Géén boekingskosten

Marni Village

Aparthotel
GriekenlandKretaKoutouloufari

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Marni Village voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 154 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

154 Reviews over Marni Village

• 9Annemieke29-10-2022

Een aanrader!

Prachtig complex. Mooie appartementen. Wij zaten in appartement 211 en hadden vanaf ons balkon een prachtig uitzicht over zee en één van de zwembaden. ‘Een zwembad in de achtertuin’ zoals onze dochters het noemde. Ontbijten kon in de zon op het balkon, verder lag het balkon de hele dag in de schaduw. Mooie ruime zwembaden, wel erg koud water. Wij waren hier eind oktober in een rustige periode (wel in de herfstvakantie) waardoor er ruim voldoende ligbedjes waren. Er werden geen bedjes gereserveerd. Eten bij zwembad restaurant is goed. De Griekse avond stelde ons wat teleur. Koutouloufari is een schattig Grieks dorpje met veel restaurantjes. In deze periode was wel het één en ander al gesloten, maar er was nog voldoende keuze. Aanrader is het restaurant Mythos, waar we heerlijke moussaka en stifado hebben gegeten. Wel jammer is dat er regelmatig auto’s door de kleine straatjes rijden, het zou fijner zijn als het een wandelgebied is.

• 7René15-05-2022

Mooi groen park in een rustige omgeving.

Leuk complex. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Premium kamers vallen tegen. Oubollig en weinig lichtinval. Beddden zijn volgens mij nog nooit vernieuwd. Lr aken opzettend. Nachtrust wordt hierdoor tot vervelends toe verstoord.

• 5Anouk23-08-2019

Nooit meer

Het appartement is heel mooi Maar het begint mij hier steeds meer tegen te staan Heeel veel Engelse die de boel domineren Kwa reserveren van bedjes bij het zwembad Waar heel leuk een bordje voor hangt dat het niet is toegestaan. Ook een melding van gemaakt maar de receptie kan er niks aan doen En de bar is tot 2:30 open en voornamelijk de Engelse hebben daar heel veel plezier van en zijn dan ook erg luidruchtig Appartementen zijn ook heel gehorig en vooral snachts deden ze aan meubel verwisseling en hoorde je alleen maar allerlei geluiden Ik zou hier niet meer heen gaan Zijn echt geen zeikerds maar dit was ietwat e veel van het goeie Helemaal aangezien wij veel hebben betaald voor deze vakantie Erg jammer

• 9Marijke van der Meulen11-05-2019

Prachtig locatie, welke huisje is zeer bepalend.

Meivakantie (ofwel eind april). Het toeristisch seizoen stond in de startblokken. Het complex ziet er prachtig uit, alleen kregen wij in eerste instantie appartement 502 en dat viel zwaar tegen. Donker/krap/oud. Gelukkig bleek bij navraag bij de receptie dat het niet vol was geboekt en konden we naar 313, vlak naast het restaurant. Nu wel een balkon met zeezicht, licht appartement, veel ruimere (en nieuwe) douche al met al top. De mensen die hier werken zeer aardig en gastvriendelijk (1 dame van de receptie spreekt Nederlands). Zwembaden prima, toen wij er waren (logisch /rustig) bedjes zat, maar nog mooier, er staat overal dat handdoekje leggen NIET getolereerd wordt ( in het verleden werden de handdoeken zelfs in het water gegooid).

• 8Jaskie03-05-2019

Mooi, maar zeer toeristisch vakantiepark

Marni Village is een prachtig opgezet vakantie park. Mooi aangelegde straatjes, tuinen, geweldige zwembaden en de huisjes zijn, zeker voor Griekse begrippen, perfect. Het is echter wel echt een park, je maakt dus niet onderdeel uit van een dorpje. Het park ligt aan het einde van het dorpje Koutouloufari, een schattig, toeristisch dorpje met kleine, steile straatjes. Het park heeft naast het hoofd zwembad een poolbar/restaurant. Prima, maar niet erg "Grieks". Het dorpje heeft bakkers, supermarktjes, restautantjes, winkeltjes en bars. Het park zit op een berg. De omgeving en de uitzichten zijn prachtig. Je loopt in een kwartiertje naar beneden, naar Chersonisos, naar het strand. Wil je niet naar de vreselijke toeristische meuk daar, loop je wat meer naar links. Daar zijn leuke rotspartijen en strandjes. Wij waren hier eind april/begin mei een week. Prima en rustig nog. In hoogzomer zou ik hier never nooit naar toe gaan.

• 9Sweens04-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Gezellig opgezet appartementencomplex met prachtig aangelegde tuin. Verschillende zwembaden. Appartement was groot en netjes. Supermarkt, restaurantjes in de buurt. Kwartiertje lopen naar chersonnisos en strand.

• 9Familie Carol18-09-2018

Prachtige park om te zijn!

We hebben Marni Village als zeer prettig ervaren. Gastvrije mensen behulpzaam en ons appartement werd geregeld en goed schoongemaakt. we waren hier met onze dochter van 1.5 jaar en we hebben het park als veilig ervaren. Alles was ook binnen handbereik, kleine supermarkt met lekkere verse broodjes op nog geen 5 minuten lopen. In het dorpje Koutoulofari ook makkelijk naar toe te lopen hebben we heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer met steeds de zee als een prettig vergezicht. Zeker een plek om terug te komen!

• 8Marcel29-08-2018

Prima accomodatie!

Heerlijke vakantie gehad op Marni Village. We waren hier voor de eerste keer, maar is ons prima bevallen! Zeer vriendelijk personeel, spreken goed Engels en bij de receptie is overdag zelfs een dame die Nederlands spreekt. Twee keer per week schoon bedlinnen, schoonmaak (o.a. toilet) en schone handdoeken (2 pp).

Mooie en rustige ligging boven Chersonissos. Drie zwembaden. Voornamelijk Britten, maar ondanks hun reputatie komen hier voornamelijk beschaafde Britten. Geen (over)last. Je kunt eenvoudige gerechten bestellen in de bar of lekker uit eten gaan in Koutouloufari zelf: slechts 5 minuten lopen. Qua restaurants zijn Esperos en Pithari aanraders! Veel keus, grote porties en zeer schappelijk geprijsd. Pinnen is nog niet zo ingeburgerd in Griekenland. Gewoon even naar vragen en dan is het vrijwel altijd mogelijk. Ook in de winkels.

• 9Jolijn26-08-2018

Niet de laatste keer!

Marni Village is een enorm fijn verblijf voor de vakantie op een veelzijdig eiland. Je loopt zo het knusse stadje Koutouloufari in en in Chersonissos ben je ook met een kwartier. Terug is ook goed te doen (fijnste weg omhoog is langs het kerkje op). Wij hadden kamernummer 204, prachtig uitzicht op het zwembad en op de zee, ook zaten we vooraan op de heuvel wat een stuk lopen tegen een steile heuvel op scheelt. Wel waren de kamers niet zo mooi als op de foto's, maar alsnog gewoon prima.

Kamers worden elke dag gepoetst en ook vaak nieuwe handdoeken en beddengoed. Tip: Voor brood liepen wij iets verder Koutouloufari in (3 minuten), en haalden bij het bakkertje schuin tegenover het sportcafé ons brood.

Receptie is 24u per dag open wat ook fijn is, soms is er een Nederlands sprekend meisje aanwezig.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 8Walhof13-01-2018

Zo weer heen gaan

Accomodatie is goed, er wordt iedere dag schoon gemaakt. Personeel was heel vriendelijk. Overdag is er iemand aanwezig die Nederlands spreekt. Helemaal top.

Aparthotel Marni Village info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)