Hotel Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Een onbezorgde vakantie op Kreta bij Hotel Mitsis Rinela Beach Resort & Spa. Het behulpzame personeel staat dag en nacht voor de gasten klaar. Vanaf het zwembad kijk je uit over de zee. In een van de restaurants krijg je een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Vanaf het hotel loop je zo het strand op of pak de bus voor de deur naar Heraklion.

2814 reviews over Hotel Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa

• 2019
    10Viktor29-10-2019

super hotel

super vriendelijk personeel, moderne uitstraling, heerlijk eten. Een heerlijke vakantie gehad waar we zeker nog eens terug naar toe willen.

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Onze excuses voor het ongemak, al uw opmerkingen worden in grote overweging genomen. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Fan29-10-2019

Top

heerlijke pizza en cocktails, kwaliteit en service zijn zeker top

• 10Christofer29-10-2019

Bedankt!

rlijk eten, vriendelijk personeel, mooi uitzicht

• 10Efi22-10-2019

super

het eten is heerlijk,het personeel is erg vriendelijk

Guest Relations Department, general manager, 25-10-2019

• 10gast06-10-2019

ontspannen verblijf

wijn/sushi bar is een aanrader en het Chineese restaurant. helaas geen sportfaciliteiten. de tennisspullen zijn van lage kwaliteit

Guest Relations Department, general manager, 13-10-2019

• 8fan04-10-2019

leuke vakantie

alles is goed, geen klachten. maar het zwembad is alkoud

Guest Relations Department, general manager, 13-10-2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Al uw opmerkingen worden in grote overweging genomen. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9R.J. Watts28-09-2019

See you again,thanks

Fantastische vakantie, goed eten,goede kamers . Mooi uitzicht vanuit de kamer met zeezicht. Een toilet bij het grote zwembad miste ik wel en het water was wel wat koud, maar dit zijn de enige twee kleine minpunten. Op het terras in de avond een gemoedelijk sfeertje en moet ze toch noemen, Elena met je vriendelijke en mooie lach,die gaf je echt dat extra welkomst gevoel.

Guest Relations Department, general manager, 01-10-2019

Gereisd met partner in september 2019

• 9els12-09-2019

Volgend jaar weer

Super goed hotel voor de 6e keer er naar toe, minpuntje inderdaad voor mensen moeilijk ter been moeilijk toegankelijk het strand en zwembad

Guest Relations Department, general manager, 15-09-2019

Dear els,

Thank you for your loyalty and for choosing Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa once again for your vacation. We are proud to know that you stayed satisfied with our hotel facilities and offered services. We would like to assure you that your remarks are taken into serious consideration and every year our team works hard in order to develop and improve services and facilities of the hotel so we can provide only comfortable stay for our guests. We look forward to your next visit and thank you very much for your feedback!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Pieter06-09-2019

Super personeel, aangenaam hotel.

vriendelijk personeel. verschillende restaurant is een grote plus. gescheiden kinderzwembad. jammer van het zand bij het zwembad.

Guest Relations Department, general manager, 10-09-2019

Dear Pieter,

Thank you for choosing Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa for your vacation and for your kind feedback. We are happy to know that we managed to provide you with an enjoyable and memorable stay and that you stayed satisfied with our hotel facilities and offered services. It would be an ultimate pleasure for us to have you back one day for another exciting experience.

Gereisd met partner in september 2019

• 10pascal05-09-2019

schitterend

zeer tevreden over alle services!

Guest Relations Department, general manager, 07-09-2019

Dear Guest,

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

12 tips over Hotel Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa

• Angele, 26-08-2013

wij zouden zeker aanraden om een keer in het oosterse restaurant te gaan eten,met een nieuwe kok. Heerlijke verse produkten,die voor je neus bereid worden.

• Peter, 04-07-2013

Ga na vier uur naar het strand, dan zijn er bedjes vrij en kun je tot zeker 7 uur genieten. Neem een elektrische vliegenmepper mee. Ga pas om 20.30 uur eten, er is altijd genoeg en het personeel heeft meer tijd voor je.

• Daphne, 20-06-2013

Een leuk hotel, maar als je van rust houdt moet je deze plekjes wel zelf opzoeken. Bushalte voor de deur zodat je makkelijk naar Heraklion (ong. 10 min.) of Chersonissos (ong. 20 min) kunt gaan. Dit is allemaal top geregeld, een goede dienstregeling.

12 vragen over Hotel Mitsis Rinela Beach Hotel & Spa

• Nathalie, 26-11-2018

Nationaliteit

Welke nationaliteiten zijn er vooral in het hotel? En is er in de directe omgeving iets te doen qua winkeltjes, restaurants

• Hans, 22-10-2018

Diner

Is er een mogelijkheid om buiten te eten.

JML, 25-10-2018

Jazeker
    niet zoveel plaatsen als binnen.Bij Griekse restaurant,is het bijna buiten door halve glaswand.

• Rie , 26-05-2017

Handdoeken service zwembad of strand

Zijn er strandlakens te huur voor bij strand of zwembad?

Angeliqeu, 04-06-2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Valet parking

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga