Hotel Alexander Beach

9,1

253 reviews over Hotel Alexander Beach in het Nederlands

Jilles de Wolf
12-8-2018

Supergoed hotel. Mooie schone accommodatie op perfecte ligging. Vriendelijk personeel en uitstekende service. Niets is teveel!. Alle voorzieningen in de directe omgeving zoals: watersport, auto of scooterverhuur, supermarkt, restaurants, pinautomaat, enz. Het eten is perfect en van hoge kwaliteit. Zowel ontbijt als diner. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de animatie s avonds. Supergoede shows en artiesten maar om 22.30 uur al afgelopen terwijl je ongeveer 22.00 uur van het diner komt. Dat vonden wij persoonlijk erg jammer. Tip: tot 24.00 uur! Verder mooie vakantie gehad en komen zeker terug. Mensen dit is echt een superhotel!

Fantastisch hotel

Inge & Luca
11-8-2018

Super mooi hotel met een aantal zwembaden. Zeer vriendelijk personeel en niets is teveel. Hotel is echt een aanrader.

Grandioos - Wat een heerlijk hotel

Joover
9-8-2018

Alles klopt aan dit hotel; ligging, netheid, schoonmaak, onderhoud. Ruime (familie)kamers, heerlijke bedden, koelkastje, goed sanitair prettige atmosfeer, prachtig aangelegd, fantastisch uitzicht. Vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam. Ideaal de mix tussen zwembaden en zee. In het grote zwembad mag 'druk' gespeeld worden, in de kleinere zwembaden wordt rust meer op prijs gesteld.

Ontbijt en diner zijn erg uitgebreid en zeer goed. Veel in buffetvorm, maar ook altijd live-cooking. 's Avonds wisselende thema buffetten (Grieks, Italiaans, Kretaans, Algemeen), maar ook altijd vaste onderdelen, zoals bijv. Griekse Salade en vers fruit. Kwaliteit is hoog, eten is warm en altijd aangevuld. Drankkaart is in gehele hotel hetzelfde, ook bij de bars (Fris € 3,00, Bier € 3,30, Wijn € 12,00, klein flesje voor 2 personen 375ml).

Op 10 minuten lopen van bushalte: Elk kwartier bus (met airco) naar Chersonissos (€ 1,80 pp) en Heraklion (€ 4,10 pp).

Het blijft fantastisch

Familie de Vries
8-8-2018

Voor de 5e keer verbleven wij in Alexander Beach. Dit hotel blijft gewoon perfect, direct gelegen aan zee, redelijk groot hotel maar dat gevoel heb je niet. Mooie zwembaden, heerlijk eten en trapje af en je bent bij de zee, ideaal. Ligt in het rustige deel van Malia/Stalis met gezellige winkels en restaurants. Kinderen kunnen zich ook prima vermaken, met elkaar en/of door animatie. Soort van campinggevoel. Gewoon een dikke 10 voor dit hotel!

Prachtig hotel op mooie locatie

Fam VVBorgh
23-7-2018

Prachtig hotel, heel vriendelijke bediening, goede ligging dichtbij het centrum maar toch heel rustig binnen het domein.

Iedere euro waard

Wilma
9-7-2018

Paradijsje in de zon, heerlijke vakantie gehad!

We gaan terug🖒🖒

A. Bosman
17-6-2018

Super hotel. Aan zee en aan de boulevard. In het hotel elke dag iets anders te eten Vers klaar gemaakt. We kregen een upgrade naar een bungalow aan het water. Gaan hier zeker nog een x naar terug.

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar.

Peter & Christine
8-6-2018

Een gastvrij hotel voor jong en oud. Zeer vriendelijk personeel.

Wij verbleven 9 dagen met onze dochter en mijn ouders in boven elkaar gelegen familiekamers. Fijn dat ons verzoek hierin werd gehonoreerd! De schoonmaak was perfect. Een waterkoker zou een goede aanvulling zijn.

We boekten halfpension en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en diversiteit van ontbijt- en dinerbuffet. Omdat je op dag 1 aangeeft of je om 18.15 of 20.00 wil eten en je een vaste tafel krijgt, verloopt het eten relaxed.

Fijne zwembaden en dichtbij zee. Er was in de eerste week van mei animatie aanwezig. Helaas niet 'leuk genoeg' voor onze 10-jarige, maar meer voor de kleinsten.

De nabijheid van vele restaurants en winkeltjes in m.n. Stalis was super om iedere avond een stuk te wandelen.

Kreta is duidelijk weer in opbouw. De mensen zijn vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. En dat geldt zeker voor het personeel van Alexander Beach!

Siper vakantie voor alle leeftijden.

Scheffer
15-5-2018

Goed: prima accommodatie, eten heel goed en uitgebreid, bijzonder vriendelijke bediening, locatie is super. Sfeer uitstekend. Mooie zwembaden en heerlijke zee.

Minder: babypakket niet zoals door touroperator beloofd

Internet heeft niet overal goed bereik.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander Beach scoort een 9.11 uit 10 op basis van 274 reviews.