Hotel Alexander Beach

247 reviews over Hotel Alexander Beach in het Nederlands

We gaan terug🖒🖒

A. Bosman
17-6-2018

Super hotel. Aan zee en aan de boulevard. In het hotel elke dag iets anders te eten Vers klaar gemaakt. We kregen een upgrade naar een bungalow aan het water. Gaan hier zeker nog een x naar terug.

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar.

Peter & Christine
8-6-2018

Een gastvrij hotel voor jong en oud. Zeer vriendelijk personeel.

Wij verbleven 9 dagen met onze dochter en mijn ouders in boven elkaar gelegen familiekamers. Fijn dat ons verzoek hierin werd gehonoreerd! De schoonmaak was perfect. Een waterkoker zou een goede aanvulling zijn.

We boekten halfpension en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en diversiteit van ontbijt- en dinerbuffet. Omdat je op dag 1 aangeeft of je om 18.15 of 20.00 wil eten en je een vaste tafel krijgt, verloopt het eten relaxed.

Fijne zwembaden en dichtbij zee. Er was in de eerste week van mei animatie aanwezig. Helaas niet 'leuk genoeg' voor onze 10-jarige, maar meer voor de kleinsten.

De nabijheid van vele restaurants en winkeltjes in m.n. Stalis was super om iedere avond een stuk te wandelen.

Kreta is duidelijk weer in opbouw. De mensen zijn vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. En dat geldt zeker voor het personeel van Alexander Beach!

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander Beach voor je op een rij gezet:

Siper vakantie voor alle leeftijden.

Scheffer
15-5-2018

Goed: prima accommodatie, eten heel goed en uitgebreid, bijzonder vriendelijke bediening, locatie is super. Sfeer uitstekend. Mooie zwembaden en heerlijke zee.

Minder: babypakket niet zoals door touroperator beloofd

Internet heeft niet overal goed bereik.

Wederom top!

Hilde uit Amsterdam
13-5-2018

Voor de 2e keer verbleven wij in Alexander Beach en wij gaan nooit naar dezelfde plek terug. Maar dit hotel is gewoon perfect, direct gelegen aan zee, redelijk groot hotel maar dat gevoel heb je niet. Mooie zwembaden en heerlijk eten en een trappetje af en je bent bij de zee, ideaal. Wat wij ook leuk vinden is dat er buiten het hotel een supermarkt, restaurantjes en wat winkeltjes zijn dus direct wat te beleven. De 2e week van mei was nog niet alles open ivm het voorseizoen, dat was een beetje jammer. Kinderen kunnen zich ook goed vermaken in bij de pooltafel en computers. Ook is er een Spa met massages mogelijk. Gewoon een dikke 10 voor dit hotel!

Fijne locatie, voor herhaling vatbaar

Marlous
9-5-2018

Erg schoon, vriendelijk personeel, lekker eten, fijne zwembaden. Heel dicht bij strand. Wel veel zeewier daar. Bij diner krijg je tafel toegewezen. In onze kamer wel een waterkoker. Slaapbank was verschrikkelijk om op te slapen. Bed zelf lag wel lekker.

Fijne vakantie gehad.

Sonja.
7-5-2018

Prima verblijf.Mooi onderhouden.Waterkoker in de kamer zou fijn zijn.Als het licht in de avond wat gedempt wordt zal het restaurant binnen sfeervoller zijn.Volgende week gaan we hotel Alexander Beach weer bezoeken.

Voor herhaling vatbaar👌

Gerian Scherpenkate
14-4-2018

Prachtig appartement . Heerlijk eten en mooie locatie.

Heerlijk

Marianne van Gent-Wagemans
28-2-2018

Mooi beach-hotel met prachtig uitzicht op zee. Heerlijk eten en vriendelijk personeel en service.

Geweldig en luxe

Bram
18-2-2018

Super net mooi luxe en vooral schoon hotel

Mooi zwembad waar je ook nog lekker uit de wind kan liggen en dat is in mei best lekker doordat het afgeschermd wordt met een glazen wand

Met zeer aardig personeel

Eten was goed maar wij zouden de volgende keer toch alleen ontbijt nemen omdat er echt hele goede restaurants direct in de buurt zijn

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander Beach scoort een 9.07 uit 10 op basis van 268 reviews.