Hotel Alexander Beach *****

9,1

238 reviews over Hotel Alexander Beach in het Nederlands

Geweldig en luxe

Bram, 18-2-2018

Super net mooi luxe en vooral schoon hotel

Mooi zwembad waar je ook nog lekker uit de wind kan liggen en dat is in mei best lekker doordat het afgeschermd wordt met een glazen wand

Met zeer aardig personeel

Eten was goed maar wij zouden de volgende keer toch alleen ontbijt nemen omdat er echt hele goede restaurants direct in de buurt zijn

Fantastisch hotel!

Familie Krutzen, 3-12-2017

Wij hadden 2 kamers, half pension geboekt, maar omdat we op 1 familiekamer lagen, kregen we middageten er bij. Alles was super geregeld. Bij aankomst mag je kiezen of je om 6 uur eet of om half 8, maar het is niet aan te bevelen om in de avond te eten in het hotel. Eten is koud, niet echt lekker en vaak hetzelfde. Ontbijt is geweldig! Fruit, cake, brood, gebakken ei, thee, sap, noem het maar op en ze hebben het! Het hotel zit aan het begin van een winkelstraat en hier zijn tientallen restaurantjes te vinden waar je veel beter kunt eten in de avond. Wat wij fijn vonden is dat niet als massatoeristme voelt als je bij je appartement bent. Het zijn allemaal kleine appartementjes van 2-3 hoog. Tuinen zijn er mooi aangeplant en de zee is zeer kort bij. In de lobby zit een man die auto's verhuurt, je kunt er boeken lenen en er is een klein internet café met 2 computers die je gratis kunt gebruiken. Zwembad vonden wij wat aan de kleine kant en zeker in het hoogseizoen, maar als je na 5 uur ging was het prima te doen. Op het strand staan bedjes die je NIET mag reserveren door er een handdoek op te leggen (gelukkig).

Wij hebben hier een bijzonder mooie tijd gehad. Als je van plan bent om naar dit fantastische hotel te gaan, boek dan zonder avondeten maar wel met ontbijt! Kamer met zeezicht is ook aan te bevelen, want dan lig je echt aan het strand wat ideaal is!

Fantastisch!

Rene, 20-11-2017

Wij hebben hier genoten! De kids hebben zich prima vermaakt in een van de zwembaden of aan het strand! Elke avond konden ze lekker dansen in de kinderdisco!

wij vonden het personeel echt top! Zowel in de bediening, technische dienst of schoonmaak!

Het eten was heerlijk! Zowel buffet als a la kart. Daarnaast hadden ze ook een pasta buffet waar de pasta gelijk klaar werd gemaakt,ideaal met kinderen! Wij hebben 2 kinderen (1 en 3) dus het eten verliep niet altijd "vlekkeloos" maar het personeel vond het geweldig (en wij zaten daardoor ook iets meer op ons gemak).

Wij vonden de prijzen van de drankjes redelijk normaal. Tegenover het hotel zat een kleine supermarkt waar wij ook wel eens drinken haalden.

Geweldig Hotel!

Bert, 28-10-2017

Een weekje genoten van dit luxe, mooie hotel. Alleen maar genoten. De extra dingetjes als de begroeting van het personeel bij aankomst, naar je kamer gebracht worden met een golfkar, badlakens gratis, gratis kennismakings-massage en een welkomst hapje en drankje op de kamer maakten het een extra bijzondere beleving. Het ontbijt en diner was iedere keer weer een culinair feest. Zoveel en zo lekker dat we geen lunch hebben gemist. Het hotel ligt aan een drukke straat met winkeltjes en restaurantjes. Voor wat meer vertier zul je een paar kilometer verderop moeten naar Malia of Chersonissos wat prima is de doen met bijvoorbeeld de bus ( kost maar een paar euro) Kortom; we gaan zeker weer een keer!

