Géén boekingskosten

Appartement Pilot's Villas

GriekenlandKretaKoutouloufari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Pilot's Villas voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 227 reviews

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Pilot’s Villas ligt op het Griekse eiland Kreta. Veel vakantiegangers beoordelen de service hier met een dikke 10, maar jullie zijn eigenlijk enthousiast over alle faciliteiten van dit complex. Zo schrijft reviewer Hessel: *‘Pilot's Villas is simpelweg het beste dat Kreta te bieden heeft. De persoonlijke aandacht voor het wel en wee van de gasten staat daarbij bovenaan en is ook een hoofdreden voor ons om jaar na jaar terugkeren.’* Hou er wel rekening mee dat dit appartement niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Benieuwd naar de faciliteiten van Pilot’s Villas Koutouloufari? Lees met ons mee. ##Faciliteiten Vind je goede service belangrijk? Dan zit je helemaal goed in Pilot’s Villas Kreta. De vriendelijke familie legt je de hele dag door in de watten. Ook volgens reviewer Anniek doet de familie er alles aan om je helemaal te verwennen: *‘Wat een heerlijk hotel, en wat een fantastische mensen en service. Het is een familiehotel en de passie voel je bij alles wat ze doen. Eigenaar Yiorgos en zijn ouders staan 24/7 voor je klaar en doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ze zijn heerlijk makkelijk om mee te kletsen, 's avonds een drankje mee te doen of om iets voor je te regelen en vragen te beantwoorden.’* Bij Pilot’s Villas verblijf je in een mooie, schone kamer met heerlijke boxsprings. Ook wordt de kamer 6 dagen in de week schoongemaakt en worden de bedden om de dag verschoond. Reviewer Patty licht toe: *‘We hebben genoten van Pilot’s!!! Wat een perfecte plek, wij hadden een studio met tuinzicht op de begane grond, heerlijke bedden, om de dag schone lakens, elke dag schone kamer+handdoeken (behalve zondag)door de lieve Eva en Antonia.’* Niet alleen over de mooie kamers en de vriendelijke eigenaren worden complimenten uitgedeeld. Volgens jullie kun je hier ook heerlijk eten. Begin de dag met een lekker ontbijtje en geniet van het mooie uitzicht op zee of proef van de vers bereide lunch. Voor velen een hoogtepunt van de dag. ## Ligging Pilot’s Villas Kreta ligt op 2 kilometer van het bruisende centrum van Chersonissos. Volgens jullie is het heel goed te doen om vanuit het hotel naar de stad te wandelen. In de stad kun je terecht voor het gezellige nachtleven en de vele clubs. Maar je vindt hier ook prachtige gebouwen in het oude gedeelte van Chersonissos en ook de gezellige boulevard is een must-see. Veel vakantiegangers huren een auto om het prachtige eiland verder te verkennen vanuit Pilot’s Villas Kreta. Volgens Patty kun je dit het beste doen bij het complex zelf. Ze schrijft: *‘Een auto huren kan het beste bij de familie geregeld (de broer van Katharina). De auto wordt gebracht en vervolgens nemen ze je mee naar de zaak om het contract te tekenen en binnen 5 min ben je op weg. Na de verhuurperiode komen ze de auto zelf weer ophalen. Geen gedoe, alles vlot en soepel!’*

227 Reviews over Pilot's Villas

• 10jolanda kuipers18-09-2022

Schitterend

Het was voor ons een onvergetelijke vakantie mede door de goede zorgen van de familie. Zijn erg hulpvaardig vriendelijk.geen enkelt minpunt op te noemen. Komen zeker terug.

• 10Natuur
  • 10Hessel Visser13-09-2021

Pilot's Villas: status aparte

Tijdens ons 17-daags verblijf was eigenlijk alles weer perfect. Het smetteloze appartement, de weelderige tuin, het oogverblindend schone zwembad ('shines like a pool of diamonds') en de meest fantastische lunches bereid door Katerina omarmden ons als een deken van genegenheid en tevredenheid. En familiariteit. Want sinds 2013 zijn we Yiorgos, Katerina, Zacharias, Maria, Nicholas en Kleine Katerina ('the little one') gaan beschouwen als familie of in elk geval zeer goede vrienden. Ons verblijf was dit jaar ook weer geweldig. De serene rust bij het zwembad overdag (hier resideren nette mensen met fatsoen), gezelligheid bij de bar 's avonds en de mooie (internationale) ontmoetingen met nieuwe en vertrouwde gezichten zijn om te smullen. In combinatie met de locatie, maakt dit het 'Pilot's-gevoel' compleet en onvergelijkbaar met andere 'hotels'. We danken wij Yiorgos, Katerina ('coffee-time!') en Zacharias voor hun vriendschap! Tot 2022!

• 10Ruimte
  • 10Theo & Margaret Huitink11-08-2020

Meer dan fantastisch!

