Koutouloufari

We hebben een aantal aanbieders voor Koutouloufari voor je op een rij gezet:

vakanties Koutouloufari

We hebben een aantal aanbieders voor Koutouloufari voor je op een rij gezet:

Reviews over Koutouloufari

Heerlijk ontspannen met alles wat je nodig hebt

Kimberley,
    24-11-2018

Wij komen al jaren op Kreta en dan toch ook wel de meeste jaren in Koutouloufari. Een geweldig en rustgevend dorp. Na een aantal keer wordt je er als familie ontvangen en ook ons zoontje voelde zich al snel thuis. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Cor,
    13-10-2018

Er zit in de Koutouloufari waarderings cijfers een grote fout. Het gemiddelde is daardoor veel lager. Koutouloufari heeft geen strand!!!!! Het dorp Koutouloufari is geweldig!!! Restaurants, winkeltjes, sfeer, mensen, gewoon alles!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Perfecte vakantie😎🍸🥗🍲

Patty,
    22-9-2018

Het is een heerlijke gezellige plek voor vakantie in September. We wilden lekker uitrusten en hebben niet heel veel gedaan. Behalve eten en borrelen... Veel zwembad bij t appartementencomplex, echt heerlijk!! Pilot’s(+beoordeling) De vele restaurants zijn heerlijk, gezellig en betaalbaar. Chersissos, even geweest, dan gauw weer weg.... 2 dagen een auto gehuurd en tot Agios Nikolaos, Sitia en Vai geweest. Een eind rijden over bochtige weg, erg mooi en avontuurlijk! Heerlijk gegeten in Sitia en Agios(+ beoordeling) Vai beach viel wat tegen qua strand, maar t uitzicht is fantastisch! We komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig dorp

Patrick Arkel,
    16-9-2018

Wij hebben weer genoten in koutouloufari, overal vriendelijke mensen en heerlijk gegeten. Probeer vooral bij atrium, en een nieuw restaurant monastary tegen over appts esperides uit. Goed gegeten tegen goede prijs. Verschillende supermarkten en winkeltjes. Wil je naar cherso ,dat is even een loopje de berg af. Kortom wij komen weer terug.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

caroline,
    26-8-2018

een traditioneel en gezellig dorpje 1 km boven in de heuvels van Chersonissos. Je vindt er vele restaurants,winkeltjes en caféetjes. Het is er druk maar gemoedelijk om er rustig rond te slenteren 's avonds. De mensen zijn er supervriendelijk. Restaurant the Archimist is een absolute aanrader. De jeugd heeft Chersonissos,ben je een rustige type ga dan zeker naar Koutouloufari. Wij gaan zeker terug...

Gereisd met partner in juli 2018
Koutouloufari scoort een 8,1 uit 10, op basis van 515 reviews