Op en top verzorgd, het was gewoon genieten

Familie uit Lanaken, 22-10-2017

Fijne vakantie gehad. Prachtig resort. Heel mooie ruime kamers. Alle personeel is echt vriendelijk. Voor iedereen is er wel een plek in het park die aan je wensen voldoet. Of het nu met kleine kinderen is, grotere kinderen, zonder kinderen en misschien al met kleinkinderen. Rust of wat meer bruisend, op het strand in het zand of aan het zwembad/tuin op heerlijke ligbedjes. Op en top wordt je verzorgd.

Geweldig hotel

berber, 7-10-2017

goed eten vriendelijk personeel

aanrader

fierens-driesen, 16-9-2017

+zeer goede ligging , gezellige drukte in de winkelstraat naar Stalis

+vriendelijkheid

+excursieaanbod

- dure soft dranken in het hotel

Heerlijke vakantie gehad!

Anoniem, 5-9-2017

Een zeer verzorgd hotel met mooie schone kamers. De service is ook prima. Wij kwamen laat in de avond aan en kwamen er in de vroege ochtend achter dat we achter het restaurant zaten met het nodige lawaai. Dit heb ik aangegeven bij de receptie waarbij er direct werd aangegeven dat ze dit voor ons zouden gaan oplossen. We kregen een gratis upgrade naar een suite. Daar hebben we genoten van een heerlijk verblijf. Buffet was zeer uitgebreid en van prima kwaliteit (vers). Mijn dochters van 11 en 14 hebben zich ook prima vermaakt, Het strand is schoon, het water helder en er zijn genoeg strandbedjes. Het hotel is rustig gelegen en ligt dichtbij een leuk, toeristisch straatje. Wij hebben een auto gehuurd bij crete-holidays.net De auto werd netjes afgeleverd bij het hotel en daar ook weer opgehaald, goede prijs en voorwaarden in het Nederlands. Uitjes zijn erg duur als je ze standaard boekt bij de zaken die je overal ziet. Er zelf op uitgaan loont. Chrissi eiland is bijv erg duur om te boeken (p.p 55 euro) maar kost met een beetje onderhandelen in Ierapetra 10 euro p.p. (alleen de boot) Je moet er dan wel zelf heenrijden met de auto maar dat is ons zeer meegevallen. Goede wegen en duidelijke bewegwijzering. Dus als je toch van plan bent een auto te huren dan kan je dit soort uitjes makkelijk zelf organiseren!

Topvakantie

Jolien, 1-9-2017

Pluspunten: verzorgd complex, prachtige tuin, groot park waardoor je niet het gevoel hebt dat het er megadruk is.Dicht aan het strand, propere kamer, ruime kamer. Gevarieerd ontbijt en avondmaal. Aanrader: kamer op gelijkvloers, dan heb je eigen tuintje met ligbedden.Veel winkeltjes, weliswaar bijna uitsluitend toeristenwinkeltjes met souvenirs. Veel terrasjes en restaurantjes.

Minpunten: weinig, hotel zit vol Duitsers en daar is het personeel iets opener tegen. Drankjes zijn prijzig: 3 a 4 euro.Ongedierte: maar wel zo goed als opgelost door horren. Er worden handdoeken gelegd terwijl er staat dat het verboden is. Dus weinig plaats aan zwembad als je s'middags toekomt. Het personeel is daar niet correct in en zou de handdoeken moeten verwijderen als er een infobord staat dat dit niet mag.

Fantastisch en goed verzorgd hotel!

Kaatje, 31-8-2017

Mooie ligging aan zee en heerlijke zwembaden. Een kamer met zeezicht is een aanrader. Eten prima, voor ieder wat wils. Ruil het diner om voor een lunch, echt een aanrader. Geen last van animatie voor kinder dat wordt elders op het complex verzorgd. Prima vakantie adres.

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexander Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexander Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexander Beach scoort een 9.09 uit 10 op basis van 259 reviews.