Voordat we boekten (in januari van dit jaar) hadden we alle reviews al gelezen. En alle verhalen kloppen: Pilot's Villas is inderdaad prachtig op alle fronten (bouw, ligging, tuinen)! Door Corona nu wel beetje bizar (we waren er van 16 t/m 26 juli): we waren grotendeels de enige gasten. Groot voordeel: we kwamen niets tekort en hadden het prachtige zwembad bijna geheel voor ons alleen. De eigenaren (Katarina, Zacharias en zoon Yiorgos) zijn erg vriendelijk en gastvrij zonder opdringerig te zijn. We hadden logies met ontbijt: echte aanrader! Alle groenten en (bijna) al het fruit kwam uit eigen tuin van Katarina. Haar Griekse salade moet je dan ook zeker niet overslaan! We hadden een appartement met zeezicht: prachtig. Inrichting appartement en bed: super! Alle avonden in Koutouloufari gegeten (alles op loopafstand). Ik kan geen enkel minpunt bedenken, want alles is en was top! Kortom: aanrader!!

• 10Harrie07-10-2019

In 1 woord geweldig en ga er volgend jaar vast

Een gezellig en mooi schoon appartementencomplex de familie daminiakis staat altyd voor u klaar met schonekamers alltyd Tyd voor de gasten

• 10Harrie23-08-2019

Super gezellig

Was weer gezellig bij pilots en het dorpje koutouloufari de familie damaniakis heeft ons weer perfect verzorgd dus wederom geboekt voor begin okt

• 8Fam. Lingsma01-07-2019

A place to be.

Mooie appartementen tegen een helling gelegen in een levendig dorpje. De appartementen zijn smaakvol ingericht en zeer goed geïsoleerd. Geen last van lawaai en warmte. Bedden, badkamer en wifi zijn perfect. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzaam. Katharina is een oprechte gastvrouw en serveert heerlijke lunches en ontbijt. Haar zoon Yiorgos is een bevlogen gastheer met oog voor de gasten. Tip:Lekker eten kun je bijvoorbeeld bij Iokasti en David Vegera. Auto huren naast Pilot's Villa's ( Orion) Geen borg en geen gezeur over een schrammetje.

• 10Jelly Herbrink11-06-2019

Hemel op aarde!!

Schone mooie accommodatie! Lieve mensen die zeer attent en er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Fantastisch ontbijt.

• 10Harrie27-03-2019

2019 weer

Super gezellig en zeer schoon complex vriendelijke mensen goede bedden alle dagen werd de kamer schoongemaakt behalve zondag maar dat vindt ik geen probleem als je daar verblijft is het net familie

• 10Patty22-09-2018

We hebben genoten!

We hebben genoten van Pilot’s!!! Wat een perfecte plek, wij hadden een studio met tuinzicht op de begane grond, heerlijke bedden, om de dag schone lakens, elke dag schone kamer+handdoeken (behalve zondag)door de lieve Eva en Antonia. Het mooie familiecomplex wordt gerund door Katharina, haar man Zacharias en hun zoon Yiorgos. Veel gastenkomen al jaren terug! Veel Nederlandse en engelse gasten. Een auto huren kan het beste bij de familie geregeld (de broer van Katharina). De auto wordt gebracht en vervolgens nemen ze je mee naar de zaak om het contract te tekenen en binnen 5 min ben je op weg. Na de verhuurperiode komen ze de auto zelf weer ophalen. Geen gedoe, alles vlot en soepel! Zelfs 10jarig jubileum gevierd met een aangeboden lunch door de familie aan alle gasten!!!

• 10Hessel Visser19-09-2018

Van 'uitmuntend' naar 'out-of-this- world'!

Het passievolle familiebedrijf Pilot's Villas (bestaat 10 jaar in 2018) staat nog steeds als een huis voor de kwaliteit die zij haar gasten gunt; de eigenaren leggen de drempel steeds hoger. Vergroting van het zwembadterrein, vernieuwde ligbedjes, geluid- en warmte-isolering van 2 appartementenblokken, 100% betrouwbare WiFi in álle kamers, de wasvoorzieningen, het ultraschone zwembad, de voortreffelijke ontbijtjes en lunches van moeder Katerina, noem het maar op. Het is er allemaal. De dagelijkse schoonmaak, de heerlijke boxsprings, de prachtige tuin en de gezellige bar zijn zaken die onovertroffen zijn! Pilot's Villas is simpelweg het beste dat Kreta te bieden heeft. De persoonlijke aandacht voor het wel en wee van de gasten staat daarbij bovenaan en is ook een hoofdreden voor ons om jaar na jaar terug keren. Het schilderachtige Koutouloufari is een dorp met veel (goede) taverne's. Dus: absolute aanrader! Out-of-this-world!!!

Appartement Pilot's Villas info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne