Hotel Alexander Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag18°13°
9,3

Omschrijving
Genieten aan zee in Alexander Beach Hotel op Kreta. Bij de zwembaden loop je van het trapje naar zee. Een populair familiehotel dankzij de ruime familiekamers, animatie en kinderdisco. In Alexander Beach Hotel & Village kun je kiezen voor volpension. Al kun je dankzij de ligging aan de boulevard ook daar eten en drankjes doen.

264 reviews over Hotel Alexander Beach in het Nederlands

Beste hotel ooit

Kim Zoontjens,
20-11-2018

Alexander beach is om te beginnen een van de beste en mooiste hotels waar ik ooit geweest ben! Het is mooi, goede zwembaden en de ligging is perfect. Bij aankomst sta je al versteld van al het pracht en praal dat het hotel te bieden heeft ! Het is geweldig ! Wij zijn er met ons gezin (ik met mijn moeder en cadeauvader) 2 keer achter elkaar geweest, en twee keer een geweldige vakantie beleefd. Elk jaar bij het kiezen van de vakantie, roep ik met uitermate enthousiasme : ik wil naar Alexander Beach.

Het strand is schoon, niet te groot en behoort echt wel tot het hotel. Dat maakt het fijn om er te liggen en natuurlijk heerlijk te zwemmen in de prachtige zee, waarop je bijna over het hele hotel zich op hebt. Er zijn verschillende zwembaden, en de “drukte” langs de zwembaden is er daardoor niet/ het is goed verdeeld. Kamers zijn schoon, en het bankbed (spreek uit ervaring😉) slaapt prima! Meg andere woorden.... een top hotel!! Geweldig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super.

Monica,
21-10-2018

Mooi hotel, mooie zwembaden, prima ligging, schoon, relaxed, luxe. Niet kleinschalig, maar door de uitgestrektheid valt dat meestal mee. Alleen bij het ontbijt wel een drukke boel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed hotel

Mar,
18-10-2018

Net hotel, iedere dag schoonmaak (en nieuwe handdoeken), badlakens strand, welkomstdrankje/hapje. Locatie prima, mooi strand, gratis (goede) bedden. Geen gedoe met handdoeken neerleggen!! Restaurant goed, prima bediening, afwisseling, voor ieder wat wils. Wij hebben met taxi (5 pers.) middag omgeving verkend, waren ca. 100 euro kwijt.Relaxed, eigen tijd en eigen inbreng, goed alternatief voor excursies. Hotel zeer kindvriendelijk. Kinderspeeltuintje voor kleine kindjes is ideaal, tevens kinderzwembadje. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen voor mensen met kleine kinderen. Dames en heren achter receptie waren zeer klantvriendelijk. Geen verbeterpunten!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig!

Miranda,
14-10-2018

Super mooi hotel. Alles goed verzorgd.

Personeel super vriendelijk.

Kregen een upgrade vd kamer zonder dat we dit geboekt hadden.

Alles gewoon super.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch!

Vkaudi,
25-9-2018

Een super hotel, alles was Heel goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

rita,
16-9-2018

Een super hotel, meteen op het strand. Voor de 6e keer geweest. Telkens weer een hartelijk welkom van het personeel en de managers. Een nadeel is dat er in drukke tijden bedden worden gereserveerd door handdoeken neer te leggen terwijl er overal borden staan dat dit niet is toegestaan. Al diverse keren in een evaluatieformulier al aangegeven, maar personeel ziet hier niet op toe. Als je wat later gaat (na de schoolvakanties) is het geen probleem.

Gereisd met partner in september 2018

Ongelooflijk fantastisch

Sas en bob,
15-9-2018

Voor de 4 e keer naar Alexander beach en het voelt als thuis komen,

Geweldige lieve mensen die daar werken alles is perfect ,

Alles wat je nodig hebt voor een vakantie is daar zon, mooi strand, gezellige bars,mooie zwembaden, het is allemaal heel schoon wordt goed gepoetst door de dames van de schoonmaak ontbijtbuffet geweldig,avondbuffet zoveel er is altijd wel wat bij wat je lust het drankje aan de bar is misschien wat duurder maar als je ziet wat je er allemaal bij krijgt , ik zeg maar weer tot volgend jaar dan zijn we er weer👍🙋‍♀️

Gereisd met partner in september 2018

Goed complex

Mmj,
22-8-2018

Zojuist terug uit Alexander Beach. Inderdaad een prachtig complex met zeer vriendelijk personeel. Goed onderhouden en zeer schoon.

Wat ik alleen kan bedenken is de massale drukte bij ontbijt en diner. (Maar dit is persoonlijk).

Verder alles super geregeld !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi hotel, leuke omgeving.

Helma,
22-8-2018

Alexander Beach is een prachtig hotel. Wij hadden twee kamers gereserveerd, omdat de familiekamers met oudere kinderen ons niet echt comfortabel leken. We kregen een upgrade naar een suite met twee aparte slaapkamers en badkamers en kleine woonkamer, direct aan zee. Dit was super. Het ontbijt vonden wij prima, het eten 's avonds gaat echter na een paar dagen vervelen en vonden wij minder. In de straat achter het hotel heb je voldoende eettentjes, dus achteraf had alleen ontbijt wellicht beter geweest. Wij hebben een auto gehuurd voor 8 dagen en alle bezienswaardigheden in de buurt gezien. De opgravingen waren leuk, vooral met gids. Het museum in Heraklion, Spinalonga etc. De grot van Zeus vonden wij ietwat tegenvallen, maar de rit ernaartoe was prachtig. We boekten via Sunweb (hier echter alleen half pension), qua prijs waren zij het voordeligste. Kortom een fijne vakantie!

Het was echt geweldig

Hallo,
20-8-2018

Het was echt een top vakantie. De ligging was echt perfect, je liep bij de zwembaden het trappetje af en je was op het strand. En om je heen waren prachtige bergen en in de avond veel mooie lichtjes vanuit het hotel te zien. En als je het hotel uitliep had je links en rechts een leuke boulevard. De service was ook top de medewerkers waren super vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Het eten in het restaurant is heerlijk verschilt wel maar na een paar dagen werd het buffet wel een beetje eentonig. De kamer ligt er maar net aan wat voor kamer je hebt, aan het begin hadden we een erg warme kamer die niet erg fijn was maar we konden gemakkelijk van kamer wisselen en toen was onze kamer top. Er zijn 5 zwembaden te vinden allemaal even leuk en heel chill om bij te liggen. De hygiëne was ook erg goed elke dag kwam een schoonmaker en elke dag nieuwe handoeken in de kamer en op ma, wo en vr kon je badhandoeken inwisselen.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.