Appartement Pilot's Villas

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Jacuzzi
Meer appartementinfo

Pilot’s Villas ligt op het Griekse eiland Kreta. Veel vakantiegangers beoordelen de service hier met een dikke 10, maar jullie zijn eigenlijk enthousiast over alle faciliteiten van dit complex. Zo schrijft reviewer Hessel: ‘Pilot's Villas is simpelweg het beste dat Kreta te bieden heeft. De persoonlijke aandacht voor het wel en wee van de gasten staat daarbij bovenaan en is ook een hoofdreden voor ons om jaar na jaar terugkeren.’ Hou er wel rekening mee dat dit appartement niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Benieuwd naar de faciliteiten van Pilot’s Villas Koutouloufari? Lees met ons mee.

Vind je goede service belangrijk? Dan zit je helemaal goed in Pilot’s Villas Kreta. De vriendelijke familie legt je de hele dag door in de watten. Ook volgens reviewer Anniek doet de familie er alles aan om je helemaal te verwennen: ‘Wat een heerlijk hotel, en wat een fantastische mensen en service. Het is een familiehotel en de passie voel je bij alles wat ze doen. Eigenaar Yiorgos en zijn ouders staan 24/7 voor je klaar en doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ze zijn heerlijk makkelijk om mee te kletsen, 's avonds een drankje mee te doen of om iets voor je te regelen en vragen te beantwoorden.’

Bij Pilot’s Villas verblijf je in een mooie, schone kamer met heerlijke boxsprings. Ook wordt de kamer 6 dagen in de week schoongemaakt en worden de bedden om de dag verschoond. Reviewer Patty licht toe: ‘We hebben genoten van Pilot’s!!! Wat een perfecte plek, wij hadden een studio met tuinzicht op de begane grond, heerlijke bedden, om de dag schone lakens, elke dag schone kamer+handdoeken (behalve zondag)door de lieve Eva en Antonia.’

Niet alleen over de mooie kamers en de vriendelijke eigenaren worden complimenten uitgedeeld. Volgens jullie kun je hier ook heerlijk eten. Begin de dag met een lekker ontbijtje en geniet van het mooie uitzicht op zee of proef van de vers bereide lunch. Voor velen een hoogtepunt van de dag.

Ligging

Pilot’s Villas Kreta ligt op 2 kilometer van het bruisende centrum van Chersonissos. Volgens jullie is het heel goed te doen om vanuit het hotel naar de stad te wandelen. In de stad kun je terecht voor het gezellige nachtleven en de vele clubs. Maar je vindt hier ook prachtige gebouwen in het oude gedeelte van Chersonissos en ook de gezellige boulevard is een must-see.

Veel vakantiegangers huren een auto om het prachtige eiland verder te verkennen vanuit Pilot’s Villas Kreta. Volgens Patty kun je dit het beste doen bij het complex zelf. Ze schrijft: ‘Een auto huren kan het beste bij de familie geregeld (de broer van Katharina). De auto wordt gebracht en vervolgens nemen ze je mee naar de zaak om het contract te tekenen en binnen 5 min ben je op weg. Na de verhuurperiode komen ze de auto zelf weer ophalen. Geen gedoe, alles vlot en soepel!’

Contact

224 reviews over Appartement Pilot's Villas

• 10Harrie07-10-2019

In 1 woord geweldig en ga er volgend jaar vast

Een gezellig en mooi schoon appartementencomplex de familie daminiakis staat altyd voor u klaar met schonekamers alltyd Tyd voor de gasten

• 10Harrie23-08-2019

Super gezellig

Was weer gezellig bij pilots en het dorpje koutouloufari de familie damaniakis heeft ons weer perfect verzorgd dus wederom geboekt voor begin okt

• 8Fam. Lingsma01-07-2019

A place to be.

Mooie appartementen tegen een helling gelegen in een levendig dorpje. De appartementen zijn smaakvol ingericht en zeer goed geïsoleerd. Geen last van lawaai en warmte. Bedden, badkamer en wifi zijn perfect. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzaam. Katharina is een oprechte gastvrouw en serveert heerlijke lunches en ontbijt. Haar zoon Yiorgos is een bevlogen gastheer met oog voor de gasten. Tip:Lekker eten kun je bijvoorbeeld bij Iokasti en David Vegera. Auto huren naast Pilot's Villa's ( Orion) Geen borg en geen gezeur over een schrammetje.

• 10Jelly Herbrink11-06-2019

Hemel op aarde!!

Schone mooie accommodatie! Lieve mensen die zeer attent en er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Fantastisch ontbijt.

• 10Harrie27-03-2019

2019 weer

Super gezellig en zeer schoon complex vriendelijke mensen goede bedden alle dagen werd de kamer schoongemaakt behalve zondag maar dat vindt ik geen probleem als je daar verblijft is het net familie

• 2018
    10Patty22-09-2018

We hebben genoten!

