Hotel smartline Arion Palace

Hotel smartline Arion Palace
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Arion Palace voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel smartline Arion Palace in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

zwem bad goed eten was goed

joke
6-7-2018

alles goed eten plus service pesoneel goed

oke

Hoek
5-7-2018

alle service was prima prfect

Volgend jaar weer.

Hans Hulshof
13-6-2018

Het is een lange zit in de bus, maar er is genoeg te zien onderweg. Het smaakvol gerenoveerde hotel is schitterend gelegen tegen een heuvel met een mooi uitzicht over zee en de vallei.

Mooie moderne schone kamers. De badkamer beschikt over een inloopregendouche. Professionele, persoonlijke en zeer vriendelijke service van management en receptie.

De fantasierijke chef weet regelmatig iets onverwachts te bedenken. Van ontbijt tot diner: er is altijd een ruime keus aan eten (ook veel soorten fruit) en het is allemaal zeer smakelijk.

Kortom, volgend jaar weer.

mooie omgeving en mooi uitzicht.

Henk Nap
20-5-2018

personeel was erg vriendelijk. het eten was goed en lekker. prachtig uitzicht van onze kamer. een klein min puntje is dat er niet genoeg parasollen en schaduwplekken zijn voor het aantal gasten.

Arion Palace Hotel Team, Sales , 7-6-2018

Thank you so much for sharing this review.

We are pleased to know that you had a nice holiday at our Hotel.

Our team is very keen to fulfill our guests wishes, and are very happy to read, that you loved our Greek food and, as well as our guest service.

We would like very much welcoming you again at your next visit in Ierapetra.

Until then be healthy and happy!

Sunny greetings from The Smartline Arion Palace Hotel

keuken was veelal koud en smaak goed

ottilia
13-10-2017

keuken was veelal koud en smaak goed;combinaties niet voor allen-

heel gastvrij very

chris
13-10-2017

bijna alles goed alleen badkamers verbeteren

ontzettend genoten van de gastvrijheid

Yvonne
8-10-2017

Eigenlijk is dat een paradijsje om te verblijven zo erg hebben we genoten van de gastvrijheid in dit hotel. Heerlijke maaltijden vriendelijk personeel die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. De badkamer was wat gedateerd maar Michalis vertelde ons dat die deze winter allemaal gerenoveerd worden. Zelfs BVN op de TV Alhoewel die TV wel een museumstuk was maar deze worden ook allemaal vervangen voor flatscreens. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader voor rustzoekers.

Ze zijn zeker goed

Joop.
5-10-2017

Het hotel is aangenaam en erg gastvrij. Het eten mag wat warmer zijn. Maar de smaak is goed.

gezellig, de mensen

Tiny
29-9-2017

alles was perfet! alleen de heuvel naar het hotel,dat was een probleem!

Geweldig,goed verzorgt en schoon

Wim Rambas
31-8-2017

Het personeel was geweldig en vriendelijk.Over kindvriendelijk weet ik niet veel er waren geen kinderen toen wij er waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Arion Palace in Ierapetra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Arion Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Arion Palace scoort een 9.32 uit 10 op basis van 108 reviews.