Sorteren

Reviews over Kokkini Chani

Herfstvakantie

Fam De Vries
    28-10-2018

Wat een geweldige plaats! Wij als familie gaan ieder jaar naar een andere plek op vakantie. Dit jaar zijn wij naar Kreta gegaan. Mede door de geweldige excursies en het leuke en vriendelijke personeel hebben wij een super vakantie gehad. Wij zullen hier ook zeker weer eens terugkomen (Iets dat wij normaal nooit doen!)

een heerlijk hotel

miranda
    27-10-2018

de gastvrijheid is heel. het personeel super aardig

Volgend jaar weer

Joost klaassen
    18-10-2018

Voor het eerst sinds jaren ben ik weer naar Griekenland op vakantie gegaan. De afgelopen jaren heb ik naar veel verschillende landen gereisd. Bij aankomst merkte ik direct dat dit een speciale plaats was. Ik werd ontvangen met een heerlijke maaltijd en een lekker drankje.

Door het geweldige eten, het persoonlijk contact, de leuke excursies en de geweldige ligging aan zee onderscheiden ze zich van vele andere locaties. Ik ga hier zeker volgend jaar weer naar toe met mijn familie.

ik kom graag terug

midiberens
    18-10-2018

alles goed"persneel heel behulpzaam,mitsis maakt me blij

Guest Relations Manager, general manager, 3-11-2018

Dear Midberens,

We would like to thank you for evaluating us so high. We hope to see you again.

Best regards,

Julietta Zioga

GUEST RELATIONS MANAGER

Een goede reden om terug te komen

Marian Pol
    18-10-2018

Alles goed, lief personeel, reuze behulpzaam

Guest Relations Manager, general manager, 3-11-2018

Dear Marian Pol,

We are very happy to hear that you loved our hotel. We would like to believe that you will visit us again.

Best regards,

Julietta Zioga