vakanties Koutouloufari

Reviews over Koutouloufari

birgit Mooij,
    4-11-2018

Een heel mooi appartementencomplex in een heel leuk plaatsje. Diverse leuke restaurants in het plaatsje. De appartementen zijn prima ingericht en als er een probleempje is wordt dat direct opgelost. Er werkte een Nederlands sprekende dame, Wilma, wat erg prettig is. Rustig gelegen zwembad. Van het restaurant hebben wij nooit gebruik gemaakt omdat er in het dorpje heel veel leuke restaurants zijn. We komen hier zeker nog een keer terug. Wij hadden geboekt via touroperator en het is jammer dat zij niet aangeven in hun reisgids/internet dat je verschillende soorten appartementen kan boeken. Met zeezicht of zelfs met zwembad.

Voor herhaling vatbaar

Sweens,
    4-11-2018

Gezellig opgezet appartementencomplex met prachtig aangelegde tuin. Verschillende zwembaden. Appartement was groot en netjes. Supermarkt, restaurantjes in de buurt. Kwartiertje lopen naar chersonnisos en strand.

Goed appartementen, leuk in het centrum.

Dhr Grönloh,
    14-10-2018

Leuke appartementen, schoon en ruim. Perfecte ligging in centrum Koutouloufari. Een minpuntje, men verwacht dat je als gast ook in hun restaurant gaat eten, maar ik heb in de 25 jaar dat ik er kom mijn eigen vriendenkring opgebouwd. Ik boek een appartement en geen restaurant.

Heerlijke plek!

Carin,
    9-10-2018

Mooie gerenoveerde appartementen. Fijn kleinschalig complex waar het heerlijk vertoeven is. Goede bedden, mooie badkamer met regendouche! Ruim balkon met uitzicht op zee. Dagelijkse schoonmaak en vriendelijk personeel. 50 meter lopen en je bent in het gezellige Koutouloufari. Wij komen hier zeker weer terug!

Heerlijke plek

Margret,
    8-10-2018

Een heerlijk kleinschalig gezellig complex op een mooie locatie. De appartementen zijn mooi ingericht en de styling perfect. Prima bedden en ook de badkamer is top. Wij hebben genoten van de locatie, het app.ment. van Katy en haar personeel die alles doen om het je naar de zin te maken en als er toch iets is dit direct oplossen. Goed gastvrouwschap!

Bij het complex hoort ook een restaurant waar het heerlijk eten en vertoeven is, niet de goedkoopste maar erg goede kwaliteit! Wij houden er van om vele restaurantjes uit te proberen dus hebben niet iedere avond gegeten bij Iokasti en dat nam Katy ons niet kwalijk......kortom Wij hebben er 14 dagen genoten!

Koutouloufari scoort een 8,1 uit 10, op basis van 514 reviews