Kokkini Chani

Reviews over Kokkini Chani

Fantastisch en uniek

Bright van der Loo,
    1-1-2019

Her was fantastisch. De kookcursus was een unieke ervaring, ik heb veel geleerd en genoten. Daarnaast was de accommodatie en het eten top. De sfeer, de gastvrije en enthousiaste lieve eigenaren en de kleinschaligheid hebben deze week heel bijzonder gemaakt. Ik kom.zeker terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Onwijs gezellig en warm

Linde,
    2-12-2018

Het is een prachtige plek, met onwijs aardige mensen! De kamers zijn prima en de schoonmaak is top! Je hebt zowel een (privé) strandje en een privé zwembad. Verder zijn de excursies goed verzorgd, informatief en onwijs gezellig! Toen ik hier met mijn 3 vriendinnen was, zaten er voornamelijk families. Maar wij als 21jarige hebben ons echt top vermaakt, met een goede buslijn naar andere stadjes of feestbestemmingen. Wij hebben echt een hele leuke vakantie gehad hier. Met heerlijk eten, prachtig uitzicht, informatieve dagen en lange dans nachten en relaxende stranddagen. De eigenaren maken elke dag en nacht op deze locatie een feestje: met karaoke, dansen, verkleedpartijtjes. Echt top!

Gereisd met vrienden in september 2018

Wandelvakantie

Jack van Meer,
    1-12-2018

Wat een heerlijke plaats! Vrienden hebben deze accommodatie aanbevolen en alles klopte. Ik heb hier een geweldig verblijf gehad mede door de goede service en de geweldige wandelingen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Herfstvakantie

Fam De Vries,
    28-10-2018

Wat een geweldige plaats! Wij als familie gaan ieder jaar naar een andere plek op vakantie. Dit jaar zijn wij naar Kreta gegaan. Mede door de geweldige excursies en het leuke en vriendelijke personeel hebben wij een super vakantie gehad. Wij zullen hier ook zeker weer eens terugkomen (Iets dat wij normaal nooit doen!)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

een heerlijk hotel

miranda,
    27-10-2018

de gastvrijheid is heel. het personeel super aardig

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Kokkini Chani scoort een 7,1 uit 10, op basis van 176 reviews