldig!

rita
16-9-2018

Een super hotel, meteen op het strand. Voor de 6e keer geweest. Telkens weer een hartelijk welkom van het personeel en de managers. Een nadeel is dat er in drukke tijden bedden worden gereserveerd door handdoeken neer te leggen terwijl er overal borden staan dat dit niet is toegestaan. Al diverse keren in een evaluatieformulier al aangegeven, maar personeel ziet hier niet op toe. Als je wat later gaat (na de schoolvakanties) is het geen probleem.

Ongelooflijk fantastisch

Sas en bob
15-9-2018

Voor de 4 e keer naar Alexander beach en het voelt als thuis komen,

Geweldige lieve mensen die daar werken alles is perfect ,

Alles wat je nodig hebt voor een vakantie is daar zon, mooi strand, gezellige bars,mooie zwembaden, het is allemaal heel schoon wordt goed gepoetst door de dames van de schoonmaak ontbijtbuffet geweldig,avondbuffet zoveel er is altijd wel wat bij wat je lust het drankje aan de bar is misschien wat duurder maar als je ziet wat je er allemaal bij krijgt , ik zeg maar weer tot volgend jaar dan zijn we er weer👍🙋‍♀️

Goed complex

Mmj
22-8-2018

Zojuist terug uit Alexander Beach. Inderdaad een prachtig complex met zeer vriendelijk personeel. Goed onderhouden en zeer schoon.

Wat ik alleen kan bedenken is de massale drukte bij ontbijt en diner. (Maar dit is persoonlijk).

Verder alles super geregeld !

Mooi hotel, leuke omgeving.

Helma
22-8-2018

Alexander Beach is een prachtig hotel. Wij hadden twee kamers gereserveerd, omdat de familiekamers met oudere kinderen ons niet echt comfortabel leken. We kregen een upgrade naar een suite met twee aparte slaapkamers en badkamers en kleine woonkamer, direct aan zee. Dit was super. Het ontbijt vonden wij prima, het eten 's avonds gaat echter na een paar dagen vervelen en vonden wij minder. In de straat achter het hotel heb je voldoende eettentjes, dus achteraf had alleen ontbijt wellicht beter geweest. Wij hebben een auto gehuurd voor 8 dagen en alle bezienswaardigheden in de buurt gezien. De opgravingen waren leuk, vooral met gids. Het museum in Heraklion, Spinalonga etc. De grot van Zeus vonden wij ietwat tegenvallen, maar de rit ernaartoe was prachtig. We boekten via Sunweb (hier echter alleen half pension), qua prijs waren zij het voordeligste. Kortom een fijne vakantie!

Het was echt geweldig

Hallo
20-8-2018

Het was echt een top vakantie. De ligging was echt perfect, je liep bij de zwembaden het trappetje af en je was op het strand. En om je heen waren prachtige bergen en in de avond veel mooie lichtjes vanuit het hotel te zien. En als je het hotel uitliep had je links en rechts een leuke boulevard. De service was ook top de medewerkers waren super vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Het eten in het restaurant is heerlijk verschilt wel maar na een paar dagen werd het buffet wel een beetje eentonig. De kamer ligt er maar net aan wat voor kamer je hebt, aan het begin hadden we een erg warme kamer die niet erg fijn was maar we konden gemakkelijk van kamer wisselen en toen was onze kamer top. Er zijn 5 zwembaden te vinden allemaal even leuk en heel chill om bij te liggen. De hygiëne was ook erg goed elke dag kwam een schoonmaker en elke dag nieuwe handoeken in de kamer en op ma, wo en vr kon je badhandoeken inwisselen.

Prachtig hotel!

Judith
17-8-2018

Alexander Beach is een prachtig hotel dat service in een hoog vaandel heeft staan.

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad in dit hotel met heerlijk eten (zowel ontbijt als diner), een fijne (familie)kamer met aparte slaapkamer, prachtige zwembaden, het privé strand en je loopt zo de boulevard op waar allerlei leuke Beach clubs, restaurants, barretjes etc te vinden zijn.

Wat wil je nog meer? 😊

Jilles de Wolf
12-8-2018

Supergoed hotel. Mooie schone accommodatie op perfecte ligging. Vriendelijk personeel en uitstekende service. Niets is teveel!. Alle voorzieningen in de directe omgeving zoals: watersport, auto of scooterverhuur, supermarkt, restaurants, pinautomaat, enz. Het eten is perfect en van hoge kwaliteit. Zowel ontbijt als diner. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de animatie s avonds. Supergoede shows en artiesten maar om 22.30 uur al afgelopen terwijl je ongeveer 22.00 uur van het diner komt. Dat vonden wij persoonlijk erg jammer. Tip: tot 24.00 uur! Verder mooie vakantie gehad en komen zeker terug. Mensen dit is echt een superhotel!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.