Sorteren

Reviews over Ierapetra

heerlijk verblijf gehad. mooie

lucinda
    21-10-2018

zeer gastvrij het meubulaire is wel aan vervanging toe

De grootste troef van dit hotel is de prijs

Gerda en René
    18-10-2018

Smartline Arion Palace is een all-in hotel, een beetje in de hoogte gelegen, op 2km van Ierapetra. De kamers bevinden zich op 6 niveaus, maar het hotel lijkt niet hoger dan 2 verdiepingen.

Een hotel dient bij ons te voldoen aan enkele criteria: netjes zijn, rustig slapen en aanvaardbaar eten.

Aangezien wij enkel 's morgens en 's avonds in het hotel waren, kunnen wij geen beoordeling geven over het zwembad en het all-in gebeuren. Wij hebben dit hotel geboekt voor zijn lage prijs, en de reviews die we lazen waren over het algemeen positief.

Via een reisorganisatie hadden we een kamer geboekt met tuinzicht. De kamer die we toegewezen kregen lag aan de achterkant van het hotel, vlak naast de keuken en zag uit op een helling met wat begroeiïng. Na 3 dagen hebben we een andere kamer gaan vragen, omdat de geurhinder van de keuken heel vervelend was. Ons inziens was dit ook geen standaardkamer, maar eerder een promokamer, die we niet geboekt hadden. Het personeel aan de receptie was bereidwillig en we kregen een kamer toegewezen op een ander verdiep. We zaten nog steeds aan de achterkant van het hotel, keken uit op enkele fruitbomen, wat onkruid en de aircomachines. Toen we 's avonds gingen slapen, en alles rustig was in het hotel, werden wij geconfronteerd met een heel vervelend lawaai. We lagen naast een machinekamer. Overdag minder storend, maar 's nachts niet te doen. Zonder twijfel moet de receptie dit geweten hebben. Van reukhinder naar lawaaihinder, het kon beter. De volgende dag hebben we naar de manager gevraagd en ons probleem uitgelegd. Ook die persoon was bereidwillig en we kregen weer een andere kamer, een verdieping hoger. Daar hebben we de rest van ons verlof doorgebracht, maar echt stil is het er nooit geweest. 's Nachts hoorde je nog steeds het gezoem, te vergelijken met een ijskast die naast je bed staat.

Het ontbijt was uitgebreid, maar wel alle dagen hetzelfde. Er zat geen enkele variatie in. De charcuterie bestond uit 2 verschillende soorten vlees, maar altijd dezelfde.

Ook het avondeten was in buffetvorm, en er was voldoende keuze. 1x per week was er een Griekse avond, en dan was het eten redelijk lekker. Uiteraard vond je altijd wel iets eetbaars, maar culinaire hoogstandjes moet je hier niet verwachten. Elke week komen dezelfde gerechten ook terug. Het avondbuffet liep van 19u tot 21u30, maar als je om 20u30 ging eten, kon het gebeuren dat je geliefde schotel er niet meer was en werd vervangen door iets anders.

Echt ontevreden kunnen we over dit hotel niet zijn. Alles heeft zijn prijs, en daar dien je rekening mee te houden. Mensen die hier alle dagen van de all-in formule genieten, doen hier een gouden zaak. Al hebben we wel een bedenking bij de lunch 's middags. Deze gerechten waren nl. identiek aan die van 's avonds. Voor ons een beetje teveel van het "goede". Gelukkig hebben we dat aan ons laten voorbijgaan. De auto die we in het hotel huurde, bracht ons naar gezellige dorpjes, waar je voor weinig geld kon genieten van de plaatselijke keuken.

Wij verbleven 14 dagen in Smartline Arion Palace, en de eerste 10 dagen kwam er enkel lauw water uit de kraan. Pas de laatste dagen was het een plezier om onder de douche te staan. En dit voor een 4-sterrenhotel.

goed resort voor een betaalbare

Patrick en Lydia
    14-10-2018

alles goed, eten en drinken, kamers, personeel zeer goed! minpunten eigenlijk niets!

Top hotel, erg mooi gelegen. Super

Heidi Fonteijn
    27-9-2018

Super goede service, erg vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kamer en uitzicht op zee was top. Ook erg mooi gelegen.

Arion palace team, Sales , 10-10-2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your kind review. We are really pleased to know that we met your expectations and you enjoyed our hospitality.

Your comments for our staff and customer service are truly value for us. Looking forward to welcoming you again in our House!

Our warmest regards Das Smartline Arion Palace Hotel Team

super fijn hotel met goede service,

jacqenso
    27-9-2018

goede service, heel vriendelijk personeel, gevarieerd lekker eten, schone kamers, fijn zwembad voor baantjes te trekken, auto gehuurd in hotel erg betrouwbaar. M.a.w. super fijn hotel en genoten van een heerlijke vakantie.

Arion palace team, Sales , 10-10-2018

Dear Guest!

Thank you for sharing a review of your stay at the Arion Palace Hotel. We are delighted to read that overall you enjoyed your stay with us. Our whole team does its best to make the holiday experience the wonderful vacation, which every guest expects when coming to our house! Hoping that you will provide us the opportunity to welcome you back to Ierapetra for a future stay.

Sunny greetings from the Smartline Arion Palace Team!

Ierapetra scoort een 7,6 uit 10, op basis van 48 reviews