We hebben genoten van Pilot’s!!! Wat een perfecte plek, wij hadden een studio met tuinzicht op de begane grond, heerlijke bedden, om de dag schone lakens, elke dag schone kamer+handdoeken (behalve zondag)door de lieve Eva en Antonia. Het mooie familiecomplex wordt gerund door Katharina, haar man Zacharias en hun zoon Yiorgos. Veel gastenkomen al jaren terug! Veel Nederlandse en engelse gasten. Een auto huren kan het beste bij de familie geregeld (de broer van Katharina). De auto wordt gebracht en vervolgens nemen ze je mee naar de zaak om het contract te tekenen en binnen 5 min ben je op weg. Na de verhuurperiode komen ze de auto zelf weer ophalen. Geen gedoe, alles vlot en soepel! Zelfs 10jarig jubileum gevierd met een aangeboden lunch door de familie aan alle gasten!!!

• 10Hessel Visser19-09-2018

Van 'uitmuntend' naar 'out-of-this- world'!

Het passievolle familiebedrijf Pilot's Villas (bestaat 10 jaar in 2018) staat nog steeds als een huis voor de kwaliteit die zij haar gasten gunt; de eigenaren leggen de drempel steeds hoger. Vergroting van het zwembadterrein, vernieuwde ligbedjes, geluid- en warmte-isolering van 2 appartementenblokken, 100% betrouwbare WiFi in álle kamers, de wasvoorzieningen, het ultraschone zwembad, de voortreffelijke ontbijtjes en lunches van moeder Katerina, noem het maar op. Het is er allemaal. De dagelijkse schoonmaak, de heerlijke boxsprings, de prachtige tuin en de gezellige bar zijn zaken die onovertroffen zijn! Pilot's Villas is simpelweg het beste dat Kreta te bieden heeft. De persoonlijke aandacht voor het wel en wee van de gasten staat daarbij bovenaan en is ook een hoofdreden voor ons om jaar na jaar terug keren. Het schilderachtige Koutouloufari is een dorp met veel (goede) taverne's. Dus: absolute aanrader! Out-of-this-world!!!

• 10Eline18-09-2018

Heerlijke vakantie bij zeer gastvrije familie

Heerlijke vakantie gehad, mooi complex bij zeer gastvrije familie. Appartementen mooi, goed schoongehouden en Koutouloufari is een heel gezellig dorp!

• 9Margreet14-09-2018

Fantastisch!

De appartementen liggen tegen een helling waardoor je wat moet klimmen om er te komen. Voor mensen die slecht ter been zijn, of een slechte conditie hebben, kan dit wat lastig zijn. De appartementen zijn mooi, schoon, en alles werkt. Fantastische bedden.

• 10Dhr. De Vries14-08-2018

Top locatie!

Top accommodatie met een hele lieve, gastvrije familie die altijd voor je klaarstaat. De kamers zijn ook van goede kwaliteit: bedden liggen erg fijn en de badkamer is ook gewoon goed. Al met al een top plek!

44 tips over Appartement Pilot's Villas

• [email protected], 10-01-2012

Met de auto sta je in een paar minuten op het strand (lopen is geen aanrader).

• Frits langerak, 08-10-2013

Ga eten bij Meses en ontbijten bij de Hollandse croisanterie Rahati

• Anja van Kesteren, 09-10-2013

Huur een auto, want Kreta is een prachtig eiland om tochten te maken!

22 vragen over Appartement Pilot's Villas

• Klaartje, 12-08-2016

Taal

Welke talen spreekt het personeel? Zijn er veel Nederlandse toeristen?

• Yvonne, 20-06-2014

Kinderen rond 15 jaar

Wij overwegen om 9 juli naar dit appartementencomplex te gaan. Onze jongens zijn 14 en 16. Zijn er in deze periode meer families met kinderen in deze leeftijd?? Dat zou voor onze mannen wel leuk zijn, anders zoeken we nog even verder. Hoor het graag zsm. Gr, Yvonne

harrieguichelaar_1, 02-06-2015

Ik weet niet of ze naar chersonissos willen dat ligt er op 15 min lopen en taxi 5 min. Vandaan soms zijn er meer van die leeftijd dat wisselt nog al eens

• Fem, 05-02-2014

2 Slaapkamers?

Weet iemand of er ook appartementen met 2 slaapkamers zijn?

Harrie. , 20-05-2014

Er zijn 2kamer app dat is voor ouders met kinderen wel te doen met 4volwassenen zou ik het niet doen .wij nemen altyd 2 app maar ik bekijk het zo je slaapt er alleen maar je kan altyd contact opnemen met yiorgos. Damikakis. Via Facebook pilots villa,s

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden