Hotel Magda

57 reviews over Hotel Magda in het Nederlands

Nooit meer!!

Ivonne,
17-8-2017

Deze reis via Touroperator geboekt maar wat ze vergeten waren te vertellen is dat dit geheel franstalig is. ( behalve de eigenaresse die is Nederlands ) Het is een franstalig concern namelijk club jumbo. ( club jumbo is ontstaan om alle fransen bij elkaar te zetten omdat die geen andere talen spreken dan Frans zei de reisleiding ter plaatse!! ) Nergens staat aangegeven dat het voor de fransen is en als je een klacht neer legt bij de touroperator daarover zegt deze, jammer dan er word nou eenmaal niet overal nederlands gesproken! ( nee ben niet dom, maar engels zou wel erg leuk zijn! )

Spreek en versta je Frans dan is het er erg leuk ( vind dit ook meer een minpunt voor de reisorganisatie's dan voor het hotel want die is wel goed maar de reisorganisatie's moeten dit gewoon duidelijk vermelden zodat het hotel geen slechte naam krijgt ) Mijn dochter en ik hebben ons enorm verlaten gevoeld daar omdat we niets begrepen van alles wat er gezegd en gedaan werd daar en een ander hotel kon de touroperator niet voor ons regelen zeiden ze.

Coctails maar beperkt en allen aangemaakt met spuitwater, echt niet lekker.

Eten was goed maar iedere dag stond er hetzelfde qua pasta en zoute vis, alleen wisselde het vlees af en toe.

Kamers schoon en mooi, bedden uitstekend.

Ligging is midden in een wijkje aan de weg en daar wil je als vrouw zijnde niet lopen in het donker.

Hannie,
17-6-2017

Het was super!! Heel vriendelijk personeel je voelt je erg welkom, eten super goed en veel keus, zeer schone kamer, en erg relax.

Franstalig is de hoofd moot en de rest kijkt maar

Lynette en Alexander
13-1-2016

Soms zoek je wel eens iets waarvan je denkt ik wil snel op vakantie en dit lijkt het. Als jonge twintigers op vakantie begin oktober komen we in een Frans all inclusief resort terecht. Helaas viel dit ons tegen. We kregen een sleutel en konden onze eigen kamer zoeken. Ook moest er voor een kluisje bijbetaald worden. Ze hebben een binnenzwembad maar dit was de totale tijd dat wij er waren dicht en lokte niet uit om een duik te nemen. Tevens was deze ruimte niet onderhouden en vies. Het was allemaal een beetje oud bollig. We kregen een kamer met een stukke en vervuilde airco. Hij is gerepareerd maar fijn werken deed hij nog niet. Onze kamer zat boven het restaurant/receptie. Ook al geen aanrader want word je ‘s ochtend je bed uit gejaagd door de herrie. Toen hadden we hoop op het animatie team maar deze spraken alleen Frans net als de receptie met een uiterst onvriendelijke dame. Sjoelen was één van de hoofd activiteiten van de animatie.. Aan de bar kon je van alles bestellen maar wat is ons tot op de dag van vandaag nog een raadsel. Het bar personeel kon niet goed in het Engels vertellen wat de drank was. Cocktails waren niet inbegrepen maar dat stond nergens. Rustig was het zeer zeker met een gemiddelde leeftijd van 65plus. Wat wel een topper was is het eten. Niet al te luxe maar wel erg lekker en iedereen dag iets anders. Ook was je kamer iedereen dag weer goed schoongemaakt.

In het dorpje is niet veel te beleven op het grote Aquarium na.

We zouden zeker niet terug keren en raden het hotel aan voor oudere Frans talige vakantiegangers. Gelukkig zat het weer wel mee en konden we een auto huren via de reisorganisatie.

Heel goed hotel.

Filip & Annick
5-9-2015

Dit hotel wordt uitgebaat door een familie waar vader nog steeds met plezier de planten water geeft. Beide zonen runnen het hotel en ééntje daarvan is gehuwd met een Nerderlandse.

De bediening was voor ons top, het eten uitstekend.

Aan de bar twee leuke diensters,vriendelijk.

De kamers zijn proper en er wordt dan ook alles gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Veel Fransen,ok, maar dat is voor ons Belgen geen probleem.

Auto huren?? Ga naar het strand, dan rechts, naast een winkeltje is een verhuurbedrijf.

goed,gezellig familiehotel

elly davidse
26-6-2014

kleinschalig familie hotel ziet er keurig uit,schoon en netjes onderhouden, ligt in een rustige buurt.op loopafstand van het strand,omgeving vh hotel hier en daar wat rommelig.vriendelijk personeel,zijnbehulpzaam .prima kwaliteit,prijsverhouding

gedekte tafels in buffetrestaurant. kamer .schoon,dgl.schone handdoeken,3x p week schoon beddegoed.gelegenheid om te douchen voor vertrek,extra handdoeken geen probleem

wij hebben een heerlijke vakantie gehad,ook excursies van touroperator met nederlands sprekende gids goed geregeld

Goed voor korter verblijf

Monique De Wit-De Pauw
12-10-2013

De verhouding prijs/kwaliteit in acht genomen is hotel Magda een goed hotel. Het is echter gelegen in een ongezellige, eerder vuile straat. Onze kamer lag aan de straatkant en het lawaai van het verkeer was zeer storend. De hotelgasten zijn hoofdzakelijk Franstaligen en ook niet bepaald rustig. Gouves zelf is ook niet echt een mooie plaats, wij zouden er zeker niet terugkeren. Desondanks hadden wij een leuke week, mede dank zij het schitterend weer eind september.

Goed hotel, onbeschofte gasten

Tanja
25-2-2013

Wij zijn hier vorig jaar geweest. Hotel keurig verzorgd, geen tegeltje scheef,alles brandschoon.Eten lekker,niet spectaculair,maar voor die prijs zeker niet slecht. Ligging rustig,dichtbij het strand.Iets verder van de winkelstraat.Wij vonden het perfect.

Enige reden dat we er niet weer zullen komen zijn de Franse gasten.95% van de gasten zijn Frans,je wordt ook in het Frans aangesproken.Onbeschoft,voordringen,geen manieren en om 10:00 al aan de sterke drank.Voortdurend oude mannen in te weinig kleding. Blegh! Daardoor hebben we ons vertier vooral buiten het hotel gezocht en viel onze vakantie uiteindelijk veel duurder uit.

Magda Hotel ligt 50 meter van een mooi zandstrand, waar je voor 6 euro 2 strandbedjes met parasol kan huren. Je kan lekker slenteren over de boulevard en in het winkelstraatje. Toch merk je dat de crisis toeslaat, veel leegstaande winkels/pubs en eetgelegenheden. Gouves trekt voornamelijk Franse en Oost-Europese gasten, in de minderheid Engelsen en heel af en toe kom je Nederlanders tegen.

Prijs-/kwaliteitverhouding is prima, het eten was lekker en gevarieerd. Het vlees hebben we echter links laten liggen, dat was vaak of veel te droog, of veel te vet. De vis daarentegen was altijd perfect bereid. Ontbijtbuffet ook erg uitgebreid. Ik zou geen all-in boeken, maar logies en ontbijt.

De reden dat we niet veel in het hotel zelf waren is dat het er stikt van de onbeschofte, arrogante Fransen! Het hotel heeft voor 95% Franse gasten. Animatie ook allemaal in het Frans en samen met de luide muziek héél erg aanwezig.

Tophotel, maar wij komen pas weer terug als de Fransen zijn vertrokken!

gezellig, knus hotel

Marianne
4-5-2012

Het hotel heeft een mooie uitstraling, vooral het restaurant is erg mooi ingericht/aangekleed met oog voor detail. Ook de plafonds in de lounge en restaurant zijn zeer bijzonder. Het eten is goed en gevarieerd, vooral de lunch en diner. De kamers zijn erg ruim en mooi, wij hadden toevallig een kamer met net iets minder lichtval. Het hele hotel wordt zeer goed onderhouden en schoongemaakt. Een gezellig terras, deels overdekt waar het een beetje doorheen waait. Ook is er een gezellige grote bar.

In de directe omgeving een paar kleine winkeltjes en autoverhuren. Het ligt ongeveer 100 m van het strand en het centrum is ongeveer 500 m. lopen, daar is een wat grotere winkelstraat met taveernes.

Goed zonder meer .

Guido en paulette
26-9-2011

Zeer verzorgd hotel , mooi onderhouden , vriendelijk personeel , en lekker eten ,niet overdreven uitgebreid maar lekker bereid , wel geen showcooking , allin drankjes assortiment eerder beperkt .

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magda in Heraklion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.